H Opel συνεχίζει το promo του νέου Astra OPC και μετά το σασί, μας δίνει λίγες περισσότερες λεπτομέρειες του 2.0-λιτρου turbo τετρακύλινδρου άμεσου ψεκασμού κινητήρα. Ο κινητήρας είναι ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας της Ευρωπαϊκής αγοράς. Είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο, είναι χωρητικότητας 1998 κ.εκ και αποδίδει 280 άλογα με 200.2 Nm ροπής ανά λίτρο. Η μέγιστη ροπή των 400 Nm παράγεται στις 2450 σ.α.λ, και παραμένει σταθερή σχεδόν μέχρι τις 5000 σ.α.λ διασφαλίζοντας υψηλές επιδόσεις για το Astra OPC.

Ο κινητήρας βασίζεται πάνω στον 2.0-λιτρο turbo του Insignia αλλά βελτιώθηκε αφού διαθέτει νέο σύστημα εισαγωγής αέρα, ενώ το turbo έχει βελτιωθεί για να αντέχει μεγαλύτερη πίεση υπερπλήρωσης με τη χρήση νέων εξαρτημάτων, για μεγάλη διάρκεια ζωής.

Η παραγωγή πίεσης ξεκινά από τις 1400 σ.α.λ περίπου, επομένως κάθε πίεση του γκαζιού δημιουργεί άμεση και ισχυρή επιτάχυνση. Η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης έχει αυξηθεί στα 1,5 bar – αύξηση 25% συγκριτικά με τον κινητήρα του Insignia. Σε ότι αφορά τον ήχο που βγαίνει από την εξάτμιση, οι μηχανικοί θέλησαν να δημιουργήσουν ένα μπάσο και δυναμικό ήχο.

Ο κινητήρας διαθέτει τεχνολογία Start/Stop, έχει μέση κατανάλωση 8.1 λίτρα/100 χλμ και 189 γρ/χλμ εκπομπές CO2μ -14% και 12% αντίστοιχα σε σχέση με τις αντίστοιχες τιμές της προηγούμενης γενιάς. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6.0 δευτερόλεπτα.

Η Opel δηλώνει ότι έχει κάνει μια δοκιμασία αντοχής 10.000 χλμ με το Astra OPC στο Nürburgring Nordschleife υπό αγωνιστικές συνθήκες, που αντιστοιχεί σε 180.000 km σε δημόσιους δρόμους.

[Πηγή: Opel]

Δελτίο Τύπου

Ο νέος κινητήρας του Astra OPC είναι ο Βασιλιάς της ροπής

Υπερτροφοδοτούμενος δίλιτρος κινητήρας άμεσου ψεκασμού με 280 hp και ροπή 400Nm

Rüsselsheim.Ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας της Ευρωπαϊκής αγοράς σε επίπεδο ειδικής ροπής προέρχεται από την Opel. Η υπερτροφοδοτούμενη αλουμινένια μονάδα άμεσου ψεκασμού 1998 cm3 του Astra OPC αποδίδει μέγιστη ισχύ 280 hp με ροπή 200,2 Nm ανά λίτρο, ενώ παράλληλα έχει την υψηλότερη ειδική ροπή από οποιονδήποτε αντίπαλό του, ξεπερνώντας ακόμα υπερσπόρ αυτοκίνητα. Η μέγιστη ροπή των 400 Nm παράγεται στις 2450 rpm, και παραμένει σταθερή σχεδόν μέχρι τις 5000 rpm διασφαλίζοντας υψηλές επιδόσεις για το Astra OPC σε μεγάλη ποικιλία οδηγικών συνθηκών.

Οι μηχανικοί της Opel προχώρησαν σε μεγαλεπήβολες αλλαγές στο υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού του Insignia, χαρίζοντάς του πιο σπορ χαρακτήρα και αυξάνοντας την ισχύ. Ένα εντελώς νέο, προηγμένο σύστημα εισαγωγής αέρα παρέχει όσο το δυνατόν περισσότερο αέρα στον υπερσυμπιεστή. Ο υπερσυμπιεστής έχει βελτιωθεί για να αντέχει μεγαλύτερη πίεση υπερπλήρωσης με τη χρήση νέων εξαρτημάτων, για μεγάλη διάρκεια ζωής. Η παραγωγή πίεσης ξεκινά από τις 1400 rpm περίπου, επομένως κάθε πίεση του γκαζιού δημιουργεί άμεση και ισχυρή επιτάχυνση. Η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης έχει αυξηθεί στα 1,5 bar – αύξηση 25% συγκριτικά με τον κινητήρα του Insignia.

Ένα ισχυρό αυτοκίνητο όπως το Astra OPC χρειάζεται το δυναμικό ήχο που θα γοητεύσει και θα συγκινήσει τους λάτρεις των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Γι αυτό, ο σχεδιασμός ήχου έπαιξε σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του αυτοκινήτου. Οι μηχανικοί ήθελαν να δημιουργήσουν το μπάσο και δυναμικό ήχο που χαρακτηρίζει όλα τα Astra OPC.

Επίσης ήθελαν να αναπαράγουν τον ήχο αεριωθούμενου αεροπλάνου στο εσωτερικό, το οποίο οι οπαδοί μοντέλων OPC θα θυμούνται από το τελευταίο Astra όταν ο οδηγός επιταχύνει από μεσαίες σε υψηλές στροφές. Αυτό γίνεται ιδιαίτερα αισθητό κατά την αλλαγή από τρίτη σε τέταρτη ταχύτητα υπό δυνατή επιτάχυνση.

Οικονομία καυσίμου 12%

Το Astra OPC, που διαθέτει τεχνολογία Start/Stop στάνταρ, καταναλώνει 8,1 lit./100 km, με εκπομπές CO2 189 g/km. Οι τιμές αυτές θεωρούνται άκρως ανταγωνιστικές στην κατηγορία υψηλών επιδόσεων. Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο (221 g/km, 9.2 l/km), οι εκπομπές CO2 και η κατανάλωση είναι τώρα 14% /12% χαμηλότερη. Το νέο coupe υψηλών επιδόσεων επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,0 δευτερόλεπτα.

Πριν ο ανανεωμένος κινητήρας του Astra OPC βγει στην παραγωγή, πέρασε από μία σειρά απαιτητικών δοκιμών. Στη συνέχεια, υποβλήθηκε σε μία δοκιμασία αντοχής 10.000 km με το Astra OPC στο τμήμα Nordschleife της πίστας του Nürburgring υπό αγωνιστικές συνθήκες που αντιστοιχεί σε 180.000 km σε δημόσιους δρόμους.