Η Mazda έδωσε στη δημοσιότητα νέες φωτογραφίες του Takeri Concept, το πρωτότυπο πάνω στο οποίο θα βασιστεί ο αντικαταστάτης του Mazda 6 και ανακοίνωσε ότι θα κάνει πανευρωπαϊκή πρεμιέρα στο επερχόμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον επόμενο μήνα.

Όπως έχουμε δει, το εντυπωσιακό πρωτότυπο διαθέτει την σχεδιαστική γραμμή “Kodo” που στα Ιαπωνικά σημαίνει ψυχή της κίνησης και παρουσιάστηκε αρχικά στο πρωτότυπο Shinari. Η Kodo δημιουργήθηκε ώστε να ενώσει 3 σχεδιαστικά κέντρα της Mazda, της Ιαπωνίας, της Γερμανίας και της Αμερικής.

Επίσης το Τakeri διαθέτει την τεχνολογία SKYACTIV της Mazda που περιλαμβάνει το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα i-ELOOP, που σε συνδυασμό με τον πετρελαιοκινητήρα SKYACTIV-D 2.2-λίτρων turbodiesel κινητήρα που συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο, με το Mazda i-stop, το ελαφρύ και τεχνολογικά προηγμένο σασί και τη εξελιγμένη αεροδυναμική κάνουν το πρωτότυπο να έχει μικρές εκπομπές CO2 και αυτονομία 1.500 χλμ.

Έχει διαστάσεις 4.850 mm μήκος, 1.870 mm πλάτος και 1.430 mm ύψος και στο εσωτερικό του υπάρχουν δερμάτινα καθίσματα, μεταλλικά διακοσμητικά και ένα νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Τέλος, στο περίπτερο της ιαπωνικής εταιρίας, δίπλα από το Takeri, θα βρεθεί και το νέο συμπαγές crossover SUV Mazda CX-5 με όλη τη γκάμα των νέων κινητήρων τεχνολογίας SKYACTIV της Mazda μαζί με ένα MX-5 Special Edition Spring 2012, σχεδιασμένο αποκλειστικά για την ευρωπαϊκή αγορά.

[Πηγή: Mazda]

Δελτίο Τύπου

Mazda TAKERI concept making European premiere at the Geneva Motor Show 2012

Leverkusen, 13 February 2012. Mazda Motor Corporation will unveil for the first time its Mazda TAKERI concept, a next-generation mid-sized sedan featuring Mazda’s unique i-ELOOP regenerative braking technology, at the 2012 Geneva International Motor Show. It will be joined on-stage by the Mazda CX-5, a new compact crossover SUV equipped with the full range of Mazda’s breakthrough SKYACTIV TECHNOLOGY[*], the MX-5 Special Edition Spring 2012, designed exclusively for the European market, and an array of new technologies and production models.

The newest adaptation of Mazda’s new “KODO – Soul of Motion” design theme, the TAKERI concept brings a new level of strength and allure to sedan styling. The TAKERI offers a taste of the future direction of Mazda’s next-generation CD sedan, having inherited the vision of the Mazda SHINARI, an exciting four-door sports coupe concept showcased last year in Geneva. Under this captivating exterior, the TAKERI features Mazda’s highly-efficient new SKYACTIV-D diesel engine with i-stop idle-stop system and six-speed SKYACTIV-Drive automatic transmission.

The TAKERI aims for the ultimate in energy efficiency without compromising on Mazda’s characteristic Zoom-Zoom performance. In fact, it’s the first car to be equipped with i-ELOOP. Short for “Intelligent Energy Loop”, the company’s first regenerative braking system uses a unique solution that converts kinetic energy to electricity during deceleration and stores it in an electric double layer capacitor. The power is used to run the vehicle’s electric components, thereby reducing the engine load and increasing fuel economy by up to 10%. This contributes to the Mazda TAKERI’s outstanding fuel economy, which is chieved at no sacrifice to performance or comfort.

The all-new CX-5 is the first production model incorporating Mazda’s new “KODO – Soul of Motion” design theme, and also the first built with the full SKYACTIV TECHNOLOGY range of engines, transmissions, body and chassis. The CX-5 thus delivers outstanding performance and responsive yet predictable handling as well as a high-quality ride and exceptional safety. Class-leading fuel economy and CO2 emissions come courtesy of the CX-5’s extraordinarily lightweight and aerodynamic design together with the remarkably frugal SKYACTIV engines (all featuring i-stop) and fuel-saving SKYACTIV transmissions.

The new MX-5 Special Edition Spring 2012 has been given an extra touch of class with a host of premium features, including chrome headlamp inserts, grille surrounds and fog lamp bezels on the outside, and “Havana Brown” premium leather upholstery on the inside. Available only in Europe, the latest version of Mazda’s legendary roadster comes with soft top or retractable hardtop[†] and a choice of four body colours: Radiant Ebony – exclusively for this model – along with Crystal White Pearl, Metropolitan Grey and Brilliant Black. In addition to extended audio connectivity, the Special Edition Spring 2012 will be the first MX-5 with an integrated navigation system.

Mazda’s display at the 82nd Geneva International Motor Show will also showcase the company’s brand-new SKYACTIV TECHNOLOGY as well as all current models. Press days are 6-7 March, and the show is open to the public from 8-18 March.

Main Exhibits at the 2012 Geneva International Motor Show

Reference exhibits Mazda TAKERI (European premiere)Mazda CX-5Mazda MX-5 Special Edition Spring 2012 (Premiere)
Technology exhibits SKYACTIV-D clean diesel engineSKYACTIV-G direct-injection petrol engineSKYACTIV-Drive automatic transmissionSKYACTIV-MT manual transmissioni-ELOOP regenerative braking systemCX-5 “X-ray” display
Vehicles currently on sale Mazda2, Mazda3, Mazda5, Mazda6, Mazda MX-5
  •  an Μου ελεγε καποιοσ πωσ ειναι ενα facelift toy 6 θα τον πιστευα!!!!!
    παντωσ και αυτο πολυ καλο δειχνει οπωσ μασ εχει συνηθισει τελευταια η μαζντα!!!!!!
    παντωσ μενω στο νουμερο τησ αυτονομιασ 1500χιλιομετρα!!!!!!!!! αν και δεν μασ λεει με ποσα λιτρα ντεποζιτο!!!

    • loeb

      Πραγματικα ρε Μπαμπη ειναι πολυ ομορφο και η αυτονομια του ακομα και 80 λιτρα να χωραει θα ειναι souper. Απο εδω και περα τα πραγματα για το καινουριο αυτοκινητο στην Ελλαδα σκουραινουν αγρια. Με βλεπω να φτανω πιο ευκολα το ενα εκατομμυριο χιλιομετρα με το αμαξι μου παρα να αγορασω καινουριο αμαξι. Παντως οποιος ειναι εν δυναμη αγοραστης πρεπει να βαλλει στο τραπεζι πολλους παραγοντες περα απο πρωσοπικο γουστο οπως ειναι το κοστος αποκησης, καταναλωση τεκμηρια και οτι αλλο σκαρφιστουν οι βουλευτες και η Τροικα.

    •  apo ta 1500 εγω θα βγαλω 300 λογω του πωσ τα βγαζουν και ειμαι μεσα!!!  ;-)
      παντωσ οπωσ τα λεσ!!!!!
      πλεον θα δεισ πωσ απο τα μελλλοντικα επαγγελματα θα ειναι αναλυτησ-συμβουλοσ αγορασ αυτοκινητου!!!!!!!!
      πλεον εχουμε φυγει απο την εποχη που παιρναμε ενα αμαξι για 2-3 αντε 4 χρονια και μετα δρομο!!!!!! πλεον ειναι αποφαση-αγορα ζωησ!!!!!!!

    • pariah

      Εγώ βλέπω η κατηγορία αυτή να πεθαίνει και όλοι να το πολύ με supermini-mini….Για τις φορές που θα έχουν να μεταφέρουν παραπάνω συμπράγκαλα υπάρχουν οι μπαγκαζιέρες.

      Απλώς επιστρέφουμε στα χρόνια που αλλάζαμε αμάξι ανά γενιά..

    • loeb

      το ιδιο πραγμα βλεπουμε δυστυχως!

    • gkast79

      ΦΙΛΕ ΜΟΥ LOEB ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΞΥΠΝΟ ΑΤΟΜΟ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΙΣΑΓΩΓΕΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΟΝ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΑΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΦΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΚΑΚΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ . ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΡΕΦΑΡΟΥΝ ΜΕ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑ’ΙΚΑ ΜΕ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΑ ΜΕ ΛΕΩΦΟΡΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ………ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ

    • loeb

      Να σου πω κι αλλα? Θα μας βαλουν φορους για τα οικοπεδα και για το ποσο πρασινο ειναι το σπιτι μας (Ανζεντα 21) και γενικα σε οτιδηποτε εχουμε στην ιδιοκτησια μας. Ακριβα εισιτηρια ακριβα φαρμακα ακριβα τροφιμα κ.α
      Να σου πω και κατι ακομα πιο δεδομενο? Δεν το κανουν για να μαζεψουν λεφτα. Μπορει μερικοι απο αυτους που μας κυβερνουν να νομιζουν οτι ολα αυτα τα μετρα θα μπουν για να μαζευει λεφτα το κρατος και να ξεπληρωσει τα δανεια. Εμενα ομως δεν μπορουν να με πεισουν οτι αυτα τα πιονια το κανουν για τα λεφτα. Κατι αλλο κρυβεται γιατι αυτοι που τους χρωσταμε εχουν ολα τα λεφτα.

  • thymios tsilimparis

     Το αγοράζω αύριο!!!! Υπέροχο. Δεν φέρνει κάτι το επαναστατικό στην κατηγορία, είναι όμως άγριο, όμορφο, επιθετικό, σπορτίφ…

    Να το βγάλουν έτσι ακριβώς! Χαλαρότατα το αγόραζα! :)

    •  eisai apo tous ligous σημερα…  που μπορουν να αγορασουν αυριο αυτοκινητο!!! respect!!!!!  :-))

  • MitsosDaBest

    Απίστευτο αυτοκίνητο! Τη συμπαθούσα ως τώρα τη Mazda και όπως πάει θα γίνει η αγαπημένη μου!

    Τεράστιο αρνητικό (για μένα) πως δεν έχει 5ο κάθισμα… Έστω κι ένα μικρούλι να ‘χε ρε γαμώτο…

    Αλλά είμαι 19 χρονών και ζω στο Ελλάντα, οπότε ας το ξεχάσω, δεν έχω $$$ να πάρω τίποτα τέτοιο… =(

    • MrProudGreek

      Δυστηχως φιλε μου Αλφιστι, ποτε δεν θα εχουμε τα λεφτα εμεις,η γενια μας..

    • Ceszar

      Μην νομιζεις οτι και πριν υπηρχαν τα λεφτα,απλα η διαφορα ειναι οτι τοτε δινανε αβερτα δανεια,με τη σεσουλα και ο κοσμος επαιρνε αυτοκινητα,ενω τωρα αυτα κοπηκανε.Τωρα βεβαια με την κατασταση που επικρατει εν μεσω κρισης,μνημονιων και τα λοιπα,ακομα κ cash να εχεις τα λεφτα για αγορα,παλι το σκεφτεσαι.

    • MitsosDaBest

      Στα Αμερικανάκια οι γονείς τους παίρνουν δικό τους αμάξι από τα 16 τους…

      Εδώ στο Ελλάντα, με το ζόρι μπορεί να διατηρήσει ένα αμάξι η κάθε οικογένεια…

      Για να ζήσεις εδώ πρέπει να είσαι ή Λαμόγιο ή Πολιτικός ή και τα δύο! =Ρ

    • MrProudGreek

      Aσε και εγω 16 ειμαι.
      Και καποιοι προσπαθουν να μου καταστρεψουν τα ονειρα…

  • Mika

    Wraio fainetai, makari na ebgaine me tous Ecoboost tou Mondeo..
    Tha htan super…

  • MrProudGreek

    ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΑΙ ΜΑΓΙΚΟ.ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ.ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΑΓΗΝΕΥΤΙΚΟ.