Σχεδόν 6,5 δέκατα πιο αργός από τον Fernando Alonso ήταν ο Felipe Massa. Ο Βραζιλιάνος πίστευε ότι μπορούσε να τα είχε πάει καλύτερα σήμερα, αλλά δηλώνει πως η παλιά πτέρυγα που του τοποθέτησε η ομάδα τού κόστισε χρόνο. Επίσης, παραδέχεται κι αυτός την ανωτερότητα της Red Bull και της McLaren, και αναζητά τρόπους, ώστε να μπορέσει να κερδίσει κάποιες θέσεις στον αυριανό αγώνα.

Για να είμαι ειλικρινής, ήλπιζα για περισσότερα απ’ αυτές τις κατατακτήριες. Δυσκολεύτηκα περισσότερο απ’ ό,τι περίμενα για να πάρω το μέγιστο από τα ελαστικά στην πρώτο γρήγορο γύρο, Ίσως ν’ άξιζε περισσότερο αν προσπαθούσα να κάνω περισσότερους γύρους, με δύο προσπάθειες. Όπως ήταν αναμενόμενο, σήμερα, η McLaren και η Red Bull δείχνουν ότι έχουν το πλεονέκτημα. Τελικά, είμαστε στις θέσεις του grid που περιμέναμε για το τελευταίο μέρος της σεζόν.

Σίγουρα, το γεγονός ότι χρησιμοποίησα την παλιά πτέρυγα, μου κόστισε λίγο κάτι σε απόδοση. Στην Ινδία, όταν συγκρίναμε τις δύο εκδόσεις, ένιωσα αμέσως ότι η νέα πτέρυγα ήταν μια βελτίωση, δίνοντας περισσότερη πρόσφυση και καλύτερη σταθερότητα κατά το φρενάρισμα. Λέγοντας αυτό, δε νομίζω ότι θα μπορούσα να ήμουν στις πρώτες δύο σειρές. Θα πρέπει να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε αύριο. Σίγουρα, το DRS θα βοηθήσει στις προσπεράσεις, αλλά έχουμε δει και σε άλλες περιπτώσεις ότι και με το κινούμενη πίσω πτέρυγα, δεν πρέπει να το θεωρούμε δεδομένο.


[Πηγή: Ferrari]

  • ggarfe

    Ρε συ Μασάκο, κάνε μια χάρη στην ανθρωπότητα καί τράβα στο σπίτι σου. Άγγιξες μια φορά το θαύμα(κοιμήθηκε Ο Θεός)αλλά δεν τα κατάφερες. Μην το ζορίζεις άλλο…