Η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις ήταν ανάλογη με την παράδοση του εθνικού μας αγώνα, που τον θέλει έναν από τους πιο σκληρούς γύρους του WRC. Τα μηχανικά προβλήματα ήταν ουκ ολίγα και προκλήθηκαν από τις σκληρές επιφάνειες των ειδικών, οι οποίες και διαφοροποιούν το Ακρόπολις από κάθε άλλον αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Από νωρίς το πρωί οι τέσσερις οδηγοί των εργοστασιακών ομάδων της Citroen και της Ford ξέφυγαν από το συναγωνισμό. Στο τέλος της ημέρας, όμως, ο οκτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Sebastien Loeb, ήταν εκείνος που έφτασε στο Λουτράκι, όντας στην κορυφή της κατάταξης, εκμεταλλευόμενος την τεράστια εμπειρία του. Ο Γάλλος οδηγός δεν αντιμετώπισε το παραμικρό πρόβλημα με το DS3 WRC, την ώρα που απέφυγε τα όποια λάθη θα του στοίχιζαν χρόνο. Βέβαια, οι δύο οδηγοί της Ford δεν μοιάζουν διατεθειμένοι να αφήσουν τον Loeb να κερδίσει. O Jari-Matti Latvala δείχνει να μην έχει επηρεαστεί καθόλου από τον τραυματισμό του στην κλείδα, που του κόστισε τη συμμετοχή του στο Ράλλυ Αργεντινής, και κατάφερε να σημειώσει εξαιρετικούς χρόνους, ολοκληρώνοντας το σημερινό σκέλος στη 2η θέση της Γενικής, μόλις 6,5 δλ. πίσω από τον Γάλλο οκτάκις Πρωταθλητή.

Λίγο πιο πίσω βρίσκεται ο δεύτερος εργοστασιακός οδηγός της Ford, Petter Solberg, ο οποίος αντιμετώπισε ουκ ολίγα προβλήματα σήμερα, παραμένοντας εντέλει σε απόσταση βολής από την κορυφή. Ο Νορβηγός πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2003, ύστερα από άλμα στο «Δροσοχώρι», προσγειώθηκε βίαια με το εμπρός μέρος του Fiesta, με αποτέλεσμα να τραυματίσει την μπροστινή ανάρτηση του Ford. Στη συνέχεια επιδιόρθωσε τη ζημιά, χάνοντας όμως έδαφος. Προβλήματα αντιμετώπισε και ο Mikko Hirvonen, ο οποίος είχε δύο κλαταρίσματα σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, με αυτό στην τελευταία ειδική να τον ρίχνει στην 4η θέση της Γενικής. Ο Φινλανδός μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν στη μάχη του βάθρου.

Αρκετά πιο πίσω ακολουθεί ο Evgeny Novikov, που επίσης ήρθε αντιμέτωπος με μια σειρά προβλημάτων, και συγκεκριμένα αναφορικά με το τούρμπο και τον επιλογέα του δικού του Fiesta WRC. Σχεδόν 1 λεπτό πίσω του βρίσκεται ο Martin Prokop με ακόμα ένα Fiesta, ο οποίος, αν και ταλαιπωρήθηκε από τη σειρά εκκίνησης, πλασαρίστηκε ψηλά στην κατάταξη. Μάλιστα, ο Τσέχος έχει μάχη με τον Nasser Al Attiyah, ο οποίος ακολουθεί. Σημειώστε ότι σειρά προβλημάτων αντιμετώπισε ο Mads Ostberg, αλλά και ο Thierry Neuville, με τον πρώτο να έχει έξοδο και τον δεύτερο σπασμένο ημιαξόνιο.

Το Ακρόπολις έδειξε, όμως, το σκληρό πρόσωπό του και στους συμμετέχοντες της κατηγορίας PWRC, επηρεάζοντας φυσικά και τις εξελίξεις. Η πρώτη μέρα του αγώνα επιβράβευσε όσους κατάφεραν να μείνουν μακριά από τα προβλήματα, όπως συνέβη με τον Nicolas Fuchs (Subaru Impreza WRC STi), που, κρατώντας ένα σταθερό ρυθμό, δεν ταλαιπωρήθηκε από ατυχίες και ολοκλήρωσε το σκέλος στην κορυφή της κατάταξης, με διαφορά μεγαλύτερη των 3 λεπτών από τους Subhan Aksa (Mitsubishi Lancer EVO X) και Ricardo Trivino (Subaru Impreza WRX STi), που συμπληρώνουν την πρώτη 3άδα. Αρκετές, μάλιστα, ήταν οι ανακατατάξεις που σημειώθηκαν, καθώς ο Valeriy Gorban έχασε πολύτιμο χρόνο και μαζί την πρωτοπορία στις τελευταίες δύο ειδικές διαδρομές, έχοντας τραυματίσει την πίσω ανάρτηση του Mitsubishi Lancer EVO X. Νωρίτερα ο Benito Guerra εγκατέλειψε το σκέλος στην 4η ειδική διαδρομή, έπειτα από σύγκρουση που κατέστρεψε το σύστημα διεύθυνσης του δικού του Mitsubishi Lancer EVO ΙΧ και ενώ βρισκόταν στη 2η θέση.

Πολύ εντονότερα αποδείχθηκαν το ενδιαφέρον και ο συναγωνισμός στην κατηγορία των WRC Academy, με όλους τους συμμετέχοντες να μένουν μέσα στον αγώνα, παρ’ όλες τις αντιξοότητες, σημειώνοντας μάλιστα αξιόλογες επιδόσεις με τα Fiesta R2. Όλα, βέβαια, παραμένουν ανοιχτά σε σχέση με τη διεκδίκηση της νίκης, καθώς οι Elfyn Evans, Alastair Fisher και Pontus Tidemand, που διαμορφώνουν την πρώτη 3άδα, ύστερα από αρκετά αγωνιστικά χιλιόμετρα βρίσκονται στο ίδιο λεπτό.

Σε ό,τι αφορά τις ελληνικές συμμετοχές, οι Γιάννης Ζούνης-Μιχάλης Πατρικούσης (Subaru Impreza WRC STi) κινήθηκαν με ένα σταθερό ρυθμό, αποφεύγοντας τα προβλήματα σε μια αντικειμενικά δύσκολη ημέρα. Αντίθετα, άτυχοι στάθηκαν οι Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer EVO ΙX), οι οποίοι εγκατέλειψαν το σημερινό σκέλος ύστερα από έξοδο στη «Θήβα 1», και αργότερα οι Δημήτρης Ψύλλος-Κώστας Κόντος, που προδόθηκαν από την τουρμπίνα του δικού τους Mitsubishi Lancer EVO X στους πρώτους «Βωξίτες». Πάντως, τα δύο κορυφαία πληρώματα θα εκκινήσουν και πάλι στο αυριανό σκέλος, όπου το ενδιαφέρον θα είναι ακόμα πιο μεγάλο, καθώς στους ήδη συμμετέχοντες σε όλο τον αγώνα θα προστεθούν τα υπόλοιπα 19 πληρώματα για τη μάχη που θα δοθεί στο πρώτο loop ειδικών στο πλαίσιο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος.

Η αυριανή ημέρα, που θεωρείται από τους οδηγούς και η πιο δύσκολη του αγώνα, περιλαμβάνει συνολικά 8 ειδικές διαδρομές (4 επαναλαμβανόμενες), συνολικού μήκους 149 χιλιομέτρων, με τη δράση να ξεκινά στις 08:38 στην ε.δ. «Κλένια-Μυκήνες 1».

<strong>Δηλώσεις</strong>

Ημερομηνία: 25.05.2012 Σκέλος: 2  Flash N°: 6 Ειδική Διαδρομή 2 (Αγία Μαρίνα)  Μήκος: 13,80 χλμ. Καιρικές συνθήκες: Συννεφιά Κατάσταση δρόμου: Στεγνό, σκληρό χώμα

1  LOEB Sébastien – ELENA Daniel «Ήταν Οκ. Λίγο δύσκολο το μπόσικο. Κάναμε κάποια μικρά λάθη.»

2  HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo «Όχι άσχημα. Είχαμε έντονη φθορά στα λάστιχα από τις πέτρες.»

3  LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka «Προσπαθώ να είμαι γρήγορος. Στην αρχή υπήρχαν δύσκολα κομμάτια. Προσπαθούμε να είμαστε προσεκτικοί. Συνεχίζουμε…»

4  SOLBERG Petter – PATTERSON Chris «Κάτι δεν πάει καλά. Το αυτοκίνητο είναι δύσκολο στην οδήγηση. Δεν ξέρω τι φταίει. Δεν έχει καλή ισορροπία, στην ευθεία και την κατηφόρα.»

5  TANAK Ott – SIKK Kuldar «Κανένα πρόβλημα με το ελαστικό. Δεν είχα καλή αίσθηση, αλλά όλα καλά.» Το ελαστικό ξεζαντάρισε ελαφρά.

6  NOVIKOV Evgeny – GIRAUDET Denis «Πολύ δύσκολη και στην κατηφόρα γλιστερή. Το κάναμε καλά και προσπαθήσαμε να μείνουμε ψύχραιμοι.»

7  AL ATTIYAH Nasser – BERNACCHINI Giovanni «Είναι πολύ δύσκολα. Πολύ μπόσικο. Το τελευταίο κομμάτι με πέτρα και με δύσκολη ισορροπία. Θα είναι μεγάλη μέρα. Προσπαθούμε να μείνουμε ψύχραιμοι.»

8  NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas «Αρκετά καλύτερο το αυτοκίνητο. Όμως, έκανα τετ-α-κε στα πρώτα χιλιόμετρα. Είναι μακρύς ο αγώνας. Το αυτοκίνητο είναι ΟΚ και είμαι ευχαριστημένος.»

9  OLIVEIRA Daniel Rolim – MAGALHAES Carlos «Ακουμπήσαμε μπροστά σε μια στροφή, ευτυχώς χωρίς ζημιά στο ψυγείο.»

10  OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas «Όχι πολύ καλά. Πολύ δύσκολος ο έλεγχος του αυτοκινήτου. Πολύ βαρύ με τα ανταλλακτικά που κουβαλάμε. Πάλεψα πολύ. Πρέπει να αλλάξω λίγο το στήσιμο.»

12  ARAUJO Armindo – RAMALHO Miguel «Καθαρίσαμε αρκετά. Το γνωρίζαμε απ’ την αρχή. Προσπαθώ να αποφύγω τα λάθη. Το αυτοκίνητο είναι ΟΚ. Θα είναι μακρύ ράλλυ.»

14  NOBRE Paulo – PAULA Edu «Δεν είναι εύκολο να καθαρίζεις το δρόμο, αλλά μου άρεσε. Προτιμώ αυτού του είδους τις προκλήσεις. Η κατηφόρα ήταν δύσκολη.»

21  PROKOP Martin – HRUZA Zdenek «Διαφορετική ειδική από τη χθεσινή. Ακόμα μία μακριά μέρα. Έξι διαφορετικές ειδικές. Θα δούμε ποιος θα τα καταφέρει.»

 

Ημερομηνία: 25.05.2012 Σκέλος: 2  Flash N°: 7 Ειδική Διαδρομή 3 (Θήβα 1)  Μήκος: 23,60 χλμ. Καιρικές συνθήκες: Ελαφριά βροχή, 15ο C Κατάσταση δρόμου: Μαλακό χώμα, λάσπη

1  LOEB Sébastien – ELENA Daniel «Ήταν καλή ειδική, δύσκολη, με εναλλασσόμενες συνθήκες. Δεν περίμενα βροχή, γι’ αυτό δεν επέλεξα μαλακή γόμα. Δεν έχει μεγάλη διαφορά. Εύχομαι να έχω κάνει τη σωστή επιλογή, γιατί έχω μόνο μία ρεζέρβα. Είναι ΟΚ έως τώρα.»

2  HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo «Είχαμε κλατάρισμα εμπρός αριστερά. Πολλή υποστροφή στο τέλος, λόγω της σκληρής γόμας.»

3  LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka «Όλα καλά. Τα τελευταία 2 χλμ. έβρεχε πολύ και γλιστρούσε. Ήταν λίγο τρομακτικό σε κάποιες στροφές.»

4  SOLBERG Petter – PATTERSON Chris «Δεν είναι πολύ καλά σήμερα. Είναι πολύ δύσκολα. Είχα πρόβλημα στις δεξιές στροφές και προσπαθώ να ολοκληρώσω και την επόμενη ειδική για να δούμε τι μπορούμε να αλλάξουμε στο σέρβις.»

5  TANAK Ott – SIKK Kuldar «Στο πρώτο κομμάτι πήγαινα με 3 κυλίνδρους, κατόπιν όλα καλά. Καλύτερη πρόσφυση απ’ ό,τι στην πρώτη ειδική. Σε ορισμένα σημεία γλιστερή και λασπωμένη.»

6  NOVIKOV Evgeny – GIRAUDET Denis «Όλα καλά, ευχαριστιόμαστε. Δεν είχα μαλακή γόμα. Είχαμε δύο σκληρές ρεζέρβες.»

7  AL ATTIYAH Nasser – BERNACCHINI Giovanni «Είναι λίγο καλύτερα με τη βροχή. Ωραία ειδική. Έχει πρόσφυση στην αρχή. Μετά γλιστρά, λόγω της σκληρής γόμας, αλλά ΟΚ. Θα προσπαθήσουμε να συνεχίσουμε χωρίς πρόβλημα.»

8  NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas «Πήραμε την πληροφορία για βροχή, η μαλακή γόμα δεν ήταν κακή επιλογή. Στο τελευταίο κομμάτι της ειδικής είχαμε υποστροφή. Θα προσπαθήσω να μην το πιέσω πολύ.»

9  OLIVEIRA Daniel Rolim – MAGALHAES Carlos Δεν εκκίνησε την ειδική, λόγω ασθένειας του συνοδηγού. Θα επιστρέψει στο αυριανό σκέλος υπό καθεστώς Rally2.

10  OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas «Κλάταρε το εμπρός αριστερό ελαστικό για 5 χλμ. Δεν ξέρω τι συνέβη. Δεν χτυπήσαμε πουθενά. Το αυτοκίνητο είναι δύσκολο, υποστρέφει αρκετά. Πρέπει να παλεύω με το τιμόνι…»

12  ARAUJO Armindo – RAMALHO Miguel «Όχι άσχημα. Καθαρίζουμε το δρόμο. Κάπως καλύτερα με τη βροχή. Βοηθάει, γιατί προσφέρει λίγο περισσότερη πρόσφυση για εμάς τους πρώτους.»

14  NOBRE Paulo – PAULA Edu «Η ειδική είναι πολύ γρήγορη. Κάτι χτύπησα, δεν ξέρω τι. Όχι κάτι σοβαρό. Ωστόσο, ήταν πολύ καλή ειδική.»

21  PROKOP Martin – HRUZA Zdenek «Οι συνθήκες είναι τρελές. Αλλάζουν σε κάθε στροφή. Προσπαθούμε να βρούμε την ιδανική γραμμή. Είναι νέο για μένα να καθαρίζω το δρόμο. Γλιστρούσε πολύ. Νομίζω θα βάλω μαλακά λάστιχα.»

 

Ημερομηνία: 25.05.2012 Σκέλος: 2  Flash N°: 8 Ειδική Διαδρομή 4 (Ελικώνας 1)  Μήκος: 19,89 χλμ. Καιρικές συνθήκες: Αίθριος Κατάσταση δρόμου:Σκληρό χώμα, λάσπη

1  LOEB Sébastien – ELENA Daniel «Δεν ξέρω γιατί ήμουν αργός σ’ αυτήν την ειδική. Πίεσα πολύ, δεν μπορούσα να κάνω κάτι καλύτερο.»

2  HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo «Ήταν γλιστερή και απαιτητική η ειδική, σχεδόν είχα μία έξοδο στα φρένα, λόγω λάσπης.»

3  LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka «Στην αρχή ήταν καλά, αλλά σε μια λασπωμένη διασταύρωση σχεδόν βγήκα και έσβησε ο κινητήρας. Έχασα αρκετό χρόνο, περίπου 10 δλ. »

4  SOLBERG Petter – PATTERSON Chris «Ήταν πολύ λασπωμένα. Είμαι χαρούμενος με το χρόνο. Θέλω να κάνουμε το αυτοκίνητο ακόμα καλύτερο στο σέρβις. Κάναμε κάποια λάθη, όπως όλοι οι άλλοι.»

5  TANAK Ott – SIKK Kuldar «Στη λάσπη σε μια διασταύρωση πήγαμε ευθεία. Χάσαμε χρόνο, αλλά τουλάχιστον δεν χτυπήσαμε το αυτοκίνητο.»

6  NOVIKOV Evgeny – GIRAUDET Denis «Είμαι ευχαριστημένος με τους χρόνους σήμερα. Το αυτοκίνητο είναι καλό, απλώς η ειδική ήταν γλιστερή.»

7  AL ATTIYAH Nasser – BERNACCHINI Giovanni «Απαιτητική διαδρομή, με λάσπη στο τέλος. Είχαμε πρόβλημα με την ενδοεπικοινωνία, δεν άκουγα τον Τζιοβάνι.»

8  NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas «Γλιστερή ειδική, το ευχαριστηθήκαμε. Όλα καλά, αν και υπήρχε διαφορά σε σχέση με τις δοκιμές. Δεν είχε λάσπη στις δοκιμές.»

10  OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas «Προσπαθήσαμε να κάνουμε το αυτοκίνητο πιο υπερστροφικό και τα καταφέραμε πολύ καλά! Πλαγιολισθαίναμε συνέχεια.»

12  ARAUJO Armindo – RAMALHO Miguel «Όλα καλά, το τελευταίο κομμάτι είναι λίγο λασπωμένο και γλιστερό. Κάναμε ένα μικρό τετ-α-κε περίπου στο μέσο της διαδρομής. Αλλάξαμε κάποια πράγματα στο στήσιμο.»

14  NOBRE Paulo – PAULA Edu «Μετά από τρεις δύσκολες ειδικές δεν είχαμε προβλήματα, είμαστε ευχαριστημένοι. Η ειδική ήταν δύσκολη, απαιτητική. Καθαρίζουμε το δρόμο. Το αυτοκίνητο είναι ακόμα ένα κομμάτι. Οι θεοί του ράλλυ είναι καλοί μαζί μας!»

21  PROKOP Martin – HRUZA Zdenek

 

Ημερομηνία: 25.05.2012 Σκέλος: 2  Flash N°: 8a Remote Service: 1 (Ιτέα)

1  LOEB Sébastien – ELENA Daniel «Ενδιαφέρουσες ειδικές, ενδιαφέρουσα μάχη. Δεν είμαι 1ος, λόγω της ταχύτητάς μου. Δεν είναι εύκολο να προηγείσαι. Έχει ακόμα πολύ δρόμο.»

2  HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo «Είμαστε μέσα στο παιχνίδι, παρά τα λάθη μου. Θα μπορούσαμε να είμαστε 4-5 δλ. ταχύτεροι. Πρέπει να είμαι πιο προσεκτικός. Οι επόμενες ειδικές θα είναι σκληρές για τα ελαστικά. Είναι δύσκολη η επιλογή γόμας.»

3  LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka «Χάσαμε περίπου 5 δλ. στη διασταύρωση της SS4. Είδα τα φρένα των άλλων οδηγών, αλλά πήγα ευθεία.»

4  SOLBERG Petter – PATTERSON Chris «Το αυτοκίνητο ήταν δύσκολο στην οδήγηση. Προσπαθήσαμε να το διορθώσουμε και στην τελευταία ειδική ήταν καλύτερο. Θα ήθελα την ίδια θέση εκκίνησης για αύριο. Θα πιέσω το απόγευμα, θα δούμε.»

5  TANAK Ott – SIKK Kuldar «Σχεδόν κανένα πρόβλημα. Στην τελευταία ειδική ο κινητήρας ήταν αρκετά καλός. Μάλλον τώρα είναι όλα ΟΚ.»

6  NOVIKOV Evgeny – GIRAUDET Denis «Όλα ήταν καλά. Είμαι ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο. Όλοι οι οδηγοί έχουμε να αντιμετωπίσουμε το επιπλέον βάρος των αυτοκινήτων.»

7  AL ATTIYAH Nasser – BERNACCHINI Giovanni «Όχι άσχημο πρωινό. Πολύ μπόσικο στις ειδικές. Θέλαμε απλώς να ολοκληρώσουμε όλες τις ειδικές και το απόγευμα να βελτιώσουμε τους χρόνους μας. Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό.»

8  NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas «Θέλω να μην εγκαταλείψω και οδηγώ προσεκτικά. Θα προσπαθήσουμε να βρούμε το ρυθμό μας.»

10  OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas «Παλεύαμε στην πρώτη ειδική. Προσπαθήσαμε να κάνουμε αλλαγές στη Θήβα, βάλαμε βάρος στον εμπρός άξονα. Μετά σκληρύναμε την πίσω ανάρτηση. Θα κάνουμε κάποιες ρυθμίσεις ακόμα στο σέρβις και θα προσπαθήσουμε να πιάσουμε τον Novikov.»

12  ARAUJO Armindo – RAMALHO Miguel «Προσπαθήσαμε να φυλάξουμε το αυτοκίνητο. Κάνουμε ρυθμίσεις από ειδική σε ειδική.»

14  NOBRE Paulo – PAULA Edu «Μέχρι στιγμής όλα καλά, κανένα κλατάρισμα. Οι ειδικές είναι απαιτητικές, δεν είναι εύκολο να καθαρίζεις το δρόμο. Δεν έχουμε πρόσφυση και δεν ξέρεις τι σε περιμένει.»

21  PROKOP Martin – HRUZA Zdenek «Είχαμε πρόβλημα με τη θέση εκκίνησης. Πολύ χώμα και πρώτη φορά που ξεκινώ τόσο μπροστά. Προσπαθώ να βρω τις γραμμές, αλλά είναι δύσκολο. Χάνω πολύ από το σπινάρισμα των τροχών.»

22  OGIER Sébastien – INGRASSIA Julien «Όχι άσχημα. Ήταν ένα καλό πρωινό. Ήταν απαιτητικές, λασπωμένες οι ειδικές. Δεν παίρνουμε ρίσκο.»

23  MIKKELSEN Andreas – FLOENE Ola «Στην τελευταία ειδική είχαμε τετ-α-κε. Θα προσπαθήσω να έχω καλή ταχύτητα, με καλό ρυθμό.»

 

Ημερομηνία: 25.05.2012 Σκέλος: 2  Flash N°: 9 Ειδική Διαδρομή 5 (Βωξίτες 1)  Μήκος: 23,17 χλμ. Καιρικές συνθήκες: Συννεφιά, 17ο C Κατάσταση δρόμου: Μαλακό χώμα

1  LOEB Sébastien – ELENA Daniel «Απαιτητική ειδική, με νερά. Το θέμα είναι ότι συνεχίζουμε χωρίς πρόβλημα. Το γλιστερό κομμάτι ήταν δύσκολο με τη σκληρή γόμα. Δεν έχουμε καλή πληροφόρηση για τις συνθήκες και νομίζω πως όλοι χρησιμοποιούμε σκληρή γόμα.»

2  HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo «Πιέζουμε πολύ, όπως και ο Σεμπαστιάν. Ήταν πολύ γλιστερή και απαιτητική στο τέλος η ειδική. Δύσκολο να βρεις πρόσφυση…»

3  LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka «Δεν είμαι ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο στο σκληρό χώμα, ίσως χρειάζεται αλλαγή στο στήσιμο. Τα λάστιχα αργούν να ζεσταθούν. Είχα σχεδόν τετ-α-κε, αλλά δεν χάσαμε πολύ χρόνο. Χάναμε 8 δλ στην αρχή και καταφέραμε να κερδίσουμε 4 μέχρι το τέλος.»

4  SOLBERG Petter – PATTERSON Chris «Πήραμε δύο ρεζέρβες και χάσαμε χρόνο. Εξαιτίας του επιπλέον βάρους, αλλά θα τα χρησιμοποιήσουμε στην επόμενη ειδική.»

5  TANAK Ott – SIKK Kuldar «Όλα καλά. Η ειδική ήταν μπόσικη στην αρχή και αρκετά λασπωμένη μετά. Στις δοκιμές ήταν όλα στεγνά.»

6  NOVIKOV Evgeny – GIRAUDET Denis «Είμαι ευχαριστημένος, αλλά όχι από αυτήν την ειδική. Έκανα λάθη. Έχασα κάποια σημεία φρεναρίσματος και φρέναρα νωρίς.»

7  AL ATTIYAH Nasser – BERNACCHINI Giovanni «Η ειδική ήταν καλή, αλλά πάλι είχαμε πρόβλημα με την ενδοεπικοινωνία. Ίσως να φταίει το κράνος μου.»

8  NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas «Όχι άσχημα. Κάναμε κάποιες αλλαγές στα διαφορικά. Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό.»

10  OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas «Ωραία, αλλά πολύ γλιστερή και δύσκολη η ειδική. Οδήγησα άσχημα. Δεν νιώθω ακόμα σίγουρος με το αυτοκίνητο. »

12  ARAUJO Armindo – RAMALHO Miguel «Όλα καλά, κανένα πρόβλημα. Προσπαθούμε να βρούμε το σωστό set-up, σπινάρουμε πολύ.»

14  NOBRE Paulo – PAULA Edu «Η πιο όμορφη ειδική. Ωραία να οδηγείς. Στο τέλος είχε νερά, έπρεπε να είμαστε προσεκτικοί. Γλιστράει πολύ στο τέλος.»

21  PROKOP Martin – HRUZA Zdenek «Οι συνθήκες είναι ίδιες. Υπάρχουν σημεία με λάσπη. Πρέπει να καθαρίζουμε το δρόμο, αλλά αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού. Μαλακώσαμε την ανάρτηση, στην προσπάθεια να βρούμε πρόσφυση.»

 

Ημερομηνία: 25.05.2012 Σκέλος: 2  Flash N°: 10 Ειδική Διαδρομή 6 (Δροσοχώρι)  Μήκος: 22,00 χλμ. Καιρικές συνθήκες: Συννεφιά, 17ο C Κατάσταση δρόμου: Μαλακό χώμα 1  LOEB Sébastien – ELENA Daniel «Πολύ απαιτητική διαδρομή. Δεν κάναμε λάθη. Γλιστερή, ενώ εμείς είχαμε σκληρή γόμα. Είμαστε όλοι πολύ κοντά. Είναι μια καλή μάχη.»

2  HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo «Δεν ξέρω τι έγινε. Δεν είχαμε προβλήματα, απλώς ήταν κάπως γλιστερά. Ίσως να μην ήταν σωστή η επιλογή ελαστικών. Ελπίζω να μείνω στο παιχνίδι.»

3  LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka «Στη λάσπη δεν μου αρέσει το αυτοκίνητο, είναι υποστροφικό. Στο στεγνό είναι πολύ καλό και έχει πρόσφυση. Η σκληρή γόμα ήταν σωστή επιλογή.»

4  SOLBERG Petter – PATTERSON Chris «Σε ένα χάσιμο χτυπήσαμε ένα βράχο στο κέντρο του αυτοκινήτου. Ίσως υπάρχει πρόβλημα στη μετάδοση. Αργότερα κλάταρε και το πίσω αριστερό ελαστικό.»

5  TANAK Ott – SIKK Kuldar «Δύσκολο. Αρχίζει και γίνεται σαν κλασικός ελληνικός αγώνας. Προσπαθούμε να διατηρήσουμε ρυθμό. Είναι σημαντικό για την εμπειρία.»

6  NOVIKOV Evgeny – GIRAUDET Denis «Γίνεται συνέχεια πιο γλιστερά. Ίσως τα μαλακά ελαστικά να ήταν καλύτερη επιλογή από τα σκληρά που έχουμε εμείς.»

7  AL ATTIYAH Nasser – BERNACCHINI Giovanni «Το πρόβλημα είναι τελικά στο κράνος του Τζιοβάνι, δεν τον ακούω. Δεν πήραμε ρίσκα. Θα δούμε στη συνέχεια…»

8  NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas «Γλιστερή ειδική. Τα ελαστικά ήταν καλά. Είμαι ευχαριστημένος, έχω συνδυασμό ελαστικών που απέδωσε, όπως και οι αλλαγές στο διαφορικό.»

10  OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas «Το αυτοκίνητο είναι διαφορετικό. Κάναμε πολλές αλλαγές και δεν είμαι ευχαριστημένος. Θα ψάξουμε τις λεπτομέρειες που θα το κάνει τέλειο.»

12  ARAUJO Armindo – RAMALHO Miguel «Όλα καλά. Η ειδική είχε πολλές φουρκέτες, πέτρες και λάσπη. Έχουμε σκληρή γόμα και νομίζω είναι η σωστή επιλογή.»

14  NOBRE Paulo – PAULA Edu «Έχω μια ιδέα: να κάνουμε μια κατηγορία για γέρους με μόνο 3 φουρκέτες ανά ειδική. Ήταν φανταστική ειδική!»

21  PROKOP Martin – HRUZA Zdenek «Πολύ δύσκολη ειδική. Λάθος επιλογή ελαστικών. Είδα τον Nasser με μαλακά λάστιχα και νομίζω είναι η σωστή επιλογή. Εγώ πλαγιολίσθαινα συνέχεια.»

 

Ημερομηνία: 25.05.2012 Σκέλος: 2  Flash N°: 11a Remote Service: 2 (Ιτέα)

1  LOEB Sébastien – ELENA Daniel «Όλα καλά προς στιγμήν. Προηγούμαστε, αλλά είναι απαιτητικές οι διαδρομές, λασπωμένες, πράγμα περίεργο για Ελλάδα. Θα συνεχίσω με την ίδια τακτική και την υπόλοιπη ημέρα.»

2  HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo «Το πρωινό ήταν λίγο πιο δύσκολο, τώρα είναι καλύτερα. Είμαστε ακόμη μέσα στη μάχη. Οι ειδικές ήταν πιο λασπωμένες και βρεγμένες απ’ ό,τι πιστεύαμε.»

3  LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka «Έχουμε κάποιες ιδέες για το στήσιμο. Χάνω αρκετά στις αρχές των ειδικών και πρέπει να δουλέψω και πάνω σ’ αυτό. Ακόμη ο αγώνας έχει πολύ δρόμο. Ο Σεμπαστιάν πιέζει και πρέπει να μείνω κοντά του.»

4  SOLBERG Petter – PATTERSON Chris «Δεν θα αντικατασταθεί κάτι στο αυτοκίνητο. Κάτι βρίσκει στο δάπεδο και κάνει θόρυβο. Χτύπησα αρκετά την ποδιά του διαφορικού. Το ελέγχουμε.»

5  TANAK Ott – SIKK Kuldar «Η πρώτη ειδική ήταν στεγνή, με κάποια βρεγμένα. Η δεύτερη πολύ αργή και γλιστερή. Το αυτοκίνητο ήταν ΟΚ.»

6  NOVIKOV Evgeny – GIRAUDET Denis «Κανένα πρόβλημα. Το αυτοκίνητο είναι ΟΚ. Οι ειδικές ήταν λίγο λασπωμένες.»

7  AL ATTIYAH Nasser – BERNACCHINI Giovanni «Ακόμα καθαρίζουμε το δρόμο και είναι γλιστερός. Στις τελευταίες ειδικές είχε λάσπη, αλλά είχαμε κάνει καλή επιλογή ελαστικών.»

8  NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas «Ήταν καλό σκέλος. Η πρώτη ειδική ήταν πολύ γρήγορη και ήταν η πρώτη μου φορά. Η δεύτερη πολύ καλή. Κάναμε αλλαγές σε διαφορικό και αναρτήσεις και το αυτοκίνητο ήταν ευκολότερο στην οδήγηση, εξού και οι καλοί χρόνοι.»

10  OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas «Προσπαθήσαμε να πιέσουμε όπου μπορούσαμε. Στα σκληρά κομμάτια είχαμε το ρυθμό για να επιβιώσουμε. Ακουγόταν ένας θόρυβος από το πίσω μέρος, δεν ξέρω τι ήταν. Θα προσπαθήσουμε να το φτιάξουμε τώρα.»

12  ARAUJO Armindo – RAMALHO Miguel «Αλλάξαμε τη ρύθμιση των αμορτισέρ, προσπαθώντας να βρούμε το σωστό set-up.»

14  NOBRE Paulo – PAULA Edu «Νιώθω εξουθενωμένος, οι τελευταίες ειδικές ήταν εξαντλητικές. Δεν είχαμε προβλήματα.»

21  PROKOP Martin – HRUZA Zdenek «Πρώτη ειδική καλή, η δεύτερη γλιστερή και βγήκαμε από το δρόμο, χάνοντας χρόνο. Το αυτοκίνητο είναι καλό.»

22  OGIER Sébastien – INGRASSIA Julien «Δεν ήταν άσχημα. Χρησιμοποιήσαμε μαλακή γόμα στη δεύτερη μπούκλα για τη λάσπη.»

23  MIKKELSEN Andreas – FLOENE Ola «Όλα καλά. Χάσαμε 6 δλ. από τον Ogier, αλλά είναι μια κλασική ειδική, που τη γνωρίζει καλά. Στη δεύτερη ειδική χτυπήσαμε ύστερα από άλμα με τη μύτη του αυτοκίνητου. Ευτυχώς, δεν σπάσαμε τίποτα.»

 

Ημερομηνία: 25.05.2012 Σκέλος: 2  Flash N°: 12 Ειδική Διαδρομή 7 (Βωξίτες 2)  Μήκος: 23,17 χλμ. Καιρικές συνθήκες: Συννεφιά, 16ο C Κατάσταση δρόμου:Μαλακό χώμα

1  LOEB Sébastien – ELENA Daniel «Ήταν καλά. Δε συνάντησα πρόβλημα με τη σκόνη του Novikov, δεν έχασα χρόνο. Ήταν δύσκολα και είμαι ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο και την ειδική.»

2  HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo «Γλιστρούσε πολύ στις αριστερές στροφές, νόμιζα πως είχα κλαταρισμένο πίσω δεξί λάστιχο.»

3  LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka «Ήταν διαφορετική η ειδική. Πήγαμε καλά. Είμαστε στο σωστό δρόμο.»

4  SOLBERG Petter – PATTERSON Chris «Το αυτοκίνητο δουλεύει καλά. Δεν έχω πρόβλημα. Τα παιδιά έκαναν καλή δουλειά. Έκανα ένα λάθος σε μια φουρκέτα, αλλά ο χρόνος δεν είναι κακός.»

5  TANAK Ott – SIKK Kuldar «Κάναμε διορθώσεις στις σημειώσεις και μπήκαμε πολύ γρήγορα σε μια στροφή. Βγήκαμε από το δρόμο.»

6  NOVIKOV Evgeny – GIRAUDET Denis «Είχαμε ένα πρόβλημα με τον κινητήρα. Ίσως με το τούρμπο, δεν ξέρω.»

7  AL ATTIYAH Nasser – BERNACCHINI Giovanni « Αλλάξαμε ρύθμιση στην ανάρτηση, τη σφίξαμε και πιέσαμε πολύ. Το αυτοκίνητο ήταν πολύ πιο σταθερό στα γρήγορα κομμάτια. Βελτιώσαμε τον πρωινό μας χρόνο. Θα πιέσουμε και στις επόμενες δύο ειδικές.»

8  NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas «Ήταν ΟΚ. Γλιστρούσαμε πολύ, δεν ξέρω αν φταίει το αυτοκίνητο ή η ειδική. Πάντως, δεν έκανα λάθη και το ευχαριστήθηκα.»

10  OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas «Καλύτερα από το πρωί, αλλά φύλαξα τα ελαστικά στην αρχή και πίεσα στο τέλος. Ελπίζω να καταφέρω να κερδίσω κάποιο χρόνο, γιατί χάσαμε αρκετό το πρωί.»

12  ARAUJO Armindo – RAMALHO Miguel «Οι συνθήκες είναι καλύτερες. Ο δρόμος είναι καθαρός και δεν σπινάρουμε. Το αυτοκίνητο λειτουργεί καλά.»

14  NOBRE Paulo – PAULA Edu «Το Ακρόπολις είναι ο αγώνας των Θεών. Μάλλον αυτοί με προστάτεψαν και δεν πέσαμε σε ένα γκρεμό για λίγα εκατοστά. Πήραμε μεγαλύτερο ρίσκο.»

21  PROKOP Martin – HRUZA Zdenek «Έχουμε μάχη με τον Nasser. Το χώμα είναι μπόσικο. Η ειδική είναι πολύ ταχύτερη από το πρωί, σαν να οδηγούσαμε σε άσφαλτο.»

 

Ημερομηνία: 25.05.2012 Σκέλος: 2  Flash N°: 13 Ειδική Διαδρομή 8 (Ελικώνας 2)  Μήκος: 19,89 χλμ. Καιρικές συνθήκες: Συννεφιά Κατάσταση δρόμου: Σκληρό, στεγνό χώμα

1  LOEB Sébastien – ELENA Daniel «Πίεσα πολύ. Είδα τους χρόνους του Jari και του Petter και πίεσα. Αν χρειαστεί να κάνω ακόμα περισσότερα, θα το κάνω, αλλά ήδη πάω flat-out.»

2 HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo «Λίγο καλύτερα απ’ ό,τι πριν. Είναι πιο στεγνή η ειδική τώρα. Δεν είμαι, όμως, ακόμα απόλυτα ικανοποιημένος.»

3  LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka «Δεν είμαι πια μικρός.»

4  SOLBERG Petter – PATTERSON Chris «Κάναμε κάποια λάθη στο τέλος της ειδικής. Δεν είχαμε καλή ταχύτητα σε κάποιες στροφές.»

5  TANAK Ott – SIKK Kuldar Εγκατέλειψε στην απλή διαδρομή από διαρροή λαδιού στο διαφορικό.

6  NOVIKOV Evgeny – GIRAUDET Denis «Το τούρμπο έχει ακόμη πρόβλημα. Τώρα, όμως, έχει χαλαρώσει ο επιλογέας ταχυτήτων από την πρώτη στροφή της ειδικής.»

7  AL ATTIYAH Nasser – BERNACCHINI Giovanni «Νιώθαμε τα εμπρός ελαστικά φθαρμένα, η ειδική είναι κατεστραμμένη, αλλά προσπαθούμε για το καλύτερο. Η ενδοεπικοινωνία είναι εντάξει, το πρόβλημα ήταν τελικά στο καλώδιο.» Τα εμπρός ελαστικά ήταν τελείως φθαρμένα.

8  NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas «Έχουμε πρόβλημα. Ίσως έχουμε σπάσει ημιαξόνιο ή το διαφορικό. Το αυτοκίνητο πηγαίνει με το πλάι.»

10  OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas «Ήταν καλά. Προφύλαξα τα ελαστικά και προσπάθησα να καλύψω χρόνο στο τέλος. Έχουμε ένα πρόβλημα στο πίσω ημιαξόνιο, ακούγεται θόρυβος. Ελπίζω να μπορέσουμε να κάνουμε μία ακόμη ειδική. Θα προσέχω στις φουρκέτες, για να αποφύγω το σπινάρισμα.»

12  ARAUJO Armindo – RAMALHO Miguel «Το τερέν είναι πολύ δύσκολο για τα ελαστικά και τα καταπονεί, αλλά το γνωρίζαμε. Όλα πάνε καλά, σύμφωνα με το πλάνο.»

14  NOBRE Paulo – PAULA Edu «Περίμενα η ειδική να είναι πιο κατεστραμμένη από τα περάσματα. Ο δρόμος είχε κάποιες πέτρες, αλλά ήταν σε αρκετά καλή κατάσταση.»

21  PROKOP Martin – HRUZA Zdenek «Παλέψαμε πάλι με τον Νasser. Πήραμε δύο ρεζέρβες, οπότε μπορεί στις επόμενες ειδικές να έχουμε πλεονέκτημα, αφού ο Νasser πήρε μόνο μία.»

 

Ημερομηνία: 25.05.2012 Σκέλος: 2  Flash N°: 15 Ειδική Διαδρομή 9 (Θήβα 2)  Μήκος: 23,60 χλμ. Καιρικές συνθήκες: Ηλιοφάνεια, 18ο C Κατάσταση δρόμου: Μαλακό χώμα, λάσπη στο τέλος

1  LOEB Sébastien – ELENA Daniel «Πολλή σκόνη στην ειδική και έκανα δύο λάθη στο τέλος. Γενικά, ήταν μια καλή μέρα.»

2  HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo «Είχαμε κι άλλο κλατάρισμα εμπρός αριστερά. Ανοίχτηκα σε μια στροφή, χτύπησα. Δεν έβλεπα το δρόμο από τη σκόνη του Ostberg.»

3  LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka «Ήταν μια καλή μέρα. Το απόγευμα οδήγησα καλύτερα. Αύριο θα προσπαθήσω να πιάσω τον Loeb, αλλά είναι σαν τη Φινλανδία, οι διαφορές είναι στο δευτερόλεπτο.»

4  SOLBERG Petter – PATTERSON Chris «Ο Jari είχε μια ρεζέρβα, εγώ δύο. Ήταν δύσκολο να επιτεθώ. Πολλά συνέβησαν, οπότε τελικά δεν ήταν κακή μέρα. Τα πάντα μπορούν να συμβούν αύριο.»

6  NOVIKOV Evgeny – GIRAUDET Denis «Όλα καλά στην ειδική. Είχαμε πρόβλημα με τη σκόνη του Neuville.»

7  AL ATTIYAH Nasser – BERNACCHINI Giovanni «Ήταν δύσκολη μέρα. Η αυριανή ημέρα είναι το κλειδί του ράλλυ. Θα κάνω κάποιες αλλαγές στην ανάρτηση.»

8  NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas «Είχα πρόβλημα με το ημιαξόνιο, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να έχει κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς. Έβγαλα το σπασμένο ημιαξόνιο, δεν είχα ανταλλακτικό μαζί μου.»

10  OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas «Προσπάθησα να πιέσω, είχα υποστροφή σε μια αριστερή στροφή και βρεθήκαμε στην άκρη του δρόμου, αλλά κόλλησα. Οι θεατές ασχολούνταν με το να βγάζουν φωτογραφίες, και έτσι χρειάστηκε να κατεβούμε εμείς να σπρώξουμε.»

12  ARAUJO Armindo – RAMALHO Miguel «Ήταν δύσκολη μέρα, αλλά δεν είχαμε πρόβλημα. Το Mini είναι γερό, όλα καλά. Στο σέρβις θα προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε το στήσιμο για αύριο.»

14  NOBRE Paulo – PAULA Edu «Είμαι χαρούμενος που τελείωσα την πρώτη μέρα. Πρέπει να παραμείνω συγκεντρωμένος, για να επιστέψω στο Λουτράκι. Είναι ράλλυ και οτιδήποτε μπορεί να συμβεί.»

21  PROKOP Martin – HRUZA Zdenek «Οι τελευταίες δύο ειδικές ήταν πολύ γρήγορες. Το αυτοκίνητο δεν ήταν σταθερό, γιατί έσπασε η πίσω αντιστρεπτική και ήταν δύσκολο να οδηγηθεί. Χάσαμε αρκετά σε σχέση με τον Nasser.»

 

SERVICE FLASH – WRC ACADEMY

Ημερομηνία: 25.05.2012 Σκέλος: 2  Flash N°: 14 Service: C (ΛΟΥΤΡΑΚΙ)

101  DUPLESSIS Christopher – ATKINSON Karl «Εύχομαι να ήμουν λίγο ταχύτερος, γιατί οι υπόλοιποι είναι γρήγοροι. Κάνουμε το δικό μας αγώνα και το ίδιο θα κάνουμε αύριο. Οι ειδικές ήταν πραγματικά διασκεδαστικές. Αύριο είναι πιο σκληρές, αλλά αυτό δεν είναι κακό.»

102  SUAREZ Jose Antonio – CARRERA Candido «Ήταν δύσκολη μέρα. Πρώτα απ’ όλα, χάλασε ο γρύλλος, οπότε έπρεπε να προσέξουμε τα ελαστικά. Και τα κλαταρίσματα είναι πολύ συνηθισμένα σ’ αυτό το ράλλυ. Είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ. Αύριο θα προσπαθήσουμε να πάμε γρήγορα, αλλά με προσοχή σε κάποια δύσκολα σημεία. Η 4η ή η 5η θέση είναι καλές για εμάς.»

103  FISHER Alastair – BARRITT Daniel «Oι ειδικές ήταν καλές. Η τελευταία ήταν σκληρή. Κάποιες ήταν πολύ γρήγορες. Το αυτοκίνητο ήταν καλό. Αύριο θα προσπαθήσουμε να περάσουμε τις ειδικές.»

105  TIDEMAND Pontus – SKJAERMOEN Stig Rune «Ήταν διασκεδαστικό. Η ημέρα ήταν δύσκολη, γιατί εύκολα μπορούσες να καταστρέψεις το αυτοκίνητο. Πρέπει να προσέξουμε, το αποτέλεσμα είναι καλό. Θέλουμε να μείνουμε 3οι και να πιέσουμε τον Alastair (Fisher).»

106  REEVES Brendan – SMYTH Rhianon «Είμαι χαρούμενος που επέστρεψα. Προσπάθησα να περάσω τις ειδικές και να έχω καθαρό αγώνα. Η 4η θέση είναι καλή. Οι σημερινές ειδικές ήταν καλές, αύριο πρέπει να κόψουμε και να πιέσουμε μόνο όπου μπορούμε.»

107  VAN DER MAREL Timo – BERKHOF Erwin Εγκατέλειψε από ανάρτηση στην SS5.

108  MACCRONE John – LOUDON Stuart «Είχαμε κλατάρισμα στην SS3, αλλά είμαστε ακόμα εδώ. Θα προσπαθήσουμε να πάρουμε βαθμούς. Αύριο θα είναι δύσκολα. Θα έχουμε την ίδια τακτική, για να πάρουμε καλούς βαθμούς.»

109  EVANS Elfyn – PUGH Phil «Όλα πήγαν καλά. Προστατεύσαμε το αυτοκίνητο. Διασκέδασα όταν πήγαμε γρήγορα και είχαμε ρυθμό. Σίγουρα θα είναι δύσκολα αύριο, αλλά θα δούμε τι θα γίνει… »

111  SILVA Joao – MAGALHAES Hugo «Καλή μέρα. Στις πρώτες τρεις ειδικές ήμουν ευχαριστημένος, αλλά οι δύο τελευταίες γλιστρούσαν και είχα έντονη υποστροφή, οπότε προσπάθησα απλώς να γυρίσω στο Λουτράκι. Ήταν , όμως, καλή μέρα.»

113  HAIGH-SMITH Ashley – PARRY Craig «Δουλεύουμε στη βελτίωση του ρυθμού μας. Όλα ήταν θετικά σήμερα. Νιώθω ολοένα και πιο σίγουρος. Αύριο είναι πιο δύσκολη μέρα, θα δούμε τι θα γίνει. Ο Alastair, ο Εlfyn και οι υπόλοιποι είναι πολύ γρήγοροι.»

114  AHLIN Fredrik – ABRAHAMSEN Morten Erik «Δεν είναι το σαββατοκύριακό μου. Σήμερα είχαμε διαρροή από το κιβώτιο, χθες διαρροή από τον κινητήρα. Δεν ήταν καθόλου αστείο. Αν χρειαζόταν να κουβαλήσω το αυτοκίνητο στην πλάτη μου, θα το έκανα, γιατί πραγματικά θέλω να τερματίσω.»

 

SERVICE FLASH

Ημερομηνία: 25.05.2012 Σκέλος: 2  Flash N°: 16a Service: C (ΛΟΥΤΡΑΚΙ)

1  LOEB Sébastien – ELENA Daniel «Είχαμε καλή μέρα. Κανένα πρόβλημα και με καλή μάχη. Πάντα είναι καλύτερο να είσαι 1ος, αλλά η διαφορά είναι πολύ μικρή. Έτσι, αύριο θα πιέσω.»

2  HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo «Η μέρα δεν πήγε πολύ καλά. Αυτά τα πράγματα συμβαίνουν. Αύριο θα προσπαθήσουμε να πιάσουμε τον Petter. Γνωρίζουμε ότι δεν είναι πολύ κοντά, αλλά δε θέλω να μειώσουμε πολύ την ταχύτητά μας.»

3  LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka «Το αυτοκίνητο είναι σε καλή κατάσταση, αλλά αύριο είναι το σκληρό σκέλος. Το χέρι μου είναι καλά. Στην αρχή δεν είχα πολλή αυτοπεποίθηση, αλλά την απέκτησα πάλι μέσα στον αγώνα.»

4  SOLBERG Petter – PATTERSON Chris «Είμαστε τυχεροί που βρισκόμαστε εδώ μετά το πρόβλημα, αν και η ομάδα σχεδόν το επισκεύασε. Ήταν πολύ καλή μέρα, πέραν του ατυχήματος. Είμαι χαρούμενος. Ακόμα έχουμε δύο μέρες, και δεν μπορώ να ρισκάρω.»

6  NOVIKOV Evgeny – GIRAUDET Denis «Δείξαμε την ταχύτητά μας σήμερα. Αύριο θα ηρεμήσουμε και απλώς θα ακολουθήσουμε τους χρόνους του Οstberg.»

7  AL ATTIYAH Nasser – BERNACCHINI Giovanni «Η μέρα δεν ήταν εύκολη, γιατί προσπαθούμε να βελτιωθούμε. Αλλάξαμε το set-up στις τελευταίες τρεις ειδικές. Ήμασταν το 3ο αυτοκίνητο στις ειδικές και ήταν δύσκολο. Αύριο θα είναι επίσης δύσκολο, αλλά θα έχουμε καλύτερη θέση εκκίνησης.»

8  NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas «Είμαι χαρούμενος, γιατί είχαμε καλό ρυθμό, μέχρι να σπάσουμε το ημιαξόνιο. Απλώς θέλαμε να επιστρέψουμε στο σέρβις. Αύριο θα αλλάξουμε ρυθμίσεις, γιατί θέλουμε να κάνουμε ολόκληρο τον αγώνα και δε θα πιέσουμε πολύ.»

10  OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas «Βγήκαμε στην τελευταία ειδική και χάσαμε χρόνο. Θέλω από εδώ και πέρα να κάνω έναν καλό αγώνα.»

12  ARAUJO Armindo – RAMALHO Miguel «Δύσκολη μέρα, αλλά όλα καλά. Δεν είχαμε προβλήματα και είμαι χαρούμενος. Δουλέψαμε στο στήσιμο του αυτοκινήτου. Αύριο θα πάμε λίγο-πολύ όπως σήμερα. »

14  NOBRE Paulo – PAULA Edu «Νιώθω εξουθενωμένος. Δεν θυμόμουν πώς είναι να τελειώνεις την ημέρα χωρίς προβλήματα. Είναι ωραίο συναίσθημα. Πρέπει να ξεκουραστώ, γιατί αύριο είναι δύσκολη μέρα.»

21  PROKOP Martin – HRUZA Zdenek «Ήταν πολύ μεγάλη μέρα. Στις τελευταίες δύο ειδικές είχαμε σπασμένη αντιστρεπτική και χάσαμε μερικά δευτερόλεπτα. Είμαι χαρούμενος που βρισκόμαστε εδώ. Αύριο άλλοι θα κάνουν τη βρόμικη δουλειά του καθαρίσματος των ειδικών.»

22  OGIER Sébastien – INGRASSIA Julien «Ήταν πολύ μεγάλη, αλλά καλή μέρα, με καλό ρυθμό. Αύριο η μέρα είναι πολύ σκληρή για το αυτοκίνητο. Δε θέλω να πιέσω πολύ, μόνο να τερματίσω την ημέρα. »

23  MIKKELSEN Andreas – FLOENE Ola «Ήταν δύσκολη μέρα, με ωραίες, απαιτητικές ειδικές. Συνολικά, είμαι χαρούμενος, γιατί κερδίζω σε εμπειρία στα ελληνικά χώματα και βελτιώνω τις σημειώσεις μου για τα επόμενα χρόνια.

 

SERVICE FLASH – PWRC

Ημερομηνία: 25.05.2012 Σκέλος: 2  Flash N°: 16b Service: Service C (ΛΟΥΤΡΑΚΙ)

32  FUCHS SIERLECKI Nicolas – MUSSANO Fernando «Ήταν μεγάλη μέρα. Προσπάθησα να τερματίσω και να μην χτυπήσω το αυτοκίνητο. Δεν ήθελα να χάσω χρόνο ή να πάω με Rally2. Προσπάθησα να τελειώσω τη μέρα σε μια καλή θέση. Αύριο θα ηρεμήσουμε και θα διατηρήσουμε τη θέση μας. Είμαι ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο. Είναι καλύτερο από το προηγούμενο. Όλο το know-how είναι νέο.»

36  COOK Louise – DAVIS Stefan «Ο συνοδηγός μου ήταν άρρωστος το πρωί. Οι σημειώσεις ήταν καλές στους Βωξίτες. Σε μερικές ειδικές έπρεπε να κόψουμε ταχύτητες, επειδή είχαν πολλές πέτρες. Φέτος θέλω να οδηγήσω σε πολλές ειδικές. Δε θέλω να χρησιμοποιήσω το Rally2. Αύριο οι ειδικές είναι πολύ χειρότερες. Θα είναι αγώνας επιβίωσης για εμάς. Το ράλλυ Ακρόπολις είναι ένα καλό ράλλυ.»

39  GORBAN Valeriy – NIKOLAIEV Andrii Έφτασε με καθυστέρηση στο τελευταίο σέρβις της ημέρας και με μεγάλο πρόβλημα στην πίσω ανάρτηση.

42  TRIVINO BUJALIL Ricardo – HARO BRAVO Alex «Πολύ καλή μέρα. Το αυτοκίνητο ήταν καλό. Στις τελευταίες τρεις ειδικές είχαμε μόνο ένα σπασμένο αμορτισέρ. Αύριο θα είναι πιο δύσκολα, αλλά τώρα το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό. Δε θα κάνουμε αλλαγές στο στήσιμο.»

45  AKSA Subhan – JUDD Jeff «Ήταν μεγάλη μέρα. Προσπαθούμε να πλησιάσουμε τον Nicolas (Fuchs). Θα προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε τον ίδιο ρυθμό. Μάλλον θα κάνουμε αλλαγές στην ανάρτηση. Θα ψηλώσουμε λίγο το αυτοκίνητο.»

 

SERVICE FLASH – ΙΔΙΩΤΕΣ

Ημερομηνία: 25.05.2012 Σκέλος: 2  Flash N°: 16c Service: C (ΛΟΥΤΡΑΚΙ)

51  PAVLIDES Spyros – KLINGER Nicolas «Στην SS6 μπήκαμε ανοιχτά σε μια στροφή και μείναμε στη λάσπη, χάνοντας περίπου 1 λεπτό. Οι τρεις τελευταίες ειδικές ήταν μια χαρά, όπως και το αυτοκίνητο.»

52  ALKUWARI Abdulaziz – ARENA Nicola «Πονάει η μέση μου. Ήταν μεγάλη μέρα για όλους. Το αυτοκίνητο είναι τέλειο. Ήρθα για να μάθω. Είμαι έκπληκτος που είμαι 14ος. Υπολόγιζα να είμαι 20ός!»

54  KYRKOS Lambros – POLYZOIS George Εγκατέλειψε στην SS3 από έξοδο.

55  AL RAHJI Yazeed – ORR Michael «Για μένα η μέρα ήταν ωραία, παρόλο που είχα λάθος set-up και δεν μπορώ να βρω το σωστό στήσιμο.»

56  PSYLOS Dimitris – KONDOS Konstantinos Εγκατέλειψε στην SS5 από τουρμπίνα.

57  PROTASOV Yuriy – NESVIT Kyrylo «Μια δύσκολη μέρα, αλλά δεν είχαμε πρόβλημα με το αυτοκίνητο.»

58  NEIKSANS Andis – DZIRKALS Peteris Εγκατέλειψε στην SS3 από πίσω ημιαξόνιο.

60  KONSTANTAKOS Panos – SIDERAKIS Theodoros «Είναι ένα Ακρόπολις. Είχαμε λάστιχο στους Βωξίτες, και αυτό μας ταλαιπώρησε.»

61  ZOUNIS Ioannis – PATRIKOUSSIS Mihalis «Ωραία ήταν. Κινηθήκαμε με τακτική. Είχαμε κάποια μηχανικά προβλήματα, που αντιμετωπίστηκαν, αλλά πρώτο μέλημά μας ήταν να επιστρέψουμε και από αυτό εξαρτήθηκε ο ρυθμός μας.»

66  KALTSOUNIS Haris – PERIDIS Andreas «Κινηθήκαμε χωρίς υδραυλικό τιμόνι από το πρωί. Ήταν πολύ κουραστική η ημέρα. Ο αγώνας είναι ωραίος, αλλά δεν τον ευχαριστηθήκαμε σήμερα. Ελπίζουμε αύριο.»

67  MOSCHOPOULOS Nikos – PISIMANIS George Εγκατέλειψε στην SS6 με ηλεκτρικό πρόβλημα.

68  “RO-NI” – INTZOGLOU Nikos «Η μέρα ήταν μια χαρά. Στο Δροσοχώρι ήταν δύσκολα με τις λάσπες. Ήταν μια δύσκολη μέρα, αλλά εμείς είχαμε ως στόχο τον τερματισμό.

  • cfu

    Rally Acropolis For ever,gia alli mia fora apodeixtike h sklirotita tou,
    mou aresh pou einai fetos einai diaforetiko me laspi!!!!!

    poso mou aresh na blepo to fiesta mou na xtipete etsi!!!! 
    yperoxes photografies paidia

  • giannis1304

    μπράβο autoblog

  • πολύ καλές φωτογραφίες μπράβο,μας μεταφέρεται τη δράση που επικρατεί για εμάς που δεν μπορούμε να το δούμε! 
    Α και κάτι ακόμα πρέπει να μπει ξανά η Subaru  στο WRC!!!!!

  • Alex

    Wrees oi foto alla tha eprepe na drepomaste san xora gia to skoupidario pou fenete se poles apo aftes…rally mesa sti xomateri….elpizw aftes oi eikones na min taksidepsoun ana ton kosmo…

    • cfu

      ντρεπομαι για αυτα τα σκουπίδια και εγω,ελεως παει ο καθενας και παει και πεταει τα σκουπιδια του μεσα στο δασος αυτο ειναι εγκλημα

    • κ που να δεις ποσα ήταν τα σκουπίδια αλλα δεν τις ανεβασα!!
      πάντως δεν υπήρχαν πολλοί φωτογράφοι εκει γύρω αλλα το επέλεξα γιατι ήταν ένα μεγάλο κομμάτι που μπορούσες να δεις πολλα δευτερόλεπτα τον κάθε αγωνιζόμενο

  • τι τρελό φοτωγράφο έχουμε εμείς..

  • LmS

    στην βωξίτες στο ίδιο σημείο ήμασταν autoblog :D

  • MitsosDaBest

    Που να τα έβγαζαν και στην άσφαλτο, χειρότερα θα γίνονταν εκεί… Greek roads are the best! =)

  • cfu

    Gazo,proskinao tin photografia 171 !!!!

  • GiorgioValoValkanos

    τρομερές οι foto.. bravo

  • freedoom1013

    Υπέροχες φωτογραφίες παιδιά! Ευχαριστούμε πολύ!
    Φέτος που είχε και λίγη λάσπη ήταν ακόμα καλύτερα!

  • Sadukios

    Είχα παει σήμερα στο γυμνό θα παραθέσω link με τις φωτογραφίες μου !

  • Mika

    Prosektika, o Loeb paei gia allh mia nikh…