Επίσημο: Opel Astra OPC 2012

Σχετικά άρθρα

Η Opel έδωσε τις πρώτες φωτογραφίες και τα πλήρη χαρακτηριστικά του πολυαναμενόμενου Astra OPC, του ισχυρότερου Astra όλων των εποχών. Μηχανικά φορά τον 2.0-λιτρο turbo κινητήρα που αποδίδει 280 άλογα με 400 Nm ροπής. Νούμερα επιτάχυνσης 0-100 χλμ/ώρα δεν έδωσε η Opel, αλλά η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 250 χλμ/ώρα.

Βασίζεται πάνω στο τρίπορτο Opel Astra GTC που παρουσιάστηκε στη Φρανκφούρτη τον περασμένο Σεπτέμβριο. Το σασί του έχει δεχτεί μερικές τροποποιήσεις έτσι ώστε να μπορούν οι μπροστά τροχοί να μεταφέρουν με μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια τα 280 άλογα στον δρόμο. Έτσι το νέο Astra OPC φορά μηχανικό μπλοκέ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον μπροστά άξονα ενώ η μπροστά ανάρτηση είναι τεχνολογίας High Performance Strut. Το νέο OPC απολαμβάνει επίσης όλα τα πλεονεκτήματα του πλήρως προσαρμοζόμενου FlexRide, που επιτρέπει στον οδηγό να αυξάνει την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης και του πεντάλ γκαζιού μέσω του κουμπιού Sport και OPC. Τα φρένα του είναι πολυπίστονα της Brembo.

Στιλιστικά διαθέτει νέο bodykit που αποτελείται από νέους μπροστά προφυλακτήρες, νέα πλαϊνά spoiler, αεροτομή, διαχύτη και διπλές απολήξεις των εξατμίσεων με τραπεζοειδείς απολήξεις. Στο εσωτερικό υπάρχουν μπάκετ δερμάτινα καθίσματα, κοφτό δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι και νέο πίνακα οργάνων. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο ελληνικό δελτίο τύπου που ακολουθεί.

* Επειδή στο resize των φωτογραφιών έχει αλλοιωθεί το χρώμα του αυτοκίνητου, κατέβασε τες στην αρχική ανάλυση από εδώ.

[Πηγή: Opel]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Το νέο OPC – το ισχυρότερο Astra όλων των εποχών

  • Έκδοση υψηλών επιδόσεων Astra GTC: δίλιτρος βενζινοκινητήρας turbo άμεσου ψεκασμού
  • Ισχύς 206 kW/280 hp, ροπή 400 Nm, τελική ταχύτητα 250 km/h
  • Αποκλειστικό πλαίσιο υψηλών επιδόσεων με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και φρένα Brembo
  • Δυναμική σχεδίαση OPC με έμφαση στο γνήσιο πάθος και το σπορ εσωτερικό

Rüsselsheim. Το νέο Opel Astra GTC ολοκληρώνεται με την απόλυτη έκδοση: η κορωνίδα του νέου σπορ coupe θα κυκλοφορήσει το καλοκαίρι 2012 με τη μορφή του νέου μοντέλου OPC (Opel Performance Center). Το Astra OPC αντλεί ισχύ από ένα δίλιτρο βενζινοκινητήρα Turbo άμεσου ψεκασμού. Επιδόσεις: ισχύς 206 kW/280 hp και μέγιστη ροπή 400 Nm. Με αυτό τον κινητήρα, το Astra OPC επιταχύνει μέχρι την τελική ταχύτητα των 250 km/h. Είναι το ταχύτερο Astra που έχει κυκλοφορήσει ποτέ.

Το πλαίσιό του είναι σχεδιασμένο για να μεταφέρει ισχύ χωρίς συμβιβασμούς. Ακολουθώντας την παράδοση OPC, το αυτοκίνητο δοκιμάστηκε στα όριά του και εξελίχθηκε στο Northern Loop (Nordschleife) του Nürburgring στη Γερμανία, υπό την επίβλεψη του πρεσβευτή της μάρκας Opel, Joachim (‘Jockel’) Winkelhock. Η έμφαση δόθηκε στις πλευρικές επιταχύνσεις και τις δυναμικές επιδόσεις. Η τεχνολογικά προηγμένη εμπρός ανάρτηση, HiPerStrut (High Performance Strut) του Astra GTC αποτελεί μία ισχυρή βάση. Το OPC απολαμβάνει επίσης όλα τα πλεονεκτήματα του πλήρως προσαρμοζόμενου FlexRide, που επιτρέπει στον οδηγό να αυξάνει την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης και του πεντάλ γκαζιού μέσω του μπουτόν “Sport” και “OPC”. Ωστόσο, το μοντέλο OPC κάνει ένα βήμα επιπλέον. Εφοδιάζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στο εμπρός άξονα που προσφέρει μεγαλύτερη ευστάθεια και βελτιωμένη συμπεριφορά, για παράδειγμα διασφαλίζει καλύτερη πρόσφυση στην έξοδο από γρήγορες στροφές – ακόμα και σε βρεγμένο οδόστρωμα. «Επινοήσαμε ένα εξαιρετικό πακέτο που θα πείσει ακόμα και τους πιο έμπειρους σπορ οδηγούς – όχι μόνο στο Nürburgring» δηλώνει ο θρύλος του μηχανοκίνητου αθλητισμού Winkelhock. Το ισχυρό σύστημα πέδησης υπογράφει η Brembo, και εγγυάται αξιόπιστη επιβράδυνση και μέγιστη σταθερότητα, ακόμα και σε στιγμές έντονης πίεσης.

Το αποκλειστικό αμάξωμα του Astra GTC OPC δηλώνει πάθος για ισχύ και ταχύτητα. Το Astra GTC με τον τολμηρό χαρακτήρα του ήταν μέχρι τώρα η πιο συναισθηματική έκφραση της σχεδιαστικής γλώσσας της Opel, αλλά το αθλητικό OPC προχωρά ακόμα περισσότερο. Το σπορ ταμπεραμέντο του OPC ενισχύεται με ένα σετ ανάγλυφων εμπρός και πίσω προφυλακτήρων, πλαϊνών ποδιών, μιας αεροδυναμικής αεροτομής και δύο τραπεζοειδών απολήξεων εξαγωγής. Η καμπίνα εφοδιάζεται με μπάκετ καθίσματα, επίπεδο στο κάτω τμήμα, δερμάτινο τιμόνι OPC και ειδικά όργανα.

OPC: Επιδόσεις και γνήσιο πάθος

Το Opel Performance Center (OPC), που είναι υπεύθυνο για τα σπορ μοντέλα Opel από το 1999, αποτελεί ζωτικό στοιχείο στο προφίλ αξιών της μάρκας. Ενσαρκώνει ένα υψηλό επίπεδο συναισθηματικότητας και πάθους για εντυπωσιακή σχεδίαση, κορυφαία τεχνολογία και δυναμικές επιδόσεις. Τα οχήματα με το έμβλημα OPC είναι τα μοντέλα κάθε σειράς που απευθύνονται στο συναίσθημα και τις αισθήσεις.

Η τρέχουσα γκάμα OPC περιλαμβάνει το Corsa, 141 kW/192 hp (154 kW/210 hp σαν Nürburgring-Edition) και το Insignia OPC, το οποίο διατίθεται σαν 4 ή 5-θυρο sedan και Sports Tourer. Ο βενζινοκινητήρας 2.8 V6 (239 kW/325 hp) είναι ο ισχυρότερος κινητήρας παραγωγής στην ιστορία της Opel. Στην έκδοση “Unlimited” του Insignia OPC, η τελική ταχύτητα φτάνει μέχρι 270 km/h.

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Suzuki: Παραγωγή 30 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ινδία

Η Suzuki ανακοίνωσε ότι η συσσωρευμένη παραγωγή αυτοκινήτων ξεπέρασε τις 30 εκατομμύρια μονάδες στην Ινδία στο τέλος Μαρτίου. Η Ινδία γίνεται η δεύτερη χώρα -μετά...

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...