Αυτό αναρωτιέται το περιοδικό Fortune, μιας και προβλέπει ότι η οικονομική άνοιξη στη Κίνα πλησιάζει σιγά σιγά στο τέλος της. Η LMC Automotive προβλέπει για το 2012, ότι η αγορά της Κίνας θα έχει ρυθμό ανάπτυξης “μόλις” 9.2%, το μισό σε σχέση με αυτό που είχε το 2011. Η Κίνα πριν μερικούς μήνες είχε προχωρήσει στην υπερφορολόγηση των εισαγωγών, ώστε να ενισχύσει την δική της οικονομία. Οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες ήδη έχουνε ξεκινήσει συνεργασία με Κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες ώστε να παράγουν εκεί τα μοντέλα που πωλούνται στη Κίνα. To VW Group, η General Motors, η Ford ήδη έχουνε συνεργασία αλλά η Chrysler, δεν έχει συνάψει ακόμη κάποια συμφωνία, αντιμετωπίζοντας τον κίνδυνο να μείνει εκτός Κινεζικής αγοράς.

Ορισμένοι αναλυτές δηλώνουν ότι ελοχεύει κίνδυνος μιας οικονομικής κρίσης και στη Κίνα, η οποία θα προκληθεί από την ταχεία ανάπτυξη, την επέκταση των κρατικών επιχειρήσεων αλλά και την ταχεία ανάπτυξη του εισοδήματος της μεσαίας τάξης. Η κρίση είναι πιθανώς να συμβεί μέσα στα επόμενα 3 χρόνια και τότε σκέψου τι μπορεί να γίνει στη πακγόσμια αγορά, αν εμείς, μια χώρα των 10 εκατ. κατοίκων έχουμε προκαλέσει όλο αυτό το χαμό στις αγορές 2 χρόνια τώρα.

[Πηγή: CNN Money]