Η Opel έδωσε τις πρώτες φωτογραφίες και τα πλήρη χαρακτηριστικά του πολυαναμενόμενου Astra OPC, του ισχυρότερου Astra όλων των εποχών. Μηχανικά φορά τον 2.0-λιτρο turbo κινητήρα που αποδίδει 280 άλογα με 400 Nm ροπής. Νούμερα επιτάχυνσης 0-100 χλμ/ώρα δεν έδωσε η Opel, αλλά η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 250 χλμ/ώρα.

Βασίζεται πάνω στο τρίπορτο Opel Astra GTC που παρουσιάστηκε στη Φρανκφούρτη τον περασμένο Σεπτέμβριο. Το σασί του έχει δεχτεί μερικές τροποποιήσεις έτσι ώστε να μπορούν οι μπροστά τροχοί να μεταφέρουν με μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια τα 280 άλογα στον δρόμο. Έτσι το νέο Astra OPC φορά μηχανικό μπλοκέ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον μπροστά άξονα ενώ η μπροστά ανάρτηση είναι τεχνολογίας High Performance Strut. Το νέο OPC απολαμβάνει επίσης όλα τα πλεονεκτήματα του πλήρως προσαρμοζόμενου FlexRide, που επιτρέπει στον οδηγό να αυξάνει την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης και του πεντάλ γκαζιού μέσω του κουμπιού Sport και OPC. Τα φρένα του είναι πολυπίστονα της Brembo.

Στιλιστικά διαθέτει νέο bodykit που αποτελείται από νέους μπροστά προφυλακτήρες, νέα πλαϊνά spoiler, αεροτομή, διαχύτη και διπλές απολήξεις των εξατμίσεων με τραπεζοειδείς απολήξεις. Στο εσωτερικό υπάρχουν μπάκετ δερμάτινα καθίσματα, κοφτό δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι και νέο πίνακα οργάνων. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο ελληνικό δελτίο τύπου που ακολουθεί.

* Επειδή στο resize των φωτογραφιών έχει αλλοιωθεί το χρώμα του αυτοκίνητου, κατέβασε τες στην αρχική ανάλυση από εδώ.

[Πηγή: Opel]

Δελτίο Τύπου

Το νέο OPC – το ισχυρότερο Astra όλων των εποχών

  • Έκδοση υψηλών επιδόσεων Astra GTC: δίλιτρος βενζινοκινητήρας turbo άμεσου ψεκασμού
  • Ισχύς 206 kW/280 hp, ροπή 400 Nm, τελική ταχύτητα 250 km/h
  • Αποκλειστικό πλαίσιο υψηλών επιδόσεων με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και φρένα Brembo
  • Δυναμική σχεδίαση OPC με έμφαση στο γνήσιο πάθος και το σπορ εσωτερικό

Rüsselsheim. Το νέο Opel Astra GTC ολοκληρώνεται με την απόλυτη έκδοση: η κορωνίδα του νέου σπορ coupe θα κυκλοφορήσει το καλοκαίρι 2012 με τη μορφή του νέου μοντέλου OPC (Opel Performance Center). Το Astra OPC αντλεί ισχύ από ένα δίλιτρο βενζινοκινητήρα Turbo άμεσου ψεκασμού. Επιδόσεις: ισχύς 206 kW/280 hp και μέγιστη ροπή 400 Nm. Με αυτό τον κινητήρα, το Astra OPC επιταχύνει μέχρι την τελική ταχύτητα των 250 km/h. Είναι το ταχύτερο Astra που έχει κυκλοφορήσει ποτέ.

Το πλαίσιό του είναι σχεδιασμένο για να μεταφέρει ισχύ χωρίς συμβιβασμούς. Ακολουθώντας την παράδοση OPC, το αυτοκίνητο δοκιμάστηκε στα όριά του και εξελίχθηκε στο Northern Loop (Nordschleife) του Nürburgring στη Γερμανία, υπό την επίβλεψη του πρεσβευτή της μάρκας Opel, Joachim (‘Jockel’) Winkelhock. Η έμφαση δόθηκε στις πλευρικές επιταχύνσεις και τις δυναμικές επιδόσεις. Η τεχνολογικά προηγμένη εμπρός ανάρτηση, HiPerStrut (High Performance Strut) του Astra GTC αποτελεί μία ισχυρή βάση. Το OPC απολαμβάνει επίσης όλα τα πλεονεκτήματα του πλήρως προσαρμοζόμενου FlexRide, που επιτρέπει στον οδηγό να αυξάνει την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης και του πεντάλ γκαζιού μέσω του μπουτόν “Sport” και “OPC”. Ωστόσο, το μοντέλο OPC κάνει ένα βήμα επιπλέον. Εφοδιάζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στο εμπρός άξονα που προσφέρει μεγαλύτερη ευστάθεια και βελτιωμένη συμπεριφορά, για παράδειγμα διασφαλίζει καλύτερη πρόσφυση στην έξοδο από γρήγορες στροφές – ακόμα και σε βρεγμένο οδόστρωμα. «Επινοήσαμε ένα εξαιρετικό πακέτο που θα πείσει ακόμα και τους πιο έμπειρους σπορ οδηγούς – όχι μόνο στο Nürburgring» δηλώνει ο θρύλος του μηχανοκίνητου αθλητισμού Winkelhock. Το ισχυρό σύστημα πέδησης υπογράφει η Brembo, και εγγυάται αξιόπιστη επιβράδυνση και μέγιστη σταθερότητα, ακόμα και σε στιγμές έντονης πίεσης.

Το αποκλειστικό αμάξωμα του Astra GTC OPC δηλώνει πάθος για ισχύ και ταχύτητα. Το Astra GTC με τον τολμηρό χαρακτήρα του ήταν μέχρι τώρα η πιο συναισθηματική έκφραση της σχεδιαστικής γλώσσας της Opel, αλλά το αθλητικό OPC προχωρά ακόμα περισσότερο. Το σπορ ταμπεραμέντο του OPC ενισχύεται με ένα σετ ανάγλυφων εμπρός και πίσω προφυλακτήρων, πλαϊνών ποδιών, μιας αεροδυναμικής αεροτομής και δύο τραπεζοειδών απολήξεων εξαγωγής. Η καμπίνα εφοδιάζεται με μπάκετ καθίσματα, επίπεδο στο κάτω τμήμα, δερμάτινο τιμόνι OPC και ειδικά όργανα.

OPC: Επιδόσεις και γνήσιο πάθος

Το Opel Performance Center (OPC), που είναι υπεύθυνο για τα σπορ μοντέλα Opel από το 1999, αποτελεί ζωτικό στοιχείο στο προφίλ αξιών της μάρκας. Ενσαρκώνει ένα υψηλό επίπεδο συναισθηματικότητας και πάθους για εντυπωσιακή σχεδίαση, κορυφαία τεχνολογία και δυναμικές επιδόσεις. Τα οχήματα με το έμβλημα OPC είναι τα μοντέλα κάθε σειράς που απευθύνονται στο συναίσθημα και τις αισθήσεις.

Η τρέχουσα γκάμα OPC περιλαμβάνει το Corsa, 141 kW/192 hp (154 kW/210 hp σαν Nürburgring-Edition) και το Insignia OPC, το οποίο διατίθεται σαν 4 ή 5-θυρο sedan και Sports Tourer. Ο βενζινοκινητήρας 2.8 V6 (239 kW/325 hp) είναι ο ισχυρότερος κινητήρας παραγωγής στην ιστορία της Opel. Στην έκδοση “Unlimited” του Insignia OPC, η τελική ταχύτητα φτάνει μέχρι 270 km/h.

  • Sd

    Σκατα χρωμα,ζαντα νταλικας? Κατα τα αλλα οκ. xD

    • το χρώμα είναι κόκκινο, αλλά στα thumbs γίνεται αυτό το καφέ-πορτοκαλί. Άνοιξε τες να δεις ότι είναι ωραίο το κόκκινο του

    • είσαι σίγουρος ότι το βλέπεις κόκκινο;;
      όχι ότι είναι άσχημο αυτο αλλα οκ!

    • ναι. το δοκίμασα με όλους τους browsers. πάρτε τες από εδώ σε μεγάλη ανάλυση για να τις δείτε πως είναι χωρίς να γίνουν resize.

      https://www.autoblog.gr/Opel_Astra_OPC_2012_High-Res_Original_PhotoGallery.zip

    • loeb

      Εγω παντως το βλεπω κοκκινο και μαλιστα του παει απιστευτα!

    • Nikola

      to tragou pou leei eisai oti nane to ksereis??

  • Kimi

    o “kwlos” vadizei sta xnaria tou scirocco kai meta to megane… malista…

    • freedoom1013

      Νομίζω ότι οι 2 εξατμίσεις, έτσι όπως είναι, κάνουν τον κώλο πιο φαρδύ απ’ ότι είναι.
      Προτιμούσα πάντως, μια μεγάλη κεντρική, όπως στο παλιό.
      Μετά τα σχόλια πάντως, σε προηγούμενο thread που άκουσα ότι το εν λόγω αμάξι δε στρίβει και μάλιστα από φίλο που πόσταρε ότι υπέστη σοβαρό τροχαίο εξαιτίας αυτού, αναθεωρώ τις απόψεις μου για ένα μέχρι πρότεινως αγαπημένο αυτοκίνητο.

  • Dani

    Αν και ειμαι fan της VW, ομολογω οτι το νεο Astra ειναι πανέμορφο… Διαθέτει κομψότητα και ταυτοχρονα δυναμικο χαρακτηρα και εντονα σπορ-εμφανιση. Αν και πιστευω οτι εμφανισιακα εχει εντονα στοιχεια απο Leon και Megane (βλεπε πισω και πλάγια όψη) το αποτέλεσμα ειναι εξεραιτικό. Μακάρι να εφάρμοσει και η Volkswagen, κάποτε,  μια πιο extreme φιλοσοφία στην εξωτερική σχεδίαση και να ξεκολίσει επιτέλους απ’τον συντηριτισμό!!! Όσο για το νέο μοτερ με τα 280ps, μένει να δουμε πόσο ανταγωνιστικό θα είναι απέναντι στο Scirocco R!!

  • ανδρεας

    ποιος θα παρει 2λιτρο εδω στην ελλαδα την ωρα που εχει  τελει 660ευρο και καθε χρονο ανεβενουν+την εφορεια που θες ψηλο τεκμηρειο+την πανακρηβη βενζινη.απο θεμα εμφανισης ωραιο ειναι,ωραια μπακετ καθησματα εχει,τωρα αν στριβει?μαλλον δεν θα το μαθουμε ποτε απο κοντα.

    • ποια αυτοκινητοβιομηχανία βγάζει μοντέλο για την Ελλάδα;; Γραμμένους μας έχουμε! στην ευρώπη μια χαρά θα πουλήσει

    • ανδρεας

      γι’αυτο μαλλον πρεπει να μεταναστευσουμε μιας και δεν μπορουμε ή δεν μας αφηνουν να καληψουμε τις αναγκες μας.(οποιες ειναι αυτες για τον καθενα)

    • η καλύτερη λύση είναι αυτή!

  • nikxan1

    ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ κωλος.
    πολυ ομορφο αμαξι!!!

  • Mika

    Poly omorfo emfanisiaka…Mesa eksw…Tha exei endiaferon na doume ti kanei apenanti ston antagwnismo ontws..
    Oi prwtoi pou to perinenoun pws kai pws einai oi Aggloi san Vauxhall, opote an doume pws aytoi to ek8eiazoun apenanti sta agaphmena tou Focus RS kai Megane RS, tote ontws kati tha aksizei!!!
    LOL….

    To prwto OPC meta apo para poly kairo pou den parousiazetai sto klassiko mple!!!
    ;-)

    Pantws ki emena m aresei poly to xrwma…
    Me 20ara zanta, tha sou peftoun oi petres apo ta nefra se kathe lakkouba pantws..

    • V_D

      Αν δεν κάνω λάθος το Insignia OPC παρουσιάστηκε σε άσπρο και κόκκινο

  • Achilleas

    Το παλιό Astra OPC  ήταν μια οδηγική αποτυχία, όλοι όσοι το δοκίμασαν αυτό είπαν , ελπίζω αυτό να είναι τόσο καλό στο δρόμο όσο η είναι εμφανισιακά , με λίγα λόγια θέλω να είναι πάαααααρα πολύ καλό , η αρχή με τα καλά OPC έγινε με το Corsa επλίζω αυτό να είναι ακόμα καλύτερο, απο το Scirocco θεωρώ οτι είναι πιό όμορφο , απο το Megane  έτσι και έτσι , εγώ πάντως αυτό θα έπερνα….

  • Petros Lappas

    paidia den antilegw oti einai omorfo san sunolo…..
    alla den exei sxediastikes akrwtites…..
    to mprostino meros einai corca…. valte to xeri stin othoni  kripste to misw mpros ta pano k tha dite oti o profilaktiras tou einai komenos k vgalmenos apo to corca pou exei tosa xronia stin plati tou…
    apo pisw nai einai kainourio entelos… to saloni einai oso spor xriazete an k ta kathismata ta vlepw me mikres edres kai megali plati alla mono auta k to komeno timoni kanoun tin diafora …. opws eipan kapoia paidia parakato makari na strivi … gt o kolitos mou exei to nurbouric edition kai ta paei kala mono stis efties… otan strivoume egw me to rocco m ( 1.4 stage 1) pataw kalitera…. omologo pantos oti ean eperna new auto twra tha to eixa stis epiloges m… alla gafra gia dilitra den uparxoun dustixos….

  • Gronholm89

    8a strivei??????