Οι τεχνολογίες του VW XL1 θα περάσουν στα αυτοκίνητα παραγωγής

Σχετικά άρθρα

Der neue Volkswagen XL1

Στην έκθεση της Γενεύης η Volkswagen παρουσιάστηκε επίσημα την έκδοση παραγωγής του XL1, του πιο οικονομικού αυτοκινήτου παραγωγής του κόσμου με μέση κατανάλωση μόλις 0,9 λίτρα/100 χλμ, ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ και με ένα ντεπόζιτο 10 λίτρων, το XL1 έχει αυτονομία μεγαλύτερη των 500 χλμ., με αρχική παραγωγή μόλις 50 αυτοκίνητων.

Όμως, όπως όλοι καταλαβαίνουμε η τεχνολογία που έχει πάνω του το αυτοκίνητο θα περάσει σε βάθος δεκαετίας στα περισσότερα αυτοκίνητα της εταιρίας. Αυτό ήρθε να επιβεβαιώσει και ο αρχιμηχανικός του αυτοκινήτου μέσα από συνέντευξη του, ο Dr. Ulrich Hackenberg που προέβλεψε ότι το μέλλον ανήκει πραγματικά στα plug-in υβριδικών οχήματα και θα πρέπει όλοι να τα συνηθίσουμε επειδή εκπέμπουν χαμηλότερους ρύπων ενώ ακόμα επιτρέπουν να διανύουμε μεγάλες αποστάσεις χωρίς ανησυχούμε για την ηλεκτρική αυτονομία.

Τα διδάγματα που αντλήθηκαν από το XL1 έρχονται να σώσουν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, και παρόλο που θαυμάζουμε την ικανότητα ηλεκτρικών οχημάτων, πιστεύει ότι κανείς δε θέλει να δει τους βενζινοκινητήρες να εξαφανίζονται εντελώς.

Ακόμα πιο ενδιαφέρον, όμως, είναι ότι το XL1 διαθέτει πλαϊνούς καθρέπτες από κάμερες και θα μπορέσουν να εξαλειφθούν οι νεκρές γωνίες. Το XL1 είναι ένα πεδίο δοκιμών για την εν λόγω τεχνολογία στα αυτοκίνητα παραγωγής καθώς βελτιώνει και την αεροδυναμική και αν οι κάμερες αποδειχθούν επιτυχημένο πείραμα σε πραγματικές καταστάσεις, οι καθρέπτες θα μπορούσαν να εξαφανίζονται σιγά σιγά

Τέλος, όλες αυτές οι τεχνολογίες αλλά και η χρήση carbon στα αυτοκίνητα δεν θα αυξήσουν τη τιμή των αυτοκινήτων.

[Πηγή: Car]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Volkswagen ID.Code Concept

Η Volkswagen στην έκθεση του Πεκίνου παρουσίασε το ID.Code Concept, ένα νέο πρωτότυπο SUV που μας δείχνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που θα έχουν...

Διέρρευσε η sedan έκδοση του VW Passat, μόνο για την Κίνα

Η ένατη γενιά του VW Passat έκανε το ντεμπούτο της πέρυσι στην Ευρώπη, αποκλειστικά διαθέσιμη ως estate. Ωστόσο, η κινεζική αγορά έχει διαφορετικές προτιμήσεις,...