BMWf80m3engine1-1-610x392

Όσο πλησιάζει η έκθεση της Φρανκφούρτης, όπου θα κάνει ντεμπούτο η Μ3 τόσο πιο πολλές πληροφορίες θα μαθαίνουμε σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και κυρίως του κινητήρα.


Η αναμονή για τον νέο 6-κύλινδρο turbo σε σειρά κινητήρας 3-λίτρο που θα φορούν οι νέες BMW M3 και M4 είναι σίγουρα μεγαλύτερη από τον αντίστοιχο της νέας Μ5. Τώρα μαθαίνουμε ότι ο S55 θα αποδίδει 420 άλογα στις 8000 σ.α.λ., μόλις 300 σ.α.λ. λιγότερες απ’ότι ο σημερινός ατμοσφαιρικός 4,0-λιτρος V8. Επίσης, το όριο περιστροφής του θα είναι 800 σ.α.λ. περισσότερες από V8 της M5(F10) και 1000 σ.α.λ. περισσότερες από αυτόν της 1M Coupe. H ροπή του θα φτάνει τα 535 Nm και θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, παρόμοιο με αυτό που φορά η M5. Θα διαθέτει ενισχυμένο αλουμινένιο μπλοκ, νέα κυλιδροκεφαλή και το τελευταίο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων bi-vanos.

bmw-m4-coupe-spy-photos-in-nurburgring-5

Η νέα M3 θα διαθέτει ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης ενώ θα διατηρηθεί το ηλεκτρονικό M διαφορικό. Θα φορά επίσης το σύστημα dynamic damper control με τρεις ρυθμίσεις, όπως διαθέτουν τα M5 και M6, ενώ χάρη στην εκτενή χρήση αλουμινίου σε πόρτες και καπό, και την CFRP οροφή θα ζυγίζει περίπου 123 κιλά λιγότερα με το συνολικό βάρος να είναι κοντά στα 1.549 κιλά.

Συνολικά θα είναι ελαφρύτερη, ταχύτερη, δυνατότερη, οικονομικότερη από την τωρινή M3 E92 και θα πατά πάνω σε 19″ ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 255/35 μπροστά και 275/35 πίσω.

[Πηγή: bimmerpost]