HSV 25th Anniversary GTS

Ο CEO της Holden Special Vehicles (HSC), Phil Harding σε δηλώσεις του στο Go Auto ανέφερε πως πλέον είναι υπερβολικά δαπανηρό το να συνεχίσουν να αναπτύσσουν όλο και δυνατότερους κινητήρες, και έτσι ο πόλεμος των ιπποδυνάμεων ανάμεσα στις εταιρίες, πλέον έχει σταματήσει να υφίσταται.

Σήμερα, όπως εξήγησε ο Harding για να αυξήσεις την ιπποδύναμη ενός κινητήρα κατά 7 άλογα, κοστίζει όσο κόστιζε παλιά η αύξηση της ιπποδύναμης ενός κινητήρα κατά 68 άλογα. Ο λόγος είναι ότι οι κινητήρες πλέον πρέπει να περνούν από πολλές φάσεις πιστοποίησης, έγκρισης, ανάπτυξης και δοκιμών, που εκτινάσσουν το κόστος ανάπτυξης τους.

Φαίνεται πως μετά την ανακοίνωση της Ford να κλείσει τα εργοστάσια της στην Αυστραλία τον Οκτώβριο του 2016, η οποία είχε εξαγοράσει την Ford Performance Vehicles (FPV), δύσκολα θα ξαναδούμε ισχυρούς κινητήρες από αυτές τις δύο εταιρίες.

[Πηγή: Go Auto]