Η BMW φαίνεται ότι το νέο της i-brand είναι σε οριακό σημείο και η αυτοκινητοβιομηχανία εξετάζει το ενδεχόμενο να εγκαταλείψει εντελώς το σχέδιο. Σύμφωνα με το Automobile Magazine, ένας μεγάλος αριθμός εξωγενών παραγόντων, όπως η έλλειψη υποδομής σημείων επαναφόρτισης στην Ευρώπη, αλλά και η οικονομική λιτότητα που επικρατεί στη Γηραιά Ήπειρο, έχουνε κάνει την BMW να αναθεωρήσει τους στόχους που είχε βάλει για τα i3 και i8, όπου ήθελε να πουλά 100.000 και 10.000 αντίστοιχα.

Η BMW φαίνεται αποφασισμένη να συνεχίσει τον προγραμματισμό της, αφού μια πιθανή διακοπή θα της κόστιζε δισεκατομμύρια ευρώ, αφού ότι ανάπτυξη έχει κάνει μέχρι στιγμής, θα πήγαινε χαμένη. Ωστόσο τα υπόλοιπα i μοντέλα, όπως i1, i4, i5 και i6 έχουνε μπει στον πάγο.

H BMW παρακολουθεί στενά τις πωλήσεις των Chevrolet Volt, Opel Ampera, Nissan Leaf και Fisker Karma τα οποία έχουνε λάβει θετικές κριτικές, αλλά έχουνε χάσει μέρος της δυναμικής τους, σε σχέση με όταν ξεκίνησαν τις πωλήσεις τους.

[Πηγή: Automobilemag]

  • $26569747

    ηλεκτρικά,υβριδικά………….πανακριβες μαλακίες!!! 

  • anagnwsths

    Βαρέθηκα να κατηγορούμε τα υβριδικά ( και δεν απευθύνομαι στον Μ3csl) απλά γυρήστε λίγο πριν ο Φορντ παράξει το   DKW F1. Τότε τα αυτοκίνητα ήτανε πανάκριβα , με ασθενικές επιδόσεις (ένα καλο άλογο καλα ταϊσμένο τα περνούσε για πλάκα) με  κατανάλωση καυσίμου πέρα απο κάθε φαντασία 30-40λτ /100κμ, με μειωμένη αξιοπιστία , που σε πονουσανε τα @ρχιδι@
     καθε φορά που τα οδηγούσες . Αλλά σήμερα όλοι έχουμε 2-3 στην οικογένεια ( ακόμα τουλάχιστον) . Τι οδήγησε σε αυτό? απλά η εξέλιξη 100+ χρόνων . Τα υβριδικά έχουνε μόλις 15-20 χρόνια εξέλιξη και μάλιστα ασθενική , οπότε να τα συγκρίνεται με μοντέλα του 1940 -1950 . Φιλικά

    • hellboy

       εδω ειναι που κανεις λαθος τα ηλεκτρικα οχηματα υπαρχουν απο το 1945 οπωτε η συγκριση ειναι μεγαλη αν σου πω οτι υπηρχαν ηλεκτρικα οχηματα το 1949 που μπορουσαν με μια φορτιση 5ωρων να καλυψουν περιπου 600χλμ?!!!!!!!απιστευτο αλλα αληθινο αν σκεφτεις οτι ηταν ιαπωνικα και οι υποδομες της χωρας να ειναι κατεστραμενες και κυριος δεν ειχαν πετρελαια!!!ετσι οι ιαπωνικες αυτοκινητο βιομηχανιες κανα το βημα με τα ηλεκτρικα αλλα στο τελος κερδισαν τα εσωτερικης καυσης(απο την στιγμη που ξεπεραστικε η κριση!!!!!)
      στο βιντεο nissan Tama του 1947 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WXD86q9hxpI

    • anagnwsths

       Συμφωνώ με τα δεδομένα που παρουσίασες , απλά αν προσέξεις στην αρχική μου δημοσίευση , αναφέρομαι σε ολοκληρωμένη εξέλιξη, για να το πω πιο απλά σκέψου τα κεφάλαια και το ανθρώπινο δυναμικό   που έχουν επενδυθεί στους Μ.Ε.Κ τόσα χρόνια , επίσης σκέψου και τις πετρελαϊκές ( με κέρδη προυπολογισμους κρατών ) που κατέχουνε μετοχές αυτοκινητοβιομηχανιών.
      Πιστεψέ με πως εάν υπήρχε τεχνολογια τα laptop, κινητά κτλ να καίνε πετρέλαιο , δεν θα είχαμε έρευνα για νέες τεχνολογιες στις μπαταρίες .

      Υ.Γ
      Χαίρομαι που μπορούμε να κρατήσουμε ένα επίπεδο σε μια δημόσια κουβέντα με διαφορετικές απόψεις

  • $26569747

    δεν είμαι και απόλυτος στην παραπάνω αποψή μου γιατί δεν μπορώ να πω οτι δεν με εχουν εντυπωσιάσει τέτοια αυτοκινητα οπως τα i της bmw αλλα και τα volt,ampera kai leaf.ωστόσο η ολη ιδεα με αφηνει αδιαφορο και ισως να κανω λάθος.ποιος ξέρει στο μελλον μπορει να τα δω με αλλο ματι!!!