Ήρθε η ώρα να μάθουμε επιτέλους και την τιμή του Toyota GT 86 στην Ελλάδα. Αρκετοί λέγαμε θα κυμαίνεται πάνω από 40.000 ευρώ, αφού στην Αγγλία πωλείται από £24.995 (29.975 ευρώ), στην Ευρώπη έχει κεντρική τιμή από τα 29.900 ευρώ, ενώ στην Ολλανδία ξεκινά από τις 39.990 ευρώ.

Τελικά η Toyota Hellas, θα το κοστολογήσει μεταξύ 38.500 και 39.000 ευρώ, όπως μας ανέφερε ανώνυμη πηγή μέσα από την ελληνική αντιπροσωπεία της Toyota. Το αυτοκίνητο θα έρθει Ελλάδα στα μέσα του Ιούλη και οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν άμεσα. Μάλιστα μερικά αυτοκίνητα θα βρίσκονται και στις μεγάλες αντιπροσωπείες της Επικράτειας, ώστε να μπορεί ο κόσμος να το δει από κοντά.

Να θυμίσω ότι το GT 86 φορά τον ατμοσφαιρικό τετρακύλιδρο 2.0-λιτρο (1998 κ.εκ) Boxer της Subaru που διαθέτει την D-4S τεχνολογία της Toyota που συνδυάζεται με άμεσο ψεκασμό στην εισαγωγή των βαλβίδων. Αποδίδει 200 άλογα στις 7.000 σ.α.λ με 205 Nm ροπής στις 6.600 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6.8 δευτ. με τελική ταχύτητα 230 χλμ/ώρα.

Έχει αναλογία βάρους 53:47 μπροστά πίσω, αεροδυναμικό συντελεστή 0,27 Cd και ζυγίζει από 1.210 κιλά έως 1.250 κιλά (ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού και το κιβώτιο). Έχει κατανάλωση 8.0 λίτρα/100 χλμ με την αυτονομία του να φτάνει τα 620 χιλιόμετρα. Περισσότερες λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο μπορείς να διαβάσεις εδώ.

  • επίσημος τιμοκατάλογος δεν έχει ανακοινωθεί αλλά οι συγκεκριμένες τιμές δεν ειναι μακριά από τη πραγματικότητα!!!

    έτσι είναι το Autoblog με την πιο έγκαιρη κ εγκυρότατη ενημέρωση που μπορείς να βρεις!!

  • LiLBLaZeR

    Mas kleboun kanonika…

  • GiorgioValoValkanos

    ήρθε επιτέλους και εδώ ?

  • DLibra

    Χαχαχα!Καλο ανεκδοτο!Υπερβολικα ακριβο ρε.Οτιδηποτε πανω απο 30.000 ειναι εκτος τοπου και χρονου απο την στιγμη που με τα ιδια χρηματα παιρνεις ΤΤ η και το Α5.Για να μην αναφερθω καν και στο RCZ…

    • μην αναφερθείς κάν…κλέβει εκκλησία η ελλάδα και την πληρώνουν οι αμαξάρες..

  • VICTH0R

    Και έτσι λοιπόν πολλά όνειρα δεν θα γίνουν πραγματικότητα.
    Διπλάσια τιμή από τις ΗΠΑ και Ιαπωνία “αγαπητή” Ευρώπη!
    Συνεχίστε να κοροιδεύετε τον κόσμο…

  • Mika

    Den einai kai trellh ekplhksh, konta sto 40ari to perimename…To thema einai, toso tha kanei h basikh ekdosh???H h full tha phgainei panw apo ta 40?Tha exei ena eksoplismo edw, h mia pio basikh kai mia pio luxurious ekdosh, opws eksw???

    Nomizw, pws to koino pou tha to agorasei telika ayto to aytokinhto kai to perimene pws kai pws, tha to parei oso kai na exei…Oi ypoloipoi, tha pame na to doume, ki isws na kanoume kai kana testdrive… Ws ekei…

  • Nikvik

    ΧΑΧΑΧΧΑ καλα…. Οποιος θεσει παιχνιδακια παιρνει ενα mx5 αλλιως ποιος θα δωσει αυτα τα χρηματα και θα παρει αυτο αντι για ενα ΤΤ ? Οσο και αν δεν χωνευω την audi …οταν εχεις να επιλεξεις αναμεσα σε ενα αυτοκινητο και σε ενα παιχνιδιαρικο κουβα  που στα φαναρια θα γελανε με τον καγκουρα οδηγο…(Ναι ξερω παθιασμενος με την οδηγηση,με ψυχη,χερια κτλ…EVOΜΑNIACS SUBAR0GORILLES) ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΚΑΓΚΟΥΡΙΑΣ

    ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ουτε 25 δεν αξιζει οχι 30+

    • GioKak

      “Παιχνιδιάρικος κουβάς”, “κάγκουρες οδηγοί”?……Είσαι εκτός πραγματικότητας!

      Ά, και που’σαι, πάρε TT, για να κατεβαίνεις από μέσα με το πουκαμισάκι ατσαλάκωτο και το μοκασίνι αλάσπωτο!  =Ρ

      Εγώ θα προτιμήσω το GT-86/BRZ κι ας με λένε κάγκουρα που φοράει NIKE και βερμούδα!  ;-)

      Μα είμαστε με τα καλά μας ρε παιδιά, άλλο κοινό το ένα, άλλο κοινό το άλλο!

      Υ.Γ εσύ πως μπορείς και κοστολογείς αυτοκίνητα, έχεις πληροφόρηση από τους προμηθευτές τους για τις αγορές χονδρικής στα ανταλλακτικά?  Γιατί δεν μας λες τότε πόσο κοστίζει και το TT?

      Υ.Γ2  πάντα φιλικά και με απέραντο σεβασμό στα groupογούστα σου!…=)

    • MrProudGreek

      σωστοςςς

  • Ionized

     to subaru tha einai pio akrivo arage?

    • Mika

       Egw pisteyw pws nai…

    •  κανέναν 1.000αρικό περισσότερο σύμφωνα με πληροφορίες ;)

  • LJ

    OMG παλι ακριβο ειναι…ειδικα σε σχεση με Αγγλια και Αμερικη :(.

    • GioKak

      Άλλο καθεστώς φορολογίας, άλλο κόστος μεταφοράς κτλ…

  • Tsou Kostas

    Μαριε…. παει η ευχη σου για 30κ…. και 10 το τουρμπο κιτ, και 2 η αναρτηση, και 3 οι ροδες, και 3 το bodykit, και 2 τα μαστορια, νατα τα 60 που σου ελεγααα….

    • marios_7

      exeis dikio :( epesa eksw me tin timi…..

    • Tsou Kostas

      μακαρι να ειχα αδικο, ή να ειχα ενα 30αρι για σκοτωμα, τωρα που μου παλιωσε το rx να το χτυπαγα…

    • Mika

       Krata to, gia mena akoma kai twra, kalytero einai!!!
      ;-)

    • Mika

       Ypomonh kai perneis to kalo Subaru BRZ, otan bgei,se kana dyo xronakia..
      ;-)

    • Tsou Kostas

      δεν μου αρεσει το σουμπαρου, με χαλανε τα φαναρια του, και η ελληνικη αντιπρωσοπια του.

    • Mika

      E, h mourh mposta tha allazei eykola, oi idies baseis logika tha einai, an kai thelei lefta fysika!!!
      Twra, gia to allo pou les, den mporw na kanw tipota!!
      :-))))

  • MitsosDaBest

    Στα ίδια περίπου λεφτά παίρνεις (από Coupe): Mercedes C Class, Audi A5, Audi TT, BMW 120i κ.λ.π. και με 20.000€ παίρνεις Opel Astra GTC, VW Scirocco.

    Σιγά μην έδινα 38,5 χιλιάρικα να πάρω τι; Ένα Toyota!! Το οποίο (προσωπικά) δε μου αρέσει κιόλας!

    • GioKak

        Αν δεν σου αρέσει, δεν το παίρνεις…να σου θυμίσω όμως πως και το Supra, Toyota ήταν! Όπως είναι Nissan το GT-R και όπως ήταν Honda το NSX!!!

        Οπότε, προς τι η απαξίωση για το όνομα της οποιασδήποτε ιαπωνικής εταιρείας όταν έχει αποδείξει το ποιόν της?

    • giorgos

      φιλε διαφωνω μαζι σου καθετα γιατι τα αμαξια που αναφερεις μπορει να ειναι  φονεις γιγαντων αλλα ποτε δεν θα γινουν ferrari και lamboghini οι εταιριες το ξερουν γιαυτο και τα πουλανε στο 1/3 των supercars αυτο ειναι toyota και πωλειται σε τιμη audi συγκρινε το με το rx8 που ειναι αμαξι ιδιας λογικης
      και εχει τα μισα λεφτα στην μικρη εκδοση

      επισης απο οτι βλεπω ενας  υπερτιμημνος αντικαταστατης της celica ειναι και τιποτα παραπανω

    • GioKak

        Ίσως όμως οι τιμές αυτών των αυτοκινήτων τότε, και σήμερα, να ήταν πιο κοντά στο πραγματικό κόστος τους και όχι υπερτιμημένες λόγω ονόματος όπως πολλών μοντέλων των δύο εταιρειών(και όχι μόνο αυτών) που αναφέρεις!

      Προσωπική μου άποψη πάντα!

      Υ.Γ η σχέση του GT-86 με το Celica είναι ίδια με αυτή που έχουν ένα Α3 με ένα Α8! Απλά τα κατασκευάζει η ίδια εταιρεία!

    • DimosF1

      apo thn alfa romeo toulaxiston h toyota einai kaluterh!!otan to italiko meta apo 5 xronia tha trizei to toyota tha phgainei aneta!

    • glazz

      kl mporei na exeis dikio ston tomea aksipistia mias kai i alfa twra ksanakanei ta prwta tis vimata alla otan vlepeis mia etairia san tn alfa me ta aniparkta kefalaia se sxesi me toyota kai vw group(nai ta psala kai sto group)  na vazei carbon sasi kai tn toyota na s vgazei to gt86 e e oxi re file oso kai na to goustareis antikeimenika dn ta aksizei ta lefta tou pws na to kanoume

  • kotsos

    Τρεξτε με τα χιλια. συμφερει.

  • Dimitris_kuriatzis

    με 40 χιλιαρικα παιρνεις το megane rs που ναι 10 φορες καλυτερο απ το gt86..

    • GioKak

      10 φορές καλύτερο σε τι ακριβώς?  Θα ήθελα να γίνεις πιο σαφής!

    • Dimitris_kuriatzis

      kαταρχην αναφερομαι καθαρα και μονο σε θεμα χρηματων και θεωρω υπερβολικα 40χιλιαρικα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο..αν ειχε 10 λιγοτερα δν θα λεγα τπτ..οτι εχουν εντελως διαφορετικη φιλοσοφια δν χρειαζεται να το πω το ξερουν και οι πετρες..αλλα αν θες να συγκρινεις ολο το πακετο θα συμφωνησεις μαζι μου..συγκεκριμενα το ενα εχει 200(173) ιππους δυναμομετρημενουςhttp://www.youtube.com/watch?v=tMsRYPRTUSY
       και το αλλο 265..οποτε σε μια κοντρα σε ενα φαναρι το toyota θα θελει κυαλια..αρα μεσα στην πιστα υπερισχυει με μεγαλη διαφορα υπαρχει και σχετικο video με το bzr kai το rs το ειχε ανεβασει προσφατα και το blog..το megane επισης εχει τιμονι ξυραφι και τρομερα κρατηματα και αποτελει για πολλους το καλυτερο αμαξι της κατηγοριας του.. ας μν μιλησω και για το εσωτερικο τους γτ το rs κερδιζει κατα κρατος απ τις πλαστικουρες των γιαπωνεζων..τρ αν μου πεις οτι η ευχαριστηση της πισωκουνας δν συγκρινεται με τπτ αλλο θα συμφωνησω εν μερει αλλα ενας απο τους καλυτερους δημοσιογραφους στο αθλημα  ο chris harris λεει οτι ειναι synagvnizetai επαξια πολλα πισωκινητα.. http://www.youtube.com/watch?v=xsPS3cVcRiI..για να κλεισω πιστευω οτι ειναι ανοητο να δωσει κανεις 40 χιλιαρικα για παντιλικια απ την στιγμη που μπορεις να βρεις αναλογα αυτοκινητα ιδιας κατηγοριας(s2000 mx-5 rx-8) στα μισα και λιγοτερα χρηματα και με ελαχιστα χιλιομετρα και πανω κατω με τα ιδια χαρακτηριστικα..το μονο που υστερει το rs einai στην καταναλωση βενζινης αλλωστε σχεδον 100 αλογα παραπανω αποδιδει αλλα πειτε μου αν διαθετει 40 χιλιαρικα για αυτοκινητο δν θα χεις ενα 100αρικο τν βδομαδα για τις βενζινες?? 

    • GioKak

      Αυτή η άποψη που έχει επικρατήσει για το S2000, ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω από που πηγάζει!

        Τα MX-5, RX-8, GT-86, BRZ και παλαιότερα τα RX-7(FC και FD), Silvia(13,14 και15) αλλά και πάρα, μα πάρα πολλά ακόμα πισωκίνητα δεν έχουν καμία σχέση με το στήσιμο του S2000 το οποίο δεν είναι στημένο για πάντες!  Ο προσανατολισμός του είναι καθαρά τα γυρολόγια σε πίστες!

        Αυτός είναι και ο λόγος που στην Ιαπωνία, αλλά και σε άλλες χώρες, οι οδηγοί σε ερασιτεχνικούς αλλά και επαγγελματικούς αγώνες drift, επιλέγουν από σπανιότατα έως ποτέ το S2000 για αυτοκίνητό τους! Κυριότερα, επιλέγουν τα παραπάνω ή κάποιο BMW, Mustang, Aristo, Corolla AE86, Chaser, Infiniti G35, Soarer και, και, και….

        Αυτός επίσης είναι και ο λόγος για τα ελάχιστα μεταχειρισμένα ατρακάριστα S2000 που υπάρχουν, γιατί οι ιδιοκτήτες τους νόμιζαν πως είναι εύκολο να τα driftάρουν, όπως με τα παραπάνω(που δεν είναι, αλλά είναι πολύ πιο εύκολο από το S2000)!

        Δεν σου απαντάω προσωπικά, τη σκέψη μου καταγράφω……σε αυτά που γράφεις ένα έχω να σχολιάσω, άλλη δουλειά κάνει το GT-86 και άλλη το Megane RS, το πρώτο σχεδιάστηκε για να αφήνει χαμόγελα και να πειραματίζεσαι πάνω του(tuning) ενώ το δεύτερο σχεδιάστηκε για να είναι το γρηγορότερο GTi-hatchback!

      Υ.Γ http://www.youtube.com/watch?v=xx_TecmQHoM   αυτή είναι η δουλειά του S2000!…=)

      Υ.Γ2 ο κύριος που οδηγεί το S2000 είναι πρώην οδηγός αγώνων και πρώην εργοστασιακός οδηγός της Nissan…μεταξύ άλλων, είναι ιδιοκτήτης και αυτής της Porsche Carrera GT!… ;-) http://www.youtube.com/watch?v=259g81XADfo

    • Dimitris_kuriatzis

       aυτο για το s2000 δν το ξερα να σε πω τν αληθεια..αλλα αν διαβασες προσεκτικα τα λογια μου καπου λεω οτι η πισωκουνα ειναι αλλη φαση αλλα απ την στιγμη που μπορεις να το κανεις με πολυ λιγοτερα χρηματα γτ να δωσεις τοσα λεφτα??..καλυτερα φατα στα καμμενα λαστιχα!!!

    • johny

      ετσι μπραβο !! εχω βαρεθει να ακουω το s2k να δυσφημιζεται σαν το αυτοκινητο που δεν ισιωνει ποτε κλπ, κλπ

    • GioKak

      Αφού το ξέρετε κι άλλοι, γιατί δεν το λέτε?  =)
      Η πλειονότητα πιστεύει, εντελώς λανθασμένα, πως το S2000 είναι driftάμαξο! Καμία σχέση! Άντε ρε παιδιά, πείτε τα, μόνο εγω θα τα λέω!  =(

    • AsGTi

      Να σε διορθώσω πως όχι όλοι οι ιδιοκτήτες S2000 που τοτράκαραν πίβω προσπάθησαν να κάνουν “παντηλίκια”/drift. το αμάξι είναι απότομο στο χάσιμο της πρόσφυσης πίσω, το ηλεκτρικό τιμόνι καλούτσικο απλώς από πληροφόρηση και η καμπύλη δύναμης/ροπής του κινητήρα επίσης απότομη.
      Άρα… δουλειά στους φανοποιούς κι όχι απαραίτητα επειδή κάποιοι πήγαν να πουλήσουν μούρη. :)

    • GioKak

      Και η Elise, για παράδειγμα, είναι απότομη αν χάσει πρόσφυση πίσω, το ίδιο και μια F430 αλλά αυτό δεν μου λέει πως είναι κακό το στήσιμο του αυτοκινήτου! Μου λέει πως δεν είναι σχεδιασμένο για “κουλούς” ή άσχετους ή μη γνώστες, είναι για τους άλλους που έχουν γνώση, σύνεση, χέρια κτλ!

        Για το τιμόνι και την καλούτσικη πληροφόρησή του, δες το βίντεο, για την απότομη καμπύλη δύναμης/ροπής, τι να πώ? Λες να μην ήξεραν οι ιδιοκτήτες τους που μπαίνει σε λειτουργία το vtec?

        Όσο για τους φανοποιούς, υπονοείς πως τράκαραν οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες των S2000 για να τους δώσουν δουλειά ή πως η Honda το σχεδίασε επίτηδες έτσι για να τρακάρουν οι ιδιοκτήτες και να έχουν δουλειά οι φανοποιοί?

      Υ.Γ http://www.youtube.com/watch?v=AyOV3SSRevM  από το video εγώ καταλαβαίνω πως σε προειδοποιεί πριν κάνει το οτιδήποτε, απλά πρέπει να είσαι ταχύτατος στις αντιδράσεις σου, και αυτό δεν το έχουν πολλοί!

      Άποψή μου πάντα!…=)

    • δεν ειναι πισωκινητο όμως…έχουν μια διαφορά..;)

    • johny

       ειναι σαν να λες ο ντρογκμπα ειναι καλυτερος απο τον τερι. Διαφορετικη θεση

    • GioKak

       Από τον Terry όχι, αλλά από τον Cech σίγουρα!!!….=))))

  • MitsosDaBest

    Ορίστε, με 42.500€ παίρνεις μια ολοκαίνουργια αμαξάρα BMW M1! Άσχετα αν είναι στο Βέλγιο… =Ρ

    http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=198360302

    • Mika

      Mia xara!!Kaneis to taksidaki sou sto Belgio kai erxesai meta edw odikws…
      Aristourghma!!!
      Mh ksexasw omws na kanw mia stash Monaco, Nikaia, Kannes, klp…
      :-))))))))))))))))))))

    • Tsou Kostas

      και αλλη μια σταση στο τελωνειο, να δεις πως την λενε…. πως την λενε….. Α ναι, Πισοκολητο!!!

    •  ρε κώστα. θα με πνίξεις!!!! πέθανα!!!!!!!!!! :D :D :D :D

    • Mika

      Eeeee, ntroph, s akouei ki h korh sou, na leei ti brwmostomo mpampa exw!!!!!
      :p
      :-)))))

    • Renesis1

      :)))))))))))))))

  • kai tora exoyme to erotima !!!!!
    aksizei mono gia na kaneis pantes …na doseis 40.000????
    OXI DEN AKSIZEI !!!!!!!

    • GioKak

        Για κάποιους αξίζει, αλλιώς δεν θα υπήρχαν πολλά μοντέλα από πολλές εταιρείες(όχι για τον ίδιο λόγο)!…=)

    • Mika

      Sorry pou epembainw, alla parathrw pws se kathena pou den tou aresei h gnwmh sou, exeis kai kati na peis…
      Eyxomai pws einai sto pneyma tou dialogou…
      Alliws, giati den mporeis apla na dexteis pws den aresei s olous oti aresei se sena???

      Entelws filika..

    • GioKak

        Με παρεξήγησες!  Λέω την άποψή μου απλά, στα πλαίσια του διαλόγου!

        Ο Μπάμπης είπε πως δεν αξίζει να δώσει κάποιος 40.000 για να κάνεις πάντες και εγώ απάντησα πως για κάποιους άλλους αξίζει!

        Είναι ακριβώς η ίδια συζήτηση που γίνεται με τα Golf, κάποιοι θα υποστήριζαν πως δεν αξίζει να δώσει κάποιος το Χ ή Ψ ποσό για να πάρει ένα πολυδιαφημισμένο Golf ενώ ο Μπάμπης και εσύ μπορεί να λέγατε πως αξίζει!

        Δεν προσπαθώ να επιβάλλω την άποψή μου σε κανέναν και νομίζω πως, όσο μπορώ, χρησιμοποιώ επιχειρήματα για να τεκμηριώσω και να στηρίξω τις απόψεις μου!

        Εσύ προσωπικά, θεωρείς πως αυτό το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο για πάντες και μόνο? Αν ναι, θεωρείς πως είναι το μοναδικό αυτοκίνητο της αγοράς που έχει ένα και μοναδικό λόγο ύπαρξης?

        Δηλαδή, οι άλλες εταιρείες κατασκευάζουν αυτοκίνητα στις ήδη υπάρχουσες κατηγορίες και μόνο? Εγώ βλέπω πως όλοι πλέον προσπαθούν να βρουν το παραμικρό μικροσκοπικό κενό στην αγορά για να το καλύψουν!

        Σε αυτή την κατεύθυνση κινήθηκε και η Toyota με το GT-86! Με την συνεχώς ανοδική πορεία των αγώνων δεξιοτεχνίας(Gymkhana) και πλαγιολίσθησης(Drifting), βρήκε πως υπάρχει ένα κενό αγοράς στους φανατικούς αυτού του είδους μηχανοκίνητου αθλητισμού(οι οποίοι τυγχάνει να είναι και φανατικοί του tuning) και το εκμεταλεύτηκε!
        Το κενό αυτό δημιουργήθηκε από το πέρας της παραγωγής των Nissan Silvia, Mazda RX-7, Mazda RX-8, Toyota MR-2(W20), S2000 κτλ…

        Αυτός είναι και ο λόγος που το μοτέρ έχει μόνο 200 ατμοσφαιρικά άλογα…για να μπορεί κάποιος να το βελτιώσει είτε ατμοσφαιρικά, είτε με τη χρήση υπερπλήρωσης!

        Εντελώς φιλικά κι εγώ, ελπίζω να σε έκανα να αναθεωρήσεις για’μένα!…=)

    • έχει κάτι να πεί γτ είναι ψαγμένος..αν παρατηρήσεις στον καθένα που απαντά..του διορθώνει γτ όλοι λένε άκυρα πράγματα…δν φταίει το αμάξι που γαμιέται η ελλάδα…

    • glazz

      allo psagmenos re file mou george kai allo na vazeis kai ligo tin antikeimenikotita stin mesi…mporei kai meis oi groupakides na ipervaloume polles fores alla kai seis dn pate pisw nomizw…kai signwme re paidia mporei na einai alli texnologia s200 me gt 86 alla dn kaliptetai i xrimatiki diafora poso mallon an deis kai to eswteriko tous idias xronologias moiazei…

    • GioKak

        Αν εννοείς πως εγώ δεν είμαι αντικειμενικός θα ήθελα να μου πεις ποιο από τα δύο παραπάνω δικά μου σχόλια θεωρείς μη αντικειμενικό, αυτό που απαντάω στον babino ή αυτό που απαντάω στον Mika?

        Δεν έχω παρεξηγηθεί σε καμία περίπτωση, ο καθένας μας λέει την άποψή του ελεύθερα αλλά θα ήθελα να καταλάβω λίγο καλύτερα το σχόλιό σου…εκτός κι αν δεν απευθύνεται σ’εμένα! Τότε πάω πάσο με τρει τρίτες και 2 μπαλαντέρ! =)

    • glazz

      oxi file an prosvlithikes apologoume dn to ennousa se sena proswpika alla genika milwntas kai evala kai ton eauto m mesa oti polles fores dn koitame antikeimenika kapoia pragmata pws na to kanoume…auto paei se olous mas oxi memonomena se sena….oson anafora tin ennoia psagmenos einai autos pou gia mena antilamvanetai tin iperoxi diaforetikwn etairiwn se diaforetikous tomeis…dn stekei oute na leme ta germanika einai kalitera se ola oute ta iapwnika oute ta italika…oloi kanoun kati kalitera pws na to kanoume…oson anafora to gt86 des to oso mporeis pio antikeimenika kai pes m an einai akrivo san autokinito?kai epeidi to exw ksanapei kai se kapoio allo arthro an dn eisai trelos leftas kai apla exeis kapoia xrimata kai thes na kalipseis oles sou tis anagkes distixws dn apotelei epilogi….thes logw eswterikou thes logw kivikwn oti thes…gia mena paizeis se 3ra coupe opou i diafora timis einai amelitea mprosta se auta pou prosferoun ta 2 autokinita…simfwneis i diafoneis?

    • GioKak

        Όχι ρε φίλε δεν προσβλήθηκα, αν είναι δυνατόν! Συμφωνώ μαζί σου σε όλα όσο αφορά την αντικειμενικότητα!  =)

        Τώρα όσο αφορά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, δεν είναι ένα αυτοκίνητο για να καλύψεις όλες σου τις ανάγκες…είναι για αυτούς που θα δεχθούν, για την κ#υλα τους και μόνο, να κάνουν κάποιες υποχωρήσεις π.χ στους χώρους ή στην πολυτέλεια!

        Ένα παρόμοιο παράδειγμα είναι και τα EVO και STi. Αυτοί που τα αγοράζουν σίγουρα έχουν και πολυτελέστερες, οικονομικότερες(σε συντήρηση και καύσιμο) και ανετότερες επιλογές όπως Audi, BMW, Mercedes, Lexus κτλ…αλλά για να κάνουν όποτε γουστάρουν και την κ#υλα τους, που είναι η οδήγηση στο όριο και η απόλαυσή της, αγοράζουν κάποια φτερούγα!

        Παραμένει η χρηστικότητα των 4 θυρών και του ικανοποιητικού πορτ μπαγάζ για να βολεύουν την οικογένεια αλλά θυσιάζουν την πολυτέλεια, την άνεση κτλ!

        Η ίδια διαφορά ισχύει και μεταξύ GT-86 – 3 Series coupe, αυτός που γουστάρει χλίδα θα πάρει 3άρα, αυτός που γουστάρει “αλητεία” θα πάρει GT-86! Δεν είναι θέμα καλύτερου ή χειρότερου αυτοκινήτου, είναι θέμα διαφορετικής φιλοσοφίας!

        Ο υποψήφιος αγοραστής 3 Series coupe για παράδειγμα, μπορεί να ρίξει μια ματιά και στα A5 και C-Class coupe πριν αποφασίσει που να επενδύσει τα λεφτά του, ο υποψήφιος αγοραστής του GT-86 όμως, που θέλει να επενδύσει αποκλειστικά και μόνο σε αίσθηση και όχι σε πολυτέλειες, δέρματα, τετραζωνικούς, πανοραμικές κτλ, το πολύ πολύ να κοιτάξει το 2λιτρο MX-5!

        Τέλος, όσο αφορά την τιμή, δεν φοράνε όλοι όσοι έχουν ένα καλό κομπόδεμα Salvatore Ferragamo και Rolex, μερικοί φοράνε ακόμα φόρμες, αθλητικά και G-Shock…τα ίδια χρήματα κερδίζουν και οι δύο, απλά έχουν τελείως διαφορετικά γούστα!

      Φιλικά πάντα, θα ήθελα και τη γνώμη σου…..;-)

    • glazz

      file m simfwnw se osa les alla skepsou stin katigorai evo sti i bmw audi kai loipes ektos s3 dn exoun kati panw katw stin idia timi kai se aloga kathws oti exoun ksefeugei…apo tin alli i 3ara coupe mporei na apotelei diaforetiki filosofia alla kseroume oti kai sport odigika einai kai gamato plaisio gia veltiwsi exei kai xlida kai oti thes se mia timi poli konta se autin tou gt86…sigoura kapoioi pou pontaroun stin filosofia tha to paroun alla dn pauei na einai epilogi tis meiopsifias

    • AsGTi

      Μην ξεχνάμε κι αυτούς που θέλουν να διαφέρουν.
      Δεν έπαιρναν όλοι ΜΧ5, έπαιρναν καλώς ή κακώς και Barchetta, MGF, MR2.
      Δεν υπάρχει μόνο μια επιλογή.

    • johny

       αυτο ειναι υποκειμενικο θεμα του καθενος. δε μπορει να το κρινει καποιος

  • DLibra

    Κατα γενικη ομολογια σε αυτα τα λεφτα υπαρχουν πολλες επιλογες(ακομη και στη κατηγορια του),ολες σχεδον ποιοτικοτερες κατ’εμε.Σε ποιον απευθυνονται επομενως με αυτην τη τιμη???Τον ανταγωνισμο δεν τον βλεπουν αραγε?Περιεργα πραγματα…

    • Mika

      H Toyota profanws tha thewrei pws den exei antagwnismo, blepe pisokinhto coupe, 2+2,  (2+ tipota alla leme twra….)..
      Ante, na peis pws to MX5 RC na einai kapws paromoio, an kai dithesio kai cabrio..Einai omws piskokinhto kai atmosfairiko..Gia mena paizei kai to RX8 akoma….
      Epomenws, isws h Toyota na thewrei pws einai ki eykairia kiolas mia kai alla pisokinhta coupe einai pio akriba, poios kserei..

    • glazz

      giati file mika i 3ara i coupe dn paizei?mporei na einai ligo pio akrivi alla iperexei pragmatika sta panta se sxesi me gt86..ti na poume allwste einai koinws apodekto oti einai apo ta pio kalostimena kapws prosita autokinita…kai pou na vgei kai i kainouria…paidia mn leme oti theloume sta 25-30 tha aksize twra me tipota na skefteis kai tn extra eksoplismo…opoios apla dn to paradexetai ethelotiflei

  • fatals

    Δε γαμιουνται λεω εγω? Με τοσα λεφτα παιρνω μεταχειρησμενη m3 e46 που ειναι 199 φορες πιο ομορφη, γρηγοροτερη, καλυτερο ηχο, και σε τελεια κατασταση.

    • GioKak

      Και ένα Polo 1.2TSi μεγαλύτερη σε κυβικά επίσης!!!……

      Τη διαφορά στο κόστος χρήσης και συντήρησης δεν την αναφέρω για ευνόητους λόγους!  ;-Ρ

    • fatals

      Αμα εχεις να δωσεισ 40.000 για αυτοκινητο δεν νομιζω να σε πολυ ενδιαφερει το κοστος συντηρησεις εδω που φτασαμε…Θα το παρεις ξεροντας οτι θα υπαρχει μεγαλο κοστος, αλλιως δεν το παιρνεις…

    • GioKak

      Συμφωνώ, αλλά μη συγκρίνουμε το κόστος συντήρησης ενός GT-86 με μια Μ3!… ;-)

  • giorgos

    πανακριβο εφοσον το tt εχει κοντα τα ιδια λεφτα και οπως και να το κανουμε η audi ειναι κατηγορια lexus οχι toyota 

  • O-xristos

    Αν και αξιζει τα λεφτα του ειναι πολυ ακριβο…Και ειδικα για την Ελλαδα της κρισης. Μαλακια της TOYOTA που ηθελε να εισαγει ενα φθηνο πισινοκινητο και το εφθασε 40.000…Δηλαδη αν δεν ειχε τον περιορισμο αυτο ποσο θα το κοστολογουσε?

    • ρε φίλε να το ξαναπούμε έχουμε κουραστεί να το λέμε δλδ…δν φταίει η toyota και καμία toyota…η παλιογαμιόλιδεσ πολιτικοί τις ελλάδα φταίνε….έξω ξάνει 10 χιλιάρικα κάτω και αμερική 19…εκεί δν σ φένεται ακριβό η αγαπάει η toyota τους  αμερικάνους??..

    • MitsosDaBest

      Δε νομίζω μάγκες να φταίνε πάλι οι πολιτικοί… Απλά η Toyota γαμιέται!

      Στην Ολλανδία 40.000€ δεν κάνει; Μικρότερη φορολογία δεν έχουν εκεί; Τότε γιατί τόσα πολλά;
      Στην Αγγλία μπορεί να κάνει 30.000€, αλλά κι εκεί δεν έχουν ψηλή φορολογία; Γιατί τόση μεγάλη διαφορά από το Ελλάντα;

      Πολλά άλλα αμάξια π.χ. Seat στην Αγγλία έχουν ακριβώς τις ίδιες τιμές με την Ελλάδα!!! Αν μετατρέψτε τις Λίρες σε Ευρώ θα δείτε ότι οι τιμές στα Seat είναι περίπου ίδιες! Οπότε οι τιμές πάνε ανάλογα με την εταιρία!

    • Τι όφελος έχει η toyota απο αυτό???νομίζεις δν θέλει να πουλήσει?για όλα φταίει το κράτος..για το ότι συζητάμε την τιμή του φταίει το κράτος…

    • η φορολογία της Ολλανδίας είναι πολύ πιο υψηλή…
      πηγαίνετε σε όλη την Ευρώπη κ βρείτε πιο φθηνά τσιγάρα…
      όλοι οι φίλοι στην αγγλία από ελλάδα προμηθευόντουσαν καπνό κ διάφορα!!

      στην Αγγλία απ’όσο ξέρω δεν φορολογούν τα κυβικά…
      κ γενικά δεν νομίζω να υπάρχει φόρος πολυτελείας κλπ

    • pariah

      Στην Αγγλία από όσο θυμάμαι το θέμα είναι η ασφάλιση των αυτοκινήτων καθώς τα ασφάλιστρα είναι που πονάνε…

    • όχι απλά πονάνε τα ασφάλιστρα στην Αγγλία…
      τσούζουν, σου πιάνουν το πωπώ κλπ κλπ!!

    • GioKak

      Παίζει ρόλο και το κόστος μεταφοράς αλλά και η χώρα προέλευσης!

      Άλλο είναι το κόστος μεταφοράς για ένα Seat που κατασκευάζεται στην Ισπανία και περνάει απέναντι στην Αγγλία(δηλαδή από ευρωπαϊκή χώρα σε ευρωπαϊκή χώρα!) , και άλλο για ένα αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στην Ιαπωνία και πρέπει να έρθει στην Ευρώπη!

      Δεν μπορούν τα καημένα να κολυμπήσουν μωρέ και τα βαπόρια είναι πανάκριβα!

       ;-Ρ   “πλακίτσα”!    ;-)

    • pariah

      Ισχύει…αλλά θα έπρεπε όλα τα μοντέλα made in japan να ήταν αντίστοιχα πιο ακριβά. Και αν βάλεις μέσα την ισοτιμία (αν και έχει πέσει κάπως) με το γιεν, μετριάζουν κάπως τις επιπτώσεις της μεταφοράς. Όταν το made in japan cuore έχει όσο ο ανταγωνισμός τότε θα περίμενα λίγο πιο ανταγωνιστική τιμολόγηση στην περίπτωση του toyobaru καθώς το κόστος εξέλιξης είναι κομμένο στη μέση….

    • hellboy

      και οχι δεν γαμιετε η τογιοτα αλλα οι κυβερνησεις της ελλαδας και της ολλανδιας.εχουμε το ιδιο συστημα υπερφορολογισης στα αυτοκινητα στην ολανδια δεν φενετε γιατι απλα δεν εχεουν αναγκη τοσο το αυτοκινητο εχουν τρενα λεωφορεια και ποδηλατα!!!!!!!!!!!!!
      σκεψου ποσο λαθος κανεις  30χιλιαρικα στην ευρωπη πλην ελλαδας ολλανδιας και αγγλιας…….

  • Pete

    xaxa einai treloi re den paizei alli eksigisi….

  • B 12 K

    Εεεεεεμμμμ…Με τοσα φερνω απο Ιαπωνια S15 Spec R του βγαζω πινακιδες,ασφαλειες κλπ κλπ και κανω καμια 10αρια trackdays…Α και εχω ενα πανεμορφο coupe για απειρες βελτιωσεις..

  • Constantine

    Πριν λίγο καιρό που έλεγα πως το αμαξι ειναι πολύ ακριβό για αυτα που προσφέρει και τις εποχές που ζούμε κατι γατάκια με σήμα το αστέρι !! με κράζανε .

    Τωρα οι πιο πολλοι στα λόγια μου έρχεστε !! 

    Για την ιστορία …εγώ αν ειναι να πληρώσω 2000 κυβικά τέλη , τεκμήρια και εκτατες εισφορές για να κάνω μπατιλίκια , παίρνω ενα S2000 με 12-15000 σε πολύ καλή κατάσταση και του δίνω και καταλαβαίνει και εχω πιο πολλα γκάζια και μια πληθώρα δοκιμασμένων μετατροπών να του εφαρμόσω . Ασε που θα εχω και αλλα 30.000 περίσσευμα να τα φαω σε βενζίνη, εφορία και καμμένα λάστιχα !!! 

    • Mika

      Etoimasou na dexteis epithesh apo ta gatakia!!!!!
      :p

      I see what you mean though…
      ;-)

      Eisai trellos????Thes ena kainourio kai na sou meinoun kai resta????

      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2011085/

      An sou fainetai akribo, pare kati se poly kalh katastash

      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1883722/

    • δεν κάνεις μόνο πατιλίκια πάντος..υπόψιν..

    • johny

       υπαρχουν και ανθρωποι που δε τους αρεσουν τα μεταχειρισμενα

    • GioKak

       Εννοείται!!! +1

    • Constantine

      Υπάρχει και το Mx-5 απο καινούργιο που κοστίζει τα 15-20.000 λιγότερο και κάνει ακριβώς τα ίδια και καλυτερα ίσως 

    • GioKak

      MAZDA MX-5 ROADSTER 2.0 Mid 31.400  (+500 μεταλλικό χρώμα)

      MAZDA MX-5 ROADSTER COUPE 2.0 Mid 34.480  (+500 μεταλλικό χρώμα)

      38.500 – 31.400 = 7.100 euro

      Αυτές είναι οι φθηνότερες εκδόσεις του δίλιτρου, που είναι οι διαφορές των 15-20.000?

      http://www.mazda.gr/models/mx5/prices/index.htm

      Υ.Γ Αν εννοούσες τις τιμές του 1.8(που δεν κάνει ούτε τα μισά, όχι τα ίδια), μιλάμε για άλλο αυτοκίνητο, ούτε σε κινητήρα μπορεί να το ανταγωνιστεί αλλά ούτε και σε δυναμική συμπεριφορά λόγω έλλειψης μπλοκέ!

    • Constantine

      Γιατί χωρίς μπλοκέ το Mx-5 δεν μπορεί να σου προσφέρει μπαντιλίκια ή δεν ειναι ευκολοδήγητο ;;; Η μήπως το Τογιομπαρού στα 39.000 θα είναι φούλ εξτρα ;;; 

      Μια χαρά ειναι το Mx5 και πολύ παιχνιδιάρικο κιόλας , ασε που θα διατηρήσει καλύτερη μεταπωλητική αξία απο το Τογίοτα σε 3-4 χρονια . 

      Οι επιλογες και τα γούστα ειναι προσωπικά ο καθένας παίρνει αυτό που του αρέσει . Εγώ αν ειχα να δώσω 40-45000 που θα θελει ενα Τογιομπαρου , θα αγόραζα μια Μercedes C-class coupe καλύτερα και ας μην ημουν στα μπατιλίκια ολη μερα θα ειχα αμαξι για γούστα ολοκληρωμένα 

    • GioKak

      Οποιοδήποτε πισωκίνητο χωρίς μπλοκέ έχει πολύ μεγάλες διαφορές από το ίδιο αυτοκίνητο με μπλοκέ! Δεν είναι το θέμα στο αν θα είναι πιο δύσκολο στην οδήγηση, αλλά θα σπινάρει ανεξέλεγκτα τον εσωτερικό του τροχό κάτω από πίεση σε δρόμο με στροφές, δηλαδή δεν θα κάνει με τίποτα για “μπαντιλίκια”!

        Φαντάσου πως θα ήταν μια E30 M3 χωρίς μπλοκέ ή οποιαδήποτε Μ3 ή η νέα Μ5 με τον twin turbo V8 των 560 ίππων και των 680nm ροπής! Θα έστριβαν με τον ίδιο τρόπο?
        Πως θα ήταν ένα MR-2 ή ένα S2000 χωρίς μπλοκέ? Φαντάσου μια Ferrari 599 χωρίς μπλοκέ, τι χρόνους θα έγραφε αν “χάζευε” ο πίσω εσωτερικός τροχός της σε όλες τις στροφές?

        Όλα τα παραπάνω και πολλά ακόμα πισωκίνητα αλλά και προσθιοκίνητα, θα ήταν τα ίδια αυτοκίνητα σε οδική συμπεριφορά χωρίς το μπλοκέ διαφορικό τους?

      Y.Γ για δες ένα παράδειγμα : http://www.youtube.com/watch?v=0FQHW3q9v1s&feature=related

    • Constantine

       Δεν διαφωνώ σε αυτα που λες απλά το 1.8 Mx5 εχει 120 άλογα και καλη κατανομή ως αμάξι , οχι 300 και 500 όπως τα παραπάνω που αναφέρεις .Σε αυτα τα άλογα και με την ισορροπία που εχει δεν χανει τις στροφές εύκολα . Εχω γνωστό που το εχει εδω και 3 χρόνια νομίζω , μια χαρά παιχνιδιάρικο ειναι χωρίς παρεκτροπές

    • nikxan1

       exeis dikio SE GENIKES GRAMMES.
      piswkinhto xwris mploke exw kai’gw. einai pollew fores poy spiniarei mono thn mia roda, alla einai kai polles fores poy spiniarei kai tis 2. kai exei poly plaka!!!!!
      h malakia einai oti, mploke gia to diko mou den mporw na brw gamwto!!!

    • GioKak

       Σπινάρει και τις δύο γιατί το οδηγείς στην ελληνική υπεράσφαλτο!!!……….=)=)=)=)

    • nikxan1

       οχι ρε, γιατι ειναι κτηνος και εχει τρομακτικη υπερδυναμη…..
      :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    • η υπερδύναμη φταιεί..χαχαχαχ

    • johny

      το κατα ποσο κανει τα ιδια το mx5 δε μπορεις να το ξερεις χωρις να εχεις οδηγηδει και τα δυο. Σε συκριτικο που εχω διαβασει ελεγε οτι το toyobaru ειναι αλλου σε σχεση με το mx5 σε οδικη συμπεριφορα. Βεβαια το ξερω οτι απολυτη εμπιστοσυνη σε περιοδικο δε μπορεις να εχεις, αλλα απο το τιποτα καλυτερα.

  • tetos

    καλως η κακως η toyota επρεπε να το φερει στην ελλαδα,τωρα αν ειναι γκαντεμια που υποκειται σε τρελους φορους λογω κυβικων δεν ειναι προβλημα δικο της αλλα της πουτανας της ελλαδας,για αυτο και σε αλλες χωρες ειναι μια χαρα επιλογη,ο καθενας οπως το βλεπει,δεν μπορουν ολες οι εταιρειες να βγαζουν μοντελα που συμφερουν τους ελληνες,παντως αν δεν ηταν η φορολογια των κυβικων δεν νομιζω οτι οι περισσοτεροι απο εσας θα το απορριπτατε τοσο ευκολα,

  • palp

    Από την άλλη υπάρχουν και εναλλακτικές αυτού του τύπου: http://bit.ly/Ls6u4o που καλό είναι να τις λαμβάνουμε υπόψη, ειδικά άμα μας ενδιαφέρει το αυτοκίνητο να είναι σπορ.

    • fatals

      Και εχεις και Lotus, και ειναι και πιο σπανιο, τωρα για το πιο ομορφο δεν ξερω γουστα ειναι

  • George

    έτσι κι αλλιώς λεφτά δεν υπάρχουν, δυστηχώς….

  • Γιωργος Σαραντινελλης

    aman autoi i toyota me giwse teleiws…vlepw t ft 86 k ksetrelenomai k tou allazoun ta xarakthristika p m aresan perisotero…eee t sinithisa tlk k marese k etc..meta apo epidoseis t perimena episis kltr alla telos pantwn pire polla thetika sxolia gia tn odigiki simperifora p auto itan k zitoumeno fisika…k erxetai k auti i timi kapaki k irthe i apaksiwsi

  • Guest

    to amaksi isws einai akrivo epeidh ftiaxthke gia sugekrimeno skopo, thn apolaush kai h apolaush einai eidos poluteleias… uparxoun ki alla autokinhta me perissoterh dunamh ktl omws den ksekinhsan san project odhghkhs apolaushs alla san kapoia grhgora autokinhta.. proswpikh apopsh: to amaksi einai akrivo kai xwris na eimai o clarkson katalavainw pws den dineis 40 xiliarika gia 200 bhp kai diskofrena megethous renault clio..

  • kostasg7

    Καλά και τα παρδαλά κατσίκια γελάνε με την toyota.
    Ένα σπορ μοντέλο βγάλανε μετά απο καιρό και το πουλάνε χρυσό. Δηλαδή τι έχει παραπάνω αυτό το αυτοκίνητο απο ένα renault megane rs ή ένα vw scirocco r ή ένα opel astra opc μπορεί να μου πει κάποιος; Γιατί είναι 5 χιλιάρικα πιo ακριβό από αυτά τα μοντέλα που ανέφερα;Τι νομίζουν εκεί στην toyota; Ότι ξαφνικά έγιναν Mercedes; Ότι ξαφνικά πήραν τη χάρη και την φήμη της BMW μήπως; Ή μήπως έχουν ανεβάσει τον πήχη και κοιτούν κατάματα την audi;
    Ευχαριστώ άλλα δε θα πάρω…

    • Πρώτον δεν δίνει τέτοια τιμή η toyota για την Ελλάδα,άλλα φταίει το κόστος φορολόγησεις της Ελλάδας…2δευτερόν μην μιλάς για τα bmw,audi,mercedes λέσ και είναι οι θεοί της αυτοκίνησης…η κάθε εταιρία έχει συμβάλη με το λιθαράκι της…απλά η toyota και οι περισότερεσ ιαπωνικέσ έχουν στραφέι αλλού…δν νομίζω πώς δν μπορούν να φτάσουν τις παραπάνω αιτερίες..άλλωστε το κάνουν με τις θιγατρικέσ τους..που δν έχουν να ζηλέψουν τπτ…το toyota αυτό…είναι κάτι παραπάνω δεσ που όλοι λένε την οδιγική του συμπεριφορά καλύτερη μιάς boxter και παραπάνω..το αμάξι δν έχει απλά ένα σηματάκι έχει λιγή δουλίτσα πάνω του..

    • kostasg7

      Όταν λέτε τα VW είναι υπερτιμημένα εδώ στην Ελλάδα τότε φταίει το group δε φταίει η Ελλάδα ε;
      Ότι μας συμφέρει λέμε…Τα άλλα τα δίλιτρα γιατί έχουν πio λογικές τιμές από το gt 86; Μήπως φταίει πάλι η Ελλάδα;
      Δηλαδή το s3 που ξεκινάει από 38 χιλιάρικα εκεί δεν το πιάνει το κόστος φορολόγησης;

    • δεν έρχεται απο ιαπωνία το s3…έρχεται απο ευρωπαική χώρα….και δν είναι υπερτημημένα τα vw…πέραν τον συζητήσεων που κάνουμε για πλάκα…για κάθε εταιρία εδώ κάνουμε χαβάλε και κρεμόαστε απο τις μαλακίες που κάνουν…ναι έχω κράξει επανελημένος την vw και πολλέσ άλλες αυτό δν σημαίνει όμως ότι δν την σέβομαι…δν είναι απαρατήρητη εταιρία….μπορεί να είμαι τρελαμένος για τα ιαπωνικά άλλα το σωστό πρέπει να λέγετε..άλλο οι πλάκες που κάνουμε και πειράζουμε τους groypακηδες εδώ μέσα..

    • kostasg7

      Κοίτα φίλε μου καταρχάς όλοι ξέρουμε ότι δεν υπάρχει κράτος,ζούμε δυστυχώς σε μια μπανανία και τα περι φορολόγησης που λες έχεις και κάποιο δίκαιο. Στο κομμάτι που διαφωνώ μαζί σου είναι δηλαδή το αυτοκίνητο επειδή έρχεται απο Ιαπωνία το φορολογούμε περισσότερο απ’ότι αν ήταν απο οποιαδήποτε Ευρωπαική χώρα; Σ’αυτό νομίζω κάνεις λάθος ;)
      Αλλα ρε παλικάρι αν και είμαι fun των Γερμανικών αυτοκινήτων και τυχαίνει να έχω στην κατοχή μου VW και είμαι ευχαριστημένος απ’το αυτοκίνητο όταν είδα αυτή τη photo που έβαλες στο προφίλ σου πέθανα στα γέλοια. ;)))))))))))

    • ε ναί λογικό..για το χαβαλέ τα κάνουμε όλα και κυρίως την έχω βάλει για τον babino1983…hahah..γιατι μ αρέσει να τον πειράζω…..Κοίτα το αμάξι έρχεται απο χώρα που είναι μια μέρα μπροστά απο εμάς…εκεί έχουν άλλο νόμισμα…+ να έρθει απο εδω εκεί και δεύτερον όπως  είπαμε και οι δύο οι έλλαδα γαμιέται και έχει 120%φπα…;)…

    • hellboy

       εκει δεν φτεει η ελλαδα γιατι απλα φτιαχνετε στην ΕΕ υπαρχουν στην αγορα αλλα μπραντ που ειναι φτηνοτερα και καλυτερα με – 5000χιλιαρικα.δηλαδη παρε το πολο αδειο απο εξοπλισμο κανει 12500 και γεματο φτανει τα 15000,το κολτ γεματο εχει 13500. δεν φτεει καθολου η vw δεν υπερτιμολογει!!
      σε ολη την ευρωπη ισχιουν οι παραπανω τιμες της vw απο τον ανταγωνισμο…………

    • Tsou Kostas

      δεν ειναι ουτε μονο η τουοτα ελλας, ουτε μονο η φορολογια, ειναι και οι 2. Μην εκπλαγεις αν σε 3-4 χρονια που θα τους τελειωσουν οι καψουρηδες που εδωσα 40, το δεις 29.000. Παντα ετσι δεν γινετε?

    • ε η τουοτα ελλάς πάει με την φορολογία της έλλαδας…για την ελλάδα μιλάμε…οι πιό πολλοί κατηγορούν την τουοτα σαν τουοτα….οχι την τουότα ελλάς..

    • Tsou Kostas

      εχεις μπερδευτει. Ακου πως δουλευει το κολπο. Η toyota hellas, ειναι της toyota europe, που ειναι της toyota motor co δλδ της μαμας. Η εδω αντιπρωσοπεια δεν κανει οτι γουσταρει αλλα οτι της λενε. Δεν ειναι οπως ο θεοχαρακης ή οπως η ελμα και η Agripan.
      Καθε αυτοκινητο ερχεται με μια τιμη εργοστασιου, πανω στην οποια προστιθενται οι φοροι και αυτη η τιμη ειναι η χοντρικη του. Πανω σε αυτην μπαινει το κερδος της αντιπρωσοπιας και γινεται η λιανικη του. Στην περιπτωση της toyota hellas λοιπον το κερδος το αποφασισε η toyota europe και κατ’ επεκταση η Big Mama. Πολυ απλα θα δαγκωσουν στην αρχη αυτους που θα εδιναν μεχρι 40, μετα αυτους που θα εδιναν μεχρι 35, και τελος αυτους που θα εδιναν μεχρι 30.   

    • το ίδιο πράγμα λέμε…η μάμα λέει τιμη στην ευρώπη και μετά αυτή αποφασίζει για εμάς…εμφόσον εμείς έχουμε φπα στον θεό η τιμή του αυτοκινήτου εκτινάσεται στα ύψη…πια toyota φταίει λοιπόν???δν φταίει η φορολόγηση της ελλαδας???εξω γτ εχει 10κ κάτω???το gt-r γτ εξω κανει 90 και εδω 169κ??η νισσάν τα τσεπόνει??

    • pariah

      Ρε Γιώργο ανέφερες ξεχωριστά την toyota Ελλάς ότι ευθύνεται πέραν του κράτους. Και σου απάντησε ότι πέραν του κράτους η toyota Ελλάς απλά ότι πει η μαμά εταιρία κάνει. 

    • σοορυ άλλα πάλι δν κατάλαβα….γτ να θέλει η toyota η κανονική να το βάλει 10κ + σε εμάς???όλα είναι θέμα φορολογίας…η τουοτα εκδίδει μια τιμή και κιμένεται ανάλογα με την φορολογία της χώρας…

    • pariah

      Ξαναδιάβασε τι σου έγραψε ο κώστας και θα καταλάβεις τι σου είπε…

      “Καθε αυτοκινητο ερχεται με μια τιμη εργοστασιου, πανω στην οποια προστιθενται οι φοροι και αυτη η τιμη ειναι η χοντρικη του. Πανω σε αυτην μπαινει το κερδος της αντιπρωσοπιας και γινεται η λιανικη του. Στην περιπτωση της toyota hellas λοιπον το κερδος το αποφασισε η toyota europe και κατ’ επεκταση η Big Mama.”
       

      αυτό αφού είχες πει: “η τουοτα ελλάς πάει με την φορολογία της έλλαδας…για την ελλάδα μιλάμε…οι πιό πολλοί κατηγορούν την τουοτα σαν τουοτα….οχι την τουότα ελλάς.. ”

    • τεσπα μπερδέφτηκε το πράγμα…χαχαχ…δν βγάζω άκρη….

    • Tsou Kostas

      Τελευταια ευκαιρια. Το πρωτο rx8 που πουληθηκε στην ελλαδα εκανε 41500 το 2003. Το 2008 εκανε 35000 και το τελευταιο περυσι πουληθηκε 22.000. Εδω τωρα ποιος φταιει? οι φοροι?
      Το τουοτα τιμη εργοστασιου θα εχει γυρω στις 15000, και εκτελωνισμενο μετα φορων το πολυ να πηγαινει 25-30.  

    • pariah

      Xώρια ότι μέσα στα 2 αυτά χρόνια μπήκαν και φόροι (το ΦΠΑ πήγε στο 23% μαζί με κάτι πολυτελείας κοκ) και έφτασαν τα 22k…..Μόνο αν είχαν φέρει πολύ παραπάνω rx8 και είχαν στοκ και τα έδιναν στο κόστος δικαιολογείται τόοοοοσο μεγάλη πτώση…

    • Tsou Kostas

      Οταν αλλαξε ο τροπος υπολογισμου των τελων κυκλοφωριας, το ρχ απο 130 ευρω, πηγε στα 850… οπότε τα σκοτωσαν τελειως, μπορει και κατω του κοστους.

    • AsGTi

      Η ΕΛΜΑ αγόραζε “καραβιές” RX8, εξού και η διαφορά στο κόστος ανάλογα με την ποσότητα.

    • ναι το ξέρω αυτό…δν σ είπα για αυτό όμως εγώ…το ότι θα πέσει μέσα στα χρόνια…ναι φυσικά και θα πέσει…..για το τώρα μίλησα…..

    • AsGTi

      Ποιός το λέειπως η Toyota Hellas είναι θυγατρική της Toyota Europe;
      H Inchcape σου λέει τίποτα;

    • Tsou Kostas

      ειναι η εταιρια που φερνει τα τουοτα στην ευρωπη, το ηξερα, οι ονομασιες που εδωσα στον γιωργακη ειναι για να καταλαβει οτι η τουοτα ελλας δεν ειναι ξεχωριστος αντιπροσωπος οπως οι αλλοι “ιαπωνες”

    • Mika

      Logika etsi tha ginei..Giati molis perasoun oi prwtoi 100, 200, ante 500 kai bale fanatikoi Toyotaioi kai piswkinhtoi kapsourhdes, to amaksi tha menei stis antiproswpeies na skonizetai, opws emene to Type R an thymasai, kollhmeno xronia sta 32000….

      Opote, h tha to exoun na to koitane, h tha riksoun tis times opws les me prosfores kai meiwseis, klp..Na mh menei kai to opoio stok..

  • tetos

    μην ξεχνατε οτι κατασκευαζεται στην ιαπωνια και ειναι αρκετα ασυμφορη η εισαγωγη του.προσωπικα προτιμω την αξιοπιστια του απο τα 50 αλογα παραπανω του ανταγωνισμου,οποιος θελει να πληρωνει turbo ας κανει οτι θελει,ελευθερη αγορα ειμαστε,δουλεια να εχουν τα συνεργεια…..

    • pariah

      Na δεις οι φανοποιοί….

  • chris

    Παρακαλω μερικα κοροιδα  να παραλαβουν σε μαυρο,ασπρο,ασημι και δερμα μεσα….
    σε 4-5 χρονια 38000-20000= 18000 ευρο θα ειναι ευκαιρια για πολλους…

    • Mika

       …kai polla eipes!!!!
      ;-)

  • $26569747

    εγω με 40000 χιλιαρικα θα επαιρνα ενα nissan navara 3.0 με 231 αλογα!! μη κανει το λαθος αυτο το τουοτα να στηθει διπλα μου θα το σκισω!!

    • marios_7

      kai edw se vrika n milas gia navara…:P k egw re file tha mporousa na parw m 40 xiliarika k ena evo i mia lotus k na s perimena 3 fanaria parakatw, alla ali filosofia to ena, alli to allo…anomoia pragmata sigrineis edw

    • $26569747

      ουτε συγκρινα τπτ ουτε σου ειπα τι να παρεις εσυ.απλα ειπα τι θα επαιρνα εγω.δυστυχως η νισσαν δεν εχει κατι αντιστοιχο για να συγκριθει με αυτο το τουοτα ειναι ολα πολυ ανωτερα.το μονο κοντα στα 200 αλογα ειναι το navara.

    • χαχαχαχ….πήρα το σχόλιο σ σαν αστείο…και εγώ το ναβάρα..έχω…και θα ήθελα το 3λιτρο άλλα δν θα έκανα τα ίδια με το toyota…για αυτό θα πάρω ένα 200sx και τελείωσα…:P

    • marios_7

      dn kserw george an t pires san asteio, i an to palikari pio panw to eipe sta sovara i sta asteia, alla egw ayti ti stigmi an ithela n parw nissan, pragmatika dn nomizw oti m dinei kapoia epilogi…t mono nissan p sevomai einai to gt-r, alla epeidi dystixws dn einai gia mas ayta, apla oute kan tin koitaw tin nissan (kai gia to 200sx p anafereis pio panw, anaferomai sta kainouria tin montela k mono, palaiotera eixe kamposa aksioprepestata aytokinita, pleon bgazei t tiida)

    • $26569747

      παρε ενα 370z.εχω ακουσει καλα λογια για αυτο.τι λες???

    • marios_7

      milaw gia pio normal aytokinita…ksexasa na t anaferw ayto prin..opote exoume k leme apo nissan m aresoun gt-r k 370z…alla ayti ti stigmi me tis dedomenes sinthikes anaferomai s pio prosita px katigories auris-golf-astra, i mikra px yaris-clio-polo klp klp….(mn m peis micra, aisxos)…oso afora to sport tmima tis nissan dn mporw na pw mia xara, alla sta ypoloipa….vrasta

  • Stradale

    Εδώ εξωτερικό που είμαι, κοστίζει 28.800. Και η πλάκα είναι ότι ο τύπος λεει ντροπή,κοστίζει σχεδόν δέκα χιλιάρικα πάνω από την Ιαπωνια κτλ… :)

  • Monder

    γαμω την ελλαδα μου γαμω δεν μπορω αλλο με τισ μαλακιες που βλεπω να τιμορουν αυτον που θελει να αγορασει αυ/το

  • BeNikos

    m’aresoun oi iapones kataskeuastes kai sigkekrimena i nissan.to amaksi odws den aksizei gia 40k. ida prin merikes meres stin amfitheas mia ferrari spider anthraki nomizw i 360 (i f430 prepei na itan pou den pistevwwwwww) kai eixe autokolito polite 42k euro…daksi ta kivika polla, foroi ktlp… ama ixa ta leuta tha to eperna kai as sapize mesa se garaz :)

    • Mika

      Re mpagasa ki egw thn eida opws pernaga apo ekei…
      Ti foberh!!!!!!Xazeya…
      Kai na fantasteis eida ki egw th timh, parolo pou odhgousa!
      Akoma ekei einai????

    • AsGTi

      Ναι, 40.000€ μετά από (εκτεταμένη ίσως;) φανοποιεία.
      Στο car είχε φωτό με ότι να΄ναι καθίσματα, μετά έβαλαν τα “μαμά”.
      χμμμμ, όντως μόνο για βιτρίνα.

    • BeNikos

      telika ti einai 360 i f430?

  •  
    Πρόκειται για ειδικό αυτοκίνητο, αλλά όταν
    το Scirocco R με DSG έχει κάτω από 34000, όταν το νέο Astra OPC με 280
    άλογα έίναι στα 34500 (έγκυρες πηγές) το συγκεκριμένο Toyota με
    αμφιβόλου πιστότητας κινητήρα Subaru, μάλλον θα πάει άκλαυτο. Βέβαια, ο
    ειδικός τύπος,θα αρχίσει τα διθυραμβικά σχόλια, όπως γίνεται συνήθως.

    Ειπαμε καλη η ατμόσφαιρα και η πίσω κίνηση, αλλά νομίζω πως το MX5 με το
    2λιτρο κινητήρα είναι κι αυτό διασκεδαστικό και πολύ πιο φθηνο.

    • Mika

      Toso tha exei to Astra OPC???Einai sigouro????
      Kalh h timh…Panta h Opel edw exei logikes times…
      Kai ta prwta sxolia sta agglika tests einai idiaitera thetika gi ayto!!!!!
      Gia na doume…!!!

    • chris
    • Mika

      kiolas???Wpa….!!!!
      Apo 32500!!!Akoma kalytera..
      E, me tis 20ares kai to OPC appearance pack kai kati pshla, paei sxedon 35 opws leei o Giannhs.
      Kalh fash!!!

    • δυστυχώς όμως το λές είναι..και έτσι χαντακόνονται τα ιαπωνικά αυτοκίνητα….περιμένει να το πάρει ένα σορό κόσμος και τον γαμάνε με την τιμή…παρ’ολα αυτά πιστεύω πώς θα πουλήσει…ο ψαγμένος και ο τρελαμένος με ένα αμάξι η την εταιρία θα κάνει λίγο το σκατό του παξιμάδι..όπως έχει γίνετε συνέχεια με τα ιαπωνικά στην Ελλάδα

    • GioKak

      Επειδή δεν κατάλαβα το σχόλιό σου, μου το εξηγείς λίγο σε παρακαλώ?

      Τι θα πεί “αμφιβόλου ΠΙΣΤΟΤΗΤΑΣ κινητήρα Subaru”? Ή μήπως εννοούσες ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ?

      Για να ξέρω αν θα πρέπει να “στήσω αυτί” για να μάθω κάτι καινούριο ή αν θα πρέπει να πέσω κάτω από τα γέλια!!!!……

    •  Τι δεν κατάλαβες; Εχω δει αρκετά σπασμένα μπλοκ απο κινητήρες subaru.

    • Yiannis Kontopoulos

       Πες τα ρε μεγάλε. Μας έχουν φάει με τη αξιοπιστία των Japan. Εχω καεί με ένα Forester 2,5 XT και η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα……..ανύπαρκτη.

    • GioKak

      Εντελώς φιλικά, γιατί δεν μας λες πως ακριβώς κάηκες από το “Δασάρχη” σου για να μάθουμε κι εμείς να φυλαγόμαστε?

      Υ.Γ για την αντιπροσωπεία συμφωνώ απόλυτα!

    • Yiannis Kontopoulos

      Αρχές 2006 αγόρασα ένα Forester XT. Μετά απο 2 και κάτι χρόνια (με τα service στην ώρα τους) ραγίζει το μπλοκ του κινητήρα. Εγινε χαμός σε ΄ένα κατέβασμα και έμεινα επί τόπου. Λάδια κάτω, οταν λέμε χαμός το εννοούμε. Σκέφτηκα πως με τη τριετή εγγύηση, όλα θα έμπαιναν καινούργια επάνω, καθώς δεν ήταν κάποιο μεμονωμένο περιστατικό. Το μοτέρ, ήταν τελείως μαμά.
      Να μην τα πολυλογώ, στην αντιπροσωπεία, με τα 1000 ζόρια δέχθηκαν να μοιραστούμε τα έξοδα της επισκευής. (υπάρχουν αποδείξεις για όλα)
      Δεν είχα χρόνο και χρήμα για να χάσω και έτσι συμφώνησα. Πάντως απ ότι έμαθα αρκετά ΧΤ παρουσίασαν προβλήματα με ραγισμένα μπλοκ. Φυσικά μετά το έδωσα και πήρα ένα Q5 αλλά αυτό είναι άλλη πικρή ιστορία. Με το Μητσοτάκη δεν έχω σχέση πάντως.

    • GioKak

      Τι να σου πω, αυτό που μπορώ να σε συμβουλέψω μόνο είναι να ψάξεις λίγο καλύτερα για το Μητσοτάκη, δεν εξηγείται αλλιώς! =)

      Τι γνώμη μου για την ελληνική αντιπροσωπεία σου την είπα, είναι ανύπαρκτη και τα παίρνουν χοντρά από τα ανταλλακτικά! Έχω ακούσει τρελλά ποσά και έχω δει τιμολόγια και αποδείξεις από άλλο πλανήτη!

      Πάντως, από όσα γνωρίζω για τα Subaru, είσαι πολύ γκαντέμης ρε αδερφάκι μου, αν έβλεπες τι τραβάει του πεθερού μου καθημερινά και δεν έχει κάνει ΚΙΧ λέμε! Θα τράβαγες τα μαλλία σου 10 φορές περισσότερο με αυτό που σου έτυχε! Η πλειονότητα των Subaru όμως δεν είναι έτσι, μιλάω για τα εργοστασιακά και τα σωστά βελτιωμένα ΜΟΝΟ, μπορείς να το διασταυρώσεις με μαντράδες ανταλλακτικών, με συνεργεία αλλά και από τα ελληνικά impreza και forester club…;-)

    • hellboy

      πραγματικα ΑΤΥΧΟΣ!!!!!!!ειχα στα χερια μου ενα σουμπαρου Ε12 του 1994-1000ρι μικρο φορτηγακι,μινιμαλ-με 250χιλ χλμ το εσπαγα λαδια δεν εβαζα,1 φορα το ειχα παει για σερβις(εταιρικο ηταν)ειχε περασει πολλααααααα χερια και το πηγενα σπασμενο!!!!!κιχ δεν εβγαζε!!!!!!!!
      +εχω μπει σε φορεστερ του 2002-3 που ηταν ενοικιασμενο(ειχαμε παει να το αλλαξουμε)απο εταιρια ενοικιασεων,με ενα φορεστερ του 2007(τουρμπο κτλπ) το πηραμε με 243χιλ χλμ(!)-ναι ο τυπος το ειχε παει παντου!!!!-το αυτοκινητο το ειχε παρει καινουργιο ο τυπος και το ειχε ξεσκισει στην επιστροφη για αθηνα το φτασαμε στα 230χλμ/ωρα!!!!κιχ δεν εκανε!!!!!!!!!!!!αν εξερεσεις τις αναρτησεις που ηθελαν αλλαγη-οπως προειπαμε ενοικιασμενο!!!!!!!!!!!!

    • GioKak

        Όποτε περάσεις από Αιτωλοακαρνανία, ζήτα μου το τηλέφωνο να συναντηθούμε…θα σε πάω να δεις το Subaru Forester του πεθερού μου, αγορασμένο καινούριο το 2002! Τις προάλες, συμπλήρωσε 300.000χλμ στα χέρια μου, πηγαίνοντας στο Acropolis!

        Το πρωί, κατά τις 5, πριν ξεκινήσω για Acropolis, του συμπλήρωσα τα λάδια(μου είχε πει ο πεθερός μου από το βράδυ πως θέλει “λίγο” συμπλήρωμα!!!), ξέρεις πόσα λίτρα πήρε, ένα τετράλιτρο, ολόκληρο!  Ναι, καλά κατάλαβες, κινούταν χωρίς λάδια, ένας Θεός ξέρει για πόσα χιλιόμετρα!

        Ξέρεις πόσα service έχει κάνει το συγκεκριμένο Forester από την ημέρα αγοράς του? Μόλις 5!!! Είναι όλα γραμμένα και σφραγισμένα στο βιβλίο συντήρησης…για αλλαγές λαδιών τα ίδια, μόλις 5, μαζί με τα service, τις υπόλοιπες φορές απλά του συμπλήρωνε…ΑΝ το θυμόταν!

        Τέλος, τι θα πει πως έχεις δει αρκετά σπασμένα μπλοκ από κινητήρες Subaru? Τα είδες σε συνεργεία ή σε μάντρες ανταλακτικών? Ήταν εργοστασιακά ή βελτιωμένα, αν ήταν βελτιωμένα από ποιον ήταν?…Επίσης, στα 400.000χλμ που έχω συμπληρώσει οδηγόντας, ποτέ μου δεν έχω δει Subaru φορτωμένο σε φορτηγάκι οδικής βοήθειας, ποτέ!

      Υ.Γ ένας πάρα πολύ καλός γνωστός μου, δουλεύει σε μια εταιρεία εισαγωγής ανταλακτικών αυτοκινήτων στην Αθήνα, κοντά στο κέντρο, ξέρεις ποιοι είναι οι χειρότεροι πελάτες τους, αυτοί που οδηγούν Subaru, Mazda και τα καινούρια Hyundai και KIA!

      Υ.Γ2 αυτό το θέμα το διάβασες? https://www.autoblog.gr/2012/06/08/this-subaru-legacy-started-after-sitting-on-the-bottom-of-a-lake-for-three-months/

      Φιλικά πάντα, αλλά η πρόσκληση για να δεις το Forester με τα μάτια σου ισχύει κανονικά!

  • Akis883

    Τρελλή ευκαιρία!!!!!

    Προβλεπω μεγάλη λίστα αναμονής…..

  • Jimakos_2007

    isxuei…kai ama t pareis foul foul paei oso to toyota apla ine diaforetikis filosofias amaksia

    • Jimakos_2007

      gia tin akriveia 41110

  • Kριμα κοντα στα 35.000 ηταν καλα βεβαια ομως δε νομιζω να ενδιαφερονται τοσο πολυ για την ελληνικη αγορα σε αυτα τα χρηματα προτιμουν ιαρις και αουρις ..με τετοια κριση ο ελληνας δε σκεφτεται αμαξια 2λιτρα στη υπολοιπη ευρωπη θα πουλησει ομως.

  • Iliaskosmas

    δηλαδη θα υπαρξει εστω και ενας που θα παρει αυτο αντι για το ΤΤ?οι ανθρωποι δεν πανε καλα…εκτος απο το κυρος που δεν εχει ειναι και κακασχημο σε σχεση με το ΤΤ.οσο για τις πλαγιολησθησεις και τα φουμαρα που ακουμε οταν λιωσεις μια τετραδα λαστιχα θα ξεχασεις δια βιου το σπινιαρισμα…

    • marios_7

      tha sto thesw polu apla…..kane mia volta me ena piswkinito sport k mia volta me ena prosthiokinito sport amaksi….meta ela n ta ksanapeis ayta..k oso gia to thema emfanisis, einai kathara thema goustou….emena px pio polu m aresei to gt86 apo to tt, alla eipame einai thema goustou