H Ford έχει ξεκινήσει να τοποθετεί τον 1.000αρη τρικύλινδρο Ecoboost στα αυτοκίνητα της, ο οποίος μέχρι στιγμής είναι διαθέσιμος σε έκδοση 100 και 125 ίππων. Ωστόσο, οι μηχανικοί της Ford φαίνεται ότι έχουνε βάλει στόχο να δημιουργήσουν μια δυνατότερη έκδοση του η οποία θα αποδίδει 180 άλογα! Ναι, 180 άλογα από τρικύλινδρο 1.000 κ.εκ turbo κινητήρα τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού.

Αυτό δήλωσε ο Gunnar Herrmann, επικεφαλής της γραμμής παραγωγής του νέου Focus, στο Βρετανικό Autocar. Για να το πετύχει αυτό, η Ford θα τοποθετήσει έναν μικρό ηλεκτρικό κομπρέσορα ο οποίος θα λειτουργεί παράλληλα με την τουρμπίνα. Κάτι δηλαδή σαν τον 1.400αρη Twincharger TSI της Volkswagen, μόνο που οι Γερμανοί έχουνε επιλέξει μηχανικό κομπρέσορα.

Ο κινητήρας αυτός θα μπορούσε να τοποθετηθεί στις σπορ εκδόσεις του Fiesta και του Focus ενώ ο Herrmann συμπλήρωσε ότι ο 1.000αρης κινητήρας θα αντικαταστήσει όλους τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες της Ford μέσα στους επόμενους μήνες.

Σε ότι αφορά την θυγατρική της Ford, την Lincoln, o  Derrick Kuzak, o επικεφαλής παγκόσμιας παραγωγής της Ford, δήλωσε ότι τα νέα μοντέλα της Lincoln δεν θα είναι απλά μοντέλα της Ford με το σώμα των Lincoln, αλλά το μόνο κοινό που θα έχουν, θα είναι ότι απλά θα κατασκευάζονται πάνω στις ίδιες πλατφόρμες. Όλα τα άλλα θα είναι εντελώς διαφορετικά.

[Πηγή: Autocar, Freep]

  • Tsou Kostas

    αμαν, αν το παρουν χαμπαρι στο πασοκ, την κατσαμε.

    • rikos89

      @@ se ligo kai xoris moter (san tous flinstones na eimaste) tha mas forologoun

    • θα υπάρχει πασοκ???

      θα μου πεις κάποιος άλλος “έξυπνος” θα βρεθεί να την κάνει τη κουτσουκέλα του!!

  • αυτοκινητα δηλαδη για 3 χρονια?????????
    μετα παπαλα………..
    τυχεοι οσοι μπορουν για leasing !!!!!!!!
    προσωπικα εμεινα εντυπωσιασμενοσ……αλλα οχι ευχαρισστω!!!!!! 1.6 ατμοσφαιαρα με 120-140ps και το κεφαλακι μοτ υσηχο!!!!!!

    • μαζί σου…

    • gkast79

      ΣΩΣΤΟΣ. ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΤΙ ΗΧΟ ΘΑ ΕΧΕΙ….ΠΑΝΤΩΣ.
       ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΘΑ ΒΑΖΟΥΝ 3ΚYΛIΝΔΡΑ ΜΟΤΕΡ.
      ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Η BΜW ΜΕ ΕΝΑ 1.5 TURBO.
      Η ΝΕΑ ΠΑΝΤΕΝΤΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑΣ ΠΟΥ ΜΕΙΩΝΕΙ ΔΡΑΣΤΙΚΑ ΤΟ LAG .
      ΕΤΣΙ ΕΞΕΙΓΕΙΤΑΙ ΠΟΥ ΚΑΙ Η SUBARU ΑΠΟ ΕΝΑ 1.6 TURBO ΘΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ 300 HP!!!!!

    •  eimai σιγουροσ ειχαν δει οτι πλεον με την τεχνολογια στην ατμοσφαιρα τα μοτερ πλεον δεν χαλανε!!!! οποτε μια αυτοκινητοβιομηχανια αφου το κυριωσ κερδοσ το βγαζει απο τα σερβισ!!!!! εβλεπε οτι χανει φραγκα!!!! αφου ενα ”απλο” ατμοσφαιρικο μοτερ το κανεισ και σερβισ μονοσ σου!!!! οποτε σιγα σιγα μασ πλασαραν οτι οσο πιο πολλα αλογα τοσο πιο καλα!!!!!! και να πλεον που εχουμε πεσει στο τρυπακι…..να υπενθυμισω οτι και για οικονομια που λενε……οτι η δυναμη σε ενα αυτοκινητο βγαινει αν μπορω να το πω ετσι απλα απο την ”μαθηματικη ” εξισωση οσο το δυνατον παρπανω καυσιμο και αερασ στον ιδιο χρονο= ΑΛΟΓΑ !!!!!! οποτε για να εχεισ και 180 απο 1000cc δεν θα εχεισ οικονομια!!!!!!! τεσπα…..eiΝΑΙ ενασ κινητηρασ που με εντυπωσιαζει!!!!! θα χαιρομαι να τον βλεπω στο δρομο….αλλα ποτε δεν θα τον προτιμησω!!!!!!!!
      η ιστορια θα δειξει!!!!!!!!

    • pariah

      Δεν είναι τόσο απλά babinos….Είναι θερμοδυναμικές αποδόσεις, τριβές κ.α. Δες πόσο έκαιγαν τα αμάξια παλιά και πόσο τα τωρινά που έχουν πιο δυνατά μοτέρ και σέρνουν βαρύτερα αμαξώματα…Οι καταναλώσεις έχουν πέσει….

    •  μπορω να πω οτι δεν σε επιασα…….

    • pariah

      Η σειρά 1 με τον 1,6 των 170Ps (σχεδόν) καίει κάτω από τα μισά σε σχέση με την 2002ti των 2000cc 130Ps και πολύ μικρότερου βάρους….

      Εδώ με τις συμπιέσεις, τον άμεσο ψεκασμό, την δυνατότητα για φτωχά μείγματα κοκ δεν είναι απλώς ότι ανοίγει η πεταλούδα (καταργείται σε λίγο καιρό…) μπαίνει αέρας, ανάμιξη με βενζίνη, σπινθήρα και μετά έκρηξη….

    • Δημητρης Μαρκοπουλος

      Babino σαν οικονομια λεει το μοτερ τωρα σαν επιδοσεις τι θα ελεγες αν σου ελεγα οτι ενα ταπεινο BMW 316 sedan 1998 μοντελο ειναι ποιο γρηγορο?το πηρε ενα φιλαρακι και απο περιεργεια βγηκαμε μια αττικη οδο περα απο το 0-100 που ειναι ποιο γρηγορο λογο του τουμπο ειμασταν διπλα διπλα θα ανεβει και βιντεο συντομα το.Το  BMW  μου ειναι εντελως μαμα 102PS M43.μετα απο εμενα εβαλε με ενα rallaki 8ν με προγραμμα εξατμιση και δεν το εβλεπε καν.Γνωμη μου ειναι αν θες οικονομια παρτο αν θες επιδοσεις και οικονομια παρε POLO GTI 1,4 180PS η GOLF-SCIROCCO 1,4 160PS πιστευω πως ειμαι αντικειμενικος και δεν ειμαι fun της VW

  • cfu

    min akou tetia!!!!!
    tha pao na ksiloso to kinitira mou na balo ayto to diamanti !!
    Fordara!!!!!!

  • Mika

    Fainetai foberos kinhthras aytos,alla ki egw den mporw na pw pws tha koimomoun hsyxos me 180 ps apo xiliari mono kinhthra..
    Pantws aytos me ta 125 ps se ena Fiestaki h to neo B Max,tha einai teleio paketo…

  • η ερωτηση του 1.000.000 !!!!!!!!  :-Ρ
    πλεον ηford και η καθε ford γιατι δεν κανει μια συνεργασια πχ με την kawasaki να βαζουν ενα μοτερ απο τισ street που ειναι και δουλεμενα και εχουν την ιδια αποδοση???? 170-190ps????
    μην μου πειτε οτι η ροπη ειναι λιγη και δεν θα μπορει να κουνησει το σκαρι…….τα 1000αρακια τοσα χρονια μια χαρα μπορουσαν!!!!! ασε που και απο θορυβο θα σκιζουν!!!!!!  :-)))))

  • gronholm89

    !!!!!!!!!! 

  • MitsosDaBest

    Σιγά μην αντέξει ο 1000ρης κινητήρας τα 180 άλογα…

    Κάθε 2-3 μήνες θα χαλάει…

    • takis

       re file etsi nomizeis oti vgazoun tous kinitires tous mpike mia idea kai lene katse more na ton vgaloume stin agora; exoun perasei apo polles dokimes prin to anakinosoun. etsi legane kai gia tous vw

    • ετσι λεγανε και για τα vw και τα περισοτερα χαλανε..;)…ξερεις ποσο ζορισμενος ειναι ο 1,4 με τα 180 αλογα???ποσο μαλλον αυτος ο χιλιαρης….εχει πληρωσει τα μαλλιοκεφαλα της η φβ με τους tsi…μονο εδω μεσα εχουμε συζητησει για δυο περιστατικα με κινητηρες απο polo gti που ηταν μαπα το καρπουζι και ο ενας ειναι φιλος μου…εκαιγε λαδι σαν φριτεζα..

    • cfu

      iparxei mia diafora o enas apo ton allon tous xorizei peripou 6-7 xronia diafora…mesa se ayta ta 6 xronia  exoun allaksei para polla se thema texnologias kai ekselikshs,kai to simantikoter allo vw allo ford einai entelos diaforetika aytokinita entelos allh filosofia-anaptiksei.
      min to sygkrinoume me ton TSI einai entelos diaforetikos
      giati an to pame etsi mapa einai kai a twinair-multijet tis fiat kai den einai katholou mapa isa isa einai asteratoi kinitires,h texnologia allazei o tsi pleon einai kseperasmenos texnologika mprosta ston ecoboost kai tous kinitires tis fiat

    • συμφωνω..αλλα ξεχνασ και κατι η τεχνολογια tsi δεν βγηκε τοτε και απο τοτε δεν εχει αλαξει τιποτα..εχει παρει πολλεσ αναβαθμησεις και βελτιωσεισ τεχνολογικα…αυτος που φοραει το πολο ειναι απο τις τελευταιεσ αναβαθμησεις και καλα εχει χορεσει και τηντ ελευταια τεχνολογια της η vw μεσα στον κινητηρα…τεσπα…εν μερη και εγω ford θα επερνα…

    • cfu

      ετσι οπως το ειπες αναβαθμισεις αλλα η αρχική τεχνολογια πανω γραφει 2005,

    • Epinephelus T!T!

      Φίλε μου ξέρεις τί προβλήματα βγάζει ο 1,2 TSI του Group VW? Ενδεικτικά, ένας γνωστός μου πήρε πριν από ένα χρόνο Golf με αυτό τον κινητήρα και έχει χαλάσει ήδη 2 φορές! Το φαντάζεσαι? Ο τύπος στο συνεργείο (ευτυχώς μέσα στην εγγύηση η επισκευή) λέει ότι “πληρώνουμε την πρόοδο της τεχνολογίας”.  Προφανώς συμβαίνει επειδή έχουν κάπως ενωμένο το intercooler με τον κινητήρα. Και βέβαια οκ, δε θα συμβαίνει και σε ΟΛΑ τα 1,2 TSI. Φαντάσου όμως τί μεγάλο περιθώριο μπούρδας έχουν στην Ford, που θα προσπαθήσουν να βγάλουν 180 ίππους με 1,0…

    • gronholm89

       den einai punto tou ’95.. :) sun tou oti i ford einai apo tis sxetika a3iopistes etaireies…

  • Anouvis

    ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΒΓΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ…….. BYE BYE VW!!!!!!

    • Killer88

      Xαίρομαι, γιατί σε ότι έχουν κοροιδέψει την VW πάνε και τα αντιγράφουν ακριβώς ;)

    • giannis1304

       δεν νομίζω ότι είναι έτσι τα πράγματα.

  • Constantine

    Ασε να μαντέψω…

    Και ξαφνικά απο εκει που φορολογούν τα κυβικά θα ξεκινήσουν να φορολογούν τους ίππους όπως στο εξωτερικό …..

    • cfu

      oxi μην δινεις ιδεες !!!!
      εχουμε και τον Παπανδρεου που ειναι ολη μερα στον ιnternet,μπορει και να μπαινει εδω μεσα!!

    • HF_Turbo

      Μην ανησυχείς, o ΓΑΠ μόνο αγγλικά καταλαβαίνει :P

  • savas_kelpe

    για να καταλάβω δηλαδή…. Τα golf με τα 170 hp με 1400 κυβικά σπάγανε καπάκια η ford me 180 hp στα 1000 κυβικά τι θέλει να σπάσει….?????  Και με 1000 κυβικά πάει η ροπή στα χαμηλά περίπατο τέρμα οι αναβάσεις…. :-(
    (αααααααααα και θέλω να δω πωλητή να μου λέει και εδώ έχουμε το mondeo οικογενειακό αμάξι με 1000 κινητήρα)

    • gronholm89

       8a spasei tameia, kardies k ta neura twn antipalwn…

    • cfu

      ετσι και των βγαλουν θα λυσαξω να πεταξω στα τσακιδια των κινητήρα μου και να βάλω αυτον !!!!
      θα εχει και σιγουρα 6 αρι σαζμαν….θα ειναι τρελα,και ο πιο “μικρος” με τα 100-125 αλογα τα ειναι μαματος,εχω εμπιστοσυνει στη Ford θα τον εχουν ξεκωλιαση στις δοκιμες δεν τον βγαζουν ετσι  απλα  στην αγορα επιδει ετσι τους αρεση

      και γενικα ενα μεγαλο μπραβο σε ford,subaru,fiat group,psa group,vw group,bmw
      που φτιαχνουν τετοιους κινητήρες εχουμε πολλα να δουμε απο αυτες τις μαρκες,

    • giannis1304

       μόνο αυτός με τα 100 άλογα θα φοράει 5άρι σασμάν, οι υπόλοιποι 6τάχυτα κιβώτια!

    • gronholm89

       k egw mazi sou… mou exei perasei apo to nou i idea na valw to 1.6 diesel me ta 96 aloga.. me ena programma mono pernaei ta 120 aloga… kali k auti i skepsi alla polu fovamai oti 8a ta forologisoun sto mellon vasi ippwn… poio montelo exeis? egw to 1.6 sport 2010..

    • cfu

      to diesel to exo parei bolta einai asteri 

      ego exo to mikro 1.25 Trend mia xara einai den exo oute ena parapono,pao tora na plyno ligo!!!!!

    • takis

      autoi oi kinitires den exoun kamia sxesi me tous aplous atmosfairikous exoun teleios alloi filosofia pio eukolo einai na spaseis atmosfairiko kinitira para enan tetoio kai ama peis apokleiete koita me ti ilika einai kataskeuasmenoi autoi oi kinitires

    • savas_kelpe

      δεν λέω ότι είναι κακή ιδέα ένας τέτοιος κινητήρα απλά εμένα σαν καταναλωτή δεν θα με έπειθε να τον αγοράσω και για αυτό κοροϊδεύω χαριτολογώντας.

    • EpinephelusT!T!

      Το θέμα με τα τούρμπο είναι πως έτσι και βγάλουν πρόβλημα στον εγκέφαλο, κάτι που δεν είναι σπάνιο, για να το επιδιορθώσουν θα πρέπει να τον αλλάξουν ΟΛΟ (τον εγκέφαλο) και να βάλουν καινούριο, κάτι που ΔΕΝ κάνουν στα περισσότερα συνεργεία, απλώς πατούν ένα reset κι “όλα εντάξει” (και μετά από λίγο τα φτύνει πάλι)

  • HF_Turbo

    Πολύ καλό νέο! Τώρα για αντοχές, που ανησυχούν οι περισσότεροι… μένει να τον δούμε στην πράξη. Δεν μπορεί να βγάλουν ένα κινητήρα που να σπάει τόσο εύκολα. 

  • GF077

    κατανάλωση βενζίνης : 10λ/100km
    κατανάλωση λαδιού : 10λ/100km

    είπαμε του τρελού να χεσ…και αυτός ξεκ**θηκε.

    • HF_Turbo

      Μάλιστα, δηλαδή μου λές ότι απλά η Ford δεν γνωρίζει την κατανάλωση και τις αντοχές του κινητήρα που έχει σχεδιάσει και ότι ταυτόχρονα είναι τόσο επιπόλεα που θα ρισκάρει να βλάψει το brand της και τις πωλήσεις της. Μου είναι δύσκολο να πιστέψω τέτοιες απόψεις (μη τεκμηριωμένες). Όταν οι εταιρίες κάνουν έρευνα και ανάπτυξη, τα προιόντα τους περνάνε από αυστηρούς ελέγχους. Πάντοτε υπάρχει μία πιθανότητα αποτυχίας, αλλά όχι τόσο μα τόσο προφανής (κατανάλωση, λάδια κ.α).

    • giannis1304

      οι ecoboost δεν καταναλώνουν λάδι, απαιτούν απλή αμόλυβδη(σε αντίθεση με κάποιους ανταγωνιστές) και προγραμματισμένη συντήρηση  κάθε 20.000κμ ή 1 χρόνο.

      απ όσο γνωρίζω πέρα από τους Tsi και τους τουρμπίσιους κινητήρες της PSA-BMW κανένας άλλος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του ανταγωνισμού δεν καταναλώνει λάδι. Για τους ecoboost είμαι σίγουρος

  • Και αξιοπιστο να μην ειναι (που για την ακριβεια αυτο θα το δειξει ο χρονος) πιστευω πως ειναι αξιο θαυμασμου το συγκεκριμενο μοτερακι…δεν ειναι και λιγα 180hp απο χιλιαρι μοτερ.    
    Πως προχοραει η τεχνολογια.Ακομα θυμαμαι το πρωτο Golf GT με τα 150hp απο 1400 κυβικα.Ως μικρος τοτε ειχα σπασει το κεφαλι μου να καταλαβω πως τα καταφεραν..!! :P

  • Akaf47

    Το Downsize είναι η καλύτερη επιλογή για όσους επιθυμούν και επιδόσεις και οικονομία! Όσοι φοβούνται την τεχνολογία υπάρχουν(?) και τα ατμοσφαικά μοτέρ 2.0lt 150ps της Ford . Σκυλιά αλλά δε πάνε βήμα και είναι 2lt!!!!

    • Makaros

      ο ολο θεμα κολλαει απο αρκετους στην αξιοπιστια,οτι δηλαδη πως θα αντεξει ενας τοσο μικρος κινητηρας
      να βγαζει τοσα αλογα χωρις προβληματα σε βαθος χρονου.Αρκετοι
      υποστηριζουν οτι δεν θα περνανε ποτε ενα τετοιο αυτοκινητο με το
      επιχειρημα οτι τα λεφτα που θα γλιτωναν σε
      καταναλωση,οικονομικα,τελη,ασφαλειες κλπ,θα τα δινανε στα συνεργεια αργα η γρηγορα.

      Σε καθε περιπτωση πρεπει πρωτα να δουμε αυτον το κινητρα στην πραξη τι αντοχη μπορει να εχει,τι επιδοσεις και μετα να κρινουμε.