Η Subaru μέσα στην εβδομάδα ανακοίνωσε το ανανεωμένο Legacy για την αγορά της Ιαπωνίας το οποίο φορά τον 2.0-λιτρο 4-κύλινδρο turbo κινητήρα απόδοσης 300 ίππων με 408 Nm ροπής και το Αμερικάνικο Car and Driver αναφέρει ότι τα νέα WRX και WRX STI θα φοράνε τον συγκεκριμένο κινητήρα, και όχι έναν 1.600αρη με ηλεκτρικό turbo που μάθαμε τελευταία.


Στο Legacy, ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα CVT κιβώτιο και αποτελεί στην ουσία την turbo έκδοση του D4-S των Toyobaru. Στο WRX θα αποδίδει κοντά στα 250 άλογα ενώ στην WRX STI έκδοση θα αποδίδει κοντά στα 300 άλογα, ενώ σίγουρα δεν θα συνδυάζεται με το αργό CVT κιβώτιο. Εσύ τι θα προτιμούσες; Τον 2.0-λιτρο ή τον 1.600αρη κινητήρα;

[Πηγή: Car&Driver]

  • aaaaaaaaaaapisteftw!!!

  • μακάρι να βάλει τον 2-λιτρο κ όχι τον 1.6άρι…

  • billias

    To dilitro!! Megaluterh xwritikotita ara kai perisotera pleonektimata, se sxesh me ton xiliaeksakosia. (an den kanw lathos :) ) O monos logos pou tha agoraza to 1.600 tha itan gia logous oikonomias kausimou kai telwn kukloforias, pou sunepagete me kathara oikonomikous logous!! Milaw panta upothetika :)

  • Constantine

    Αν υπάρχει εστω μια πιθανότητα να αποκτήσω Subaru Impreza Sti στην Ελλάδα θα είναι μόνο 1600 !! 2λιτρο και πάνω στην Ελλάδα ποτέ πια !!

    • gkast79

      ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ CONSTANDINE 1.6 TURBO.
       ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΣΟΥΛΗΣΕΙ ΣΤΗ ΑΓΟΡΑ ΕΝΑ  ΤΕΤΟΙΟ ΜΟΤΕΡ ΛΟΓΩ ΝΟΟΤΡΟΠΟΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ !!!!

  • σα να βλέπω από τώρα σε κάνα χρόνο την έκδοση του brz sti με 300 αλογάκια 

  • Pterarxos

    Mπράβο ρε Σούμπι!!! Χάραξε τον δικό σου δρόμο με σπορ κατασκευές γιατί αν περιμένουμε από την Χοντα με τα ανεκδιήγητα CRZ σωθήκαμε!

  • gkar

    Όταν μιλάμε για αυτοκίνητα επιπέδου evo, sti κτλ τα 800ευρώ για τέλη δεν νομίζω να είναι το ζήτημα, αναλογιζόμενοι το κόστος των καυσίμων…Με μέση κατανάλωση πχ στα 14lt/100χλμ, το κόστος ετησίως μάλλον είναι πολλαπλάσια μεγαλύτερο από τα τέλη κυκλοφορίας, ώστε τα τέλη να καθίστανται ανασταλτικός παράγοντας.
    Αν συμπεριλάβουμε επίσης το κόστος των ελαστικών και λοιπών αναλωσίμων που απαιτεί ένα αυτοκίνητο των 300hp, τα τέλη τελικά μάλλον “σταγόνα” στο ωκεανό αποτελούν.

  • WRX mono 2litro !!!!!!!
    ama 8elo 1600…exei to citroen !!!!!! 

  • MP4-18

     
    Τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα… subaru σταθερή αξία!!!!!!