CT230R-01

Αυτοί που παρακολουθούν την βελτιωτική σκηνή στην Ιαπωνία –και σε όλο τον κόσμο- σίγουρα θα ξέρουν για την HKS. Αυτοί που ξέρουν για την HKS θα πρέπει να ξέρουν και για το CT230R, ένα αγωνιστικό/demo car που έφτιαξε η συγκεκριμένη εταιρία για να δείξει σε όλους αυτούς που ενδιαφέρονται τι μπορεί να κάνει όταν θέλει. Στα χέρια του Nobuteru Taniguchi έγραψε ένα άκρως εντυπωσιακό 53,5 στην Tsukuba, ένα ρεκόρ που κράτησε πολλά χρόνια.Αυτό που έκανε το CT230R εντυπωσιακό δεν ήταν η ιπποδύναμή του.

Σε αντίθεση με την πλειοψηφία των time attack αυτοκινήτων, παρήγαγε μόλις 550 άλογα από 2,3 λίτρα με τη βοήθεια μίας GT3240 και άλλων καλουδιών από τον κατάλογο της HKS. Αυτά που ήταν εντυπωσιακά ήταν η αεροδυναμική του, η εξοικονόμηση βάρους και η προσοχή στη λεπτομέρεια. Όπως και να έχει, έγραψε ιστορία.

CT230R-04

Το CT230R της HKS έκανε την επανεμφάνισή του όχι στο φυσικό του περιβάλλον, σε κάποια πίστα δηλαδή, αλλά στην έκθεση της Osaka. Παρότι το σχήμα είναι αναγνωρίσιμο καθώς δεν άλλαξε τίποτα, το χρώμα δεν ήταν. Από κόκκινο με HKS Hipermax αυτοκόλλητα, έγινε μπλε με Bifuel System αυτοκόλλητα! Άλλαξε και το όνομα. Τώρα λέγεται CT230R-NGV. Προς τι όλα αυτά; Αυτός ο θρύλος του time attack, είτε το πιστεύετε είτε όχι, κινείται και με φυσικό αέριο… ναι καλά διαβάσατε, φυσικό αέριο!

Παράλληλα με τα εξαρτήματα επιδόσεων για τα οποία είναι κυρίως γνωστή η HKS, παράγει και bifuel συστήματα για εμπορικά οχήματα και φορτηγά. Ε, από ότι φαίνεται έχει βαλθεί να μας τρελάνει και μάλλον θέλει να περάσει την τεχνογνωσία της στα motorsports. Λεπτομέρειες δεν έχουμε δει για το συγκεκριμένο project και είμαι πάρα πολύ περίεργος να μάθω.

Σε κάθε περίπτωση είναι πολύ καλό που ένας θρύλος όπως το CT230R ξαναβγήκε στο προσκήνιο, ακόμα και σε αυτή την περίεργη μορφή!

[Πηγή: Speedhunters]