Αυτό είναι ένα Citroen Saxo VTS το οποίο έχει δημιουργηθεί για ένα και μόνο σκοπό, τις κόντρες και όπως φαίνεται το έχει καταφέρει πάρα πολύ καλά, αφού δύσκολα θα βρεθεί ένα αυτοκίνητο εκεί έξω που μπορεί να σταθεί δίπλα του.


Μηχανικά, μετά από μια σειρά αλλαγών ο 1.600αρης κινητήρας αποδίδει περισσότερα από 600 άλογα τα οποία περνάνε στον δρόμο μέσα από τους μπροστά τροχούς διαστάσεων 15″ με τα semi-slick ελαστικά R888 της Toyo. Με βάρος 900 κιλά και αναλογία κιλών ανά ίππο να είναι κοντά στα 1.4 κιλά/ίππο, καλύτερη αναλογία από αυτή της Bugatti Veyron, καταλαβαίνεις ότι το Saxo είναι ένας πραγματικός πύραυλος το οποίο κάνει τα 0-200 χλμ/ώρα σε 10.97 δευτ.

Δεν θα σε κουράσω με τα τεχνικά του χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις του. Υπάρχουν αναλυτικά στη συνέχεια αλλά και στο site του SpeedNation που έκανε την παρουσίαση του. Απόλαυσε το στο video καθώς και στις φωτογραφίες που ακολουθούν.

<strong>Μετρήσεις - Χαρακτηριστικά</strong>

ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ

ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ

ΚΜ/Η SEC

  • 0-60 2,38
  • 0-80 3,78
  • 0-100 4.71
  • 0-120 5.9
  • 0-140 6.86
  • 0-160 8.22
  • 0-180 9,46
  • 0-200  10,97

Roll On SEC

  • 60-120 2.99
  • 60-160  5.3
  • 60-200  8.06

ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ

Μ SEC @ ΚΜ/Η

  • 18m 2.37@52.35
  • 60m 4.45@94.47
  • 100m 5.8@118.16
  • 200m 8.33@162.65
  • 400m 12.14@211.49

Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

  • Διάμετρος x Διαδρομή: 79 x 82mm
  • Σχέση συμπίεσης: 8:1
  • Σφυρήλατα έμβολα JE oversize κατά 0,5mm
  • Σφυρήλατες μπιέλες Carillo
  • Ελαφρωμένος και ζυγοσταθμισμένος στρόφαλος
  • Ροική εξέλιξη κυλινδροκεφαλής 0-400 tune to race
  • Βαλβίδες εισαγωγής-εξαγωγής Supertech
  • Custom εκκεντροφόροι by Boubis με χαρακτηριστικά 0-400 tune to race
  • Ελατήρια βαλβίδων Piper Cams
  • Retainers τιτανίου Supetech
  • Πολλαπλή εισαγωγής από Citroen C2 VTS
  • Αντλία βενζίνης Bosch Motorsport 044 280lt/h
  • Μπεκ Siemens 1.200cc/min
  • Ρυθμιστής πίεσης βενζίνης Aeromotive
  • Custom Πεταλούδα γκαζιού 70mm
  • Ανάφλεξη KMS
  • Custom kit Front mount intercooler 0-400 tune to race
  • Ψυγείο νερού Turbo Welding
  • Φιλτροχοάνη Greddy Airinx
  • Tial Sport External wastegate 44mm
  • Σκάστρα Tial Sport
  • Τουρμπίνα Garrett GT3582R με A/R εξαγωγής 0,82
  • Custom πολλαπλή εξαγωγής
  • Ολόσωμη εξάτμιση με διάμετρο 76mm από την Turbo Welding
  • ECU KMS
  • ECU remap by Dynodrome με πίεση 2,5bar (race fuel) και 1,6bar (pump fuel)

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

  • Κιβώτιο από Peugeot 206 RC
  • Sachs Performance kit συμπλέκτη
  • Βολάν από Peugeot 206 RC
  • Ελεύθερο διαφορικό από Peugeot 206 RC
  • Ημιαξόνια Peugeot Sport

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

  • Αμορτισέρ Bilstein
  • Ελατήρια Peugeot Sport
  • Silent blocks πολυουρεθάνης Powerflex
  • Μπάρα θόλων Sparco

ΦΡΕΝΑ

  • Τετραπίστονες δαγκάνες Galfer με χαρακτούς δίσκους διαμέτρου 288mm, τακκάκια Galfer Sport, σωληνάκια αεροπορικού τύπου και υγρά Galfer

ΤΡΟΧΟΙ

  • Ζάντες: 7J x 15in Kosei K1
  • Ελαστικά: Toyo Semi-slick R-888 διάστασης 205/40

[Πηγή: Speednation]

  • Tsou Kostas

    xaxaxxaaxaxaxxaaxaxxaxaaxaaa μεχρι τα 200 σπιναρει….

    • γιατί πάει παραπάνω…
      χιχιχι
      κακιούλα!!!

    • δεν μπορείς να φανταστείς πώς ξενερώνω με κάτι τέτοια…σπινιαρίστρα τελειώς..καλή δουλεία βέβαια άλλα faill

    • GiorgioValoValkanos

      έτσι ακριβώς. όσο και να το γουστάρει αυτός που το έχει εγώ με τα λεφτά που έχει χαλάσει θα έπαιρνα κάτι πιο καλο να μπορεί να πατάει στον δρόμο κιόλας.. δεν ξέρω άμα τι παρατηρήσατε αλλά σε ένα από τα πατήματα το αυτοκίνητο δεν έβλεπε που πάταγε..

    • loeb

       Γιωργο οχι μονο δεν εβλεπε που πατουσε αλλα φαντασου να εχει λιγη σκονη κατω η νερακι αντε να ανοιξεις μετα. Θα πας κατευθειαν στις μπαριερες. Για μενα ανουσια μετατροπη οταν δεν μπορει να την βγαλει στο δρομο και πολυ επικινδυνη. Θα πηγαινεις παντα με μισο γκαζι και θα ειναι αδυνατον να το ανοιγεις στο δρομο συχνα με ασφαλεια.

    • gkar

      “με μισό γκάζι” ? και πολύ αισιόδοξος είσαι μη σου πω…
      Τις “αλλαγές” στο σασι θα ήθελα πολύ να ξέρω, για να μην τους κοπεί…

  • παντωσ αν ημοην 5-6 χρονια πιο μεγαλοσ…τωρα 8α ημουν σιγουρα κατοχσ SAXO ‘η RALLYE !!!!!
    στο γυμνασιο μου ειχαν στοιχιωσει τα ονειρα !!!!!!!!!!
    υ.γ στο 3.04 στο βιντεο μαρεσει που εχει ταμπελα με οριο τα 60χλ/ω !!! και αυτοσ παει με 200+ !!!!  LOL

  • Βαλτε του διπλα το S3 του 0-400 να δουμε τι κανει!!! 

    •  blowjob 8a kanei !!!  ;-)
      y.g pantos telios diaforetikes filosofies ta sigkekrimena aftokinita !!!!

    • JDM Civic EK9

      Elpizo na mi les to asimi pou einai xoris mprosta profylaktira…gt auto exase xtes to vrady apo to civic tou fotineli.
      To mple s3 einai apla alli katigoria.

  • kotsos

    αν αφηνε την 1η και 2α λιγο παραπανω θα εγραφε 0-100 σε 15 δευτερολεπτα.
    Αυτο το πραγμα δεν πρεπει να κρατιεται απο ασφαλτο και αυτοσ το κραταγε με το ζορι

  • cfu

    πεταμενα λεφτα

  • Wrc81

    600Hp se 15″ zantes xaaxxaxaxa

    • kotsos

       και 115αρες να ειχε τι περιμενες να κανει? Να στριβει μηπως?

  • V_D

    Βλέπω τους αμερικάνους να αρχίζουν σιγά σιγά, να μας απειλούν για κατασκευή πυραυλικών συστημάτων..

  • fail  dn lew oti dn exei dunamh to ama3i alla mono gia 400ri einai.. 

    oti k na toy kaneis mia zwh koubas tha einai :P 

  • Achilleas

    ο νέος θεός του Έλληνα κάγκουρα

  • jon

    οτι πιανει ο 0-400 το κανει τερας…πολλα μπραβο!!!κ δεν ειναι αμαξι για λεζαντα κ για γκομενες,ειναι απλα κοντραδικο οπος κ πολλοι ακομα κουβαδες με καμποσα αλογα στο μοτερ τους..κ μην ξεχναμε κ το 10,5 400αρι που εκανε ετερο ραλυ πρασφατα που ειναι χροναρα για μπροστοκινητο βολταδικο η το σαξο καποτε του μιχαλοπουλου που ειχε τρελανει τα χρονομετρα..respect!

  • Xtravaganzagold

    -θελει βαψιμο το σηματακι