Το νέο Audi A3 συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης και η Audi άφησε τους φωτογράφους να βγάλουν φωτογραφίες από το εσωτερικό του νέου A3. Η έκδοση παραγωγής του νέου A3 έχει εσωτερικό σχεδόν παρόμοιο με αυτό του πρωτότυπου A3 e-tron concept που παρουσιάστηκε τον Απρίλιο στη Σανγκάη. Διαθέτει κουμπί εκκίνησης του κινητήρα, ηλεκτρικό χειρόφρενο, οθόνη στη κορυφή του ταμπλό η οποία βυθίζεται μέσα στο ταμπλό αλλά και το σύστημα lane assist.


Να θυμίσω ότι το νέο A3 θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2012. Τόσο η hatchback όσο και η Sedan έκδοση θα βρίσκονται σε περίοπτη θέση στο περίπτερο της Audi στην ελβετική πόλη, την ώρα που στο μέλλον το A3 θα είναι διαθέσιμο σε ακόμη δύο εκδόσεις, 5-πορτη Sportback και cabrio, έτσι ώστε να ανταγωνιστεί τα BMW 1-Series, BMW 2-Series (η coupe Σειρά 1), Mercedes Α-Class και B-Class.

Το νέο Audi A3 θα κατασκευαστεί πάνω στη νέα πλατφόρμα του ομίλου MQB “Modular Querbaukasten” στα Γερμανικά, “σπονδυλωτή αρχιτεκτονική” στα Ελληνικά, (την ίδια που θα φορά και το νέο Golf VII). Το αυτοκίνητο θα φορά μια μεγάλη γκάμα TSI και TDI κινητήρων από 1.200 cc έως 2.000 cc απόδοσης 85 έως 210+ ίππων. Θα υπάρχουν εκδόσεις S και RS αλλά αυτές θα παρουσιαστούν μερικά χρόνια αργότερα. Φυσικά θα υπάρχουν υβριδικές, plug-in και ηλεκτρικές προτάσεις.

Το νέο A3 θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο το οποίο θα φορέσει τον νέο 1.400αρη TSI με τα 140 άλογα με το σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων. Το σύστημα θα λειτουργεί σε μεσαία φορτία και με ταχύτητες έως 50 χλμ/ώρα. Όταν το A3 θα κινείται με 50 χλμ/ώρα με τρίτη ή τετάρτη ταχύτητα, θα εξοικονομεί περίπου στο 1 λίτρο/100 χλμ. Επίσης το A3 θα φορέσει και τρικύλινδρους κινητήρες καθώς και κινητήρες κατανάλωσης υγραερίου.

Το νέο A3 θα έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από αυτές της τωρινής γενιάς. H 3-πορτη έκδοση και η Cabriolet θα έχει μήκος 4.26 μέτρα με μεταξόνιο 2.595 μέτρα, ενώ η 4-πορτη sedan και η 5-πορτη Sportback  θα έχει μήκος 4.44 μέτρα και μεταξόνιο 2.630 mm.  Το νέο Α3 θα είναι φυσικά φαρδύτερο και κοντύτερο από την τωρινή γενιά. Οι πωλήσεις του αναμένεται να ξεκινήσουν το φθινόπωρο του 2012, ως μοντέλο του 2013.

[Πηγή: MotorAuthority]

  • Petros Lappas

    κλασικο audi

  • fatals

    Πανεμορφο εσωτερικο και απλο!

  • Mika

    Aples,lites grammes…Perimenw na to dw teleiwmeno…

    Einai sigouro ayto gia ton 140arh????Mmm, kalh fash tha einai, mallon ayto tha einai to best seller ths gkamas…Proswpika eyxomai na parei ton neo 1.6 TSI tou group, kapou ekei sta 150-160 ps, tha deiksei…

    To neo A3 cabrio legetai pws tha basizetai mallon sto sedan, oxi sto 3 door,opote to mhkos tou tha einai analogo tou sedan, me megalytero kwlo kai analogo portmpagkaz..

    • hellboy

      μικα βολκσβαγενιζει επικυνδυνα ολο το εσωτερικο…ακομα και του γαμπρου μου το α2 ειναι ποιο μπρωστα απο αυτο!

    • Mika

      Den tha to lega ayto, isa isa pou moiazei arketa me tou dikou mou, alla einai asfalws mia ekseliksh tou..Oi basikes grammes,ki oi aeragwgoi einai paromoioi..Clima kai konsola einai pou allazoun arketa..Ki oti doume ston pinaka organwn..
      ;-)

      Fainetai na exei xasei tis labes sth bash ths konsolas,krima, emena m aresan!!!
      :-)

      Ayto fainetai pws einai to basiko, perimenw na dw to Ambition, to sport ths seiras..

  • nikxan1

    που το ειδατε εσεις το ωραιο??
    ΔΕΝ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ, ουτε τους διακοπτες για κλειδωμα-ξεκλειδωμα των θυρων, διπλα στα χερουλια να αλλαξουν. κλασικη αουντιλα!!!
    το προηγουμενο Α3 ηταν πιο καυλιαρικο, μ’αυτο ξενερωσα!!! μ’αρεσουν τα αουντι, αλλα περιμενα λιγη φαντασια παραπανω, ελεος ρε πουστη μου, ουτε τους διακοπτες????

    • Mika

      Pare +1 like gia to kayliariko tou twrinou…
      LOL..
      Ela twra, ki h Mercedes polles fores kanei ekseliksh twn pragmatwn sta montela ths..Katse na to doume teleiwmeno…Tha doume..Sigoura pantws einai evolution,oxi revolution…

    • nikxan1

      φιλε, η μερσεντες, σε καθε αλλαγη μοντελου, αλλαζει ακομα και τα μπουλονια.
      το τωρινο, μπηκα μεσα και το ειδα, και εκανε 3 ωρες να μου πεσει μετα!!!!
      αν και γκρι-σκοτεινο-σοβαρο, ηταν πολυ ομορφο, πολλα χρωματα και φωτακια, και πολυ εργονομικο.
      πες μου ενα, αν στην φωτο που βλεπεις παραπανω, στο τιμονι ειχε ενα “S” πως θα το ξεχωριζες απο ενα ιμπιζα??
      και ξερεις γιατι ξενερωσα?? ειδα τα 2 κουμπακια για το κλειδωμα-ξεκλειδωμα των θυρων, και ειναι ιδια 2-3 σειρες πισω. μα γιατι ρε γμτ?? ποσο μπορει να κοστιζει να βαλεις ενα βλακα ενα απογευμα, να τραβηξει 2-3 ζωγραφιες και να αλλαξουν το περιγραμμα??? ελεος ρε πουστη μου, ακομα και στην βευρον τα ιδια ειναι.

    • Mika

      Ok, sebasth h gnwmh sou,alla kamia sxesh me Ibiza, eleos dhladh….Mh ta isopedwnoume ola..

  • nickgto

    Δεν μου αρέσει..To ibiza μου θυμίζει..

  • Xristos

    Auto Emocion…

    • nikxan1

      AUTO XENEROSON

  • violator

    τι όμορφο ρε παιδιά;; σαν χαζοχαρούμενο εσωτερικό γυναικείου αυτοκινήτου των δέκα χιλιάδων ευρώ είναι..

  • Phaethon

    Μου φέρνει σε SEAT…

    Μπας και είναι το εσωτερικό του νέου Ibiza?

  • ggarfe

    LEGO GROUP.-

  • pariah

    To εσωτερικό έχει κοινά στοιχεία με το Α1 http://www.mosaicwallpapers.com/wallpapers/1280×800/2011-Audi-A1-Dashboard_1280x800_3405.jpg και q3

    Όσο για το τιμόνι το σήμα είναι όπως των Α3 http://carsiyo.com/wp-content/uploads/2010/12/2011-Audi-A3-Dashboard-View.jpg http://2.bp.blogspot.com/_6QiA8AKZBbU/TIrRKmlXHbI/AAAAAAAADiA/iVCLRGn0lWQ/s640/Audi_a3_2011_dashboard.jpg

  • έλεος με αυτά τα κακογουστα και βαρετα αυτοκίνητα που πουλάνε μονο κ μονο επειδη ειναι γερμανικά…
    αν ήταν απο οποιαδήποτε χώρα της ανατολής ή ακομα κ της ευρώπης με την ίδια “ποιότητα” με τπτ θα πωλούσε τοσο…
    πραγματικά γίνεται όλο κ πιο βαρετή κ προβλέψιμη η Αudi σε ότι αφορα τα νεα μοντέλα…ακόμα κ η Mercedes κάνει πιο θαραλλές κινήσεις για να νεανικοποιηθεί…
    να με συγχωρέσεται οι κάτοιχοι, δε τα λέω με κακία αλλά μέσα στη μουντάδα της καθημερινότητας θελω τουλ το αυτοκίνητο μου να είναι προέκταση του ένθερμου χαρακτήρα μου!!!

  • George31

    το γαμησανε και ψοφησε το αμαξι!!!! Ιδιο με SEAT ειναι.χιλιες φορες το προηγουμενο μοντελο!!!!