H Ford ξεκίνησε από τα τέλη Ιανουαρίου να πουλά το Focus με τον νέο τρικύλινδρο 1.000αρη EcoBoost κινητήρα της, ο οποίος μέχρι στιγμής είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις 100 και 125 ίππων, αλλά σύντομα θα τον κάνει να αποδίδει και 180 άλογα. Ο κινητήρας κατασκευάζεται στα εργοστάσια της Ford στη Κολωνία της Γερμανίας και στη Ρουμανία με την μπλε οβάλ εταιρία να κατασκευάζει 700.000 κινητήρες ετησίως. Το Focus έγινε το πρώτο μοντέλο παραγωγής της Ford, κάνοντας το, το πιο αποδοτικό βενζινοκίνητο Ford όλων των εποχών ενώ ο κινητήρας θα τοποθετηθεί φέτος και στα C-MAX και B-MAX φέτος, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα. Τι ήταν αυτό που έκανε την Ford να κατασκευάσει τον νέο αυτό κινητήρα;

Φυσικά ο λόγος είναι ένας. Η μείωση των εκπομπών CO2 και ο μέσος όρος εκπομπών κάθε εταιρίας στην Ευρώπη, αφού από την 1/1/2012 ισχύει η ευρωπαϊκή οδηγία 443/2009 η οποία αναφέρει ότι καμία αυτοκινητοβιομηχανία δεν πρέπει να έχει μέσο όρο εκπομπών CO2 μεγαλύτερη από 130 γρ/χλμ. Όσες εταιρίες δεν πληρούν το όριο αυτό θα πρέπει να καταβάλουν 5 ευρώ για το πρώτο γραμμάριο, 15 ευρώ για το δεύτερο και 95 ευρώ για τα γραμμάρια που έπονται. Τι σημαίνει αυτό; Το πρόσθετο βάρος των εκπομπών μετακυλίσει στην λιανική τιμή όπου με τον 1.600αρη κινητήρα με τα 125 άλογα, το Focus πληρώνει κοντά στα 500 ευρώ.

Ο κινητήρας στο Focus είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις 100 και 125 ίππων με μέση κατανάλωση 4,8 λίτρα/100 χλμ. με εκπομπές CO2 109 γρ/χλμ και 5.0 λίτρα/100 χλμ με εκπομπές CO2 of 114 γρ/χλμ αντίστοιχα.

Ο CEO της Ford, Alan Mulally, στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύης δήλωσε ότι η κίνηση αυτή ήταν μονόδρομος για αυτοκίνητα σαν τον Focus. Πιστεύει ότι ο κινητήρας αυτός θα αυξήσει τις πωλήσεις του Ford και τον ίδιο δρόμο του downsizing θα ακολουθήσουν και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες αφού μερικές από αυτές ίσως πληρώσουν έως και 10 δις ευρώ λόγω υψηλών εκπομπών CO2.

[Πηγή: Autonews (1), (2), (3), Otheos | Thanks for the tip, Γιάννη]

  • cfu

    po po thelo kai ego ayto ton kinitira!!!!!!!!! like like 

  • synzeus

    Άντε και 1000cc RS ! Χαχαχαχαχαχαχα

  • Nick 028

    Όποιος πλέον έχει αυτοκίνητο 1800 cm3 θα ειναι ή έμπορος ναρκωτικών ή βουλευτης!
    Και όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε ολόκληρη την ευρώπη.
    Δεν υπάρχει μεγαλύτερο παραμύθι με το CO2 , αλλά αυτά συμβαίνουν όταν η μασωνία έχει απλωθεί παντού!! 

    • nikxan1

      συμφωνω ρε φιλε. ολα τα αυτοκινητα του πλανητη, παραγουν οσο co2 οσο το εργοστασιο της δεη.
      ειναι εντελως μυθος.ουτε υπερθερμανση του πλανητη παιζει, οταν για πρωτη φορα φετος, μετα απο 2.000.000 χρονια, χιονισε στην……..ΣΑΧΑΡΑ!!!!!
      οσον αφορα τα 1800 και τα 2000 κυβικα, αλλη φορα, θα σου πω τι μου κοστιζει το 2λιτρο.
      BY THE WAY γιορταζε ο βενιζελος σημερα, του ευχηθηκες????

      Ω τον πουτανοσπορο………..
      ολο τρωει και τρωει και τρωει και φαρδαινει.
      εκατηντησε, οσαν τον ιπποποταμο. θηλαστικο τση ζουγκλας. αμφιβιο. φτανει τα 5 μετρα μηκος, και τση 3 τονους σε βαρος. ζει στση ζουγκλες του ζαιρ, του νιγηρα και τση ναμιμπιας. τρωει ωσαμε 68 κιλα χορτα την ημερα….
      ΑΑΑΑΑ και η ουρα του, φτανει τση 50 ποντους…….
      ΚΑΙ ΒΑΛΕ!!!!
      http://www.youtube.com/watch?v=ms3tvWPTM4M

    • Nick 028

       +1 απο μενα
      Ξερω απο κοστος πολυ καλα. Εχω ενα 1800 και ενα 1400!!!
      Οσο για τον ΒΕΝΙ ευτυχως που μου το θυμισες. Τι πηγα να πάθωωω ο καψερος!!
      Γαμώ το σπιτι του γαμώ!

    • nikxan1

       φιλε, εχω ενα 1,1 ενα 2,0 και ενα μηχανακι 650 κυβικα. εχω τραβηξει τα βυζια μου. την πρωτη χρονια που τα ειχα και τα 3 μαζι, δεν αντιμετωπισα ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ προβλημα να τα κυκλοφοραω, να τα ασφαλισω, να τα δηλωσω κτλ. τωρα ο μπενιζελιας με θεωρει πλουσιο, επειδη εχω διλιτρο. δεν θα χασω την ευκαιρια, αν κατεβει κρητη, θα δεις……
      τον περιμενουμε.

    • Nick 028

       Αστα να παν στο διαολο, και γω εχω ενα transalp και ευτυχως που εφταξε ο καιρος και κυκλοφορω με το μηχανακι γιατι δεν την παλευω απο καυσιμα!!

    • giannis1304

      …τα αυτοκίνητα ευθύνονται μόνο για το 2% του φαινομένου του θερμοκηπίου!
      τους περισσότερους ρύπους τους εκπέμπουν τα εργοστάσια, τα πλοία και τα αεροπλάνα!
      ενδεικτικά ένα πλοίο εκπέμπει όσο 50.000 αυτοκίνητα μαζί!

    • Nick 028

       ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ φαινομενο του θερμοκηπιου !!!!!

    • hellboy

       μονο να δεις τα νουμερα των αεροσκαφων που σηκωνωνται και της καταναλωσεις αυτων για να καταλαβεις οτι υπαρχει.δεν ειναι ολα παραμυθια.απλα αν καθησουν 7 μερες κατω τα αεροσκαφη του πλανητη θα σταματησει η υπερθερμανση για ενα χρονο!!!!!!(δες το γεγονος με το ηφαιστειο της γριλανδιας που καθηλωθηκαν δεκαδες αεροσκαφη και ο μισος πλανητης δεν πεταγε,εχουμε σχεδον φυσιολογικες θερμοκρασιες)

    •  1% ειχα διαβασει οτι ειναι και το ΄΄μεθανιο΄΄ απο τισ αγελαδεσ !!!!!!  :-)

    • giannis1304

       έλα ρε; τόσο πολύ; αααχ κρίμα τόση ενέργεια χαμένη! :)

    •  αμα εισαι απο χωριο και εχει τυχει να περασεισ απο κανα σταβλο…θα με θυμηθεισ !!!!!!
      μιλαμμε το ΄΄μεθανιο΄΄ παει συννεφο !!!!!!  LOL LOL LOL

    • giannis1304

      με τέτοια κρίση μήπως θα ήταν η λύση στα οικονομικά μας προβλήματα; :)

      και μεις τόσο καιρό μετατρέπουμε μόνο το σκ@τό μας σε παξιμάδι! …μικρό το κέρδος! :)

    • ειναι αυτο που λεμε…δουλεια του κ@λου……σκατοδουλεια……. θα κλ@σεισ στο χρημα!!!!!

    • cfu

      σωστος,αυτη τη στιγμή γουσταρο απιστευτα αυτον των κινητηρα και γενικα ολο το downsizng που κανει κυριως η Vw group,fiat,citroen,ford,Bmw και δεν είμαστε μονο εμεις που εχουμε ακριβα εξοδα 
      μπαινω και στο Ολλανδικο autoblog και ολην την  ωρα βριζουν για την βενζινη που και εκει ειναι 1,85-1.90 και παει φουλ για 2 ευρω και της αυξημενες ασφαλειες,η στη Γερμανια αν εχεις κατω απο euro 4 την εκατσες την βαρκα…..και γενικα σε ολο το κοσμο οσο πιο πολυ μολύνει το αυτοκινητο τοσο πιο πολύ σε σκιζουν δεν ειμαστε 10-20+ χρονια πισω, που οι κυβερνησεις και γενικα εδω η ΕΕ δεν έδινε σημασια,ειμαι σιγουρος κανενας κατασκευαστης δεν εχει ορεξη να κανει downsizing,hybrid και αλλα τετοια αλλα οι καιροί αλλαζουν,αλλα αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι τα εχουν βάλει με τα αυτοκινητα, το περιββαλον το μολυνουν τα εργοσταστασια,καραβια,αεροπλανα, παντως εμενα δεν με χαλάει ολο αυτο το downsizing

    • hellboy

       δες και που ειναι η φουστια στην γερμανια οτι αμα δεν θες να χασεις το παλιο σου αμαξι-γιατι δεν εχεις να παρεις καινουργιο-σε ξεσκιζουν να αναγκαστεις να παρεις καινουργιο…

    • Nick 028

       Το γραφω σε αλλο Post εαν περδεσαι κοινως τις αμολας κουφες η με φασαρια Μολυνεις το περιβαλλον συμφωνα με τους ”ειδικους”

    •  ακριβωσ ετσι φιλοσ!!!
      αν διαβασεισ ολεσ τισ ερευνεσ που εχουν γινει τα τελευταια 5 χρονια για τα απλα καθημερινα πραματα….
      δεν θα επρεπε να υπαρχουμε !!!!!!!!! η θα ειμασταν υπο εξαφανιση!!!!!!!

    • hellboy

      οχι ρε του ανθρωπου ειναι αυτο!!!!!!της αγελαδας φτανει με το ζoρι το 0,0001%!

    •  :-) :-) :-)

    • hellboy

       κυριος τα αεροσκαφη ευθυνωνται για αυτη την κατασταση,πανω απο 500χιλιαδες πτησεις το λεπτο σε ολα τα μηκη και πλατη του πλανητη,απειρα καυσιμα καταναλωνωνται καθως η αντανακλαση απο αυτα ειναι τεραστια στην συμβολη του φαινομενου+τα τεραστια χωραφια με παλια αεροσκαφη που εχουν οι αμερικανοι στα νεκροταφια αεροσκαφων λειτουργουν κατα του περιβαλοντος προσθετωντας και την μανια του πλουσιου(κυριος) ανθρωπου να καταπατα και να καταστρεφει οτι ωραιο οτι αγνο και οτι προσφερει ζωη(καταπατησεις σε δαση κτλ)

  • giannis1304

    Με τα λόγια αυτά μπορούμε να καταλάβουμε πως όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές στράφηκαν στο λεγόμενο downsizing. Δεν ήταν λοιπόν μια μόδα, που έκανε γνωστή η VW (απλά η VW τους έφερε πρώτη κατά κάποιο τρόπο στην αγορά). Ήταν η λύση ώστε οι κατασκευαστές να τηρούν τα όρια εκπομπής και να μην πληρώνουν πρόστιμα, για κάθε τέτοιο αυτοκίνητο που έβγαινε από την παραγωγή. Όταν λοιπόν για κάθε ατμοσφαιρικό 1.600άρη η Ford πλήρωνε πρόστιμο περίπου 500 ευρώ, μαζί με τους φόρους έφτανε καπέλο στην τιμή λιανικής περίπου 900 ευρώ! Ποιος είναι αυτός δεν παρατήρησε ότι η τιμή του νέου Focus δεν είναι λίγο τσιμπημένη και οι πωλήσεις σχετικά λίγες. Μια τέτοια λύση λοιπόν είναι μονόδρομος, για όλους τους κατασκευαστές για να παραμείνουν  βιώσιμοι. Οι προδιαγραφές ρύπων γίνονται όλο και πιο αυστηρές στην Ευρώπη αλλά και γενικότερα. Θεωρεί λοιπόν ο κύριος Mullaly ότι ένας τέτοιος κινητήρας (που εξελίσσεται από το 2000!) θα σώσει τις πωλήσεις της Ford. Γι αυτό και φορέθηκε πρώτα και στο παγκόσμιο αυτοκίνητο, στο πιο σημαντικό μοντέλο της Ford.

    Είναι πολλά που δεν γνωρίζουμε…πάρα πολλά :)

    • Nick 028

       Συμφωνουμε απολυτα. Εσυ συμφωνεις οτι πληρωνουμε για ρύπους CO2 δηλαδη αερα κοπανιστο που σε καθε εκπνοη παραγεις και συ ο ιδιος, οπως καθε ζωντανο στον πλανητη που αναπνεει και …περδεται, οπως και οοολα τα δεντρα και φυτα του πλανητη???? Οταν εχουν φτιαξει χρηματιστηριο ρυπων για να κερδιζουν δις, ποιος κοροιδευει ποιον????

    • giannis1304

       θα σου απαντήσω ακριβώς όπως έγραψα και λίγο πιο πάνω. Όλοι έχουν την εντύπωση ότι το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης για το φαινόμενο του θερμοκηπίου το έχουν τα αυτοκίνητα, πράγμα πέρα για πέρα λάθος. Είτε είναι σωστό είτε λάθος οι κατασκευαστές πρέπει να συμμορφωθούν, διαφορετικά τα προϊόντα τους θα έχουν υψηλό κόστος παραγωγής, άρα θα φτάνουν σε σένα πιο ακριβά, εσύ δεν θα τα επιλέγεις γιατί κάποιο άλλο θα είναι και φθηνότερο(θα καλύπτει τις προδιαγραφές) και θα πληρώνει …λιγότερο σήμα κλπ.

    • Nick 028

       Συμφωνω μαζι σου και ξαναλεω ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ φαινομενο του θερμοκηπιο Ολα ειναι ενα παραμυθι που επινοησαν για να κερδιζουν χρηματα. Τα ΠΑΝΤΑ μα ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ εξαρτωνται απο τον ΗΛΙΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ!!! Ολοκληρος ο πλανητης να ειχε αυτοκινητα 10000000000 Cm3 δεν θα εκανε τη διαφορα.

    • hellboy

       στειλε μου το αθρο που τα διαβασες αυτα ολα.δεν ειναι αληθινα.οκ υπαρχουν πραγματα που δεν τα ξερουμε αλλα οχι απαλωτριοση σε ολα!!!!!!!

    • Nick 028

       Δεν είναι ενα αρθρο που το διαβασα και σχηματισα γνωμη! Ειναι μια σειρα απο γεγονοτα. Ψαξτο λίγο, μπορει να εισαι μικρος σε ηλικια, αλλα μην καταπινεις αμασητο ότι σου σερβίρουν. Το παν στις εποχες που ζουμε ειναι η αμφισβητηση και η διαμορφωση δικης σου γνωμης μετα από μελετη. Ο ήλιος  εδω και εκατομμύρια χρόνια ηταν αυτός που επηρέαζε τη ζωη στη γή και αυξομειωνει με την ακτινοβολία του το co2. Η γη ειχε μέχρι και 20 φορές παραπάνω co2  και η ζωη υπήρχε χωρίς καν να έχει εφερευθει ο τροχός. Δεν φταίνε ούτε τα αεροπλάνα ουτε τα αυτοκίνητα ουτε τίποτα! Νομίζω είχε δείξει η ΝΕΤ ενα σχετικό ντοκιμαντερ αλλά δεν είμαι σιγουρος. Ψαξτο και θα με θυμηθεις.

    • Katsas

      Η μεγαλυτερη μουφα ειναι παιδια …μεχρι και η νασα ειχε παραδεχθει πολλα . Αερα λεφτα ειναι αυτα…κανεις δε μιλαει … Και ετοιμαστειτε για αυξηση τελων μεχρι χριστουγεννα 9% .

    • hellboy

      τι σχεση εχει η ηλικια??????αν και πιστευω οτι δεν εισαι 40ρης για να μου λες οτι ειμαι μικρος?!που δεν ειμαι οσο πιστευεις.η πραγματικοτητα ειναι ολη στον αερα σχετικα με το φαινομενο.απειρα λιτσα κυροζηνης απειρες πτησεις δημιουργουν ολο αυτο το θεμα καθως και οι αποψηλωσεις στα μεγαλυτερα δαση της γης……
      γενικα τρωμε οτι παραμυθι βγει και οτι ηλιθιοτητα ακουμε απο σοβαρες-ηλιθιες-ερευνες γιατι αυτο συμφερει την εκαστοτε πολιτικη!

  • Georgecas11

    Πως θα τον κανουν να αποδιδει 180 ιπ.? Τριτουρμπος θα ειναι?

  • giannis1304

    Δεν υπάρχει περίπτωση να βγει στην παραγωγή αυτός με τα 180 άλογα. Σε έκδοση παραγωγής σίγουρα όχι. Εδώ είμαστε και σας το υπογράφω.
    επίσης μπορεί να μην δούμε τον 1000άρη στο fiesta ή να μην δούμε τον 125άρη στο fiesta!

    • Spyros

       Όχι ρε φίλος….μην λες τέτοια!Το περιμένω με το χέρι στην τσέπη.Γιατί να μην το βάλει στο φιέστα?Και γιάυτο που θα σου πω μπορεί να κάνω λάθος,αλλά αν ήμουν η ford, πρώτα στο fiesta & στο ka θα έβαζα το καινούργιο μοτεράκι.Και το λέω αυτό,γιατί αν εξαιρέσεις το ελλαδιστάν, η υπόλοιπη ευρώπη έχει νεότερο στόλο αυτοκινήτων.Άρα θα πάρει ή θα αλλάξει το μικρό αυτοκίνητο πόλης.Και πάλι προσωπική μου γνώμη,προσέξτε τις κινήσεις του VW γκρουπ,ασχέτως αν σας αρέσει ή δεν σας αρέσει,θα δείτε ότι με το up θα γίνει της τρελής.Και λέω τώρα….φαντάσου να έβγαζε το ka ΤΏΡΑ με 125 ίππους,θα την είχε φορέσει από πίσω στο γκρουπ μέχρι του χρόνου που θα βγάλει το gt up!

    • giannis1304

      Ο σκοπός τους ήταν να προκαλέσουν! Ποιο μοντέλο αποτελεί τα τελευταία χρόνια, αυτοκίνητο σταθμός στην γκάμα τους σε όλο τον κόσμο; To focus! Εκεί θα το μπει πρώτα λοιπόν. focus, b-max, c-max, …mondeo(ίσως!;), fiesta(ίσως ο 100άρης να αντικαταστήσει τον 1.4 με τα 94 άλογα!ίσως), Κα (στην επόμενη γενιά του και στην έκδοση Sport!). Αν εσύ θέλεις πάλι fiesta έχεις τόσες επιλογές κινητήρων, με λίγα κυβικά, πολλά κυβικά, πολλά ή λίγα άλογα, βενζίνη-πετρέλαιο-αέριο. Λες να μην βρεις την έκδοση που σου ταιριάζει;

      Η Ελλάδα αγαπητέ τις καλές εποχές δεν αποτελούσε ούτε το 1% της ευρωπαϊκής αγοράς, δεν μας παίρνουν στα σοβαρά τα εργοστάσια όταν οι πωλήσεις μας δεν ξεπερνούν παράδειγμα τις 200.000 κομμάτια(όλες τις μάρκες!). Οπότε καταλαβαίνεις σε τι υπόληψη μας έχει η ford και η κάθε ford σήμερα, όταν η πρόβλεψη για φέτος του ΣΕΕΑ μιλάει για περίπου 70.000! Στην Ελλάδα (μας) ο κινητήρας αυτός, μπορεί να είναι και η τελευταία ευκαιρία του μπλε οβάλ για να παραμείνει στην Ελλάδα! Τα πράγματα είναι δύσκολα! Δεν υπάρχει εισαγωγέας, είναι η ίδια η Ford!

      Για την VW αναφέρεσαι στον δικύλινδρο τούρμπο με τα 100 άλογα; Αυτός μάλλον θα μπει! και η fiat έχει δικύλινδρο! …αλλά αυτοκίνητο πόλης(500, Υ, panda) με 9-9,5 λίτρα κατανάλωση τι να το κάνω; Μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά δεν τον κόβω για πολύ οικονομικό τον κινητήρα του up GT. Οι κινητήρες τις VW δεν φημίζονται και πολύ για την οικονομία τους αλλά ούτε και για την αξιοπιστία τους. Η ford εξελίσσει τον 1000άρη από το 2000, για όσους δεν το γνωρίζετε! Έχει κάνει εκατοντάδες χιλιάδες χλμ εξέλιξης και τα τελευταία χρόνια αποφασίστηκε να γίνει τούρμπο! Αξιόπιστος; Δεν ξέρω, αλλά όταν σου λέει ο κατασκευαστής ότι θα αλλάζεις ιμάντα χρονισμού στα 250.000χλμ εσύ τι θα σκεφτόσουν; Ροπή από τις 1500-4500 στροφές, δεν χρειάζεται να αγοράσεις diesel και να δώσεις μια περιουσία και θα έχεις και λιγότερα τεκμήρια, ασφάλιστρα. Υπό πίεση έλεγε ο Πουρναράκης στην ραδιοφωνική εκπομπή του ότι δεν ξεπέρασε τα 5,7 λίτρα! Κάθε 20.000χλμ σέρβις  και καταναλώνει απλή βενζίνη και δεν καίει λάδι και είναι και EURO 6!

      …αλλά όλα τα παραπάνω δεν θα τα εκτιμήσει κανένας αν τα κεφάλια της Ford στην χώρα μας δεν το λανσάρουν σε καλή τιμή. …Με 12500Ευρώ παίρνεις σήμερα C4 diesel. Tι να τα κάνει ο άλλος τα πλεονεκτήματά του, αν κοστίζει  χρυσάφι.

      Απρίλιο έρχονται τα focus, θα περιμένουμε να το κάνουμε βόλτα, γιατί πολλά καλά λόγια ακούμε αλλά…

    • Spyros

       Γιάννη το ξεκαθάρισα από την αρχή…είπα “δική μου γνώμη”.Και διάβασε σε παρακαλώ πιο προσεχτικά τι έγραψα

      “γιατί αν εξαιρέσεις το ελλαδιστάν, η υπόλοιπη ευρώπη
      έχει νεότερο στόλο αυτοκινήτων.”
      Το panta diesel νομίζω κάπου 6 με 6,5λ/χλμ έχει και με καλη ροπή.Για εμένα πάντως γκάζι είναι μονόδρομος.Όσο για την Ευρώπη χεσμένη την έχουν και αυτήν.Γιατί νομίζεις τα κάνουν global cars….Κίνα ,Ινδία,Βραζιλία,Αργεντινή.Μιλάμε για μιλιούνια!!!!

    • giannis1304

      όχι φίλε μου, μην ανησυχείς δεν έγραψα κάτι γι αυτό σου τα σχόλια, έγραψα πράγματα που τα συναντώ κάθε μέρα με τον κλάδο του αυτοκινήτου.
      παράδειγμα το ότι δεν μας υπολογίζουν τα εργοστάσια ή ότι δεν περνάει ο λόγος μας, το αντιλαμβάνεται κανείς από την υψηλή τιμολογιακή πολιτική (ακριβά αυτοκιήντα για τα οικονομικά δεδομένα της χώρας μας. Σου λέει μου σημειώνετε πχ 18.000 πωλήσεις το χρόνο, αυτή είναι η τιμή, μικρές πωλήσεις. Αν θέλετε, αν δεν θέλετε, σταματάμε την συνεργασία και αυτές τις πωλήσεις θα μου τις κάνει η …Ιταλική ή η Γαλλική αγορά! καπως έτσι λοιπουργούν τα εργοστάσια). Αλλο παραδειγμα, δείγμα ότι δεν μας υπολογίζουν, έχεις παρατηρήσει ότι το αυτοκίνητό σου δεν έχει ελληνικό μενού ενώ ταυτόχρονα εχει 1002 άλλες άσχετες γλώσσες; Το ίδιο ισχύει και εδώ.

      global cars έχουμε για την ελαχιστοποίηση του κόστους παραγωγής. Μην ξεχνάς ότι σκοπός της κάθε επιχείρησης είναι η μεγιστοποίηση του οικονομικού αποτελέσματος, για να μιλήσουμε λίγο τεχνοκρατικά.

      αν το panda diesel έχει τέτοια κατανάλωση μην το κοιτάς καθόλου, δες κανένα άλλο. Το μόνο που ξέρω αυτή την στιγμή για το panda είναι ότι δεν έχει standar ESP!