Μέσω του επίσημου περιοδικού της Porsche, Christophorus Magazine, μαθαίνουμε νέες λεπτομέρειες και πληροφορίες για την 918 Spyder, η οποία έχει γίνει ήδη sold out με κόστος 645.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ και φόρους). Η έκδοση παραγωγής θα κάνει ντεμπούτο τον Σεπτέμβριο του 2013 στην έκθεση της Φρανκφούρτης και η μεγαλύτερη αλλαγή θα γίνει στον βενζινοκινητήρα του αυτοκινήτου. Αντί του V8 3.4-λίτρων που φορούσε το πρωτότυπο, την θέση του θα πάρει έναν V8 4.6-λίτρων ο οποίος προέρχεται από το αγωνιστικό Porsche RS Spyder LMP2. Το περιοδικό αναφέρει (δεν το μεταφράζω γιατί έχει πολλούς τεχνικούς όρους και μπορεί να μεταφραστεί λάθος)

The 918 Spyder features a central injector mounted directly adjacent to the spark plug, a central oil feed to the crankshaft, a variable-pressure composite oil pump and scavenge pump, forged lightweight pistons from a Formula 1 supplier, a very high compression ratio, and — a Porsche first — variable valve timing with intake and exhaust phase stepper motors.

Ο κινητήρας θα αποδίδει 550 άλογα, 50 περισσότερα από όσα αρχικά είχε σχεδιαστεί και σε συνδυασμό με τους 2 ηλεκτροκινητήρες του (3 διέθετε το πρωτότυπο), οι οποίοι αποδίδουν 160 kW (230 άλογα), θα αποδίδει συνολικά 780 άλογα. Στεγνό θα ζυγίζει 1.675 κιλά και θα έχει αναλογία 2.15 κιλά ανά ίππο, καλύτερη δηλαδή από την Lamborghini Aventador η οποία έχει αναλογία 2.25 κιλών ανά ίππο.

Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο σε 4 χρώματα (Carrara White, Black, Platinum Silver Metallic, and Basalt Black) με το εσωτερικό να είναι σε μαύρο χρώμα. H Porsche ωστόσο, εξετάζει το ενδεχόμενο να προσθέσει και άλλες χρωματικές επιλογές.

Η ανάρτηση του είναι τεχνολογίας διπλών ψαλιδιών ενώ διαθέτει τα ηλεκτρονικά Porsche Active Suspension Management (PASM) και Porsche Toque Vectoring Plus (PTV Plus). To PTV Plus είναι ένα σύστημα το οποίο λειτουργεί μέσω του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου μπλοκέ διαφορικού ώστε να βελτιστοποιήσει την μεταφορά της ροπής στους πίσω τροχούς στις στροφές.

Σε ότι αφορά τον κινητήρα του, αυτός θα διαθέτει 4 λειτουργίες (E-Power, Hybrid, Sport Hybrid, Race Hybrid) με την αλλαγή να γίνεται μέσω διακόπτη πάνω στο τιμόνι. Η λειτουργία E-power κάνει την 918 να κινείται μόνο με τους ηλεκτροκινητήρες του. Με τις μπαταρίες πλήρως φορτισμένες η Porsche 918 Spyder μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τις μπαταρίες του για 25 χλμ. Η λειτουργία Hybrid θα είναι αυτή που θα χρησιμοποιείται τις περισσότερες φορές αφού συνδυάζει την λειτουργία του βενζινοκινητήρα και των 2 ηλεκτροκινητήρων. Η Hybrid Sport κάνει την 918 Spyder να κινείται γρήγορα σε στενούς επαρχιακούς δρόμους, μεγιστοποιώντας την απόδοση. Τέλος η λειτουργία Race Hybrid είναι η Hybrid Sport “on steroids”. Σχεδιασμένη για όταν η 918 κινείται εντός πίστας, παρέχει μέγιστη απόδοση και πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου χωρίς συμβιβασμούς, απενεργοποιώντας όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα ώστε να φτάσει στα απόλυτα όρια απόδοσης.

[Πηγή: Porsche Christophorus Magazine]