Opel crasht VW

H Opel έχει το συνήθειο στη ετήσια συγκέντρωση των οπαδών της Volkswagen, στο Wörthersee, να “πειράζει” με το τρόπο της της γερμανική εταιρία με απώτερο σκοπό τη διαφήμιση της.


Στο φετινό, λοιπόν Wörthersee, ονόμασε τη καμπάνια της “δυστυχώς ερεθισμένη”, και θέλοντας να κλέψει λίγα φώτα δημοσιότητας έριξε στον αέρα προς το τέλος της βραδιάς πυροτεχνήματα με ένα κρυμμένο μήνυμα. Για να γίνει ορατό αυτό το μήνυμα δελέασε τους ανίδεους παρευρισκόμενους μοιράζοντας τους 6000 3D γυαλιά. Μέσω αυτών όταν κοιτούσαν τα πυροτεχνήματα φαινόταν το σήμα της Opel.

Πολλοί το βρήκαν διασκεδαστικό και γελούσαν ενώ κάποιοι άλλοι προσβλήθηκαν και έκαψαν τα γυαλιά ως ένδειξη διαμαρτυρίας. Όπως και να έχει βγάζει γέλιο αυτή η άτυπη κόντρα!

[Πηγή: Opel]