Μπορεί να έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε βελτιωμένα Nissan GT-R R35 αλλά αυτό το προηγούμενης γενιάς R34 GT-R, χρίζει αναφοράς. Αποδίδει 1200 άλογα στον στρόφαλο και 1000 άλογα στους τροχούς και είναι βελτιωμένο από τους Αμερικάνους της  SP Engineering.


Ο RB26DETT κινητήρας του Godzilla φόρεσε δύο GT35 τουρμπίνες της Garrett, πολλαπλή εξαγωγής της HKS, DLI II Twin Power  ignition amplifier, GReddy Type R intercooler, Type R σκάστρες, Hypertune πολλαπλής εισαγωγής, SP Engineering εισαγωγή αέρα, 8 Denso 1.000cc μπεκ, TITEK Innovations αντλία καυσίμου και ένα ψυγείο ARC. Φορά ένα Hollinger κιβώτιο με OS Giken R3C πλατό. Η ανάρτηση του είναι coilover  HKS Hipermax II με Cusco 24mm αντριστρεπτική μπροστά και 24 mm πίσω της Nismo Πατά απάνω σε 19″ ζάντες της Volk Racing όπου μέσα της φωλιάζουν τα μεγάλα  Brembo GT φρένα με χαρακτούς-διάτρυτους δίσκους.

Στιλιστικά φορά τον Top Secret Nismo-like μπροστά προφυλακτήρα, carbon spoiler, carbon αεροτομή, Do-Luck πλαϊνά spoiler, FRP αεριζόμενο καπό, ARC διαχύτη και Nismo carbon καπάκια στις μεσαίες κολόνες.

[Πηγή: North American GT-R Owners Club]