Αφού είδαμε το προσπέκτους της, η Porsche ανακοίνωσε, ότι η 918 Spyder γυρνά στο Nürburgring Nordschleife σε 7:14, 8 δευτερόλεπτα γρηγορότερα, από ότι έλεγε αρχικά (7:22).

Να θυμίσω για ακόμη μια φορά, ότι μηχανικά διαθέτει έναν V8 4.6-λίτρων ο οποίος προέρχεται από το αγωνιστικό Porsche RS Spyder LMP2. Ο κινητήρας αποδίδει 570 άλογα, 50 περισσότερα από όσα αρχικά είχε σχεδιαστεί και σε συνδυασμό με τους 2 ηλεκτροκινητήρες του (3 διέθετε το πρωτότυπο), οι οποίοι είναι τοποθετημένοι ανά ένας σε κάθε άξονα, που αποδίδουν 90 kW (122 άλογα) και 80 kW (109 άλογα), θα αποδίδει συνολικά 770 795 άλογα. Οι ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 6.8 kWh.

Έχει μέση κατανάλωση μικρότερη από 3 λίτρα/100 χλμ, εκπομπές CO2 περίπου 70 γρ/χλμ, και στεγνό ζυγίζει 1.675 κιλά με το σώμα να ζυγίζει 220 κιλά και έχει αναλογία 2.15 κιλά ανά ίππο, καλύτερη δηλαδή από την Lamborghini Aventador η οποία έχει αναλογία 2.25 κιλών ανά ίππο. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3.1 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 325 χλμ/ώρα. Αν θέλεις να μάθεις την παραμικρή λεπτομέρεια για το νέο υβριδικό hypercar πρέπει να διαβάσεις αυτό το άρθρο.

Ανανέωση: Προστέθηκε και το επίσημο δελτίο τύπου στο οποίο αναφέρει ότι το hypercar θα αποδίδει τελικά 795 άλογα και το ρεκόρ έγινε με ελαστικά παραγωγής της Michelin και το αυτοκίνητο φορούσε το πακέτο Weissach το οποίο βελτιώνει τις οδηγικές επιδόσεις.

[Πηγή: Porsche]

Δελτίο Τύπου

Successful test drive on the “Nürburgring-Nordschleife”

918 Spyder prototype turns in lap time of seven minutes and 14 seconds

Stuttgart. On September 18th, in test drives on the “Nürburgring-Nordschleife”, a Porsche 918 Spyder prototype turned in a remarkable best time of just 07:14 minutes for the 20.6 km long circuit. One year before its production launch, the plug-in hybrid super sports car from Porsche AG is already proving its superlative dynamic performance potential far surpassing all expectations placed in it. Dr. Frank Walliser, overall project leader for the 918 Spyder: “By turning in a fabulous time of 07:14 minutes, the 918 Spyder prototype has already fully confirmed the viability of its future concept after just a few months on the road.”

The lap time of the Porsche 918 Spyder prototype is one of the best ever clocked for street-legal vehicles with standard production tyres. The course was only available to the development team from Weissach for one lap, and it had to be started from a standstill. The plug-in hybrid super sports car with over 795 hp was equipped with production tyres from development partner Michelin as well as the optional “Weissach” package, which integrates modifications that boost driving performance.