Ο Σπύρος Πανόπουλος ετοίμασε ένα 9αρι Evo το οποίο αποδίδει 870 άλογα στις 11.000 σ.α.λ!. Μιλάμε για τρελό εργαλείο με τους ανθρώπους της Extreme Tuners να παίρνουν ένα αμερικάνικο Lancer EVO IX MR και να το κάνουν να αποδίδει παραπλήσια άλογα, με όσα βγάζει ένα μονοθέσιο της F1. Πατά πάνω σε 18″ ζάντες αλουμινίου με semi-slick ελαστικά και από φρένα του φόρεσαν D2 10-πίστονες δαγκάνες μπροστά με δίσκους 380 mm μπροστά και 6-πίστονες πίσω με δίσκους 333 mm.


Ζυγίζει 1.477 κιλά στεγνό, και ρολαριστά με δεύτερη ταχύτητα κάνει τα 60-100 χλμ/ώρα σε 1.4 δευτ, τα 60-120 χλμ/ώρα σε 2.19 δευτ, τα 60-160 χλμ/ώρα σε 4.03 δευτ. τα 60-200 χλμ/ώρα σε 5.99 δευτ και τα 100-200 χλμ/ώρα σε 4.59 δευτ. Με τρίτη ταχύτητα, τα 100-120 χλμ/ώρα τα κάνει σε 0.75 δευτ. και τα 120-160 χλμ/ωρα σε 1.86 δευτ. Πύραυλος το Evo. Αναλυτικά τα χαρακτηριστικά του μπορείς να τα βρεις στη συνέχεια ενώ περισσότερες λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο μπορείς να διαβάσεις εδώ.

[Πηγή: Speednation]

<strong>Χαρακτηριστικά</strong>

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

  • Κυβισμός: 2.021cc
  • Διάμετρος x Διαδρομή: 85,5 x 88mm
  • Σχέση συμπίεσης: 13:1
  • Custom σφυρήλατα έμβολα σχεδίασης-κατασκευής Extreme Tuners για στροφάρισμα μέχρι 12.000+rpm
  • Custom σφυρήλατες αλουμινένιες μπιέλες 164mm σχεδίασης-κατασκευής Extreme Tuners για αντοχή μέχρι 1.500Ps
  • Custom σφυρήλατος στρόφαλος billet 4340 διαδρομής 88mm βάρους 10.8kg
  • Custom Age 12mm μπουζόνια
  • Custom Age 625 μπιελόβιδες
  • Ροική εξέλιξη κυλινδροκεφαλής Stage 3 Extreme Tuners
  • Βαλβίδες εισαγωγής-εξαγωγής τιτανίου Extreme Tuners
  • Εδρες βαλβίδων beryllium Extreme Tuners
  • Custom εκκεντροφόροι Stage 3 Extreme Tuners
  • Custom ελατήρια βαλβίδων Extreme Tuners για 12.000+rpm
  • Μηχανικά ωστήρια
  • Γρανάζια εκκεντροφόρων HKS
  • Ιμάντας χρονισμού HKS
  • Πολλαπλή εισαγωγής Magnum Motorsports
  • Fuel kit Extreme Tuners με αντλίες βενζίνης μέχρι 1.200Ps
  • Μπεκ 1.600cc/min
  • Ρυθμιστής πίεσης βενζίνης Aeromotive
  • Boomba Racing πεταλούδα γκαζιού 75mm
  • Ανάφλεξη HKS
  • Map sensor 4bar
  • Custom kit ETS Front mount intercooler έως 1.400Ps
  • Tial Sport External wastegate 60mm
  • Σκάστρα Tial Sport
  • Τουρμπίνα Custom Extreme Tuners T3 Frame με φτερωτή εισαγωγής 72mm,A/R εισαγωγής 0,76 και εξαγωγής 0,86
  • Custom πολλαπλή εξαγωγής σχεδίασης-κατασκευής Extreme Tuners
  • Custom σύστημα εξάτμισης τιτανίου με τελικό Greddy
  • Custom ECU management system με λειτουργίες traction control και flat gear shift
  • ECU remap Extreme Tuners με πίεση 1.0bar overboost, 0.9bar ct

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

  • Custom Extreme Tuners 3δισκο kit συμπλέκτη με αντοχή 178kgm ροπής
  • Custom Extreme Tuners billet βολάν
  • Custom Extreme Tuners κιβώτιο ταχυτήτων dogbox μέχρι 1.400+Ps
  • Custom πίσω διαφορικό US Spec μέχρι 1.400+Ps
  • Κεντρικό Transfer case Quaife
  • Ενισχυμένα ημιαξόνια Driveshaft shop

 

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

  • Πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση τύπου Coilover KW Variant 3

 

ΦΡΕΝΑ

  • Μπροστά: Δεκαπίστονες billet δαγκάνες D2 Racing με διαιρούμενους δίσκους διαμέτρου 380mm
  • Πίσω: Εξαπίστονες billet δαγκάνες D2 Racing με μονομπλόκ δίσκους διαμέτρου 333mm

ΤΡΟΧΟΙ

  • Ζάντες: 9,5 x 18in
  • Ελαστικά: Federal Semi-slick 595RS-R διάστασης 245/35-18

 

ΒΑΡΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (χωρίς καύσιμο)

  • 1.477kg

 Μετρήσεις

Roll-on

  • 60-100 1,4sec
  • 60-120 2,19sec
  • 60-160 4,02sec
  • 60-200 5,99sec
  • 100-200 4,59sec

Ρεπρίζ 3ης

  • 100-120 0,75sec
  • 120-160 1,86sec
  • Tala

    Απίστευτο απλά..Τι V-TEC λέμε…

  • pariah

    Όταν το είχα ακούσει ρελαντί νόμιζες ότι θα είχε στις 4000-5000rpm………

  • αν ξέρει κάποιος περισσότερες λεπτομέρειες για το Evo ας τις γράψει στα σχόλια ;)

  • Mika

    Fantastiko…Pragmatika eksairetikh douleia..
    Sta noumera mallon ksexasame na anaferoume pws tha kaiei 30 litra sta 100….metra….
    :-)
    Alla poios ta skeftetai ayta, kala na eimaste ki as sprwxnoume pou kai pou…
    LOL….

  • Κώστας

    αντε τωρα να εχεις veyron και να πεσει διπλα σου το lancer…με χρονο 100-200 σε 4,5 δεν θα προλαβαινει να μετραει κολωνες…συγχαρητηρια!

  • οικογενειακό αυτοκίνητο σου λέει μετα!!
    χαχααχ

  • GiorgioValoValkanos

    m aresei p dn exei kanei kagouries panw sto autokinhto gt oi perissoteroi p ta ftiaxnoun ( k kala) to kanoun san xristougenniatiko dentro..

    • Κώστας

      αυτο ακριβως…το αμαξι ειναι πολυ διακριτικο,σχεδον μαμα…πρεπει να εχει κερασει πολυ κοσμο τσαι…

    • GiorgioValoValkanos

      mono to rear bumper dn m aresei.. 8a mporouse na eixe enan diaxhth k 8a htan polu pio omorfo..

  • MrProudGreek

    Ωραιο το αμαξι..Και κλασικα η μουσικη <>…

  • rikos89

    Kserei kaneis apo pou eine to EVO 
    edw stin patra ena vradi petixa ena idio mauro me maures zandes na benei me to plah se kati strofes

  • rikos89

    kai allh mia erotisi pos allazei xoris simplekti sto 2:15

    • atri

      The next shock comes from the transmission. It’s incredibly fast and
      accurate with the ability of changing gears in just 100msec. It doesn’t
      even need the clutch to change up (see video) and it’s very durable as
      it withstands the power and torque from the engine with ease.

    • απο τα σχολια του βιντεο: “it has custom dogbox for 1400+Ps (with custom ratios)”

    • LEO

      Φορα αλλαγμενο κιβωτιο (dog box λεγεται) που επιτρεπει να μην παταει συμπλεκτη με τερμα γκαζι. Και κοστιζει οσο πωλουνται τα evo 9 στο car. Εξαιρετικο αυτοκινητο απο μηχανικο που σιγα σιγα κερδιζει το σεβασμο ακομα και απο αμερικανους για την δουλεια του.    

    • rikos89

      ok pedia piteua oti eine dog box apla nomiza oti vgenei mono se sequential gearbox (dld alagi bros pisw) alla telika vgenei kai se H shifter

  • freedoom1013

    Μόνο την πατέντα με το κιβώτιο που διάβασα έμεινα άφωνος.
    Μπράβο στον άνθρωπο που επιμελήθηκε τόσο μεστά το αυτοκίνητό του και κυρίως που ΔΕΝ το έκανε καγκούρικο!!

  • stadi

    Το κιβωτιο ειναι ολα τα λεφτα.

  • Tsou Kostas

    χαχαχαχααααα του Πίπη οι τουρμπινες ξεκινανε εκει που τελειωνει το στροφομετρο, μια ζωη maniac ηταν.

  • wavepanos

    ktinos

  • Vaggelis

    polu lag re paidia…an deite sto 2.11 to podi tou paei sto patwma kai to moter 3upnaei meta tis 7k…

    • DinosX

      Μα τοτε φουσκωνει η τουρμπινα.!

    • Vaggelis

      Ναι αλλα τι να το κανεις τετοιο μοτερ…μονο για ανοιγματα σε ευθειες ειναι, δεν μπορεις να το χρησιμοποιησεις σε φυσιολογικες καταστασεις δρομου με στροφες, υστερει παρα πολυ με τετοιο lag…το μοτερ πρεπει να εχει ανταποκριση για γρηγορη οδηγηση

    • DinosX

      Ναι..δεν αντιλεγω.. αλλα για να πετυχεις 860 αλογα στο evo πρεπει να παιξεις ψηλα.. αυτος κυνηγαει το απολυτο, οχι τοσο το στροφιλικι… εγω και με τα 300 αλογα του evo χαρουμενος θα ειμουν :D

  • bandy300hp

    το ζαντακι το ξερουμε?

  • Japan Power τι να λέμε τώρα …

  • Takis

    trela den pezete

  • Monder

    re paides ntaxi to dog box tis 11000 pws tis kanei me turbo kinhthra pos pos exw trela8ei ntaxi ta aloga ola klp alla pos pos exw trela8ei pou oi alloi tuners vazoun orio 9400 se turbata k se auto to moter ti kanei to mamimeno to 4g63 k to JDM are iapwna pote dn 8a alaxeis…..parakalw peite PWS KANEI TIS 11ARES?

    • Delampourogiannakis

      me ergostasiaki diadromi emvolou afto to noumero apokliete na isxiei giati ipologiste apla tin mesi gramiki taxitita tou emvolou pou tha plisiaze ta 35m/sec… (den to exei petixei oute h F1 enoite) 

    • Mastronikolakis

      A tora ida oti pio katw dinei k Specs me stroke 88mm!!! Mia peristrofi strofalou=2 diadromes (panw-katw) tou emvolou–>88mm x 2= 176mm sosta? 11.000rpm/minute ine ises me poses to defterolepto? kante tin praksi afti k meta metatrepste sta mm se metra k pollaplasiaste ta! axaxaxaxa PSEMAAAAAAAA

  • Axilleas V

    !!!!!!!! :-)

  • Boomer5582

    Το αμαξι κατεβασε σε καποια αλλαγη 11300!!!!
    Ολα αυτα στο 1 bar πιεση και απλα το σασμαν ειναι οσο πιο μαμα γινεται.

    We dont use Hewland dogboxes. Oem shifter, no short shifter at all stock
    bushings stock lines, everything stock. we use only our inteligent
    flatshift knob connected to a second ecu that simulates the force per
    gear and then give the signal to our unit. Every gear has a diferent cut
    map per time and per boost.

    Λεει ακομα οτι αγγιζουν τα 32m/sec μονο για 20δευτερολεπτα!!!!
    Στη Formula 1 φτανουν τα 35-36m/sec για 2 ωρες χρησης και τα πιστονια δεν ειναι οπως του Ενο 85,5χιλιοστα αλλα 100χιλιοστα!!!!

  • georgeiapwnans

    polu piraulos milame polu ergaleiooo!!!!exw kai ego kati se 11,000rpm!!elliniko http://www.youtube.com/watch?v=U4CE-rtGVV0&feature=related

  • Speednation.tv

    Καταρχάς θέλω να ζητήσω συγνώμη για την παρεμβασή μου στο Autoblog αλλά από οτι είδα έχουν δημιουργηθεί καποιες απορίες! Επίσης να ευχαριστήσω το Autoblog για την δουλειά που έκανε και δεν επέλεξε να κόψει το logo μας από τις φωτογραφίες όπως σε άλλα website του εξωτερικού με αποτέλεσμα να τρέχουμε με εξώδικα τώρα! Λοιπόν ας αρχίσω να λύνω απορίες. Οι ζάντες είναι οι wedsports tc105n για γνήσιες ή XXR 527 ρέπλικες. Ναι ισχύει είναι πιο γρήγορο από Veyron στο 100-200km/h! Είναι εξ’ολοκλήρου επιλογή του ιδιοκτήτη και βελτιωτή Σπύρου Πανόπουλου από την Extreme Tuners να μην φαίνεται το αυτοκίνητο απ’ έξω ότι είναι τόσο δυνατό! Βέβαια πλέον δεν γίνεται να ξεγελαστεί κάποιος και να ανοίξει μαζί του αφού είναι γνωστό στα στέκια πόσο γρήγορο είναι! Το αυτοκίνητο κυκλοφορεί στην Αθήνα και μόνο! Όπως πολύ σωστά ανέφεραν κάποιοι το κιβώτιο είναι dog box που σημαίνει πως μπορεί και αλλάζει με τέρμα γκάζι χωρίς την χρήση συμπλέκτη! Σε συνδυασμό με ένα δεύτερο εγκεφαλάκι ο Σπύρος έχει κάνει προσομοίωση των αλλαγών στο δυναμόμετρο και έτσι κόβει ο εγκέφαλος την ανάφλεξη για περίπου 30ms ανάλογα με την σχέση που πρόκειται να επιλεγεί! Επίσης αν παρατηρήσατε υπάρχει ένα καλώδιο που “φεύγει” από τον λεβιέ το οποίο είναι αυτό που στέλνει το σήμα στο εγκεφαλάκι, αλλά και που καταλαβαίνει ποια σχέση θα επιλεγεί μέσω μαγνητών μιας και η κάθε σχέση απαιτεί διαφορετική δύναμη από το χέρι του οδηγού! Πετυχαίνοντας έτσι εξαιρετικά γρήγορες αλλαγές για χειροκίνητο κιβώτιο σε περίπου 100ms! Το πως πετυχαίνει σε παγκόσμια πρωτιά (εμείς τουλάχιστον όσο και αν ψάξαμε δεν βρήκαμε άλλον 4G63 να στροφάρει τόοοοσο ψηλά!!) είναι το “μυστικό” του Σπύρου. Έχει δοκιμάσει πάρα πολλά setup και έφτασε σε αυτό το σημείο αλλά και πάρα πολύ ακριβά υλικά τα οποία αντέχουν τις καταπονίσεις! Ναι όλη η Αμερική έχει μείνει άναυδη με το αυτοκίνητο και σίγουρα θα μείνουν με το στόμα ανοιχτό γιατί σύντομα θα ξανακάνουμε βίντεο το ίδιο Evo με την διαφορά ότι θα έχει αγωνιστική βενζίνη, θα σηκώνει 3bar και οι αλλαγές του θα κυμαίνονται γύρω στα 60ms, εναντίον μιας Hayabusa turbo (περίπου 350Ps) προσπαθώντας παράλληλα να σπάσει και το ρεκόρ για το 100-200km/h! ΠΡΟΣΟΧΗ επειδή είμαστε στην Ελλάδα και όσο και αν ακούγεται παράλογο-εγωιστικό-ή όπως αλλιώς φαίνεται στον καθένα που διαβάζει αυτό το σχόλιο θα δείτε από το site μας και άλλα αυτοκίνητα από την Extreme Tuners και για να σας προλάβω δεν θα γίνουν για λόγους διαφήμισης αλλά γιατί τα αυτοκίνητα είναι υπεραξιόλογα όχι μόνο για την μικρή Ελλάδα μας αλλά και για το εξωτερικό!!! Stay connected και θα δείτε τους ξένους να μένουν άφωνοι σεβόμενοι το tuning της χώρας μας!

    Ν. Κερμίδας
    Υπεύθυνος δοκιμών και μετρήσεων @Speednation.tv

    • georgeiapwnans

      Mπραβο παιδια και για εσας που ανεβαζετε στην κορυφη τα θηρια που κρυβει η χωρα μας και μπραβο στα μαστορια της Extreme Tunerσ που κανουν θαυματα!!!Κανετε πολυ καλη δουλεια οσον αφορα τα βιντεο συνεχιστε ετσι!!!;)

    • Νίκο ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Εννοείτε ότι δεν θα βγάζαμε τα λογότυπα πάνω από τις φωτογραφίες σου. Έχουμε αποδείξει πάμπολλες φορές ότι σεβόμαστε πάντα τόσο τα πνευματικά δικαιώματα όσο και την δουλειά των ανθρώπων. Καλά να τους κάνετε τους Αμερικάνους! έχουνε καταντήσει τραγικοί μερικοί, που οικειοποιούνται τα πάντα.

      Εγώ με την μεριά μου να σε ευχαριστήσω για το υλικό που μας προσφέρεις. Πραγματικά στο speednation υπάρχουν πολύ αξιόλογα αυτοκίνητα.  όπως θα έχεις δει, έχουνε κάνει ακόμη δύο άρθρα από το speednation

      https://www.autoblog.gr/2011/11/03/greek-nissan-gt-r-r35-with-650-ps-video/

      https://www.autoblog.gr/2011/11/06/video-two-tuned-nissan-skyline-r34/

      Καλή συνέχεια στην παρουσίαση αυτοκινήτων – τεράτων, που δεν έχουνε να ζηλέψει τίποτα από τα βελτιωμένα αυτοκίνητα του εξωτερικού!

  • Speednation.tv

    Επίσης ξέχασα να προσθέσω πως στο παραπάνω link του youtube είναι το ίδιο αυτοκίνητο!! ;)

    Ν. Κεραμίδας (μην αναρωτιέστε αυτό είναι το σωστό απλά λόγω βιασύνης έγινε λάθος)
    Υπεύθυνος δοκιμών και μετρήσεων @Speednation.tv

    • nikxan1

      πρεπει να μας λυσετε την απορια με το στροφαρισμα.
      δεν μπορειτε να μας το αφησετε αλυτο αυτο.
      εφοσον η διαδρομη ειναι ετσι οπως περιγραφηκε, και το πιστονι διανυει τοσα μετρα/δευτερολεπτο, πρεπει να μας δωθει ενα μικρο φως στο τουνελ!!!!!

    • Thankarastathis

      εγώ αδυνατώ να το πιστέψω ότι στροφάρει τόσο ψηλά αυτοκίνητο που χρησιμοποιείται σε καθημερινή χρήση.απλά αδυνατώ.
      κάποια εξήγηση θα υπάρχει αν δοθεί πάσο.

    • Μόλις υπάρχουν διαθέσιμα τα νέα video με το EVO και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, ευχαρίστως να τα παίξουμε ;) :D

  • Speednation.tv

    Όταν λέμε ότι ένα αυτοκίνητο σε τέτοιο βαθμό βελτίωσης είναι για καθημερινή χρήση δεν πάει να πει πως μπορεί να πάει μέχρι την Ομόνοια να αγοράσει τσίχλες! Το αυτοκίνητο μπορεί να κυκλοφορήσει σε δρόμο χωρίς να χρειάζετε να αλλαχτεί το μισό από αυτό! Αν λοιπόν παραβλέψουμε την αρκετά θορυβώδη εξάτμιση και τον δύσχρηστο (για μποτιλιάρισμα) συμπλέκτη τότε το αυτοκίνητο μπορεί να πάει, όπως και έγινε, από την Αθήνα στο Κιάτο για μία εκδήλωση χωρίς να παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα! Δεν χρειάζεται ούτε άλλο “πρόγραμμα” στον εγκέφαλο, ούτε να ξανατοποθετηθούν τα εργοστασιακά καθίσματα ούτε δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να έρθει στο μυαλό του καθένα μας! Όσο για το στροφάρισμα είναι αυτονόητο πως όταν βγαίνει στον δρόμο δεν πάει να πει πως από φανάρι σε φανάρι ο ιδιοκτήτης το πατάει μέχρι να αλλάξει στις 11.000rpm! Το πως το πέτυχε είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, πανάκριβα υλικά για αντοχή, απίστευτη μελέτη και διάφορες δοκιμές για το τι είναι καλύτερο και τι αντέχει περισσότερο!

    Ν. Κεραμίδας
    Υπεύθυνος δοκιμών και μετρήσεων @Speednation.tv

  • FallenAngel

    Που να παρουν κανενα Nissan GT-R δηλαδη και να το ”πειραξουν” λιγο……