Roding Live in Geneva 2013 (1)

Στη Γενεύη βρίσκεται και το Roding Roadster 23. Θα βγει σε μόλις μονάδες στη παραγωγή και είναι κατασκευασμένο πάνω σε ένα σασί από CFRP (Carbon Fiber Reinforced Plastic) με τα μπροστά και πίσω υποπλαίσια να είναι κατασκευασμένα από CFRP και αλουμίνιο. Το σώμα του είναι από πολυεστέρα, ενώ η αφαιρούμενη οροφή είναι κατασκευασμένη και αυτή από CFRP.

Ζυγίζει μόλις 950 κιλά και μηχανικά φορά έναν 6-κύλινδρο κινητήρα της BMW απόδοσης 325 ίππων με 450 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο το οποίο στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω ενός Torsen μπλοκέ διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3.9 δευτερόλεπτα, τα 80-120 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4.0 δευτερόλεπτα ενώ μπορεί να παράγει 1.4 G πλευρική επιτάχυνση στα 115 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση του ανέρχεται σε 8.2 λίτρα/100 χλμ.

Roding Live in Geneva 2013 (26)

Πατά πάνω σε 18″ ζάντες με ελαστικά ημισκλίκ Toyo R888 διαστάσεων 225/40 μπροστά και 255/35 πίσω. Η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη και φορά τετραπίστονα φρένα μπροστά και διπίστονα πίσω με δίσκους διαστάσεων 328 mm.

Στο εσωτερικό υπάρχουν δίχρωμα δερμάτινα Recaro καθίσματα με ζώνες 4 σημείων. Υπάρχει ένα σύστημα πολυμέσων της Alpine με οθόνη αφής 6.1″ το οποίο μπορεί να μετατραπεί σε χρονόμετρο αλλά και χαρτογραφήσει την διαδρομή του μέσω GPS.

Roding Live in Geneva 2013 (27)

Στο περίπτερο της Roding υπάρχει και το Roadster Electric by Siemens. Φορά ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες της Siemens βάρους 250 κιλών. Αποδίδει και αυτός 325 άλογα με 1.000 Nm ροπής, που μπορεί να φτάσει έως και τα 2.500 Nm.

Οι μπαταρίες φορτίσουν και μέσω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, με την Siemens να δηλώνει ότι το δικό της σύστημα, μπορεί να μεταφέρει το 70% της ενέργειας του φρεναρίσματος στις μπαταρίες, σημαντικά μεγαλύτερο ποσοστό σε σχέση με τα υπόλοιπα συστήματα που κυκλοφορούν αυτή τη χρονική περίοδο στην αγορά.