Αυτό είναι ένα Citroen Saxo VTS το οποίο έχει δημιουργηθεί για ένα και μόνο σκοπό, τις κόντρες και όπως φαίνεται το έχει καταφέρει πάρα πολύ καλά, αφού δύσκολα θα βρεθεί ένα αυτοκίνητο εκεί έξω που μπορεί να σταθεί δίπλα του.

Μηχανικά, μετά από μια σειρά αλλαγών ο 1.600αρης κινητήρας αποδίδει περισσότερα από 600 άλογα τα οποία περνάνε στον δρόμο μέσα από τους μπροστά τροχούς διαστάσεων 15″ με τα semi-slick ελαστικά R888 της Toyo. Με βάρος 900 κιλά και αναλογία κιλών ανά ίππο να είναι κοντά στα 1.4 κιλά/ίππο, καλύτερη αναλογία από αυτή της Bugatti Veyron, καταλαβαίνεις ότι το Saxo είναι ένας πραγματικός πύραυλος το οποίο κάνει τα 0-200 χλμ/ώρα σε 10.97 δευτ.

Δεν θα σε κουράσω με τα τεχνικά του χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις του. Υπάρχουν αναλυτικά στη συνέχεια αλλά και στο site του SpeedNation που έκανε την παρουσίαση του. Απόλαυσε το στο video καθώς και στις φωτογραφίες που ακολουθούν.

<strong>Μετρήσεις - Χαρακτηριστικά</strong>

ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ

ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ

ΚΜ/Η SEC

  • 0-60 2,38
  • 0-80 3,78
  • 0-100 4.71
  • 0-120 5.9
  • 0-140 6.86
  • 0-160 8.22
  • 0-180 9,46
  • 0-200  10,97

Roll On SEC

  • 60-120 2.99
  • 60-160  5.3
  • 60-200  8.06

ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ

Μ SEC @ ΚΜ/Η

  • 18m 2.37@52.35
  • 60m 4.45@94.47
  • 100m 5.8@118.16
  • 200m 8.33@162.65
  • 400m 12.14@211.49

Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

  • Διάμετρος x Διαδρομή: 79 x 82mm
  • Σχέση συμπίεσης: 8:1
  • Σφυρήλατα έμβολα JE oversize κατά 0,5mm
  • Σφυρήλατες μπιέλες Carillo
  • Ελαφρωμένος και ζυγοσταθμισμένος στρόφαλος
  • Ροική εξέλιξη κυλινδροκεφαλής 0-400 tune to race
  • Βαλβίδες εισαγωγής-εξαγωγής Supertech
  • Custom εκκεντροφόροι by Boubis με χαρακτηριστικά 0-400 tune to race
  • Ελατήρια βαλβίδων Piper Cams
  • Retainers τιτανίου Supetech
  • Πολλαπλή εισαγωγής από Citroen C2 VTS
  • Αντλία βενζίνης Bosch Motorsport 044 280lt/h
  • Μπεκ Siemens 1.200cc/min
  • Ρυθμιστής πίεσης βενζίνης Aeromotive
  • Custom Πεταλούδα γκαζιού 70mm
  • Ανάφλεξη KMS
  • Custom kit Front mount intercooler 0-400 tune to race
  • Ψυγείο νερού Turbo Welding
  • Φιλτροχοάνη Greddy Airinx
  • Tial Sport External wastegate 44mm
  • Σκάστρα Tial Sport
  • Τουρμπίνα Garrett GT3582R με A/R εξαγωγής 0,82
  • Custom πολλαπλή εξαγωγής
  • Ολόσωμη εξάτμιση με διάμετρο 76mm από την Turbo Welding
  • ECU KMS
  • ECU remap by Dynodrome με πίεση 2,5bar (race fuel) και 1,6bar (pump fuel)

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

  • Κιβώτιο από Peugeot 206 RC
  • Sachs Performance kit συμπλέκτη
  • Βολάν από Peugeot 206 RC
  • Ελεύθερο διαφορικό από Peugeot 206 RC
  • Ημιαξόνια Peugeot Sport

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

  • Αμορτισέρ Bilstein
  • Ελατήρια Peugeot Sport
  • Silent blocks πολυουρεθάνης Powerflex
  • Μπάρα θόλων Sparco

ΦΡΕΝΑ

  • Τετραπίστονες δαγκάνες Galfer με χαρακτούς δίσκους διαμέτρου 288mm, τακκάκια Galfer Sport, σωληνάκια αεροπορικού τύπου και υγρά Galfer

ΤΡΟΧΟΙ

  • Ζάντες: 7J x 15in Kosei K1
  • Ελαστικά: Toyo Semi-slick R-888 διάστασης 205/40

[Πηγή: Speednation]