Την απαισιοδοξία του Pat Fry διαδέχονται αισιόδοξες δηλώσεις, αφού μετά από τον Fernando Alonso, είναι η σειρά του Felipe Massa να μιλήσει για το τι μπορεί να κάνει η F2012, η οποία δείχνει να υστερεί σε σχέση με τις RB8 και MP4-27. Ο Βραζιλιάνος, που πέρυσι δεν κατάφερε ν’ ανέβει ποτέ στο βάθρο, κάτι που έχει να συμβεί από τον Ivan Capelli και το 1992, δηλώνει ότι μπορεί να ξεκινήσει δυνατά τη χρονιά, και μάλιστα να τερματίσει στην πρώτη τριάδα!

Η αλήθεια είναι ότι θα διαπιστώσουμε ποια είναι η κατάσταση μόνο στην Αυστραλία, όταν θα είμαστε όλοι υπό τις ίδιες προϋποθέσεις: λίγα καύσιμα στο ρεζερβουάρ και τα πιο μαλακά ελαστικά στο μονοθέσιο. Σίγουρα, υπάρχουν κάποιες ομάδες που φαίνονται πολύ δυνατές, όπως η Red Bull, η McLaren, και οι Mercedes και Lotus δείχνουν πολύ γρήγορες σ’ εμένα.

Ωστόσο, εξακολουθώ να πιστεύω ότι μπορούμε να παλέψουμε για το βάθρο: είναι το μόνο που σκέφτομαι. Αλλά, δεν έχουμε, παρά να περιμένουμε λίγες ημέρες, για να μάθουμε την απάντηση.

Ο Βραζιλιάνος υποστηρίζει ότι το πρόβλημα είναι πως δεν έχουν ακόμα κατανοήσει το νέο τους μονοθέσιο, αλλά έχει εμπιστοσύνη στην ομάδα του.

Δε θα κρύψω το γεγονός ότι δεν είμαστε 100% ικανοποιημένοι με όσα έχουμε κάνει σ’ αυτές τις τρεις δοκιμές, στην Ισπανία, και θα προτιμούσα να ήμασταν λίγο πιο γρήγοροι. Έχουμε ένα εντελώς νέο μονοθέσιο και θα πρέπει να συνεχίζουμε να μαθαίνουμε και να πάρουμε όλη την απόδοση απ’ αυτό. Έχω μια πολύ δυνατή ομάδα και πιστεύω πολύ στην ικανότητά τους, να είναι σε θέση να κατασκευάσουν το σασί κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

Για να τερματίσει, όμως, στο βάθρο, μάλλον θα χρειαστεί να τα πάει καλύτερα από τον team-mate, Fernando Alonso.

[Πηγή: Ferrari | Photo Copyright: FOTO ERCOLE COLOMBO/Ferrari]

  • ilikeyourcar

    Εχω σταματησει χρονια να βλεπω F1 ενω πολυ μικρος εβλεπα φανατικα…θυμαμαι οταν κατεβαινα καλοκαιρι στο χωριο μαζευομασταν ολα τα παιδια και την βλεπαμε στην τηλεοραση και μετα βγαιναμε εξω και αναλυαμε για ωρα τον αγωνα, μαθαιναμε απ’εξω στροφες των πιστων, ζωγραφιζαμε τα μονοθεσια και φτιαχναμε πιστες στην αμμο ενος φιλου για τα αυτοκινητακια μας (αγαπημενο μου μια λευκη countach)… πραγματικα βρισκει καποιος ενδιαφερον αυτο το πραγμα που γινεται εδω; Βιομηχανικη κατασκοπεια, δηλωσεις, φημες, κανονισμοι, δικαστηρια… και κατι μετριοι αγωνες. Σαν να διαβαζεις την derby σε καφενειο νιωθω…

    1000 φορες να δω το αντρικο Moto GP…..

    • jim

      file ime sigouros pos den exis di to protathlima 2005/2006 apo ta kalitera pou exoun gini,kai to propersino,to persino nai vareto,ala etsi ine den iparxi metro stin taxitita  

  • JohnnyXP64
  • gronholm89

    apopsi mou einai oti i ferrari prepei se ka8e agwna na paleuei gia tin niki… twra ama akous oti 8a palepsoun gia triada, gamise ta… xameni xronia i fetini…

  • stma

    Πρεπει να επανελθει η φεραρι στις επιτυχιες

    • Maik

      Δεν υπαρχει ουτε tod,ουτε brawn,ουτε δοκιμες εξελιξης,ουτε ελεγχει η Ferrari το παρασκηνιο οπως καποτε.Για να ερθουν οι επιτυχιες πρεπει πρωτα να φυγουν οι αποτυχημενοι που υπαρχουν στην ομαδα,οταν βλεπεις ενας οδηγος λεγε με μασσα να σου στερει το δικαιωμα να ελπιζεις στο πρωταθλημα κατασκευαστων χανοντας συνεχεια βαθμους και εσυ συνεχιζεις παρολαυτα να τον στηριζεις αντι να τον δωσεις σουτ,οταν βλεπεις οτι ο ντομενικαλι δεν κανει για το επιπεδο της ferrari και παρολαυτα συνεχιζεις να τον κρατας.

      Αν αποτυχει η Ferrari και φετος,αν δεν βγει τουλαχιστον δευτερη σε οδηγους και κατασκευαστες,καλυτερα να αρχισει να παιρνει κεφαλια ο μοντετζεμολο.

  • Redbull_junkie

    Nai kai emeis mporoume na
    Petaksoume ! Poios kserei ti oneiro eide pali o massa .