H Daihatsu ανακοίνωσε νέες προσφορές για για μοντέλα της όπου παράλληλα υπάρχει και μια εφ όρου ζωής προσφορά, τεχνικής υποστήριξης και διάθεσης γνήσιων ανταλλακτικών. Συγκεκριμένα σε ότι αφορά τα αυτοκίνητα με κινητήρες EURO 4, υπάρχει δώρο το όφελος απόσυρσης χωρίς προσκόμιση δικαιολογητικών, και αγορά με επιδοτούμενο επιτόκιο 4.25% συν ΦΠΑ και ΦΠΑ τόκων, με 25% προκαταβολή και εξόφληση σε 72 δόσεις. Αναλυτικά ισχύουν οι εξής προσφορές:


Μοντέλο

ΤΙΜΗ Τιμοκαταλόγου

Συνολικό όφελος με απόσυρση

ΔΩΡΟ

Τελική τιμή €

Sirion 1.3

12.840€

-3.300 €

9.540

Sirion 1.3 Plus

13.595€

-3.399 €

10.196

Terios 1.5 SX

22.860€

-6.430 €

16.430

Terios 1.5 SX Plus

24.400€

-5.570 €

18.830

Terios 1.5 SX A/T

26.100€

-5.740 €

20.360

Σε ότι αφορά τα αυτοκίνητα τεχνολογίας EURO 5, παίρνουν δώρο τα τέλη κυκλοφορίας του 2012, και τα χρηματοδοτικά προγράμματα από 0% προκαταβολή και εξόφληση σε έως και 84 μηνιαίες δόσεις μέσω τραπέζης με ετήσιο επιτόκιο 8,5% συν 0,6% εισφορά τραπέζης.

Μοντέλο

ΤΙΜΗ Τιμοκαταλόγου

Συνολικό όφελος με απόσυρση

Τελική τιμή με απόσυρση €

Cuore VSC

9.765 €

-1.540 €

8.225 €

Sirion

10.490 €

-1.195 €

9.295 €

Charade 1.3 VSC

13.490 €

-1.460 €

12.030 €

Terios 1.5 SX Plus

24.400 €

-4.565 €

19.835 €

Terios 1.5 SX Plus VSC

24.400 €

-4.565 €

19.835 €

Για όλα τα μοντέλα υπάρχει διαθέσιμο ένα χρηματοδοτικό πρόγραμμα με 25% προκαταβολή και εξόφληση σε έως και 72 μηνιαίες δόσεις με ετήσιο επιτόκιο 8,9% συν ΦΠΑ και ΦΠΑ τόκων. Τέλος όλα τα αυτοκίνητα της Daihatsu καλύπτονται με 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, 3 χρόνια για το χρώμα αμαξώματος και 8 χρόνια για διάτρηση από μέσα προς τα έξω.

[Πηγή: Daihatsu]

  • giannis1304

    euro 4 σημαίνει ακριβά τέλη κυκλοφορίας.

    Σήμερα πάντως σ’αυτά τα χρήματα έχεις πολλέw επιλογές και τα περισσότερα από αυτά είναι euro5.
    κάνετε έρευνα αγοράς. 

    • Tsou Kostas

      για πες μου τι επιλογες εχεις αντι για Terios?  …και αντι για cuore κανονικα δεν εχεις…

    • giannis1304

      καταρχίν και ο πιο αδαής καταλαβαίνει ότι μιλάμε για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων, συγκεκριμένων εκδόσεων και χρωμάτων και κατά 99,9% αυτοκινήτων που λήγει η έγκριση τύπου, άρα περιορισμένες επιλογές.Δεν υπάρχει πελάτης σήμερα που να μην ρωτήσει τι σήμα πληρώνει το αυτοκίνητο που τον ενδιαφέρει και τι προδιαγραφών ρύπων είναι. Ενδεικτικά και έχοντας στο μυαλό μου κάποια αυτοκίνητα είδα παράδειγμα το Picando στα 9890.Αν λοιπόν υπολογίσεις και την απόσυρση(και μην μου πεις που θα βρω απόσυρση, βρωμάει ο τόπος και οι 9/10 εμπόρους δεν θα μου την χρεώσουν σήμερα που οι πωλήσεις είναι ελάχιστες, αλλά σίγουρα θα έχει καμιά σακαράκα κανένας συγγενής), υπολογίζω να έχει τέλος ταξινόμησης ένα τέτοιο αυτοκίνητο στα 650-780 ευρώ.Δες λοιπόν σε ποια τιμή πάμε για ένα αυτοκίνητο που βγήκε χθες, φρέσκο πιο ποιοτικό και σίγουρα Εuro5 άμα γουστάρω με το αζημίωτο πάντα το παραγγέλνω σε ότι χρώμα θέλω.
      8990 στην συνέχεια το Alto στην έκδοση gl με 99 γραμμάρια ρύπων άρα δεν πληρώνω τέλη κυκλοφορίας. Αν υπολογίσουμε και την απόσυρση θα δούμε ότι η τιμή πέφτει πολύ.Θα έλεγα και panda, αλλά έχει τελειώσει η διαθεσιμότητα, ούτε για τις προσφορές της citroen γιατί εκεί μιλάμε για ταξινομημένο αυτοκίνητο με πινακίδες. Για το Terios τι να σου πω, SX4, jimny (αυτά τα δύο είναι στην τιμή των euro 4 της daihatsu, 16750 το sx4 4χ4 χωρίς απόσυρση και 15100 χωρίς απόσυρση το jimnyμε αργό διαφορικό!), και μην μου πεις ότι δεν είναι το ίδιο γιατί οι φαντασιόπληκτοι της daihatsu είχαν ως άμεσο ανταγωνιστή το grand vitara(το 3dr με απόσυρση στα 20.000 περίπου).  16550€ χωρίς απόσυρση το dacia duster 4×4! Αυτά είναι κάποια που μου έρχονται στο μυαλό. Να πω και κάτι που δεν σου περνάει από το μυαλό. Πες ότι κάποιος επιλέγει αυτοκίνητο της daihatsuαπό αυτά της προσφοράς των euro4 αλλά θέλω ακόμη καλύτερη προσφορά, για να φτάσουν οι τιμές σ αυτά τα επίπεδα κόβονται σε μεγάλο ποσοστό και οι προμήθειες των αντιπροσώπων, ενώ στα άλλα που σου ανέφερα από αντιπροσωπία σε αντιπροσωπία θα βρεις και καλύτερες τιμές. Δεν θα σου κάνει παζάρια λοιπόν ο πελάτης;Θα σου κάνει και ο dealer της daihatsu δεν θα έχει το περιθώριο! 

      ακόμη και τα euro5 terios στα 19835 είναι τρελή τιμή. Με 21.000 βρίσκεις καινούριο(euro4)ford kuga 2.5T…  

    • GioKak

      Τα σήματα τα πληρώνεις έτσι όπως λες με τα σημερινά δεδομένα, επειδή όμως είναι πολλοί αυτοί που κατευθύνονται στα αυτοκίνητα με ελάχιστους ρύπους και μηδενικά τέλη να περιμένεις αλλαγή του υπολογισμού σήματος πολύ σύντομα!

        Από κάπου πρέπει να εισπράξει χρήματα και το κράτος, το έχουμε ξαναδεί πάρα πολλές φορές το έργο!

        Όσο για το Terios vs Kuga, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα…άλλο 1600cc και άλλο 2500cc! Μας ακούει και η εφορία!…  =)

    • giannis1304

      εννοείται πως είναι άλλο το 1.5 και άλλο το 2.5! άλλα τέλη, φόρος πολυτελείας κλπ

      το ανέφερα το kuga μόνο και μόνο λόγω τιμής.
      όλα τα αυτοκίνητα από τον 10/10 πληρώνουν με το νέο σύστημα με τα τέλη. Σίγουρα σήμερα τα υπολογίζεις όλα, πόσο μάλλον τα τέλη, πλέον οι διαφημίσεις των αυτοκινήτων κανουν λόγο για τα τέλη και όσα δεν πληρώνουν καθόλου το προωθούν παραπάνω.

      και καίει και λιγότερο το 2.5λιτρο από το terios… :)

    • Tsou Kostas

      το picanto ειναι ανταγωνιστης του cuore αλλα δεν ειναι καλυτερο, το sx4 και το duster φανταζομαι τα εγραψες για πλακα ε? To jimny ειναι καλο για να το νοικιασεις σε κανενα ξερονησι. Οτι δεν υπαρχουν χρωματα ειναι σιγουρο, αλλα απο την αλλη, αν θελεις τετοιο αυτοκινητο κανεις ενα συμβιβασμο στο χρωμα γιατι δεν θα ξαναερθει καραβι με Daihatsu στην ευρωπη και σε λιγο δεν θα βρισκεις καθολου.

    • giannis1304

      Μήπως είσαι απόλυτος;Μήπως το terios το έχεις θεοποιήσει; Όχι φίλε δεν σου τα γράφω για πλάκα. το terios καβαλάει την άμμο; Μπορεί να ρυμουλκήσει από πολύ λάσπη άλλο όχημα; ΌΧΙ! το jimny μπορεί! εκεί που θα φτάσει το jimny κανένα terios δεν θα μπορέσει ποτέ! Αργό διαφορικό δεν έχει το terios. Απλά έχει μόνιμη τετρακίνηση και διαφορικό πίσω περιορισμένης ολίσθησης. Μέχρι εκεί. Σου είπα οι dealers της daihatsu θεωρούν άμεσο ανταγωνιστή to GV! Ούτε αυτά είναι συγκρίσιμα, αλλά έκοβε πωλήσεις! Σε άνεση το terios δεν αποτελεί αναφορά για καμία κατηγορία, δεν είναι χειρότερο του jimny αλλά αντίστοιχα το sx4 είναι πολύ πιο άνετο στο δρόμο. Γιατί ένα τέτοιο αυτοκίνητο, θα κινείται πολύ περισσότερο στην άσφαλτο οπότε το μετράς πολύ σαν χαρακτηριστικό.Μια χαρά είναι στο δρόμο και το duster και το sx4 και ας έχουν συνεκτικό συμπλέκτη αντί μια μόνιμη τετρακίνηση. Οι δυνατότητές τους είναι αρκετά καλές και έχεις και μικρότερη κατανάλωση και λιγότερες φθορές στα διαφορικά τους αφού δεν έχουν μόνιμη τετρακίνηση.Τα μετράς και βλέπεις τι σου κάνει για την δουλειά που θέλεις.Συμβιβασμός είναι και το terios.

      Δεν είναι όλοι οι πελάτες βολικοί και να συμβιβάζονται εύκολα με χρώματα και εκδόσεις. 

      αυτό που λες  ότι φεύγει το 2013 η daihatsu από την Ελλάδα, οι περισσότεροι για να μην πω όλοι οι πελάτες δεν το ξέρουν.

    • Tsou Kostas

      το Terios αν καβαλαει την αμμο???  καλυτερα απο οτι αλλο εχει ροδες. Δεν εχει αργο, αλλα εχει κλειδωμα του κεντρικου διαφορικου δλδ κάρο και θεοκοντη 1η.
      Οντως ειμαι απολυτος στο θεμα 4χ4, εχεις δικιο, ουσιαστικα απο τα αυτοκινητα που πωλουνται ακομα off road θεωρω μονο τα Jimny, terios, wrangler, και G Wagen. Οτιδηποτε αλλο που να απεχει πανω απο 20 ποντους απο τον δρομο για εμενα δεν εχει λογο υπαρξης.

    • giannis1304

      ρίξε βάρκα σε παραλία με άμμο 40 μέτρα και πήγαινε με το τρέιλερ να την τραβήξεις με το terios και πάτα το κουμπάκι σου, που το κάνει 50-50 και έλα να μου πεις αν καβαλάει άμμο και πόσα μέτρα θα κάνεις.Μόνο με αργά για να είσαι σίγουρος ότι δεν θα κάνεις ζημιά στο δίσκο σου(και βάλε την σχέση που θέλεις για να βγεις πιο άνετα). Μπες σε μια νεροφαγιά με πολύ λάσπη, να μπουκώσουν τα λάστιχα σου και βγες εσύ με το 50-50 και το lsd πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Αρκεί για να βγεις;Εγώ το λέω γιατί πες ότι είσαι τοπογράφος και πας να μετρήσεις ένα χωράφι και περνάς από αγροτικό δρόμο και από τα ποτίσματα πρέπει να περάσεις από κομμάτι που το έφαγε το νερό.Που δεν ξέρεις τι βάθος έχει το νερό, δεν κατέβηκε να ελέγξεις και πήρες το ρίσκο να περάσεις. Αν δεν έχεις αργά την πάτησες.Αυτό τουλάχιστον εγώ από πελάτες μου τόσα χρόνια το έχω ακούσει από πολλούς. Δεν είναι ακραίο. Θα έρθει η ώρα που θα σου τύχει. Ενώ πιο συχνό φαινόμενο είναι να δεις πελάτες στο συνεργείο, που νόμιζαν ότι το αυτοκίνητό τους πάει παντού και καλύτερα από οτιδήποτε άλλο έχει ρόδες! Εγώ να δεις πόσο απόλυτος στο θέμα τετρακίνηση. Αν εσύ έχεις εμπειρία από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο γιατί μπορεί να είσαι κάτοχός του παράδειγμα, εγώ έχω εμπειρία πολλών χρόνων στις πωλήσεις, έχω περάσει από πολλές μάρκες, έχω πιστοποιηθεί από σεμινάρια και ένα από τα αφεντικά μου έτρεχε σε αγώνες 4χ4 σε Ελλάδα και εξωτερικό με το πιο καλοστημένο wrangler της εποχής εκείνης στην Ευρώπη(εμείς βγάζαμε λεφτά κι αυτός …έβγαζε γούστα!Τι να πεις!). Όσο για την απόσταση που λέμε τώρα αν το ένα έχει 19 πόντους απόσταση από το έδαφος και το άλλο 20, μπορεί αυτό με τους 19 πόντους να έχει καλύτερες επιδόσεις στις διάφορες γωνίες (προσέγγισης, διαφυγής, αναρρίχησης), γιατί είναι “καλύτερα σχεδιασμένο”, εννοώ οι τροχοί του μπορεί να είναι στις άκρες του αμαξώματος, η εξάτμιση να μην είναι σε σημείο που μπορεί να ακουμπήσει στο έδαφος αν πάρει μεγάλη κλίση το αμάξωμα κλπ. Παίζουν πολλά λοιπόν ρόλο.

      Υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που μπορείς να πεις ότι είναι τα απόλυτα εκτός δρόμου, αλλά σε ποια κατηγορία τιμής, κυβισμού, όγκου κλπ ανήκουν; Παράδειγμα εγώ κορυφαία θεωρώ τα Mercedes G (άπειρος επιλογές κλειδώματος των διαφορικών του) , defender, discovery, hummer(!), niva και άλλα

      Μην παρεξηγηθούμε, κουβέντα κάνουμε και μην φανεί ότι έχω ειρωνικό ύφος, το αντίθετο. Φιλικά

    • Tsou Kostas

      ενοειται ρε οτι κουβεντα κανουμε, κι εγω το G εχω για το καλυτερο.
      Για το Terios ειπαμε οτι παει στην αμμο… οχι οτι τραβαει το Quinn Mary…
      ειμαι κατοχος, αλλα ειμουν και τεχνικος εκπαιδευτης και επιθεωρητης δικτυου… οπότε αν εχεις δουλεψει σε daihatsu, αυτα που μου λες τωρα, απο εμενα τα εμαθες. 

    • giannis1304

      Daihatsu; όχι ακόμη! :P 
      Σύμβουλος πωλήσεων είμαι.
      Θυμάμαι από την θητεία μου στην Suzuki, Zone managers πωλήσεων (όχι τεχνικού!) της Daihatsu να έρχονται στο κατάστημα και να περιεργάζονται το grand vitara ως άμεσο ανταγωνιστή στις πωλήσεις του terios. Aν ήσουν κάποιος από αυτούς πιθανόν να έχουμε συναντηθεί και να έχουμε μιλήσει ή μπορεί να έχουμε συναντηθεί υπό την στέγη άλλης μάρκας (παρουσιάσεις νέων μοντέλων, ετήσιες συναντήσεις, Παρουσιάσεις στην πίστα των Σερρών κλπ! Η δουλειά μας μοιάζει με αυτή των ποδοσφαιριστών, όπου βρούμε καλύτερες συνθήκες, απολαβές και οι μεταγραφές είναι πολύ συχνές. έτσι δεν είναι; :)

    • Tsou Kostas

      xaxaxa… ναι μονο που τωρα θα μας φαει ο παγκος…
      οχι δεν ειμαι απο αυτους, ειμουν τεχνικος επιθεωρητης, οχι πωλησεων. Ειμουν στις Σερρες ομως την χρονια που ηταν το Terios και το SX4 υποψηφια για το αυτοκινητο της χρονιας, τοτε που ειχε ερθει ενας χαλιας και κλαιγοτανε που του κοψανε κληση.. χαχαχαχαχαχα… Αν εισουν φανταζομαι να θυμασαι που τα περασαν απο την αμμοπαγιδα, ποσο τσαγακι φαγατε ε???

    • giannis1304

      Αύγουστο του ’06 πήγα στην Suzuki. είχε παρουσιαστεί ήδη το SX4  και εκείνη την εποχή δεν υπήρχε διαθεσιμότητα του μοντέλου.Δεν το πρόλαβα το event.

    • hellboy

       καλυτερο μικρο πολης δεν βρισκεις απο το κουορε
      1.0L 70HP
      CO2 : 104 gr/Km
      τι να το κανεις το “μουφα” Euro 5 οταν περνεις ενα μικρο αυτοκινητο??????που δεν πινει δεν καπνιζει!!!!

    • Tsou Kostas

      με τον μικροτερο κυκλο στροφης, 750 κιλα, μηχανικη πεταλουδα, Denso ηλεκτρικα, 4.5 λιτρα/100κμ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, με 90 μοιρες ανοιγμα θυρων, με συρομενο πισω καθισμα για να χωρανε 5 μπασκετμπολιστες, με, με, με… 

    • hellboy

      με απλα λογια το μεγαλο μικρο!!!!!!