Ψεύτικες ετικέτες κατανάλωσης για 900.000 αυτοκίνητα της Hyundai – Kia, θα πληρώσει τουλάχιστον 3,1 δις δολάρια!

Σχετικά άρθρα

Η Επιτροπή Προστασίας του Περιβάλλοντος της Αμερικής (EPA) είναι υπεύθυνη να κοιτά αν οι καταναλώσεις που ανακοινώνουν οι εταιρίες στα αυτοκίνητα τους, είναι όντως πραγματικές με τον όμιλο Hyundai – Kia να πρέπει να πληρώσει πλέον 3,1 δις δολάρια αφού εντοπίστηκαν 900.000 αυτοκίνητα αποτελούμενα από 8 μοντέλα της Hyundai και 5 της Kia που η πραγματική κατανάλωση, ήταν μεγαλύτερη από αυτή που έγραφε η εταιρία στις ετικέτες.

Οι εταιρίες παραδέχθηκαν ότι είχαν παρουσιάσει εσφαλμένα στοιχεία ως προς την κατανάλωση καυσίμων των οχημάτων τους. Σίγουρα η είδηση αυτή είναι ένα τεράστιο πλήγμα για την αξιοπιστία των Κορεατικών εταιριών με τα αυτοκίνητα που εμπλέκονται στην υπόθεση να είναι κατασκευασμένο από το 2011 έως και τις 31 Οκτωβρίου 2012. Οι εταιρίες θα πρέπει να τοποθετήσουν νέα αυτοκόλλητα με την αυξημένη κατανάλωση, τόσο στα ήδη πουλημένα αυτοκίνητα, όσο και σε αυτά που δεν έχουνε ακόμη πουληθεί.

Οι αναλυτές δηλώνουν ότι το πλήγμα αξιοπιστίας των δύο εταιρειών θα χρειαστεί τουλάχιστον μία δεκαετία για να ανακτηθεί. Οι μετοχές τους κατέγραψαν πτώση 7% στην κορεατική αγορά, ενώ μόνο για τη Hyundai η μείωση της κεφαλαιοποίησης υπολογίζεται στα 3,1 δισ. δολ. μέσα σε μία συνεδρίαση.

Οι επενδυτές ανησυχούν για το ύψος των αποζημιώσεων που θα κληθούν να δώσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε 1 εκατ. πελάτες τους. Αναλυτές αναφέρουν ότι το κόστος για τις δύο αυτοκινητοβιομηχανίες μπορεί να ανέλθει σε δεκάδες εκατομμύρια δολάρια ενώ κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο μεμονωμένων αγωγών από πελάτες, όπου ήδη μερικοί ξεκίνησαν.

Η Hyundai αναφέρει πως το λάθος έγινε μόνο στις πωλήσεις που αφορούν στη Βόρειο Αμερική, αφού όλα τα αυτοκίνητα Hyundai που πουλήθηκαν σε άλλες περιοχές του κόσμου έχουν τα σωστά στοιχεία ως προς την αξιολόγηση για την οικονομία καυσίμων

Ορισμένοι αναλυτές λένε ότι σε αντίθεση με την Τoyota Motor Corp και την Ford Motor Co, η Hyundai και η θυγατρική της, Kia παραδέχθηκαν αμέσως το λάθος τους και ανακοίνωσαν σχέδιο αποζημίωσης, έτσι οι επιπτώσεις μπορεί να είναι μικρότερες από εκείνες των ανταγωνιστών τους.

Η εταιρεία θα επιστρέψει στους ιδιοκτήτες τα χρήματα για τα επιπλέον έξοδα που έκαναν για καύσιμα καθώς και +15%, ενώ δημοσίευσε μια ολοσέλιδη διαφήμιση σε εφημερίδα την Κυριακή για να ζητήσει συγγνώμη.

Αναλυτικά τις παλιές και τις νέες καταναλώσεις μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί, όπου θα δεις τις νέες καταναλώσεις να έχουνε μειωθεί κατά 1 έως 2 mpg.

[Πηγή: Hyundai, Kia, Autonews | Photo Copyright: AP Photo/Nam Y. Huh]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Old vs. new MPG claims for Hyundai, Kia models

HYUNDAI FUEL ECONOMY ESTIMATES
Current Fuel Economy Label (MPG) Modified Fuel Economy Label (MPG)
City Hwy Combined City Hwy Combined
2011 Models
Elantra
A-6, 1.8L, 4cyl 29 40 33 28 38 32
M-6, 1.8L, 4cyl 29 40 33 28 38 32
Sonata HEV
35 40 37 34 39 36
2012 Models
Accent
A-6, 1.6L, 4cyl 30 40 33 28 37 31
M-6, 1.6L, 4cyl 30 40 34 28 37 32
Azera
A-6, 3.3L, 6cyl 20 29 23 20 28 23
Elantra
A-6, 1.8L, 4cyl 29 40 33 28 38 32
M-6, 1.8L, 4cyl 29 40 33 28 38 32
Genesis
A-8, 3.8L, 6cyl 19 29 22 18 28 22
A-8, 4.6L, 8cyl 17 26 20 16 25 19
A-8, 5.0L, 8cyl 17 26 20 17 25 20
(R-Spec) A-8, 5.0L, 8cyl 16 25 19 16 25 18
Sonata HEV
35 40 37 34 39 36
Tucson 2WD
A-6, 2.0L, 4cyl 23 31 26 22 29 25
M-5, 2.0L, 4cyl 20 27 23 20 26 22
A-6, 2.4L, 4cyl 22 32 25 21 30 25
Tucson 4WD
A-6, 2.4L, 4cyl 21 28 23 20 27 23
Veloster
AM-6, 1.6L, 4cyl 29 38 32 27 35 30
M-6, 1.6L, 4cyl 28 40 32 27 37 31
2013 Models
Accent
A-6, 1.6L, 4cyl 30 40 33 28 37 31
M-6, 1.6L, 4cyl 30 40 34 28 37 32
Azera
A-6, 3.3L, 6cyl 20 30 24 20 29 23
Elantra
A-6, 1.8L, 4cyl 29 40 33 28 38 32
M-6, 1.8L, 4cyl 29 40 33 28 38 32
A-6, 1.8L, 4cyl 30 40 34 28 38 32
Elantra Coupe
A-6, 1.8L, 4cyl 28 39 32 27 37 31
M-6, 1.8L, 4cyl 29 40 33 28 38 32
Elantra GT
A-6, 1.8L, 4cyl 28 39 32 27 37 30
M-6, 1.8L, 4cyl 27 39 31 26 37 30
Genesis
A-8, 3.8L, 6cyl 19 29 22 18 28 22
(R-Spec) A-8, 5.0L, 8cyl 16 25 19 16 25 18
Santa Fe Sport 2WD
A-6, 2.0L, 4cyl (*T) 21 31 25 20 27 23
A-6, 2.4L, 4cyl 22 33 26 21 29 24
Santa Fe Sport 4WD
A-6, 2.0L, 4cyl (*T) 20 27 22 19 24 21
A-6, 2.4L, 4cyl 21 28 23 20 26 22
Tucson 2WD
A-6, 2.0L, 4cyl 23 31 26 22 29 25
M-5, 2.0L, 4cyl 20 27 23 20 26 22
A-6, 2.4L, 4cyl 22 32 25 21 30 25
Tucson 4WD
A-6, 2.4L, 4cyl 21 28 23 20 27 23
Veloster
AM-6, 1.6L, 4cyl 29 40 33 28 37 31
A-6, 1.6L, 4cyl (*T) 25 34 29 24 31 28
M-6, 1.6L, 4cyl 28 40 32 27 37 31
M-6, 1.6L, 4cyl (*T) 26 38 30 24 35 28
KIA FUEL ECONOMY ESTIMATES
Current Fuel Economy Label (MPG) Modified Fuel Economy Label (MPG)
City Hwy Combined City Hwy Combined
2011 Models
Optima HEV
35 40 37 34 39 36
2012 Models
Rio
A-6, 1.6L, 4cyl 30 40 33 28 36 31
M-6, 1.6L, 4cyl 30 40 34 29 37 32
Sorento 2WD
A-6, 2.4L, 4cyl (*GDI) 22 32 25 21 30 24
Sorento 4WD
A-6, 2.4L, 4cyl (*GDI) 21 28 23 20 26 22
Soul
A-6, 1.6L, 4cyl 27 35 30 25 30 27
M-6, 1.6L, 4cyl 27 35 30 25 30 27
A-6, 2.0L, 4cyl 26 34 29 23 28 25
M-6, 2.0L, 4cyl 26 34 29 24 29 26
Soul ECO
A-6, 1.6L, 4cyl 29 36 32 26 31 28
A-6, 2.0L, 4cyl 27 35 30 24 29 26
Sportage 2WD
A-6, 2.0L, 4cyl (*T) 22 29 24 21 28 24
A-6, 2.4L, 4cyl 22 32 25 21 30 25
M-6, 2.4L, 4cyl 21 29 24 20 27 23
Sportage 4WD
A-6, 2.0L, 4cyl (*T) 21 26 23 20 25 22
A-6, 2.4L, 4cyl 21 28 24 20 27 23
2013 Models
Rio
A-6, 1.6L, 4cyl 30 40 33 28 36 31
M-6, 1.6L, 4cyl 30 40 34 29 37 32
(Eco) A-6, 1.6L, 4cyl 31 40 34 30 36 32
Sorento 2WD
A-6, 2.4L, 4cyl (*SIDI) 22 32 25 21 30 24
Sorento 4WD
A-6, 2.4L, 4cyl (*GDI) 21 28 23 20 26 22
Soul
A-6, 1.6L, 4cyl 27 35 30 25 30 27
M-6, 1.6L, 4cyl 27 35 30 25 30 27
A-6, 2.0L, 4cyl 26 34 29 23 28 25
M-6, 2.0L, 4cyl 26 34 29 24 29 26
Soul ECO
A-6, 1.6L, 4cyl 29 36 32 26 31 28
A-6, 2.0L, 4cyl 27 35 30 24 29 26
Sportage 2WD
A-6, 2.0L, 4cyl 22 29 24 21 28 24
A-6, 2.4L, 4cyl 22 32 25 21 30 25
M-6, 2.4L, 4cyl 21 29 24 20 27 23
Sportage 4WD
A-6, 2.0L, 4cyl 21 26 23 20 25 22
A-6, 2.4L, 4cyl 21 28 24 20 27 23

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr