Σύμφωνα με την The Wall Street Journal, η BMW διόγκωσε τις πωλήσεις της του Ιουλίου ώστε να περάσει τις αντίστοιχες πωλήσεις της Mercedes-Benz ώστε να διατηρήσει την πρώτη θέση στη “μάχη” των πωλήσεων των γερμανικών πολυτελών αυτοκινήτων.

Η BMW προσέφερε 7.000 δολάρια έκπτωση στα MY2012 μοντέλα με την προϋπόθεση οι αντιπρόσωποι να ανέφεραν ότι τα αυτοκίνητα είχαν πουληθεί μέχρι τις 31 Ιουλίου. Τελικά το μαγείρεμα των πωλήσεων αυτοκινήτων δεν γίνεται μόνο στη Γερμανία. Η Wall Street Journal αναφέρει ότι τα αυτοκίνητα αυτά, ενώ είχανε παρουσιαστεί ως πουλημένα τον Ιούλιο, πωλούνται αυτές τις ημέρες ως καινούργια στις αντιπροσωπείες. Μαγειρέματα παντού, μόνο και μόνο για να διατηρήσουν έναν “άτυπο” τίτλο.


[Πηγή: The Wall Street Journal | Photo Copyright: CHRISTOF STACHE/AFP/Getty Images]