Η Toyota ανακοίνωσε ότι το GT 86 θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη με αρχική τιμή 29.990 ευρώ. Η entry-level έκδοση θα διαθέτει Xenon φωτιστικά σώματα, LED φώτα ημέρας, προβολείς ομίχλης, ζάντες 17″, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Toyota Touch, το Smart Key, σύστημα keyless, ηλεκτρονικό cruise control, διζωνικό ηλεκτρονικό κλιματισμό, ESP, VSC και 7 αερόσακους. Στο επιπλέον εξοπλισμό υπάρχουν Alcantara θερμαινόμενα καθίσματα, αισθητήρες παρκαρίσματος, σύστημα πλοήγησης, το σύστημα Toyota Touch & Go καθώς και το Aero πακέτο. Το αυτόματο 6-τάχυτο κιβώτιο κοστίζει επιπλέον 1.550 ευρώ.

Μηχανικά φορά τον ατμοσφαιρικό τετρακύλιδρο 2.0-λιτρο (1998 κ.εκ) Boxer της Subaru που διαθέτει την D-4S τεχνολογία της Toyota που συνδυάζεται με άμεσο ψεκασμό στην εισαγωγή των βαλβίδων. Αποδίδει 200 άλογα στις 7.000 σ.α.λ με 205 Nm ροπής στις 6.600 σ.α.λ. Ο κινητήρας στροφάρει έως τις 7.400 σ.α.λ, έχει συμπίεση 12,1:1., οι κύλινδροι του κινητήρα έχουνε διάμετρο/διαδρομή 86 mm x 86 mm, η μπροστά ανάρτηση είναι MacPherson και η πίσω διπλών ψαλιδιών ενώ τέλος στο πορτμπαγκάζ μπορεί να μεταφέρει έως και 4 ελαστικά, έτσι σε περίπτωση που πας για κάποιο trackday. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6.8 δευτ. με τελική ταχύτητα 230 χλμ/ώρα.

Το GT 86 έχει πολύ χαμηλό κέντρο βάρους, 475 mm και μόλις 460 mm απόσταση από το έδαφος από το κέντρο του στροφάλου, χαμηλότερο από αυτό των Porsche Cayman, Nissan GT-R, Lancer EVO X, Subaru WRX STI. Έχει αναλογία βάρους 53:47 μπροστά πίσω, αεροδυναμικό συντελεστή 0,27 Cd και ζυγίζει από 1.210 κιλά έως 1.250 κιλά (ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού και το κιβώτιο). Πατά πάνω σε 17″ ζάντες αλουμινίου με ελαστικά διαστάσεων 215/45 μπροστά και 225/40 πίσω, το ρεζερβουάρ του είναι 50 λίτρων και θα είναι διαθέσιμο με δύο 6-τάχυτα κιβώτια, ένα μηχανικό και ένα αυτόματο με paddles στο τιμόνι.

Έχει κατανάλωση 8.0 λίτρα/100 χλμ με την αυτονομία του να φτάνει τα 620 χιλιόμετρα , η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι 6.15, έχει μήκος 4.240 mm, πλάτος 1.775 mm, ύψος 1.285 mm, μεταξόνιο 2.570 mm, μπροστά μετατρόχιο 1.520 mm και πίσω μετατρόχιο 1.540 mm. Η Toyota τονίζει ότι το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι επικεντρωμένο 100% στον οδηγό, δημιουργώντας έτσι το “απόλυτο” sportcar έτοιμο να μπορεί να προσφέρει συγκινήσεις.

[Πηγή: Toyota, FT86club]

  • Petros

    Εγώ το παρηγγειλα  σημερα στη ΤΟΥΟΤΑ σε κόκκινο! 34000 με κατι extra μου βγήκε! Σε 4 μήνες παράδοση…,

    •  kaloriziko!!!! siderenio!! kai na to xareis oso den paei!!!
      perimenoyme se 5 mines na mas peis entiposeis!!!!!!
      allo na mas ta leei enas opiosdipote dimosiografos…kai allo 1 filos!!!!!!!!

    • Mika

      Kaloriziko ki apo mena!!To parhggeiles mono pou to eides se photos kai prospectus????
      Ayto paei na pei fan!!!
      :p
      Sou eipan pote erxetai stis ektheseis??Apo poso ksekinaei edw??Mporeis na moirasteis mazi mas, an thes, times twn extra klp???Exoun bgei stous antiproswpous???

      Kalroriziko kai pali, enjoy it!

    • Tsou Kostas

      Μπράβο ρε φιλε, καλοταξιδο, με υγεια!!!
      Να τρως ενα ζευγαρι λαστιχα τον μηνα και να μην παθει γρατσουνια!!!

    • Constantine

      Καλορίζικο φίλε να το χαρείς και να ρίχνεις πολλά μπατιλίκια !! Περιμένουμε εντυπώσεις μόλις το πάρεις . !!!!!!!!!!!

    • glazz

      kaloriziko file euxomai na to xareis pragmatika…kai na mas peis entipwseis molis sou erthei…

    • Καλορίζικο! Με τι κιβώτιο το πήρες; έχεις κρατήσεις μήπως το χαρτάκι με τις τιμές, αξεσουάρ κτλ;

    • Mika

       Les na mh ta exei ayta????Twra to phre!!
      :p
      Prepei na ta kserei apeksw!!!LOL..
      Ki egw ayto perimenw na mas pei…Na ta kseroume apo prwto xeri, prin pame na to doume!!

    •  έστειλα και στην toyota hellas να μας στείλει τον κατάλογο. θα δούμε

    • Mika

       Wraios!!Xwse, otan ksereis!!!
      Arage,exoun parei xampari aytoi, h den exoun idea akoma?????
      Den einai oloi tzimania stis antiproswpeies!!!!
      :p

    • H Toyota Hellas μου απάντησε αυτό:
       
      Καλημέρα σας!

      Η πανευρωπαϊκή παρουσίαση του GT-86 θα γίνεις στις αρχές καλοκαιριού 2012.  Τότε θα ανακοινωθούν και οι τιμές του μοντέλου.

      Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας

      τι να πω…

    • loeb

      Ελεος θα μπορουσαν να σου δωσουν τις τιμες εστω και ανεπισημα αν δεν ηθελαν να εκτεθουν! Θα εγραφες συμφωνα με φημες ή με πηγες και θα ηταν και αυτοι εξυπηρετικοι και το blog ενημερωμενο. Ωρες ωρες απορω με την τακτικη τους…

    • pariah

      Kαλά άλλο είναι το θέμα loeb….Αν δεις καλύτερα θα καταλάβεις γιατί ευγενικά ρώτησε ο autoblogger σχετικά με το χαρτάκι με τις τιμές και τον εξοπλισμό…

    •  μα αν ήδη δέχονται παραγγελίες γιατί δεν ανακοινώνουν έστω την τιμή;;;;

    • pariah

      Γιατί εγώ πιστεύω πως δεν εκτελούν παραγγελίες;;;;

    •  θα το μάθουμε σύντομα ;)

    • Mika

       Mazi sou, mou fainetai poly dyskolo….Den kserw..

    • Mika

      Ayto pou sou eipa!Den exoun idea ti tous ginetai!!!
      Eprepe na tous eleges pws o filos to parhggeile,klp…Alla pou tha bgaleis akrh…
      To sitre pou mphka, den grafei tipota akoma, oute sta prosexws!!!

      As mas pei o Petros an thelei, pou phge, se poion dealer, ti tou eipan,klp…
      Apla, m ayta pou egrapses san apanthsh,fobamai pws oi 4 mhnes isws einai perissoteroi….

    • σιγά μην βγάλεις άκρη Mika με το press. που ξέρει τι γίνεται στις αντιπροσωπείες;

    • Mika

       Mika, alla pes to ki etsi!!!
      :p
      :-)))))))))))))

    • oooppss! οκ! το ξέχασα! :P :D edited

    • Mika

       LOOOL
      Plaka, kanoume!!!!

    • Μικα μήν γελάς πολύ…χαχχ σου έχω δώρακι…:P:P
      like a shark…:P:P

    • gkast79

      ΡΕ ΓΙΩΡΓΗ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΤΑΧΙ …. ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΡΕ ΠΟΥ….

    • Mika

      Prosexe, tha bgei na se dagkwsei sto mpouti!!!!
      LOL….

      :-))))))))))

    • vaggscoobys

       καλοτάξιδο και καλορίζικο!!!μπράβο!!!αυτά είναι ωραία νέα!!!

    • freedoom1013

      Με το καλό φίλε μου να σου έρθει και να το χαρείς όσο μπορείς! Καλοτάξιδο να είναι!

  • cfu

    poly kali timi,gia ena special aytokinito

  • oldjohn

    καλορίζικο φίλε και καλοτάξιδο!!!αναμένουμε εντυπώσεις…

  • καλή η τιμή του και παίρνεις γνήσια πισωκούνα Τoyota.Όσο για αυτούς που έλεγαν ότι θα κάνει 40++ τώρα κρυφτείτε 

  • ilikeyourcar

    Πολυ καλη τιμη… για ενα ωραιο σε ολα του αμαξι. 

    Αν και επηρεαστηκα τωρα απο το βιντεο με το caterham και παιζει να προτιμουσα εκεινο για driver’s car…αλλα στο πραγματικο κοσμο που χρειαζεσαι και 2 αεροσακους ρε αδερφε το gt-86 ειναι αστερι.

    • cfu

      το 
      caterham ειναι ενα απο τα απολυτα αυτοκινητα διασκεδασης και trackday,αλλα για καθε μερα No way !!!!το GT86,μπορεις και αυτο να το εχεις για διασκεδαση-trackday αλλα και για καθε μερα εχει 6 αεροσακους,abs,esp,διαφορα συστηματα ασφαλειας,a/c,ειναι ενα μοντερνο ασφαλες αυτοκινητο,που προσφερη και διασκεδαση.ειναι διαφορετικη κατηγορια αυτα τα 2,το 
      caterham το περνη καποιος που τα 26.000 τα εχει ετσι για πλακα,η καποιος που ειναι ερωτευμενος με τα trackday και τα μαζευει σιγα-σιγα τα λεφτα

    • παντωσ αν και δεν εχω οδηγησει το RX-8 cosmos …πιστευω ηταν ενα κλικ πανω απο αυτο!!!! δεν το μειωνω το GT…αλλα προσωπικα δεν μου βγαζει το κατι παραπανω……

    • cfu

      χμ….δεν ξερω,χααχα ολο και καποιο video και έμπιστη γνωμη θα κυκλοφορήσει στο internet
      και τα 2 ειναι γνησια αληθινά καταπληκτικα αυτοκινητα,προτιμο βεβαια το GT86, επειδή εχει πιο “φυσιολογικό” κινητηρα και ειναι 9 χρονακια πιο καινουργιο 

    • h ιστορια θα δειξει για τουσ κινητηρεσ!!!!
      για το αλλο δεν μεnει παρα να τα δοκιμασεισ και τα 2//και να βγαλεισ τα συμπερασαμτα σου!!!!  :-)))

    • ilikeyourcar

      Αυτο ακριβως ειπα και εγω. Παντως αν ειχα τα χρηματα θα μπορουσα να κανω τις παραχωρησεις και να το εχω και για καθημερινη χρηση εκτος απο διασκεδαση. Δεν νομιζω να ειναι πιο ζορικο απο το να κυκλοφορεις με μηχανη… θεμα συνηθειας ειναι ολα. 

    •  ετσι!!!!  ;-)

  • cfu

    tha symfoniso mazi sas !!! eleos ekei sti toyota,to site mesa den exei tipota,oute kan sta mellontika,ekei exei kati gelia Prius.

    • Mika

       Giati re sy, ksereis ti zoriko pou einai to Prius???
      Mh to blepeis etsi!!
      :-))))))))))))

    • cfu

      lol !!!!!!!!!! θα παω το βραδυ στο GT5 να το κανω καμμια 300 αρια αλογα!!!!! μονο εκει γινεται ζορικο !!!!!!

    •  ελα τωρα να σε δω!!!! μολισ μπηκα !!!  ;-)

    • cfu

      den mporo tora gamoto,apo tis 12 kai meta to vrady.. 

  • kotsos

    Παιδια τρεξτε . Με 30000€ και τεχνολογια αιχμης 2000cc 200hp.
    Ευγε.  Ξερω ξερω ολοι για την πισοκουνα θα το παρετε.

    • και πισωκούνα να μην ήταν θα το έπερνα ξέρεισ γιατί???γιάτι είναι ένα all time classic τζαπανέζικο που έχει αφήσει και θα αφήσει ιστορία…δεύτερον όλοι ξέρουμε ότι όταν βγάζει ενα σπόρ αυτοκίνητο η τογιότα είναι αυτοκίνητο και σπόρ με όλη την σημασία της λέξως…ακόμα και αν δεν έχει τούρμπο και ακομα και αν δεν είναι 300 άλογα με dsg…είναι όμως ενα αμάξι στημένο που αυτο έχει σημασία και όχι τόσο τα άλογα και είναι και ένα αμάξι που ξέρεις οτι θα είναι πάντα δίπλα σου…έπισης μερικοί θεωρείτε τεχνολογία αιχμής να έχει το αμάξι τούρμπο και 500 άλογα… δώσε στους φίλους μας τους γερμνανούς να βγάλουν απο 2.000cc 200 άλογα…μήπως να αναφέρω κανά s2000???ουτε αυτο είναι τεχνολογία αιχμής???που απο 2.000cc βγάζει 240 άλογα ατμοσφαιράτα και στα 1.000cc 120 άλογα???που είναι οι φίλοι μας οι γερμάνοι???ένδοξο τούρμπο έδωσεσ δουλεία στούς γερμανούς…ειδάλως βγαίνουν τα άλογα με v8 και v52…για να μήν πάω πιο πάλια κάπου στο 1984 που η νισσάν έβγαλε το nissan skyline DR30 RS-Turbo 2.000cc 202hp 24 κιλα ροπής…και αυτό μούφα είναι ε???

    • pariah

      Το all time classic είναι σίγουρο…Το εσωτερικό είναι λες και το χαν ξεχάσει και το επανέφεραν από το ’80…

      Το sport toyota δεν είναι πάντα σπορ με όλη την σημασία της λέξης….Corolla ts (δεν νομίζω να είχε τίποτα άλλο αναφοράς πέραν του μοτέρ), yaris ts, auris (είχε μια απάτη 2,4lt 170Ps σαν το stilo…). Οι celica πόσο σπορ ήταν σε στήσιμο σε σχέση με τον ανταγωνισμό;;;Αν εξαιρέσεις την gt4 απλά ήταν ένα κουπέ. 

      Συνεπώς μην λέμε ότι πάντα όποτε βάζει το πρόθεμα “sport” το αμάξι θα είναι γαμάτο…Όσο ανεβαίνεις κυβικά η ειδική ισχύς των 100+Ps/lt, έχω την εντύπωση ότι είναι πιο δύσκολο να επιτευχθεί και bmw & porsche έχουν δείξει αν ξέρουν να την επιτυγχάνουν…Το πως ενδιαφέρει τον άλλο να εξοπλίσει ένα αμάξι δεν σημαίνει ότι δεν έχει τεχνογνωσία…Άλλωστε οι νίκες σε f1, lemans, wrc το αποδεικνύουν. Το twincharger ποιος το κανε να δουλέψει;;;Μην μου αντιπαραβάλλεις τον wankel γιατί ακόμη υφίστανται οι ιδιοτροπίες του που μόνο για σπορ μοντέλο ανέχονται.

      Συνεπώς αν λες που είναι οι γερμανοί σε κυβικά 1lt-2lt, που είναι οι Ιάπωνες στα πιο μεγάλα και την κατηγορία των supercars; mclaren f1, zonda, gumpert κ.α. τι μηχανές έχουν;;;Άρα, όπως έχουν βγάλει οι Ιάπωνες κάποια καλά δείγματα έτσι έχουν βγάλει και οι άλλοι…Kαι στην υψηλή λίγκα παίζουν χρόνια τώρα….

      Τελειώνω το off topic και μην αρπάζεσαι μιας και δεν είπε πουθενά ευθέως ότι είναι μούφα επειδή είναι γιαπωνέζικο. Εγώ αν και ήμουν ένθερμος υποστηρικτής του με χάλασε η τελική εμφάνιση και όχι τόσο το μοτέρ αν και θα περίμενα να στρόφαρε κ.α. 7200 πάει το ibizaki μου (με πρόγραμμα μεν αλλά τα πάει…). Πισωγύρισμα σε σχέση με τον 1,8 vvti… 

    • Mika

      Sorry,asxeto,den to exw parakolouthisei,poio Sibizaki exeis????

    • pariah

      Toy ’04 είναι, το 101 όμως όχι το 75άρι.

    •  me to programma poso exei paei??
      to ekanes top gun??
      115??

    • pariah

      To top gun άντε να έχει 112-113….Εγώ το έχω πρώτο στάδιο άντε να ταν 117Ps τότε,τώρα όλο και κάποιο θα έχει ψοφήσει. Άλλο που ξέρω έχει φτάσει λίγο πάνω από τα 120Ps με πιο άγριο πρόγραμμα αλλά και αυτό κόφτη στις 7200σαλ.

    • Δεν αρπάχτηκα απλώς άνοιξα μια μεγάλη κουβέντα:P…λοιπόν όταν λέω που είναι οι γερμάνοι ενοω σε αυτή την κατηγοριά…δεν είπα οτι σε παραπάνω κυβικά και άλογα δεν μπορούν να το καταφέρουν..έκει επευβαίνουν v6,v8 και v10 κόλπα…
      Οτάν είπα ότι είναι σπόρ όλα ενοώ τα θρυλικά αυτοκινητά της που έχουν μείνει ως σπόρ στην ιστορια απο τισ επιδόσεισ τους…βλέπε  toyota ae86 levin,toyota supra,toyota celica gt4…
      Επίσης αυτά τα supercars που αποκαλείς δεν θα τα έλεγα έτσι ακριβώς..αλλα πίο πολύ στα hypercars…σούπερ καρσ..έχουν οι ίαπωνεσ και ξέρουμε πολύ καλα τι κάνουν…μηχανέσ μπορούν να βγάλουν και το ξέρουμε όλοι..ωστόσο εγώ πιστεύω πώς στο θέμα απο σούπερ καρ και πάνω το πάνε σιγά σιγά το θέμα και καλά κάνουν…απο το να βγούν ένα πρώι και να πούν βγάζουμε hypercar 1200 άλογα…όπως κάτι γαλλικέσ και κάτι αμερικάνικεσ εταιρίεσ…αα επίσης δεν είχα σκοπόο να αναφέρω τον wankel αλλα μιάς και τον ανέφερες να πώ ότι μπορεί να έχει καποία προβλήματα ακόμη αλλα και η audi δεν κατάφερε ποτέ να τον κάνει να λειτουργήσει και μάλιστα σε αυτοκίνητα παραγωγής…
      Εμένα απο θέμα εμφάνισης το gt με ξενέρωσε στην αρχή αλλα έπειτα το συνήθισα..το εσωτέρικο μου φτάνει και μου περησεύει αφου δεν με νοιάζει και τοσο…και οι επιδόσεισ του είναι οτι πρέπει…φυσικά για την Ελλάδα ένα τουρμπάκι θα ήταν οτι πρέπει…αλλα ένα καθαρόαιμο ιαπωνικό..πρέπει να ξυρίζει κιόλας…
      Τέσπα το θέμα είναι πώς οι ιάπωνεσ έχουν μεινεί πίσω στο θέμα Euro 5 και δύναμη και δν ξέρω αν κάνουν κάτι για αυτό!!!σημάδια οτι μπορούν μας έχουν δείξει αλλα δεν μπορώ να καταλάβω ΤΩΡΑ τι κάνουν….

    • pariah

      Η audi τον είχε τον wankel (σαν nsu) σε ολη την γκάμα της. Στο προφίλ όμως των οικογενειακών δεν ταίριαζε. Η mazda τον έχει μόνο στα rx. Άλλες οι προσδοκίες και οι απαιτήσεις από ένα οικογενειακό και άλλο από ενα σπορ αμάξι…Το είπα και έιπα και παραπάνω άλλωστε…Αλλες οι πωλήσεις των σπορ μοντέλων και άλλων των οικογενειακών και συνεπώς το ποσοστό που πρέπει να καλύψεις για αστοχίες.

      Στα μικρά κυβικά σου είπα για ον twicharger όπου η nissan  στο micra  δεν τον τον έκανε λειτουργικό…Επίσης λες για v8,v10,v12….Θεωρείς ότι είναι πιο δύσκολο να βγάλεις δύναμη από τα 4κύλινδρα των άντε το πολύ 2,0lt από ότι στα πολυκύλινδρα;;;;Ίσα ίσα στα hypercars έχεις την κορυφαία τεχνολογία. Πάντως αν δεις η mazda έχει το 6άρι με  1.8 120Ps….Βρες ευρωπαϊκό με τέτοια δύναμη. Θα μου πεις ότι οι ιάπωνες βγαζουν 1.6 με 136Ps αλλά klein….Στην ίδια τιμή ο άλλος θα δώσει και πάνω από 20kg ροπή. Εσύ εστίασες στον wankel…

      Δεν μου απάντησες σχετικά με το κατά πόσο δικαιολογούν το πρόθεμα sport τα yaris, auris k.a.

      To vag  ένα ξημέρωμα είπε 1001Ps…Απότομα το πήγαν…Αλλά και στα supercars έχουν αδιάλειπτη παρουσία ενώ οι ιάπωνες μετά τα πρώτα euro είχαν χαθεί….Αν ένα gtr (και ένα άντε lfa στα supercars) είναι ολόκληρη η ιαπωνική αυτοκινητβιομηχανία τότε παω πάσο. Άντε βάζω και τα lotus….

    • Anonymous

       δεν εχεις υπολογισει οτι οι γερμανοι και να θελουν, δεν τους επιτρεπουν να φτιαξουν τετοιο μοτερ. Υπαρχουν καποιοι περιορισμοι στους ρυπους απο την ευρωπαικη ενωση. Να βγαλουν τοσα αλογα απο ατμοσφαιρικο μια χαρα μπορουν και αυτοι… 
      οσο για το skyline που λες, την ιδια 10ετία η audi δεν ειχει τον 2.2 με 315 αλογα ??  

    • δν ξέρω τι είχε η audi οπότε δν μπορώ να σου πώ και τίποτα και σέβομαι αυτο που λέσ εμφόσον οι γνώσεισ μου για τα γερμάνικα σταματάνε σε ένα σημείο!!!!ξέρω όμως πώς οι ιαπωνικέσ αιτερίεσ με την ιαπωνία είχαν συμφωνήσει μέγιστο οριο ίππων 280 άλογα…για αυτό και όλα τα skyline ήταν 280 άλογα για αυτο ήταν και το rx,7subaru,evo,honda nsx 280,supra..και το μιτσυ 3000gt….αλλιώς θα αίπεζαν πολύ παραπάνω!!οσο για αυτο που λέ σοτι δεν τους επιτρέπουν δεν το καταλαβαίνω…γιατί το s2000 δεν κυκλοφόρησε ευρώπη με τον ατμοσφαιράτο??

    • pariah

      Αν έχεις ακουστά το rs2 τότε ξέρεις το μοτέρ που σου λέει…Επίσης το όριο ιπποδύναμης ίσχυε στην Ιαπωνία, όχι παντού. Όσο για το s2000 όταν κυκλοφόρησε Ευρώπη, κυκλοφόρησε μετά και ο 1,8vvti από toyota που τον σταμάτησαν γιατί τους έπιασαν οι εκπομπές ρύπων…Τα πρώτα euro δεν ήταν τόσο αυστηρά όπως τα τελευταία.

  • cfu
  • snooker

    ΑΠΟΡΩ ΠΟΙΟΙ ΑΠΙΘΑΝΟΙ ΘΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝΕ 40 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΘΛΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΘΥΜΙΖΕΙ ΧΙΟΥΝΤΑΙ.ΑΠΑΙΣΙΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.Ο ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ.ΔΕΝ ΘΑ ΠΟΙΑΣΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ(2 ΛΙΤΡΟ ΓΑΡ)ΜΕΤΡΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΧΩΡΩΝ.ΜΑΠΑ ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ.

  • C F R

    ειναι αρκετα βαρυ 1200+ οποτε θελει παραπανο αλογα οτι και να λετε τα 200 ειναι λιγα
    τωρα για καποιον που οδηγα καθημερινα 120 αλογα αμαξι μια χαρα ειναι βεβαια

    θα προτημουσα να φορα ενα μοτερ 1.6 turbo με 200 αλογα και 30 κιλα ροπης εκει να δεις τι ειναι fun to drive !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • nikxan1

      εχεις την εντυπωση οτι θα το αφησουν πολλοι ιδιοκτητες ως εχει???
      παμε στοιχημα οτι μεσα σε πολυ λιγο καιρο, θα βγουν BOLT-ON-KITS που θα ανεβαζουν ροπη και ιπποδυναμη???
      απλά σου δινουν μια φτηνη (στο εξωτερικο) βαση, να ξεκινησεις να χτιζεις το υπεραμαξι των ονειρων σου.
      η λεξη ΤΟΥΟΤΑ σου εγγυαται οτι δεν θα σπασει.
      το οτι ειναι πισωκουνα, σου εγγυαται οτι θα χαιρεσαι να οδηγας.
      το οτι ειναι μποξερ, σου υποσχεται τρομερο ηχο.
      το οτι εχει χαμηλο κεντρο βαρους, σου υποσχεται κοφτερη συμπεριφορα.
      ειναι ενα πααααααααρα πολυ καλο αμαξι, μια παααααααααααρα πολυ καλη βαση, που οσα λεφτα ριξεις πανω του, τοσο πιο καλο θα το κανεις.
      περιμενε λιγο καιρο, και θα βλεπεις τις βελτιωσεις απο τον καθε βελτιωτικο οικο!!!!

    • C F R

      αν ειναι με το που το παρω να σκεφτομε για bolt on kits κτλπ τοτε χανουμε την ουσια

      θα προτημουσα βετλιωση 1 σταδιου το πολυ με περιφεριακα και μονο και οταν ενας κινητηρας ειναι ατμοσφερικος τοτε δεν τον τουρμπιζεις ετσι απλα .

    • nikxan1

      αν ηταν ετσι, δεν θα εκανε μονο τοσο, θα εκανε πολυ περισσοτερα.εμενα μ’αρεσει η ιδεα. θα εχεις μια καλη βαση, και το προχωρας κατα το δοκουν.
      ειτε ατμοσφαιρικα, ειτε τουρμπατα. και το στηνεις οπως θες, ειτε για ντριφτ, ειτε για στροφιλικι.
      απλα ειναι κακες οι εποχες…..
      πολυ κριμα.

    • C F R

      δηλαδη ποσο θα εκανε??? το να κανουν εναν κινητηρα ατμοσφερικο να εχει 200 αλογα ειναι πιο δυσκολο και πολυδαπανο απο το να βγαλεις απο ενα 1.6 turbo 200 και πιο ευκολα περνα euro 5-6 κτλπ. δεν μπορω να καταλαβω τι λογικη τους……… τα ατμοσφερικα πεθαναν εδω και καιρο ακομα και η honda το νεο type r turbo θα το παραγει !!!!!!!!!!!!!¨τωρα το καταλαβαν πως τα καυσαερια δεν πρεπει να φευγουν ετσι απλα ανεκμεταλευτα στην ατμοσφερα !

    • nikxan1

      δεν τα ξερεις και πολυ καλα……
      ακου:
      το TYPE-R ειναι ενα απο τα αυτοκινητα, οπως και το RX-8 και το FOCUS RS, τα οποια θα κοβοντουσαν απο την παραγωγη, λογω εκπομπων διοξειδειου.
      τα τουρμπο μοτερ, εκ φυσης, παραγουν πολυ λιγοτερο CO2.
      αυτος ειναι και ο λογος που η χοντα γυρισε στις τουρμπινες. μα ξερουμε ολοι πολυ καλα, οτι ολη η ιστορια και η υπαρξη της χοντας, ειναι ταυτισμενη με την ατμοσφαιρα και το τρελο στοφαρισμα.
      οποτε αναγκαστικα, στροφη στις τουρμπινες, αν και εφοσον θελανε να εχουν αντιπροσωπο στην κατηγορια εκεινη.
      οσον αφορα το TOYOTA, εχεις δικιο, προφανως θα ξοδεψαν ενα μεγαλο BUDGET για να βγαλουν αφενος τα αλογα απο το ατμοσφαιρικο μοτερ, αφετερου, χωρις να ξεφυγουν σε εκπομπες ρυπων.
      μην ξεχνας, οτι στο εξωτερικο, κανει τα μισα λεφτα.
      αρα, μιας και κανει μισα λεφτα, στηριζει την αποψη μου, οτι παιρνεις μια φτηνη βαση, να το κανεις οτι γουσταρεις.  το στηνεις οπου και οπως θες, αναλογα με τις ορεξεις σου και το χρημα που διαθετεις. προσωπικα, αν το επαιρνα ΣΗΜΕΡΑ στα χερια μου, δεν θα το εστρωνα καθολου. αυριο το πρωι θα το εκλεινα μεσα, θα πεταγα μια Τ30, ενα F.M. intercooler με ενα καλο προγραμμα, αναρτηση KW προς drift μερια, ενα καλο μπουρακι, ενα καλο προγραμματακι, και παμε!!!!!
      προσωπικη μου αποψη, ειναι οτι κανανε μεγαλο σφαλμα που δεν βγαλανε το FT-86 και βγαλανε αυτο το χοντροκομμενο μπιφτεκι. το FT κερδιζει οχι μονο λογω πισωκινησης, αλλα και εμφανισης.
      θα δουμε την συνεχεια φιλε. μπορει να βγει ενα 16αρι τουρμπακι, ή πολλα αφτερ μαρκετ κιτακια με τουρμπινες ή 4πεταλουδες εισαγωγες. 2 δρομοι δηλαδη, τουρμπο και ατμοσφαιρα.
      εδω θα ειμαστε να τα λεμε.

    • C F R

      καταλαβα το σκεπτικο σου ως προς την εξελιξη του αυτοκινητου !
      οσο για την honda θα ηθελα να σε ρωτησω δηλαδη μπορει η toyota να παραγει 200 αλογα απο 2.0 και να περνα τους ρυπους??? και δεν μπορει h honda που η ζωη της ηταν η ατμοσφερικη δυναμη ?? και βεβαια μπορει απλα τωρα θα δειτε με το νεο type r τι παει να παει turbo και στροφαρισμα μαζι !!!

  • nikxan1

    ειμαι ο μονος που πιστευω οτι το FT-86 ειναι 2.500 φορες πιο ομορφο απο το GT-86????
    οταν πρωτοειδα το FT-86 σκεφτομουν να βρω τροπο να πουλησω κανα νεφρο για να το παρω!!!!
    το GT-86 ειλικρινα, δεν με ερεθισε καθολου!!!!

    • VaggD

      μου βάζεις ιδέες και είμαι νέος για να μείνω από τώρα με ένα νεφρό…….

    • Mika

      Den eisai monos, to idio skeftomaste polloi alloi…..Idiws pisw, to FT-86 elege trella, ta fwta pou dialeksan telika na baloun to adikoun afantasta…

  • savas_kelpe

     Ένα ακόμα αυτοκίνητο καθημερινότητας που υπόσχεται να γράψει πολλά χιλιόμετρα για να ικανοποιήσει τον εκάστοτε οδηγό του, το μόνο άδικο ότι θα δεχτεί πολύ κακομεταχείρηση εξωτερικά με τα body kit και της επιλογές του ιδιοκτήτη του.