H Audi συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης του νέου A3 το οποίο θα κάνει ντεμπούτο στη Γενεύη τον Μάρτιο και όσο πλησιάζουμε προς την ημερομηνία παρουσίασης, όλο και πιο αποκαλυπτικές spy φωτογραφίες θα κυκλοφορούν. Στις σημερινές βλέπουμε για πρώτη φορά την γρίλια, τον σχεδιασμό του μπροστά προφυλακτήρα, τα φώτα ομίχλης αλλά και τα LED φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω.

Αρχές του Νοέμβρη είχαμε δει spy φωτογραφίες και από το εσωτερικό του το οποίο είναι σχεδόν παρόμοιο με αυτό του πρωτότυπου A3 e-tron concept που παρουσιάστηκε τον Απρίλιο στη Σανγκάη. Διαθέτει κουμπί εκκίνησης του κινητήρα, ηλεκτρικό χειρόφρενο, οθόνη στη κορυφή του ταμπλό η οποία βυθίζεται μέσα στο ταμπλό αλλά και το σύστημα lane assist.

Το νέο Audi A3 θα κατασκευαστεί πάνω στη νέα πλατφόρμα του ομίλου MQB “Modular Querbaukasten” στα Γερμανικά, “σπονδυλωτή αρχιτεκτονική” στα Ελληνικά, (την ίδια που θα φορά και το νέο Golf VII). Το αυτοκίνητο θα φορά μια μεγάλη γκάμα TSI και TDI κινητήρων από 1.200 cc έως 2.000 cc απόδοσης 85 έως 210+ ίππων. Θα υπάρχουν εκδόσεις S και RS αλλά αυτές θα παρουσιαστούν μερικά χρόνια αργότερα. Φυσικά θα υπάρχουν υβριδικές, plug-in και ηλεκτρικές προτάσεις.

Το νέο A3 θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο το οποίο θα φορέσει τον νέο 1.400αρη TSI με τα 140 άλογα με το σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων. Το σύστημα θα λειτουργεί σε μεσαία φορτία και με ταχύτητες έως 50 χλμ/ώρα. Όταν το A3 θα κινείται με 50 χλμ/ώρα με τρίτη ή τετάρτη ταχύτητα, θα εξοικονομεί περίπου στο 1 λίτρο/100 χλμ. Επίσης το A3 θα φορέσει και τρικύλινδρους κινητήρες καθώς και κινητήρες κατανάλωσης υγραερίου.

Το νέο A3 θα έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από αυτές της τωρινής γενιάς. H 3-πορτη έκδοση και η Cabriolet θα έχει μήκος 4.26 μέτρα με μεταξόνιο 2.595 μέτρα, ενώ η 4-πορτη sedan και η 5-πορτη Sportback θα έχει μήκος 4.44 μέτρα και μεταξόνιο 2.630 mm. Το νέο Α3 θα είναι φυσικά φαρδύτερο και κοντύτερο από την τωρινή γενιά. Οι πωλήσεις του αναμένεται να ξεκινήσουν το φθινόπωρο του 2012, ως μοντέλο του 2013.

Στη Γενεύη θα παρουσιαστεί τόσο η 3-πορτη hatchback όσο και η sedan έκδοση ενώ στο μέλλον το A3 θα είναι διαθέσιμο σε ακόμη δύο εκδόσεις, 5-πορτη Sportback και cabrio, έτσι ώστε να ανταγωνιστεί τα BMW 1-Series, BMW 2-Series (η coupe Σειρά 1), Mercedes Α-Class και B-Class.

[Πηγή: Themotorreport]

  • Κάθε χρόνο και καινούργιο μοντέλο με αλλαγμένα φώτα…

    • freedoom1013

      Πες τα ρε φίλε!
      Κάθε λίγο και λιγάκι οι Γερμανοί, πρώτα μ’ ένα facelift που αλλάζει μόνο τα φώτα και μετά νέο μοντέλο, που πρακτικά και μ’ εξαίρεση μικρές αλλαγές στο design τα φώτα αλλάζει.
      Φίλος έχει το Golf VI, δεν το έχει 2 χρόνια και ήδη μιλάμε για το VII.
      Άσε που μέχρι να έρθει Ελλάδα, το ενδιάμεσο facelift, λίγο μετά βγαίνει εξωτερικό ο διάδοχος.
      Κάτι σαν το Tiguan facelift που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Κι αν το παραγγείλεις με `1-2 έξτρα και σου κάνει 2-3 μήνες και, χαιρέτα μας!

    • Killer88

      Μην μπερδεύεστε, καταλαβαίνω τι λέτε αλλά οι κύριες αλλαγές είναι στην νέα πλατφόρμα, την οποία θα φοράνε όλα τα νέα μοντέλα και θα είναι και πιο ενδιαφέροντα οδηγικά από τώρα, π.χ. Leon mk3, Golf vii, A3 mk3, TT, και ούτω κάθε εξής θα φοράνε αυτό το νέο πάτωμα.

    • θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να δω πιος μ@λ@κ@ς θα πάρει γκολφ και α3 ενω με λιγότερα λεφτά θα πάρει το seat που είναι το ίδιο αμάξι

    • Tsou Kostas

      κοιτα αυτος που θα παρει audi θα δει το check engine αναμενο κανα δυο φορες στην ζωη του αυτοκινητου, αυτος που θα παρει VW θα το δει καμια 20αρια, και αυτος που θα παρει seat θα το βλεπει και στον υπνο του…

  • Nikos

    Τι παραλήρημα είναι αυτό ρε freedom….ίσα ίσα που τα γερμανικά κρατάνε περισσότερο χρόνο από όλα τα άλλα και κυρίως τα ιαπωνικά…..το Golf που λες από το 1974 ως σήμερα έχει 6 γενιές δηλαδή αλλάζει  κάθε 6 χρόνια….ο φίλος σου αν ήξερε το VI ήταν ένα facelift  του V απλά το είπαν VI και παράλληλα όλοι ήξεραν ότι θα έμενε λίγα χρόνια στην αγορά δηλαδή από το τέλος 2008 ως τέλος 2012 αρχές 2013 που θα βγει το VII…..ας έπερνε Corolla να αλλάζει κάθε 6 μήνες…αλήθεια ξέρει κανείς όταν βγαίνει ένα νέο ασιατικό μοντέλο ποια γενιά είναι??

    • hellboy

      δες το οπελ αστρα ποσες γενιες εγραψε απο το 2000 εωσ σημερα,3?4? ποσες κορολλες???2.
      ποσα γκολφ βγηκαν απο το 2000 εωσ σημερα ??
      ποσα γιαρις βγηκαν απο το 2000 εωσ σημερα??
      ποσα Α3 βγηκαν απο το 2000 εωσ σημερα????
      ποσα κολτ βγηκαν  απο το 2000 μεχρι σημερα??? 1 +1 facelift
      ποσα σιβικ βγηκαν απο το 2000 εως σημερα? 3
      γιατι γινετε αυτο????
      επιδη οι ευρωπαιοι αρα αμεσως ανταγωνισμος βγαζει μοντελο ανα 2 ετια.παρεπιπτωντος ποσες γενιες και ποσα χρονια εχει στην αγορα το αστρα??????
      το γκολφ ειπες απο το 74 και εχει φτασει στο 7σημερα σωστα?
      η κορολα εχει απο το 65 και εχει φτασει στην δεκατη.το κολτ εχει απο το 62 και εχει φτασει στην 7μη γενια.ποιο τρεχαν την αυτοκινηση????οι ευρωπαιοι……..
      οι αμερικανοι κρατανε ακομα ευτυχως την 7ετια-για τα καθαρα αμερικανικα μοντελα-
      οι γερμανοι καθωριζουν τα παντα στην ταχυτητα παραγωγης των μοντελων……

    • nikxan1

      euge hlia….
      exeis dikio.
      h mercedes allazei ta montela ths sxedon 10 xronia. to w203 parousiastike to 2000, kai to w204 paroysiastike to 2009 an thimamai kala.

    • Nikos

      Κάτσε λοιπόν έχουμε και  λέμε για Άστρα  91-98 , 98-04, 04-09 και 09 το νέο άρα 4 γενιές σε 20 χρόνια και χωρίς ενδιάμεσο facelift…Συνεχίζουμε Yaris 98-05 με ενδιάμεσο facelift, 05-10 με ενδιαμεσο facelift και 10 ως σήμερα άρα 5 μοντέλα μέσα σε 13 χρόνια και πάει λέγοντας….Για να μην το κουράζουμε είναι αλήθεια πως τα ασιατικά μοντέλα αλλάζουν πιο συχνά από τα ευρωπαϊκά για αυτό χάνουν και την αξία τους πιο γρήγορα βέβαια το κατάλαβαν και σιγά σιγά το καθυστερούν. ασπούμε το Α3 που λες 96-03, 03-σήμερα με facelift τη νέα μάσκα…μπες στην Wikipedia και θα δεις για να μην το κουράζουμε…..και προπάντων μην τρελαίνεσαι αυτοί καλά βγάζουν αυτοκίνητα και εμείς τίποτα…. παρά μόνο είμαστε οι πελάτες τους… 

    • Nikos

      Μετά από πολύ ψάξιμο  παραθέτω το σύνδεσμο με τις γενιές Corolla/Auris και τα Facelift…Απο το 1967 ως σήμερα έχει αλλάξει 19 φορές και αν προσθέσουμε και το Νεο Auris που θα βγει το 2012 φτάσαμε στις 20 μέσα σε  45 χρόνια δηλαδή αλλάζει κάθε 2,25 χρόνια μοντέλο…..!!!!!!!!!!To Golf  βγάλει 6 γενιές από το 1974 χωρίς κανένα facelift δηλαδή αλλάζει κάθε 6,3 χρόνια….( Όταν θα βγει η 7η γενιά το 2012-13 και θα κρατήσει άλλα 6 χρόνια δεν μπορώ να φανταστώ πόσες φορές θα έχει ξανά αλλάξει το Auris μέχρι τότε…

    • Nikos
    • hellboy

      οκ μας επισες.οι 19 φορες που αναφερεσε ειναι ανεγκυρες.δες wikipedia εκει τουλαχιστον ειναι εγκυρο.οχι μια σελιδα οτι νανε και αυστραλιανη!!να μαθενεις επιδη δεν ξερεις http://www.goauto.com.au/mellor/mellor.nsf/carfamilytree?ReadForm&ID=CE9A5ACFCCBD675CCA257125001A14A4 αυτο ειναι ακριβος το ιδιο μοντελο με αυτο http://www.goauto.com.au/mellor/mellor.nsf/carfamilytree?ReadForm&ID=42B5C7A83F53EE4ACA257125001A1423 με την διαφορα οτι το ενα ηταν κουπε και το αλλο σενταν….
      θες δεν θες εχει μολις 8 nothing more nothing less αν θελεις διαβασε http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Corolla

    • Nikos

      Για πες μου στο link που είναι η γενιά με τα στρογγυλά φανάρια που βγήκε τέλος του 90??

    • Nikos

      Επίσης το μοντέλο που έχει στη φώτο του 2003 (2003 Corolla RunX)έκανε και facelift πράγμα που δεν το λέει όπως και άλλα άλλωστε…πότε να προλάβουν με τόσα που βγαίνουν….

    • hellboy

      καλα εισαι πολυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ ασχετος
      σου λεμε και εξηγουμε οτι τα φτιαχνουν με global συστημα αλλααααααααα
      εσυ κουκουτσι.αν λες γι αυτη http://en.wikipedia.org/wiki/File:2011_Toyota_Corolla_–_NHTSA.jpg
      που αυτη λες μαθε  μερικαν δοση της απλα αρχικα πανω αν την φωτο αυτο λενε http://www.nhtsa.gov/

    • hellboy

      ωραια μπες στο λινκ http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Corolla_%28E110%29 για να μαθενεις τι ειναι η το μοντελο ιαπωνικης αγορας αμερικανικης και ευρωπαικης θελω να πας στις φωτο κατω και θα δεις εχει την αγωνιστικη κορολα τι γραφει εκει.μαθε οτι το μοντελο αυτο Corolla E110 κυκλωφορισε με 4 παραλαγες μονο στην μουρη.και απλα για να μαθενεις 2 βασικα δεν ειναι ηλιθιοι οι ιαπωνες να πετανε καθε 2,25 χρονια που υπολογισες χρηματα στο να φτιαξουν νεες πρεσες,ουτε ειναι εξυπνοι οι γερμανοι που κρατανε το ιδιο μοντελο 15 χρονια τσιπιδες ειναι,10 χρονια ουσιαστικα το γκολφ αλλαξε την μουρη δηλαδη ενα facelift και το μοτερ και αυτο βαφτιστικε νεα γενια….

    • Nikos

      Μας έχεις μπερδέψει λες ότι είναι βλάκες που το κρατάνε τόσα χρόνια το ίδιο οι Γερμανοί…εγώ απλά λέω πως επειδή είναι τόσο καλό δεν χρειάζεται να το αλλάξουν αφού ανταγωνίζεται τα αντίστοιχα Ιαπωνικά που αλλάζουν συνέχεια…..ας πούμε το Golf είναι σημείο αναφοράς στην κατηγορία και όλοι το αντιγράφουν…. ποιος έφερε turbo, εξάρι κιβώτιο,κτλ πάλι στο προσκήνιο..??Αν εσύ τώρα θες να παίρνεις αυτοκίνητο που κάθε λίγο και λιγάκι αλλάζει καλώς εμένα δεν μου αρέσει σαν λογική…το Golf 6 όντως ήταν στην ουσία ένα facelift του 5 με πολλές τελικά αλλαγές και γι αυτό ονομάστηκε νέα γενιά και έμεινε στην αγορά 4 χρόνια…. εξάλλου το είχε πει εξαρχής η VW ότι θα έχει περιορισμένη διάρκεια ζωής(περιορισμένη τα 4 χρόνια που ο Ασιάτης το θεωρεί αιώνα). Για να μην αναλύσουμε θέματα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας…euroncap μέρα με την νύχτα μέχρι και πριν μερικά χρόνια..

    • Nikos
    • hellboy

      ποιος κοροιδευει???κραταει ονομα και ειναι  αλλο αμαξι……http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BF:VW_Golf_Plus_Facelift_front_20100417.jpg

    • hellboy

      ρε αδερφε δεν καταλαβενεις τι λεμε???????????οτι ο μαμημενος ιαπωνας δεν αλλαζει τις μαμημενες πρεσες που  κοστιζουν μαμημενα χρηματα καθε λιγο και λιγακι μην με μπιριζωνεις.θεοποιεις το γκολφ που κανεις δεν το αντιγραφει!!!!!!!!τι αντιγραφουν ποιοι???αυτο που με το πολυ πιπιλισμα σου μενει??που απο μικρο σου λενε τα γερμανικα ειναι καλα??που δηλωνει πρεμιουμ και καλα??που εχει ενα σκασμο προβληματα??ποιο αντιγραφουν το πανακριβο??ποιος αγοραζει γερμανικο μικρο σημερα(οι γερμανοι και οι ελληνες που καμαρωνουν οι μισοι σαν να κανανε την αγορα του αιωνα)??το πουντο δεν ειναι καλο??το κλιο?το σιβικ μηπως??ναι αντιγραφει και η σουζουκι το γερμανικο??ρε ανθρωπε δες τα κουβαδακια τα γερμανικα του 70 οπελ καντετ αντιγραφη του εσκορτ μονο που το εσκορτ ηταν καλυτερο το πρωτο γκολφ τενεκες σε 4 ροδες.dream on που η vw επανεφερε το τουρμπο οταν οι αλλοι τα ειχαν απο τα μεσα του 90 η κουβαγκεν εβαζε τα ασθενικα 75 αλογατα.ας ειναι καλα κατι ρενο σπορτ κατι χοντες με τα ταπερ.το μονο που εκανε η vw ειναι να αντιγραφει και να μεταφερει πραγματα πλασαρωντας τα σε εσενα σαν δικα της στην πρωσπαθεια της να γινει πρεμιουμ απλα κανανε μαζικη παραγωγη το τουρμποκινητηρα σιγα τα αυγα τον φοραει ολο το γκρουπ σεατ σκοντα αουντι και ιδια φυσικα,προφανως δεν ξερεις οτι ο προεδρας της κουβαγκεν ζηλεψε το i30 παρουσιαστικε στην φρανκφουρτη.οπου βλεπεις eurocap,euro6 και λοιπα κοινα ευρωπαικα στημενα ειναι για αν περνανε μονο μονο μονο τα ευρωπαικα και να τα περνει ο κοσμακης που δεν ξερει.παρε ασφαλεια τα vw http://www.youtube.com/watch?v=uykStESm3vw
      http://www.youtube.com/watch?v=CyzCswJ_tkk&feature=related
      http://www.youtube.com/watch?v=jyU7oqPEFxs&feature=related
      http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=ELl5tN9zexM
      παρε και ενα ιαπωνικο http://www.youtube.com/watch?v=P-mpf0Xb8O8&feature=relmfu
      μα τοση προπαγανδα???ελεος?!!!!!!
      ρε ανθρωπε μπες και δες πολο-κολτ-c3 εξοπλισμο μαμα και τιμουλα.τι θα επερνες?
      και προφανως δεν διαβαζεις και πολυ σωστα τι γραφω διαβασε το σωστα και μετα απαντα.
      σου ειπα οτι δεν ειναι ηλιθιος ο ιαπωνας να χαλαει καθε 2,25 χρονια-που λες- σε νεες πρεσες και δεν ειναι εξυπνοι οι γερμανοι που κρατανε το ιδιο μοντελο 15χρονια  με facelift.
      μην με τρελενεις με την ασχετοσινη ρε φιλος!!!!!!καθε 2 χρονια εχουμε ενα euro4-euro5-euro10 καθε φορα που ο γερμανος θελει να πουλησει και καλα τεχνολογια και αλογα.γιατι σε καθε euro οι γερμανοι εχουν ετοιμο και επιτοπου βγαζουν το καταληλο μοντελο???οεο???και οι αλλοι ολοι ψαχνωνται πως να περασουν αυτον το τον euro σκοπελο??????περιμενε λιγο να δεις τι μοτερακι ερχετε απο την japan…….
      θυμασαι s2000 και type r  ιδιο μοτερ 240 ατμοσφαιρα και 200 με διαφορα μονο στον εγκεφαλο τοτε που τα γερμανικα υπερτοφοδοτουμενα ουτε 170 αλογα δεν βγαζαν……..οχι μακρια 6 χρονακια μονο πισω!και ξεχνα τα περιοδικακια τι πλασαρουν…….σου ξανα λεω το up δεν μπορει να βγει ανωτερο απο το daihatsu που ειναι ιδια κατηγορια που η εταιρια εξιδικευετε στην κατασκευη μικρων μοντελων πολης πολλλλλλλλαααααααα χρονια πριν την κουβαγκεν και να λεει ο δημοσιογραφος των 4τ οτι ειναι οτι καλυτερο εχει βγει στην κατηγορια….
      καθως επισης ο προβληματισμος σου με το ποσες γενιες εχει το καθε ιαπωνικο ειναι τελειος αστοχος και ατοπος.σου εδωσα τα πραγματικα στοιχεια και δεν τα δεχεσε δεν φταιω.θε να σου πω για ενα αμαξι που συμφωνα με εσενα ειναι το καλυτερο,λαντα νιβα 30 χρονια ιδιο εσωτερικες αλλαγες εχει μονο αρα ειναι το καλυτερο..να σπευσουμε να το παρουμε ανατολη ειναι θεωρητηκα  και πρακρικα η ρωσσια !!!!!!!!!!!!!!δες την λαμποργκινι που ειναι σε σημερινο αθρο αν την δεις εχει διαφορετικο προφυλακτηρα ξερεις γιατι???????στην αμερικη απαγορευωταν αυτος που φοραγε κανονικα………………………..

    • hellboy

      και για να δεις ποσο ακυρη ειναι η σελιδουλα δες αυτα http://www.goauto.com.au/mellor/mellor.nsf/carfamilytree?ReadForm&make=Mitsubishi&model=Colt
      http://www.goauto.com.au/mellor/mellor.nsf/carfamilytree?ReadForm&make=Mitsubishi&model=Mirage
      πρωτα στην επανω σελιδα το κολτ σαν facelift κυκλωφορισε το 2008 και δεν εγινε καμμια αλλαγη το 2006(ουτε καν το εσωτερικο) μετα το κολτ στην ασιατικη αγορα(2ρο λινκ) λεγετε cyborg-ιαπωνια- και mirage-υπολοιπη ασια- καθως η σελιδουλα χανει παρα πολυ.καθως το κολτ απο το 1962 εχει κυκλοφορισει μολις 7 γενιες και με μολις ενα facelift!διαβασε να μαθενεις.http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Colt

    • Nikos

      http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/34001.asp  Η 10η γενιά του δημοφιλέστερου μικρομεσαίου είναι γεγονός. συν οτι τώρα έγινε favelift και θα βγει καινούργιο το 2012

    • hellboy

      ναι πια εταιρια δεν κανει facelift????πρωτη απο ολες η vw.
      καθως αν διαβαζες στο wiki μιλαει για 10τη γενια!!αλλα απο ποτε????μηπως απο το 1967??και οχι 75?και οχι για ενα μικρο αμαξακι αλλα για ενα καθαρα οικογενειακο??

    • hellboy

      αμα θες συνεχισε μονος σου εγω σταματαω να συμετεχω εχω βαρεθει να συζηταμε το ιδιο πραγμα συνεχεια αν και ειχε πλακα που το εδωσες με αλλο τροπο.μην περιμενεις απαντηση.απλα κανε υπομονη ολο και καποιο θεματακι θα παιξει γυρο απο την vw θα μαθεις αρκετα…..

    • hellboy

      σελιδουλα μεταχειρισμενων απο την  αυστραλια!!!!!!!!απο την αυστραλια!!!!!!!!!

  • Το νέο A3 θα έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από αυτές της τωρινής γενιάς. H 3-πορτη έκδοση και η Cabriolet θα έχει μήκος 4.26 μέτρα με μεταξόνιο 2.595 μέτρα, ενώ η 4-πορτη sedan και η 5-πορτη Sportback θα έχει μήκος 4.44 μέτρα και μεταξόνιο 2.630 mm. Το νέο Α3 θα είναι φυσικά φαρδύτερο και κοντύτερο από την τωρινή γενιά. Οι πωλήσεις του αναμένεται να ξεκινήσουν το φθινόπωρο του 2012, ως μοντέλο του 2013.pws ginete na einai makritero alla kai koditero apo to torino? xD