audi-r10-concept-study-1

O Wolfgang Durheimer, ο επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της Audi σε δηλώσεις του στη Γενεύη επιβεβαίωσε ότι η ιδέα ενός νέου diesel-ηλεκτρικού supercar είναι ζωντανή. Το μοντέλο θα τεθεί απέναντι από τα ολοκαίνουργια hypercar LaFerrari , McLaren P1 και 918 Spyder, με τον Durheimer να δηλώνει ότι ένα τέτοιο μοντέλο αξίζει να βγει στην αγορά, αλλά ακόμη το VW Group δεν έχει δώσει το πράσινο φως ώστε να περάσει στη παραγωγή.

Το νέο αυτοκίνητο στην ουσία θα είναι η έκδοση δρόμου του αγωνιστικού R18 e-tron quattro και ίσως ονομαστεί R20. Θα διαθέτει μια πολύ μικρή γρίλια, κάθετα LED φωτιστικά σώματα και ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή, η οποία θα λειτουργεί και ως αερόφρενο.

Οι πόρτες του θα είναι τύπου gullwing, θα διαθέτει ενεργή αεροδυναμική ενώ θα είναι ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα παραγωγής που θα έχουν στο σχεδιασμό του, ένα ουριαίο πτερύγιο, που θα μιμείται την λειτουργία του κάθετου πτερυγίου των R18. Στο εσωτερικό, θα υπάρχει μια μαύρη κεντρική κονσόλα με αρκετό carbon, σπορ καθίσματα και ζώνες τεσσάρων σημείων.

Μηχανικά θα φορά τον twin-turbo V6 TDI κινητήρα τοποθετημένος στο κέντρο, ο οποίος θα συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένοι στους μπροστά τροχούς. Θα διαθέτει σύστημα torque vectoring, e-quattro και θα μπορεί να κινηθεί και για λίγα χιλιόμετρα αποκλειστικά με τους ηλεκτροκινητήρες του.

Ίσως βγει στην αγορά το 2016 και η παραγωγή του θα είναι περιορισμένη, με την Audi να βγάζει στην αγορά από 100 έως 250 αυτοκίνητα.

O Franciscus Van Meel, επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Audi, Quattro GmbH, δήλωσε ότι αν βγει στην αγορά αυτό το μοντέλο, θα πρέπει να είναι το απόλυτο supercar και θα διαφέρει εντελώς από το R8. Σε ότι αφορά το νέο TT, ο Durheimer δήλωσε ότι αυτό θα μπορούσε να ζυγίζει κοντά στα 1.000 κιλά .

[Πηγή: Autoexpress, Autocar]