a7

H Audi ετοιμάζει έναν κινητήρα κυψελών υδρογόνου ο οποίος θα τοποθετηθεί στο A7. Οι δοκιμές του θα ξεκινήσουν από τον Αύγουστο με τον κινητήρα ίσως δανείζεται στοιχεία από αυτόν του πρωτότυπο Q5 Hybrid Fuel Cell (HFC).

To Q5 χρησιμοποιούσε 2 δεξαμενές υδρογόνου υψηλής πίεσης 700 bar και διέθετε μια πολυμερή ηλεκτρολυτική μεμβράνη PEM (polymer electrolyte membrane) που παρήγαγε 98 kW (133 άλογα). Η μπαταρία ιόντων-λιθίου ήταν χωρητικότητας 1.3 kWh, με την κίνηση να μεταφέρεται μέσω 2 ηλεκτροκινητήρων που αποδίδουν συνολικά 90 kW (122 ίππων) με 420 Nm ροπής.

[Πηγή: Autocar]