Με τον νόμο 4070/2012 (ΦΕΚ Α82, 10/4/2012), έχουν προκύψει αλλαγές που αφορούν στην νομοθεσία που διέπει την αγορά των αυτοκινήτων Ταξί στην χώρα μας και έτσι ανάμεσα σε αυτές, είναι η απελευθέρωση του τύπου του αυτοκινήτου που χρησιμοποιείται ως Ταξί καθώς και η μείωση των ελάχιστων επιτρεπόμενων κυλινδρισμών των κινητήρων οι οποίοι είναι πλέον 1.450 cc για τα αυτοκίνητα με κινητήρα diesel και 1.550 cc για τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα.

Σε συνέχεια των αλλαγών, η Seat προχώρησε σε ανακοίνωσεη των τιμών για τις εκδόσεις Ταξί των μοντέλων Altea, Altea XL, Exeo & Alhambra. Αναλυτικά τις τιμές μπορείς να τις βρεις εδώ.

[Πηγή: Seat]

  • Τι εννοει οταν λεει “…
    η μείωση των ελάχιστων επιτρεπόμενων κυλινδρισμών των κινητήρων οι οποίοι είναι πλέον 1.450 cc για τα αυτοκίνητα με κινητήρα diesel και 1.550 cc για τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα.” ???
    Δηλαδη αν καποιος αγορασει ενα καινουριο Taxi θα πρεπει αυτο να εχει ελαχιστο κυβισμο 1450cc για diesel και 1550cc για βενζινη?

  • Spyros

    Σόρρυ….για να το χωνέψω….δλδ δεν μπορει να πάρει ford focus με τον καινούργιο κινητήρα 1000cc ????????????

    • για Ταξί όχι.

    • Καλα ειναι αναποδοι? Αντι να κανουν τα ταξι, τα μεσα μαζικης μεταφορα κτλ κτλ να κινουνται με τις χαζες τις μπαταριες αναγκαζουν εμας? Πανε καλα μωρε, θα μας τρελανουν τελειως?

    •  Live your myth in Greece….. :S :/

    • MrProudGreek

      Θες να πεις
      Leave your myth in Greece!

  • kostasg7

    Ρε παιδιά μπορεί να μου πει κάποιος τι πάει σωστά σ’αυτό το κράτος; Δηλαδή αν ο άλλος θέλει ένα 1200cc turbo diesel δεν μπορεί να το πάρει; Γιατί όχι; 
     Ρε θα τρελαθούμε τελείως…

  • Spyros

    Παιδιά πάμε κατά διαόλου δυστυχώς….έχουμε να κάνουμε με ανίκανους άσχετους ακόμα & στα μικρά πράγματα.Και οι πολιτικοί & οι σύμβουλοί τους.

    • Καταλαβες τι παθαινουμε..και μετα μας κραζουν εμας οι παλιοοικολογοι λες και για ολα φταιμε εμεις :P