Ξέρουμε ότι η επίσημη αποκάλυψη της Caterham CT01 είναι αύριο, ωστόσο ήδη από σήμερα, κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο δύο φωτογραφίες του νέου μονοθεσίου. Σ’ αυτές, μπορούμε να δούμε ότι το ρύγχος είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς του 2012, οι οποίοι δεν επιτρέπουν το ύψος του να ξεπερνά τα 550 χιλιοστά, και το μεσαίο τμήμα (από το cockpit μέχρι και τη μύτη) να μην ξεπερνά τα 625 χιλιοστά.

Επίσης, φαίνεται ξεκάθαρα ότι τα sidepods είναι εμπνευσμένα από την RB7 της Red Bull, από την οποία παίρνει το κιβώτιο, και τον κινητήρα και το KERS από τη Renault, η πίσω ανάρτηση είναι γεωμετρίας pull-rod, όπως ήταν και πέρυσι, ενώ ξεχωρίζει το διαφορετικό ύψος των εξατμίσεων, οι απολήξεις των οποίων καλύπτονται, υποχρεωτικά, στα τελευταία τους 10 εκατοστά.

Το πίσω μέρος φαίνεται αρκετά λεπτό, κάτι που βοηθά και το μικρότερο μέγεθος του RS27 (ο κινητήρας της Renault), αλλά οι απουσία των εξατμίσεων μπροστά από τον διαχύτη. Οι πτέρυγες είναι ίδιες με το 2011, ενώ αναμένεται να δούμε τις νέες στις χειμερινές δοκιμές.

[Photos: Twitter]

  • JohnnyXP64

    τι μαλακιά ρινχος ειναι αυτο ρε γαμώτο!??

    αισχος, καλα κανει τοσο διαφορα αυτο στην αεροδυναμικη? τοσο ασχημια ρε γαμωτο….θελω το μονοθεσιο να μοιαζει αγριο, οχι σαν παπια με τεραστια μύτη!

  • πιο άσχημο κ από τα αμερικάνικα nascar, indy κλπ

  • Παιδιά, όσον αφορά το ρύγχος, το γράφω και στο κείμενο!

    Οι κανονισμοί ορίζουν ότι το η μύτη δεν μπορεί να ξεπερνά τα 550 χιλιοστά και το μέσον αυτής και του cockpit να μην είναι πάνω από 625 χιλιοστά.

    Είναι θέμα κανονισμών…

  • Mika

    Panagia mou, kakasxhmo einai…Eleeino kai trisathlio!!!

    • Τα παράπονά σας στη FIA, όχι στους Mike Gascoyne και Mark Smith… Δε φταίνε οι άνθρωποι!

      ;))))

  • clioRS

    ρε παιδια μηπως η φωτο ειναι μετα τα crash test???