Το VW Group ανακοίνωσε ότι αύξησε το μερίδιο της στη MAN στο 75.03% με ισχύ από 6 Ιουνίου 2012. Η εξαγορά θα βοηθήσει να μην χαθούν θέσεις εργασίες από την MAN, ενώ ανοίγει ο δρόμος ώστε η MAN να γίνει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής φορτηγών στην Ευρώπη. Το Σάββατο ο όμιλος προχώρησε και στην ανανέωση των ηγετικών θέσεων της MAN και των υπολοίπων εταιριών του ομίλου.

[Πηγή: Volkswagen | Photo Copyright: REUTERS/Ina Fassbend]

Δελτίο Τύπου

Volkswagen Group increases its share of voting rights in MAN SE to 75.03 percent

Wolfsburg, 05 June 2012 – The next step has been taken on the way to the integrated commercial vehicles group under Volkswagen’s roof. The Group announced in Wolfsburg on Tuesday that Volkswagen is increasing its share of the voting rights in MAN SE from 73.76 percent to 75.03 percent with effect from June 6, 2012. “This marks a further important milestone for achieving our joint goals in the commercial vehicles business as elsewhere through close cooperation”, Volkswagen Aktiengesellschaft’s CEO Prof. Dr. Martin Winterkorn said.

Volkswagen will be putting every effort into leveraging synergies and substantial growth potential in the commercial vehicles business, which has become the second strong pillar for the Group in recent years. “We will be following our chosen route with the utmost consistency. That is essential for the competitiveness and future viability of MAN, Scania and Volkswagen”, Winterkorn said. He added that MAN would retain its operational autonomy and identity, and that MAN Power Engineering would remain a solid part of MAN.

Last weekend Volkswagen announced a fundamental reorganization of the Group. Europe’s largest automaker is giving its Strategy 2018 extra momentum with an extensive structural and management realignment. This includes the further structuring of the “Commercial Vehicles” function. MAN and Scania can raise their profitability further through closer cooperation. As the largest shareholder of both companies, Volkswagen, along with all outside shareholders of MAN and Scania, will benefit from the associated growth in value. At the same time Volkswagen is keeping all options open to further shape an integrated commercial vehicles group going forward.

  • MitsosDaBest

    Θέμα μηνών είναι να δούμε αν θα βάλουν τίποτα κινητήρες TDI και στα MAN! =P

    •  για καλό ή για κακό το λες;;; :D :D :D

    • MitsosDaBest

      Για κακό το λέω. =D

    • Κακίες! χαχαχαχαχα :D :D :D :D

    • pariah

      Γιατί έχουν τα scania tdi μοτέρ;;;

  • Tsou Kostas

    Το σκάνδαλο της γερμανικής εταιρίας ΜΑΝ, αφορά τις μίζες για την προμήθεια 142 τρόλεϊ. Η ζημιά στο Δημόσιο από τη γερμανική εταιρία δεν έχει διευκρινιστεί, όμως ο πρώην υπουργός Μεταφορών Χρ. Βερελής κατέθεσε αγωγή στη γερμανική Δικαιοσύνη, τονίζοντας ότι η απόκρυψη της αλήθειας από την εταιρία είχε ως αποτέλεσμα να υφίσταται επιθέσεις και ηθική βλάβη. Επίσης ζητά από το ελληνικό δημόσιο να ακολουθήσει και να ζητήσει αποζημιώσεις και μέχρις ότου δοθούν αυτές να αποκλειστεί η ΜΑΝ από οποιαδήποτε δουλειά που έχει σχέση με το ελληνικό δημόσιο. «Η υπόθεση των λαδωμάτων της ΜΑΝ έχει εκκαθαριστεί δικαστικά πλήρως στη Γερμανία. Έχουν ήδη υπάρξει καταδίκες και η εταιρεία έχει επιπλέον πληρώσει βαριά πρόστιμα ύψους περίπου 200 εκατ. ευρώ στη Γερμανία. Επιπλέον, και ως τελευταία πράξη, άτομα της διοίκησης της εταιρίας έχουν υποχρεωθεί και έχουν καταβάλει χρήματα στην ίδια την εταιρία για τη βλάβη που προκάλεσαν», αναφέρει σε δήλωσή του ο κ. Βερελής. Επίσης, για τις Mercedes και MAN, ερευνώνται οι προμήθειες στο υπουργείο Μεταφορών για τις αστικές συγκοινωνίες (ΕΘΕΛ-ΟΑΣΑ), στην Τοπική Αυτοδιοίκηση σε απορριμματοφόρα, στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης σε πυροσβεστικά οχήματα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και στις Ένοπλες Δυνάμεις. Ερευνώνται επίσης, δύο συμβάσεις, μία στον ΟΣΕ για ντιζελομηχανές και επιβατάμαξες, καθώς και μία στον ΗΣΑΠ. Αυτές ξεπέρασαν τα 300 εκατ. ευρώ. Στο ίδιο πλαίσιο ερευνώνται πιθανές μίζες στην Ελλάδα για αγορά, το 2001, ύψους 90 εκατ. ευρώ, για τρόλεϊ, από την εταιρία Neoplan. Αυτή είναι θυγατρική της ΜΑΝ, που επίσης βρίσκεται στο μικροσκόπιο των Γερμανών εισαγγελέων.

    Σκοτωθειτε τωρα…