Μόλις μερικά μέτρα πρόλαβε να κάνει ο Sebastian Vettel, αφού το πίσω δεξί ελαστικό δεν είχε… όρεξη γι’ αγώνα, κλάταρε, με αποτέλεσμα να προκαλέσει ζημιά και στην ανάρτηση, και να μην επιτρέψει στον Πρωταθλητή να διεκδικήσει την 12η φετινή του νίκη, ώστε να έχει την ευκαιρία να ισοφαρίσει στη Βραζιλία το ρεκόρ του Michael Schumacher, ο οποίος είχε νικήσει 13 φορές στους 18 αγώνες του 2004.

Η Pirelli θα εξετάσει ενδελεχώς το κλαταρισμένο ελαστικό, προκειμένου να διαπιστώσει την αιτία που προκάλεσε αυτό το ξαφνικό κλατάρισμα, σύμφωνα με τον Paul Hembery, Αγωνιστικό Διευθυντή της ιταλικής εταιρείας.

Φυσικά, φαίνεται να είναι ένα ασυνήθιστο περιστατικό, και ήδη ψάχνουμε την αιτία με τον Sebastian. Δε φαίνεται να υπάρχει κάποιος λόγος που να είναι άμεσα εμφανής, και τα ελαστικά αυτά είχαν χρησιμοποιηθεί και στις κατατακτήριες. Υπάρχουν πολλούς λόγους που μπορεί να κλατάρει ένα ελαστικό, αλλά δεν έχει προκύψει κάτι αυτή τη στιγμή, λόγω των περιορισμένων δυνατοτήτων που έχουμε εδώ.

Κάτι μου λέει ότι, βλέποντας τον Vettel να φεύγει με αυτόν τον τρόπο εκτός πίστας, σου πέρασε από το μυαλό η ιδέα να τον έχει χτυπήσει ο Lewis Hamilton! Το ίδιο συνέβη και με τον Martin Whitmarsh, ο οποίος δήλωσε με κάποια δόση χιούμορ:

Ανησυχήσαμε λίγο μήπως τον χτύπησε ο Lewis, αλλά ανακουφιστήκαμε μόλις είδαμε ότι ήταν πολύ μακριά από αυτόν.

Καιρό δεν έχεις να διαβάσεις δηλώσεις του Helmut Marko, Αγωνιστικού Συμβούλου της Red Bull και ένθερμο υποστηρικτή του Vettel; Θα διαβάσεις τώρα, λοιπόν, δηλώσεις, που για άλλη μια φορά είναι υπερφίαλες!

Αν δε γινόταν αυτό, θα ήταν μια εύκολη νίκη. Ο Hamilton και ο Alonso δεν ήταν τόσο εντυπωσιακοί!

Μάλλον κάποιος θα πρέπει να πει στον Marko ότι δεν υπάρχει μόνο ο Seb στην πίστα. Ο Alonso όχι μόνο ήταν εντυπωσιακός, αλλά ο καλύτερος του αγώνα. Σίγουρα, δεν μπόρεσε να νικήσει, όμως είχε τρομερή απόδοση, βάσει και του μονοθεσίου που οδηγούσε. Εξαιρετικός ήταν και ο Hamilton, ο οποίος μπορούσε να δυσκολέψει τον Vettel. Φυσικά, αυτό δεν το γνωρίζω με βεβαιότητα, αλλά λίγο σεμνότητα δε βλάπτει, κ. Marko!

[Πηγή: GMM, Auto Motor und Sport | Photo Copyright: KARIM SAHIB/AFP/Getty Images]