Δύο μήνες μετά την επίσημη ανακοίνωση ότι η Porsche 918 Spyder περνά στη παραγωγή, φαίνεται ότι βρέθηκαν ήδη οι 918 τυχεροί και πλούσιοι άνθρωποι για να την παραγγείλουν. Το υβριδικό supercar κόστους 645.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ και φόρους) έγινε sold out σύμφωνα με έναν ολλανδό αντιπρόσωπο της Porsche. Η παραγωγή θα ξεκινήσει στις 18 Σεπτεμβρίου του 2013 και τουλάχιστον δύο από 918 Spyder θα πάνε στην Ολλανδία.

Να θυμίσω ότι το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης του 2010 και μηχανικά εφοδιάζεται με έναν V8 κινητήρα απόδοσης 500 ίππων τοποθετημένος στον πίσω άξονα και 2 ηλεκτροκινητήρες στον μπροστά, απόδοσης 160 kW (218 ίππων) με την συνολική ιπποδύναμη να αγγίζει τα 718 άλογα. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3.2 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 320 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση του ανέρχεται μόλις στα 3 λίτρα/100 χλμ με εκπομπές CO2 70 γρ/χλμ.

Συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο PDK και όπως καταλαβαίνεις είναι τετρακίνητο. Με τους ηλεκτροκινητήρες και μόνο, η 918 έχει αυτονομία 24 χλμ με τελική ταχύτητα 150 χλμ/ώρα με τις μπαταρίες να μπορούν να επαναφορτίσουν μέσα σε τρεις ώρες με την Porsche να εργάζεται πάνω σε ένα σύστημα ταχυφόρτισης ώστε η διαδικασία να γίνεται γρηγορότερα. Η Porsche ισχυρίζεται ότι η 918 Spyder γυρνά στο Nurburgring σε λιγότερο από 7:30″, γρηγορότερα ακόμη και από την Carrera GT (7:32″).

Για αυτούς που δεν μπορούν να περιμένουν έως το 2013 η Porsche ετοίμασε την 911 Turbo S Edition 918 Spyder η οποία θα πουληθεί μόνο σε αυτούς που αγόρασαν την 918 Spyder. Ωστόσο δεν έγινε ακόμη γνωστό, πόσοι ήταν αυτοί που την παρήγγειλαν. Περισσότερες λεπτομέρειες για την 918 Spyder μπορείς να διαβάσεις εδώ.

[Πηγή: GTSpirit]

  • gazokiller

    πολύ θα ήθελα να δω να επανληθευτούν αυτά τα χαρακτηριστικά…
    είμαι ο μόνος καχύποπτος εδώ μεσα που δε πολυ πιστεύει όλους αυτός τους ισχυρισμούς για την κατανάλωση!!!????

  • Alex12de

    aporw pragmati pws poulh8hkan kai 918, edw mexri kai oi megalyteroi Porsche fans kai idiokthtes eipan oti den a3ize ton kopo, kai pragmatika kai egw pisteuw oti den a3izei na 3odepseis 900 xiliarika se ena yvridiko supercar pou 8a paralaveis se 2 xronia kai, 1000 fores pagani…

    • Χμμμ! άλλο το ένα άλλο το άλλο! οκ, το ένα είναι το πρώτο υβριδικό hypercar και το άλλο είναι supercar για petrolhead!

  • dos

    διακρινω μια κακια ή ειναι ιδεα μου?η Φερραρι και η Παγκανι τι εχουν να αντιπαραθεσουν?τιποτα απολυτως!μαγκια δεν ειναι να βγαζεις απο ενα ν10 ή ν12 600 και 700 αλογα.μαγκια ειναι αυτο που εκανε η Πορσε,τεχνολογικο διαμαντι…και ρουκετα και δεν θα καιει.Εγω σου λεω οτι δεν ειναι 3 λιτρα στην οικονομικη παντα οδηγηση αλλα ειναι ειναι παραπανω,μπρος του 1 ευρω την γκαζια που καινε τα Φερραρι και τα Παγκανι και ολα αυτα δεν ειναι.
    αν εβγαζε και η Φερραρι κατι αναλογο τοτε θα γραφατε  ολοι οι παραπανω, διθυραμβους…
    Οτι δεν φτανει η αλεπου…..

    • gazokiller

      ποιος απο εσας, σας νοιάζει αν ποτε αποκτούσατε ένα υπεραυτοκίνητο, τύπου Ferrari, Pagani, Lamborghini κλπ, αν θα καίει βενζίνη κ αν θα μολύνει το περιβάλλον…
      μη τα ισοπεδώνουμε όλα…
      ακολουθάει τη μόδα για άλλη μια φορα η Porsche…

  • dos σε αυτό που λέει ο gazokiller έχει δίκιο!

  • dos

    γιατι ποτε αλλοτε ακολουθησε την μοδα η Πορσε?την τεχνολογια την λεμε τωρα μοδα,ελεος ρε παιδια…ας ειμαστε λιγο ρεαλιστες και να μην τα βλεπουμε οπως μας συμφερει…και για να τελειωνουμε,αν θυμαστε και η Φερραρι εχει στα σκαρια μια 599 με υβριδικο μοτερ,οποτε νομιζω οτι αυτοακυρωνεσαι…

    • η 599 hy-kers βγαίνει επειδή τους πίεζε η κυβέρνηση ώστε να μειωθούν οι ρύποι της εταιρίας

  • runner

    AB δεν ειναι θεμα κυβερνησης, η ΕΕ ολους τους πιεζει,γιατι νομιζεις η Aston Martin εβγαλε το cygnet?για να πεσει ο μεσος ορος των ρυπων της εταιριας.το μελλον των αυτοκινητων και των supercar ειναι υβριδικα,ηλεκτρικα και ακομα καλυτερα με κυψελες υδρογονου (η BMW χρονια τα δουλευει),υπαρχει αρκετος δρομος ακομα ομως…