Η Porsche είχε πρωτοπαρουσιάσει στην έκθεση του Πεκίνου την Cayenne GTS και σήμερα, έκανε το πανευρωπαϊκό της ντεμπούτο στην έκθεση της Λειψίας. Μηχανικά φορά τον 4.8-λίτρων V8 κινητήρα της Cayenne S, ο οποίος μετά από βελτιώσεις αποδίδει 420 άλογα. Συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο Tip-tronic S κιβώτιο με σύστημα Start/Stop, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 5.7 δευτ, τα 0-160 χλμ/ώρα σε 13.3 δευτ. με τελική ταχύτητα 261 χλμ/ώρα και μέση κατανάλωση 10.7 λίτρα/100 χλμ.

Το σασί έχει ενισχυθεί ενώ η φορά μια χαμηλότερη PASM (Porsche Active Suspension Management) ανάρτηση, κατά 24 mm, σε σχέση με την Cayenne S, ενισχύοντας έτσι την σπορ συμπεριφορά.

Από στιλιστικής άποψης φορά τον μπροστά προφυλακτήρα της Cayenne Turbo, ενώ διαθέτει μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά, πλαϊνά spoiler, φαρδύτερα φτερά και αεροτομή. Στο εσωτερικό υπάρχουν δερμάτινες/Alcantara επενδύσεις, με τα μπροστά καθίσματα με 8 ρυθμίσεις να βρίσκονται στον βασικό εξοπλισμό. Οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν από τον Ιούλιο του 2012 με αρχική τιμή στη Γερμανία τα 90.774 ευρώ.

Παράλληλα η Porsche παρουσίασε εκεί τη 911 Carrera Cabriolet και τη νέα Boxster, ενώ ο Klaus Zellmer, CEO της Porsche Deutschland GmbH, δήλωσε ότι η εταιρία του θα επενδύσει πάνω από 100 εκατ. ευρώ σε μεσοπρόθεσμη βάση στα υφιστάμενα και στα νέα κέντρα της Porsche.

[Πηγή: Porsche]

Δελτίο Τύπου

Ευρωπαϊκή πρεμιέρα στη Λειψία – το νέο Cayenne GTS στην Έκθεση AMI 2012

Στουτγάρδη. Στη διεθνή έκθεση Auto Mobil International (AMI) της Λειψίας στη 1 Ιουνίου, η Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG θα παρουσιάσει, για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκό έδαφος, το νέο Cayenne GTS, το σπορ μέλος της οικογένειας των μοντέλων SUV της εταιρείας. Ενώ πρεμιέρα σε γερμανική έκθεση θα κάνουν η 911 Carrera Cabriolet και η νέα Boxster, οι οποίες επίσης θα παρουσιαστούν στην πρωτεύουσα της Σαξονίας.

Η εμφάνιση του Cayenne GTS αρκεί ώστε να μην μένουν περιθώρια αμφισβήτησης για τον σπορ χαρακτήρα της. Το μπροστινό μέρος, με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα ψύξης είναι δανεισμένο από το Cayenne Turbo, οι πλευρικές ποδιές και οι διακριτικά φαρδύτεροι θόλοι των τροχών στο χρώμα του αμαξώματος διαμορφώνουν το προφίλ ενώ στο πίσω μέρος κυριαρχεί η διπλή αεροτομή της οροφής. Το Cayenne GTS φαίνεται και είναι χαμηλότερο, ενώ μέσα στο καπό υπάρχει ένας αναβαθμισμένος κινητήρας V8 4,8 λίτρων και 420 ίππων. Ο ειδικός σχεδιασμός του δυναμικά ρυθμισμένου κινητήρα και του συστήματος μετάδοσης ενισχύει τα έντονα σπορ χαρακτηριστικά, επιτρέποντας γρήγορες επιταχύνσεις ανά πάσα στιγμή.

Η Porsche παρουσιάζει επίσης την ανοικτή 911 Carrera και τη νέα Boxster, ακριβώς την εποχή που τα μοντέλα Cabrio τα απολαμβάνει κανείς περισσότερο. Και τα δύο αυτά σπορ μοντέλα αποτελούν υπόδειγμα σχεδιασμού μειωμένου βάρους – με λιγότερα κιλά και εντονότερο σπορ χαρακτήρα, χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και μεγαλύτερη άνεση.

Παρουσία στην έκθεση θα έχει και το ίδιο το εργοστάσιο της Λειψίας, στο περίπτερο της Porsche της αίθουσας 3, όπου θα παρουσιαστούν ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για κάθε παράμετρο της κατασκευής αυτοκινήτων και των προγραμμάτων εμπειρίας των πελατών καθώς και οι πιο πρόσφατες προσφερόμενες θέσεις εργασίας, μαζί με πληροφορίες για την επέκταση των εγκαταστάσεων. Οι εγκαταστάσεις του εργοστασίου θα εμπλουτιστούν με ιδιόκτητο βαφείο, τμήμα κατασκευής αμαξωμάτων και νέες γραμμές παραγωγής που θα χρησιμοποιηθούν για το νέο μοντέλο, το Macan. Μεσοπρόθεσμα προβλέπεται η δημιουργία περίπου 1.000 νέων θέσεων εργασίας.

  • palp

    Φανταστικό.. ξανακουκουλώστε το :P

    • θεός!!!!
      χαχααχα!!!
      κρύψτε την…!!!!

  • Κώστας

    να υποθεσω οτι οδηγατε κατι καλυτερο απο την GTS ε ?

    • πρέπει να οδηγάει κάτι καλυτερο κάποιος για να κρίνει???
      κ από την άλλη για την εμφάνιση είπε ο @panosalp:disqus κ για την οποία συμφωνώ!!!

  • fatals

    Αμαξαρα. Ειδικα σε κοκκινο! Μ**ΝΑΡΟΣ!