Porsche 911 GT3 (5)

H νέα Porsche 991 911 GT3 παρουσιάστηκε σήμερα στη Γενεύη μαζί με την αγωνιστική της έκδοση. Η 911 GT3 έχει κατασκευαστεί πάνω στο φαρδύ σασί της Carrera 4 και στιλιστικά φορά νέο bodykit, με νέο μπροστά προφυλακτήρα, μπροστινό splitter, μεγάλη πίσω αεροτομή και διπλές εξατμίσεις τοποθετημένες στο κέντρο. Φορά μονομπούλωνες ζάντες 20″ με ελαστικά Dunlop Sport MAXX διαστάσεων 245/30 μπροστά και 305/30 πίσω. Επίσης η Porsche ετοιμάζει και την Clubsport έκδοση της η οποία θα φορά roll cage στο πίσω κάθισμα.

Στο εσωτερικό το στροφόμετρο της φτάνει μέχρι και τις 10.000 στροφές, με τον κόφτη να βρίσκεται λογικά κάπου κοντά στις 9.000 σ.α.λ, ενώ είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με κιβώτιο PDK. Τα καθίσματα είναι ντυμένα με μαύρο δέρμα και Alcantara, με το τιμόνι να είναι ντυμένο με Alcantara και κόκκινες ραφές.

Porsche 911 GT3 (72)

Είναι η γρηγορότερη 911 GT3 που έχει βγει ποτέ, με τον 3,8-λίτρων εξακύλινδρο boxer κινητήρα της να αποδίδει 475 άλογα στις 8.250 σ.α.λ. Βασίζεται πάνω σε αυτόν της 911 Carrera S και διαθέτει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, άμεσο ψεκασμό και νέο στρόφαλο. Τα πιστόνια είναι σφυρήλατα και οι μπιέλες από τιτάνιο, στροφάροντας μέχρι τις 9.000 σ.α.λ.Για να μειωθεί το βάρος της η Porsche έχει κάνει εκτενή χρήση αλουμινίου. Έτσι το καπό, οι πόρτες, το πορτμπαγκάζ και η αεροτομή είναι κατασκευασμένη από αυτό. Ζυγίζει 13% λιγότερο σε σχέση με τη προηγούμενη GT3, την ίδια ώρα που η στρεπτική ακαμψία έχει αυξηθεί κατά 25%. Έχει αναλογία 3.0 κιλών/ίππο. Έχει μέση κατανάλωση 12,4 λίτρα/100 χλμ και 289 γρ/χλμ εκπομπές CO2.

Για πρώτη φορά, η Porsche αξιοποιεί τη λύση της ενεργητικής τετραδιεύθυνση ς(Active Rear Wheel Steering) , προκειμένου να επιτύχει μεγαλύτερη ακρίβεια. Ανάλογα με την ταχύτητα, οι πίσω τροχοί στρίβουν προς την ίδια ή την αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με τους μπροστινούς τροχούς, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται έτσι η ευστάθεια και η ευελιξία. Είναι κατά 44 mm φαρδύτερη στο πίσω μέρος σε σχέση με την Carrera 911 S και τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε 3,5 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 12 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 315 χλμ/ώρα. Στο Nurburgring θα γυρνά σε 7:30.

Οι παραγγελίες της ξεκινούν από αύριο με τις πρώτες παραδώσεις να γίνονται από τον ερχόμενο Αύγουστο. Στη Γερμανία η τιμή της ξεκινά από τις €137.303, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.

[Πηγή: Porsche]

Δελτίο Τύπου

Παγκόσμια πρεμιέρα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης

Η Porsche γιορτάζει την 50ή επέτειο της 911 με μια νέα GT3

Στουτγάρδη. Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης θα πραγματοποιηθεί η παγκόσμια πρεμιέρα της πιο σπορ 911: της νέας Porsche 911 GT3. Στην 50ή επέτειο της 911, η Porsche είναι πλέον έτοιμη να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων επιδόσεων αγωνιστικής οδήγησης. Η 5η γενιά της 911GT3, ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο, έρχεται να τεθεί επικεφαλής των καθαρόαιμων σπορ αυτοκινήτων Porsche με ατμοσφαιρικό κινητήρα. Ο κινητήρας μπόξερ, το κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς και το πλαίσιο, είναι εντελώς νέα και αποτελούν μια περαιτέρω εξέλιξη του πρωτότυπου 911 GT3, με εντυπωσιακά αυξημένες επιδόσεις. Ισχύς: 475 ίπποι. Λόγος ισχύος προς βάρος: 3,0 χλγρ./ίππο. Επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα: σε 3,5 δευτερόλεπτα. Τελική ταχύτητα: 315 χλμ./ώρα. Χρόνος γύρου στο Nordschleife του Nürburgring: κάτω από 7:30 λεπτά. Ένα από τα κορυφαία της τεχνικά συστήματα είναι το σύστημα ενεργούς τετραδιεύθυνσης (Active Rear Wheel Steering), το πρώτο τέτοιο σύστημα που τοποθετείται σε αυτοκίνητο παραγωγής της Porsche. Για πρώτη φορά προσφέρονται προαιρετικά και οι προβολείς πλήρους τεχνολογίας LED. Στη νέα 911 GT3 διατηρούνται όλες οι επιτυχημένες ιδιότητες ενός σπορ αυτοκινήτου που είναι κατάλληλο για αγωνιστική χρήση, με ακόμα πιο έντονα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης, πιο εξελιγμένη πρακτικότητα.

Το σύστημα κίνησης της νέας 911 GT3 αποτελείται από έναν κινητήρα μπόξερ 3,8 λίτρων που αποδίδει 475 ίππους στις 8.250 σ.α.λ., το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη της Porsche (PDK) και το σύστημα στον άξονα πίσω κίνησης που εξασφαλίζει υψηλή πρόσφυση. Ο εξακύλινδρος κινητήρας βασίζεται στον κινητήρα της 911 Carrera S, αν και τα κοινά εξαρτήματα των δύο μονάδων είναι λίγα. Όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα, ειδικά ο στροφαλοφόρος άξονας και ο μηχανισμός κίνησης των βαλβίδων, προσαρμόστηκαν ή σχεδιάστηκαν ειδικά για την GT3. Για παράδειγμα, η Porsche σχεδίασε τις μπιέλες από τιτάνιο και τα σφυρήλατα έμβολα. Οι βασικές τροποποιήσεις δημιουργούν τις προϋποθέσεις για έναν εξαιρετικά υψηλόστροφο κινητήρα που φτάνει τις 9.000 σ.α.λ. Το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη της Porsche επίσης εξελίχθηκε ειδικά για την GT3. Τα χαρακτηριστικά του προέρχονται απευθείας από ένα αγωνιστικού τύπου σειριακό κιβώτιο, προσφέροντας έτσι στον οδηγό καλύτερες επιδόσεις και δυναμικά χαρακτηριστικά.

Για πρώτη φορά, η Porsche αξιοποιεί τη λύση της ενεργητικής τετραδιεύθυνσης(Active Rear Wheel Steering) , προκειμένου να επιτύχει μεγαλύτερη ακρίβεια . Ανάλογα με την ταχύτητα, οι πίσω τροχοί στρίβουν προς την ίδια ή την αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με τους μπροστινούς τροχούς, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται έτσι η ευστάθεια και η ευελιξία. Δύο ακόμα συστήματα που βελτιώνουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά της οδήγησης είναι το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, πλήρως μεταβαλλόμενο πίσω μπλοκέ διαφορικό και οι ενεργητικές βάσεις στήριξης του κινητήρα. Στη νέα, πλήρως αλουμινένια ανάρτηση, ρυθμίζεται το ύψος, η γωνία σύγκλισης και η γωνία κάμπερ. Προσφέρονται νέες, σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, με κεντρικό μπουλόνι ασφαλείας.

Η 911 GT3 βασίζεται στο ελαφρύ αλλά άκαμπτο αμάξωμα της τρέχουσας γενιάς της 911 Carrera, το οποίο είναι κατασκευασμένο από χάλυβα και αλουμίνιο. Η 911 GT3 είναι κατά 44 χλστ. φαρδύτερη από την 911 Carrera S στην περιοχή του πίσω άξονα. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό που την κάνει να ξεχωρίζει ξεκάθαρα είναι η μεγάλη, σταθερή πίσω αεροτομή. Η αεροτομή αυτή συμβάλλει στην επίτευξη των πραγματικά κορυφαίων αεροδυναμικών χαρακτηριστικών της νέας 911 GT3, η οποία συνδυάζει τη χαμηλή αεροδυναμική αντίσταση με ακόμα περισσότερη ισχύ.

Έτσι, η νέα 911 GT3 πετυχαίνει νέα ρεκόρ επιδόσεων. Με πλήρη επιτάχυνση από στάση, φτάνει στα 100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ για τα 200 χλμ./ώρα χρειάζεται λιγότερα από 12 δευτερόλεπτα. Η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 315 χλμ./ώρα με έβδομη σχέση, τη μεγαλύτερη σχέση του πλήρως αναπροσαρμοσμένου κιβωτίου ταχυτήτων PDK. Ο χρόνος που πετυχαίνει στο Nordschleife του Nürburgring, όπου η νέα 911 GT3 ολοκληρώνει το γύρο σε λιγότερο από 7:30 λεπτά, είναι ακόμα πιο εντυπωσιακός.

Η νέα Porsche 911 GT3 θα είναι διαθέσιμη από τον Αύγουστο του 2013.

World premiere at the International Motor Show in Geneva

Porsche celebrates the 50th anniversary of the 911 with a new GT3

Stuttgart. The sportiest 911 will have its world premiere at the Geneva International Motor Show: the new Porsche 911 GT3. In the 50th anniversary year of the 911, Porsche is now set to open a new chapter in race track performance sports cars. The fifth generation of the 911 GT3, a complete new development, will take the pole position among the thoroughbred Porsche sports cars with naturally aspirated engines. Boxer engine and transmission, as well as body and chassis are completely new and constitute a further development of the 911 GT3 concept with an impressive performance leap. Power: 475 hp. Power to weight ratio: 3.0 kg/hp. Acceleration from zero to 100 km/h: in 3.5 seconds. Top speed: 315 km/h. Lap time Nürburgring Nordschleife: under 7:30 minutes. As a technical highlight, it features the first active rear wheel steering in a production Porsche. As well as the optional full LED headlights. The new 911 GT3 keeps all the successful properties of a sports car suitable for racing, with even more driving dynamics, more sophisticated practicality – and a highly emotional fun factor.

The powertrain of the new 911 GT3 is composed of a 3.8-liter boxer engine yielding 475 hp (350 kW) at 8.250 rpm, a Porsche dual-clutch transmission (PDK) and a high-traction rear-wheel drive. The six-cylinder engine is based on the same engine as the 911 Carrera S, although they share only few common parts. All other components, particularly the crankshaft and valve gear, were specially adapted or designed for the GT3. For instance, Porsche designed titanium connecting rods and forged pistons. The basic modifications set the stage for an extremely high-speed engine that reaches up to 9.000 rpm. The Porsche dual-clutch transmission was also specially developed; the characteristics are directly based on a sequential gearbox from motor racing, thereby providing further performance and dynamics advantages to the driver.

For the first time, Porsche is using active rear wheel steering in order to achieve even higher precision and lateral dynamics. Depending on the speed, it steers in the same or opposite direction of the front wheels, improving stability and agility. Other new modules improving driving dynamics are the electronically controlled, fully variable rear differential lock, and the dynamic engine mounts. The newly developed all-aluminium chassis can still be adjusted by height, toe and camber. Contact with the road is made by the new 20-inch forged alloy wheels with central locking.

The 911 GT3 is based on the light, yet stuff body of the current generation 911 Carrera in hybrid steel-aluminium construction, however, it comes with independent front and rear parts. In addition, the 911 GT3 is 44 millimetres wider than a 911 Carrera S in the area of the rear axle. Another clear recognition feature is again the large, fixed rear wing. This makes a decisive contribution to the exemplary aerodynamics of the new 911 GT3, which combines low air resistance with even more power.

As a result, the new 911 GT3 sets new performance records. At full acceleration from standstill, the 100 km/h mark is breached after 3.5 seconds, and 200 km/h are reached in less than twelve seconds. The top speed is 315 km/h in the seventh, top gear of the completely newly adapted PDK transmission. The lap time on the Nürburgring Nordschleife, which the new 911 GT3 manages in under 7:30 minutes, is even more impressive.

The new Porsche 911 GT3 will be launched on the market from August 2013 on, and will cost in Germany 137,303 Euro including VAT and national specifications.