Η Fiat Ελλάδος ανακοίνωσε ότι το νέο Strada θα έρθει και στην Ελλάδα με αρχική τιμή τα 14.700 ευρώ. Το νέο Strada κατασκευάζεται στο εργοστάσιο FIASA στην πόλη Betim (Βραζιλία) και θα είναι διαθέσιμο σε 3 εκδόσεις εξοπλισμού Working, Trekking και Adventure και σε 3 εκδόσεις, με μικρή καμπίνα δύο ατόμων, μια μεγαλύτερη καμπίνα δύο ατόμων καθώς και με τετραθέσια καμπίνα. Περιμετρικά του αυτοκινήτου έχουνε τοποθετηθεί προστατευτικά πλαστικά, πατά πάνω σε ζάντες 15″ με ελαστικά διαστάσεων 205/65 και διαθέτει το σύστημα E-Lock, ένα ηλεκτρονικά μπλοκέ διαφορικό.

Έχεις διαστάσεις 4.409 mm μήκος, 1.664 mm πλάτος, (4.457 x 1.740 x 2.718 στην έκδοση Adventure) με μεταξόνιο 2.718 mm. Το ωφέλιμο φορτίο κυμαίνεται από 630 κιλά έως 705 κιλά, ανάλογα με την έκδοση, και μηχανικά είναι διαθέσιμο μόνο με έναν κινητήρα. Τον 1.300αρη 16βάλβιδο Multijet Euro 5 πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 85 ίππων με 200 Nm ροπής. Η αρχική του τιμή ξεκινά στην χώρα μας από τις €14.700 (€12.900 στην Ιταλία) και φτάνει έως τα €17.500 (€16.000 στην Ιταλία) στην έκδοση Adventure Crew Cab. Αναλυτικές στοιχεία για τις τιμές και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά μπορείς να βρεις σε αυτά τα δύο αρχεία xls (Τιμές, Χαρακτηριστικά), ενώ περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο ελληνικό δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Fiat]

Δελτίο Τύπου

Έρχεται το νέο Fiat Strada 

Το νέο Fiat Strada ξεκίνησε την καριέρα του στην Ιταλία από τα τέλη Ιανουαρίου. Κατασκευάζεται στο εργοστάσιο FIASA στην πόλη Betim (Βραζιλία) και προορισμός του είναι να συνεχίσει το μύθο του κορυφαίου και πιο καλοπουλημένου pick up φορτηγού της Fiat. Με πωλήσεις ανά τον κόσμο που απαριθμούν 127.800 οχήματα, το Strada ήταν το δεύτερο πιο δημοφιλές μοντέλο της γκάμας Fiat Professional για το 2011, πίσω από το Fiat Ducato.

Το νέο Fiat Strada έρχεται σε τρεις εκδόσεις (Working, Trekking, Adventure) και τρεις τύπους αμαξώματος (Κοντή καμπίνα, Μακριά καμπίνα, Διπλοκάμπινο) και συνολικά σε πέντε διαφορετικές παραλλαγές. Η πιο σημαντική καινοτομία είναι η παρουσίαση του Διπλοκάμπινου (για δουλειά και διασκέδαση), το οποίο μπορεί να μεταφέρει άνετα 4 άτομα, ενώ την ίδια στιγμή έχει διαθέσιμο ωφέλιμο φορτίο περισσότερο από 630 κιλά συμπεριλαμβανομένου του οδηγού. Εξοπλίζεται δε με τον δυνατό 1.3 MultiJet 16v Euro 5 των 95 ίππων.

Για τις πιο απαιτητικές καταστάσεις διατίθεται, στις εκδόσεις Αdventure, το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό E-Locker που ενισχύει αποφασιστικά την πρόσφυση στα ολισθηρά εδάφη. Οι συνδυασμοί και οι δυνατότητές του επιτρέπουν να ανταγωνιστεί μεγαλύτερα επαγγελματικά pick-up έχοντας όμως το επιπρόσθετο πλεονέκτημα του χαμηλότερου βάρους, της χαμηλότερης τιμής αγοράς, του χαμηλότερου κόστους συντήρησης και της χαμηλότερης κατανάλωσης.

Στιλ

Το στιλ του Strada βασίζεται στην εικόνα ενός δυνατού, δυναμικού και χρηστικού αυτοκινήτου που χαρακτηρίζεται από τις καλές του επιδόσεις και τα εξαιρετικά χαμηλά κόστη. Το πιο χαρακτηριστικό κομμάτι του νέου μοντέλου εμφανισιακά είναι το εμπρός, με τον δυναμικό του προφυλακτήρα να ξεχωρίζει. Οι συνολικές διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι ουσιαστικά οι ίδιες με του απερχόμενου μοντέλου: μήκος 4409 mm (4457 mm για τις εκδόσεις Adventure), πλάτος 1664 mm (1740 mm στις εκδόσεις Adventure) και μεταξόνιο 2718 mm.

Το Fiat Strada όμως διαθέτει και ένα λειτουργικό, πολύ άνετο και πολύ προσεκτικά σχεδιασμένο εσωτερικό. Χαρακτηρίζεται από το νέο του ταμπλό, την εργονομία του και την άνεση που προσφέρει.

Χώρος φόρτωσης

Ένα δυνατό σημείο του νέου Fiat Strada είναι ο χώρος φόρτωσης, που είναι 1685 mm σε μήκος (1332 mm στις εκδόσεις Μακριά καμπίνα, 1082 στις εκδόσεις Διπλοκάμπινο) και 1300 mm σε πλάτος (1070 mm μεταξύ των θόλων) -μεγάλος και με απολύτως «κανονικό» σχήμα που επιτρέπει την καλύτερη εκμετάλλευσή του, εφοδιάζεται με μια προστατευτική επένδυση, ειδικά σχεδιασμένη για να είναι ανθεκτική σε χτυπήματα και θερμοκρασίες.

Τη φόρτωση διευκολύνει η επενδυμένη με αντιολισθητικό υλικό πίσω πόρτα (board), που ανοίγει σε γωνία 90 μοιρών, αντέχει βάρος έως και 300 κιλά, ενώ είναι δυνατή και η αφαίρεσή της. Το ωφέλιμο φορτίο μαζί με τον οδηγό είναι από 630 έως 705 κιλά ανάλογα με την έκδοση, ενώ το μεικτό βάρος του αυτοκινήτου είναι 1915 κιλά. Η δυνατότητα έλξης με φρένα είναι 1000 κιλά.

Κινητήρας

Το νέο Strada ανταπεξέρχεται σε οποιαδήποτε πρόκληση με τον εξαιρετικό κινητήρα 1.3 MultiJet Euro 5, με ισχύ 95 ίππων στις 4000 στροφές και ροπή 200 Nm (20,4 kgm) στις 1500 στροφές, ο οποίος εγγυάται πολύ καλές επιδόσεις με χαμηλό κόστος χρήσης. Η κατανάλωσή του είναι μειωμένη σε σχέση με τον προηγούμενο κινητήρα και ανέρχεται σε 5,2 λίτρα/100 km για τις εκδόσεις Working & Trekking και 5,3 λίτρα/100 km για την Adventure στον συνδυασμένο κύκλο.

  • αυτο που μ αρεσε μονο ηταν τα στρογκυλα οργανακια που εδειχναν την κλιση του αυτοκινητου..

  • MitsosDaBest

    Αχρείαστο αμάξι…

    Η κατηγορία αυτή είναι σχεδόν πλήρης…

    • kai αχρηστο και ασχημο και αψυχο και….. αστο δεν το λεω!!!!!!!!!  ;-)

    • Andreas

      Δεν νομίζω να υπάρχει άλλο pick up τετραθέσιο με €17,5χιλ…
      Για την τιμή του καλό είναι.
      Κανένα suv θα βγάλουν???

    • πως δεν υπαρχει??αυτεσ της θεσης πισω μην της βλεπεισ ετσι..δν πολυ χωρασ ειναι οπως τα μονοκαμπινα τα αλλα της κατηγοριας…..υπαρχει το ναβαρα το απλο το μονο καμπινο που ανοιγουν οι πορτες οπως το rx-8 και πισω χωρας μια χαρα και ξεκιναει απο 15 χιλιαρικα…το ιδιο και τογιοτα το ιδιο και φορντ..

  • giannis1304

    κλασσικά πανάκριβο το μικρό Strada.Με τέτοια τιμολογιακή πολιτική που πας ρε Καραμήτρο; με 1500 ευρώ παίρνεις Ηilux, ranger κλπ, γιατί να πάρεις το 1,3…;;; Ασε που η citroen με τις τιμές της θα σου πάρει όλες τις πωλήσεις στα μικρά επαγγελματικά κι ας μην έχει pickup. Αν είχε την τιμή της Ιταλίας ίσως να είχε μέλλον. Πάντως στην citroen υπάρχει μικρό επαγγελματικό diesel με 11.000€ και η dacia έχει pick up περίπου σ’ αυτά τα χρήματα. Τι να πεις, αν δεν υπάρχει εισαγωγέας και αντιπροσωπεύεται μια μάρκα σε μια χώρα από το ίδιο το εργοστάσιο …οι αποφάσεις λαμβάνονται στο περίπου, από ανθρώπους που απλά αναλύουν νούμερα.