Τα τελευταία χρόνια, έχει φουντώσει η κόντρα των αυτοκινητοβιομηχανιών σχετικά με τον χρόνο που γράφουν τα αυτοκίνητα τους στα 20,81 χλμ του Nurburgring Νordschleife των 154 στροφών. Τους 10 γρηγορότερους χρόνους τους έχουμε δει και πήραμε μια γεύση από το πόσο έχουνε κατέβει οι χρόνοι στην “Πράσινη Κόλαση”, παρατσούκλι που της έδωσε ο Niki Lauda, μετά το ατύχημα του στο Grand Priχ του 1976.


Αρκετές είναι οι εταιρίες αυτές που έχουνε μόνιμες εγκαταστάσεις στη πίστα, όπως η BMW, η Porsche και η Jaguar, ενώ οι υπόλοιπες, στέλνουν εκεί τους μηχανικούς τους, ώστε αυτοί να ρυθμίσουν όσο καλύτερα μπορούν τα νέα μοντέλα τους.

Αρκετοί CEO των εταιριών, έχουνε δηλώσει ότι το Nurburgring επιδρά θετικά στις πωλήσεις των μοντέλων τους, γι’αυτό και προσπαθούν συνέχεια να πετύχουν καλύτερους χρόνους από τους ανταγωνιστές τους. Η κόντρα της Nissan με την Porsche είναι ίσως η μεγαλύτερη, αφού οι δύο εταιρίες είχανε επιδοθεί σε μια άτυπη κόντρα σχετικά με το πιο αυτοκίνητο, GT-R και 911, είναι ταχύτερο στο Ring.

Το ερώτημα είναι αν στον μέσο καταναλωτή, τον νοιάζει τι χρόνο έχει γράψει το αυτοκίνητο του στο Nurburgring, σε μια πίστα που είναι πιθανότερο να μην την επισκεφτεί ποτέ στη ζωή του, με την επίδοση να έχει γίνει από κάποιον επαγγελματία οδηγό που γνωρίζει κάθε στροφή της πίστας καλύτερα από τα ίδια του τα χέρια. Τι γνώμη έχεις εσύ; Θα επηρεαζόσουν από τους χρόνους ενός αυτοκινήτου στο Ring, προτού προβείς στην αγορά του;

[Πηγή: Autonews]