Η BMW φαίνεται ότι το νέο της i-brand είναι σε οριακό σημείο και η αυτοκινητοβιομηχανία εξετάζει το ενδεχόμενο να εγκαταλείψει εντελώς το σχέδιο. Σύμφωνα με το Automobile Magazine, ένας μεγάλος αριθμός εξωγενών παραγόντων, όπως η έλλειψη υποδομής σημείων επαναφόρτισης στην Ευρώπη, αλλά και η οικονομική λιτότητα που επικρατεί στη Γηραιά Ήπειρο, έχουνε κάνει την BMW να αναθεωρήσει τους στόχους που είχε βάλει για τα i3 και i8, όπου ήθελε να πουλά 100.000 και 10.000 αντίστοιχα.

Η BMW φαίνεται αποφασισμένη να συνεχίσει τον προγραμματισμό της, αφού μια πιθανή διακοπή θα της κόστιζε δισεκατομμύρια ευρώ, αφού ότι ανάπτυξη έχει κάνει μέχρι στιγμής, θα πήγαινε χαμένη. Ωστόσο τα υπόλοιπα i μοντέλα, όπως i1, i4, i5 και i6 έχουνε μπει στον πάγο.

H BMW παρακολουθεί στενά τις πωλήσεις των Chevrolet Volt, Opel Ampera, Nissan Leaf και Fisker Karma τα οποία έχουνε λάβει θετικές κριτικές, αλλά έχουνε χάσει μέρος της δυναμικής τους, σε σχέση με όταν ξεκίνησαν τις πωλήσεις τους.

[Πηγή: Automobilemag]