H Audi στη κορυφή της πολυτελούς κατηγορίας στην Ελληνική αγορά το 2012

Σχετικά άρθρα

Audi A3 2013

Την πρώτη θέση στην πολυτελή κατηγορία της Ελληνικής αγοράς κατέκτησε η Audi και το 2012, με 1.811 ταξινομήσεις αυτοκινήτων και με μια διαφορά 482 αυτοκινήτων από τον δεύτερο κύριο ανταγωνιστή της, αυξάνοντας παράλληλα και το μερίδιο της στην αγορά κατά 0,5 ποσοστιαίες μονάδες από 2,6% το 2011 σε 3,1% το 2012, παρά το δυσμενές οικονομικό κλίμα και τις ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες που επικρατούσαν στην Ελληνική αγορά και κυρίως στην αγορά του αυτοκινήτου.

Η Audi ήταν 1η στις λιανικές και 1η στις εταιρικές πωλήσεις με 938 και 873 ταξινομήσεις αντίστοιχα, σημειώνοντας επίσης μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο και στις δυο αυτές κατηγορίες της αγοράς.

Πρωταγωνιστές στην επιτυχία αυτή ήταν κυρίως τα Q3, A3, Α1, αλλα και τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας : Q5, Α4, Α5, Α6, ΤΤ, Q7, A7 και Α8.

Σε όλο τον κόσμο, η Audi παρέδωσε 1.455.100 αυτοκίνητα στους πελάτες της, πραγματοποιώντας νέο ρεκόρ πωλήσεων με αύξηση που άγγιξε το 11,7% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Ο Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing της Audi κ. Δημήτρης Καββούρης δήλωσε:

Ευχαριστούμε τους πελάτες μας που για μια ακόμη φορά κατέταξαν την Audi πρώτη στην προτίμησή τους στην πολυτελή κατηγορία. Η Audi θα συνεχίσει να παρέχει την πληρέστερη γκάμα προϊόντων, τη μεγαλύτερη ωφέλεια σε σχέση με την τιμή που πληρώνει ο καταναλωτής, κορυφαία χαρακτηριστικά ωφέλειας, οικονομίας, ποιότητας και οδηγικής απόλαυσης, παραμένοντας πάντα προσηλωμένη στο να παρέχει κορυφαίες υπηρεσίες στους πελάτες της.

[Πηγή: Kosmocar]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyover. Απορρίφθηκε η αίτηση αναστολής

Ξεκινούν και πάλι τα έργα κατασκευής του Flyover στη Θεσσαλονίκη, καθώς το Συμβούλιο της Επικρατείας απέρριψε την αίτηση αναστολής των εργασιών που είχαν καταθέσει...

Με πρόσθετες αποζημιώσεις προς τους παραχωρησιούχους κινδυνεύει να επιβαρυνθεί το ελληνικό Δημόσιο

Με πρόσθετες αποζημιώσεις στους παραχωρησιούχους κινδυνεύει να επιβαρυνθεί το ελληνικό Δημόσιο εξαιτίας των καθυστερήσεων στα έργα, οι οποίες προκαλούνται και από τους αργούς χρόνους...