Μια συμφωνία που ξεκίνησε με μεγάλες φιλοδοξίες, αλλά λόγω της δεινής οικονομικής κατάστασης της Ευρωζώνης και της PSA Peugeot-Citroen, οι δύο εταιρίες δεν έχουνε ακόμη ολοκληρώσει τη συμφωνία τους. Η συμφωνία μεταξύ των δύο εταιριών, αναφέρει ότι θα δημιουργήσουν μια κοινή πλατφόρμα αλλά και μια κοινοπραξία για την προμήθεια προϊόντων και άλλων αγαθών από τους παγκόσμιους προμηθευτές τους.


Η GM και η PSA θα μοιραστούν μερικές πλατφόρμες, πάνελ, αλλά και εξαρτήματα των αυτοκινήτων τους σε παγκόσμιο επίπεδο, ώστε να επιτευχθεί μείωση του κόστους παραγωγής κατά 2 δις δολάρια και αύξηση των κερδών τους, με ταυτόχρονη μείωση των εκπομπών CO2. Οι δύο εταιρίες θα επικεντρωθούν κυρίως σε μικρά και μεσαία αυτοκίνητα, σε MPV αλλά και σε SUV και αν όλα πάνε σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό, το πρώτο κοινό αυτοκίνητο θα βγει στην αγορά το 2016.

Τα σχέδια περιλαμβάνουν την μετακίνηση του Opel Corsa ώστε αυτό να φορά πλατφόρμα της Peugeot ενώ τα Citroen C5 και Peugeot 508 θα κατασκευάζονται πάνω σε μια πλατφόρμα της General Motors. H Peugeot είχε ανακοινώσει ότι θα επενδύσει 220 εκατ. ευρώ ώστε να αναπτύσσει νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το οποίο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Valenciennes στη Γαλλία, αλλά οι Γάλλοι, έκλεισαν το project αφού ένα τέτοιο κιβώτιο θα μπορούσε να το πάρει από την GM. Η Peugeot θέλει επίσης να κατασκευάσει ένα νέο μικρό αυτοκίνητο με την βοήθεια της GM για την αγορά της Λατινικής Αμερικής.

Ο CEO της PSA από το Παρίσι δήλωσε ότι η συμφωνία της εταιρίας του με την GM, απαιτεί την έγκριση των ρυθμιστικών αρχών και ευελπιστεί, αυτή να επιτευχθεί μέχρι και το τέλος του Νοέμβρη.

[Πηγή: Bloomberg]