Ναι! Στην Ελλάδα, δεν ανεχόμαστε το καυσαέριο των οχημάτων. Αρκεί να βγαίνει από όχημα άλλου! Αν βγαίνει από το δικό μας…ε εντάξει μόνο εμείς είμαστε; Είναι κοινό μυστικό πλέον πως πολλοί αυτοκινητιστές diesel οχημάτων κυρίως, κάνουν ευρεία χρήση νοθευμένου ή παρανόμου πετρελαίου, κυρίως ναυτικού, χρησιμοποιόντας ως δικαιλογητική βάση, κυρίως την άσχημη οικονομική κατάσταση.


Σε διάλογο μου με οδηγό ταξί άκουσα την εξής απλούστατη φράση:

Το βλέπεις το ντουμάνι του μπροστά (σσ ταξί); Ναυτικό πετρέλαιο είναι. Δε παθαίνει όμως ο κινητήρας τίποτα. Απλά κάθε 100.000 χλμ αλλάζεις τα μπέκ!

Ε εντάξει ρε συ τότε, άμα είναι μόνο τα μπέκ που θέλουν αλλαγή σούπερ!

Σοβαρά όμως τώρα, τι περιμένει κανείς από τη μοναδική “ευρωπαϊκή” χώρα που αντί να οδεύει μπροστά (όπως οι υπόλοιπες 26), κάνει διαρκώς κύκλους γύρω από τον άξονά της;

Ας μιλήσουμε λίγο για τις επιπτώσεις στην υγεία από τα καυσαέρια. Ερευνητές του Πανεπιστημίου Λιντς αναφέρουν με δημοσίευσή τους στο επιστημονικό έντυπο «American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine» πως το μονοξείδιο του άνθρακα εισχωρεί στον οργανισμό με αποτέλεσμα την εκτόπιση του οξυγόνου από αυτόν , θέτοντάς τον έτσι σε μια διαρκή “ασφυξία”.

Στην Ελλάδα εφαρμόζεται από το 2007 ένας αυστηρός νόμος για το τρόπο που μετράται από κινητή μονάδα του Υπουργείου περιβάλλοντος σε συνεργασία με το Υπουργείο προστασίας του πολίτη, το καυσαέριο που εκπέμπεται από οχήματα (και εν συνεχεία του νόμου και η απόφαση για τη μέτρηση των καυσαερίων από δίκυκλα και τρίκυκλα). Άμα έχετε δει ποτέ τέτοιο συνεργείο να κάνει έλεγχο βγάλτε το φωτό. Σίγουρα θα αποτελεί “ντοκουμέντο”.

Σε συνέχεια του νόμου ο ΚΟΚ έρχεται να επιβάλει ένα τρομακτικό πρόστιμο σε όσους οδηγούς το όχημα τους εκπέμπει πάνω από το επιτρεπτό. Κρατήσου. Καθόλου point system & 200 ευρώ πρόστιμο (εντός 10 ημερών 100 ευρώ).

Συμπέρασμα; Είμαστε σε πολύ καλό δρόμο!