Opel Insignia Facelift 2013 (1)

Αυτό είναι το ανανεωμένο Opel Insignia και Opel Insignia Sports Tourer τα οποία θα κάνουν ντεμπούτο στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο.

Στιλιστικά διαθέτουν νέο μπροστά προφυλακτήρα, επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και νέους προβολείς ομίχλης. Πίσω υπάρχουν νέα φωτιστικά σώματα και νέος προφυλακτήρας, με τις αλλαγές να ολοκληρώνονται με τη προσθήκη χρωμιομένων διακοσμητικών.

Opel Insignia Sports Tourer Facelift 2013 (2)

Στο εσωτερικό πλέον υπάρχουν λιγότερα κουμπιά στη κεντρική κονσόλα, νέα τιμόνι και καλύτερης ποιότητας υλικά. Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει και μια οθόνη αφής 8″.

Μηχανικά φορά τον 1.6 SIDI Turbo κινητήρα απόδοσης 170 ίππων με 260 Nm ροπής (280 Nm ροπής στη λειτουργία Overboost). Επίσης υπάρχει ο 2.0-λιτρος SIDI Turbo απόδοσης 250 ίππων ο οποίος μπορεί να συνδυαστεί και με σύστημα τετρακίνησης.

Opel Insignia Facelift 2013 (12)

Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων στη γκάμα συναντάμε τον 2.0 CDTI απόδοσης 120 ίππων με 320 Nm ροπής και 140 ίππων με 370 Nm ροπής. Έχει μέση κατανάλωση 3,7 λίτρα/100 χλμ με εκπομπές CO2 99 γρ/χλμ (3,9 λίτρα/100 χλμ και 104 γρ/χλμ στην έκδοση Sports Tourer). Υπάρχει επίσης και ο 2,0 BiTurbo CDTI απόδοσης 195 ίππων με 400 Nm ροπής.

Τέλος στη γκάμα υπάρχει και το Insignia 1.4 LPG απόδοσης 140 ίππων με 200 Nm ροπής. Έχει μέση κατανάλωση 7,6 λίτρα/100 χλμ και 124 γρ/χλμ εκπομπές CO2 (7,9 λίτρα/100 χλμ και 129 γρ/χλμ στην έκδοση Sports Tourer)

Opel Insignia Facelift 2013 (4)

Ανεξαρτήτου κινητήρα το Insignia είναι διαθέσιμο είτε με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με start/stop είτε με ένα 6-τάχυτο αυτόματο.

Οι παραδώσεις του ανανεωμένου Insignia θα ξεκινήσουν από τον Οκτώβριο με τις τιμές να παραμένουν σχεδόν ίδιες με τις τωρινές (€24.325 στη Γερμανία). Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Opel]

Δελτίο Τύπου

Νέο Opel Insignia – Επαναστατική Εξέλιξη Κινητήρων και Infotainment

  • Υποδειγματικός Turbo diesel 103 kW/140 hp με 3,7 l/100 km & εκπομπές CO2 99 g/km
  • Νέοι βενζινοκινητήρες Turbo άμεσου ψεκασμού με 125 kW/170 hp και 184 kW/250 hp
  • Πρωτοποριακή, νέα γενιά συστημάτων infotainment με touchpad
  • Νέα εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση προσφέρουν μεγαλύτερη αποκλειστικότητα
  • Παγκόσμια πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο

Η προϊοντική επέλαση μοντέλων Opel περνά στο επόμενο επίπεδο με το νέο Opel Insignia που γιορτάζει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο 65ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (12 – 22 Σεπτεμβρίου, 2013). Το λαμπερό top model αποκτά ακόμα πιο ελκυστικό εσωτερικό και εξωτερικό στυλ σηματοδοτώντας το επόμενο βήμα για τη βραβευμένη σχεδιαστική φιλοσοφία ‘η γλυπτική τέχνη συναντά τη Γερμανική ακρίβεια’. Νέοι ισχυροί και υπεραποδοτικοί κινητήρες άμεσου ψεκασμού όπως οι δύο Turbo βενζινοκινητήρες νέας γενιάς και ο Turbo diesel 99 g προστίθενται στην πλούσια γκάμα. Με τόσο χαμηλούς ρύπους, ο νέος 2.0 turbo diesel κατατάσσεται στην κατηγορία απόδοσης A+. Και οι δύο εκδόσεις (88 kW/120 hp και 103 kW/140 hp σύμφωνα με τον κανονισμό EG Nr. 715/2007) καταναλώνουν στα 4θ και 5θ μοντέλα με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και Start/Stop μόλις 3,7 lit / 100 km στο μικτό κύκλο (Sports Tourer: 3.9 l/100 km). Επομένως, το Opel Insignia 2.0 CDTI είναι το πιο αποδοτικό αυτοκίνητο diesel στην κατηγορία του.

Οι διάφορες βελτιώσεις του πλαισίου διασφαλίζουν μεγαλύτερη ευελιξία και άνεση. Εξάλλου, μία νέα γενιά infotainment (σύστημα ήχου και ψυχαγωγίας) διατίθεται τώρα για το Insignia. Αυτή ενσωματώνει πολλές λειτουργίες smartphone μέσα στο αυτοκίνητο και λειτουργεί ‘διαισθητικά’ και απλά μέσω touchpad (επιφάνεια αφής) στην κεντρική κονσόλα.

«Το επιτυχημένο Insignia έχει ήδη κατακτήσει 580.000 οδηγούς Opel. Το νέο Insignia προβλέπεται να κερδίσει ακόμα περισσότερους θαυμαστές – έχοντας πιο εκφραστική σχεδίαση, υψηλής ποιότητας cockpit, ‘διαισθητική’ λειτουργία συστημάτων infotainment, εξαιρετικούς κινητήρες όπως ο πρωτοποριακός Turbo diesel 99 g» είπε ο CEO της Opel, Dr. Karl-Thomas Neumann, περιγράφοντας την εξέλιξη του μεσαίου μοντέλου. «Η ναυαρχίδα των μοντέλων μας είναι τώρα ακόμα πιο σοφιστικέ και εντυπωσιακή – αλλά πέρα από την κομψότητα, ας μην ξεχνάμε την ουσία: να προσφέρουμε στους οδηγούς και τους επιβάτες μία άνετη και ασφαλή οδηγική εμπειρία με προηγμένες τεχνολογίες σε μία πραγματικά ελκυστική τιμή.»

Κομψό: Σαφής δομή του cockpit με νέα γενιά infotainment

Η ανανέωση του cockpit βασίστηκε σε τρία κριτήρια: σαφής, απλή και ‘διαισθητική’ λειτουργία, εξατομίκευση της γκάμας infotainment και, ασφαλώς, άνεση και ασφάλεια για οδηγό και επιβάτες με ελάχιστη διάσπαση της προσοχής από το δρόμο.

Η κεντρική κονσόλα αποπνέει μία νέα αίσθηση φινέτσας και διακριτικότητας σε συνδυασμό με την υιοθέτηση προηγμένων τεχνολογιών και λειτουργιών. Τα πάνελ με φινίρισμα σε black piano lacquer και χρώμιο αποκτούν αισθητά απλούστερη δομή. Ο χειρισμός του συστήματος infotainment όπως και του AC γίνεται γρήγορα και ‘διαισθητικά’ μόνο με τη βοήθεια μερικών μπουτόν.

Η νέα γενιά infotainment του Insignia ελέγχεται μέσω μιας έγχρωμης οθόνης αφής 8” . Από την αρχική οθόνη, ο οδηγός μπορεί να έχει πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες και τα υπο-μενού όπως ραδιοφωνικοί σταθμοί, τίτλοι τραγουδιών, σύνδεση smartphone ή 3D χάρτες πλοήγησης μέσω μπουτόν, οθόνη αφής, φωνητικοί έλεγχοι ή το νέο touchpad. Το σύστημα infotainment έχει δυνατότητα εξατομίκευσης – μπορούν να αποθηκευτούν μέχρι 60 προσωπικές προτιμήσεις (π.χ. playlists, τηλεφωνικές επαφές, διευθύνσεις πλοήγησης).

Το touchpad είναι εργονομικά ενσωματωμένο στην κεντρική κονσόλα και προσφέρει έναν νέο τρόπο γρήγορης και ‘διαισθητικής’ πρόσβασης στο σύστημα infotainment. Η φωτιζόμενη επιφάνεια αφής αντιδρά άμεσα στις κινήσεις των δακτύλων και με απτή διάδραση (feedback) απλουστεύεται η λειτουργία του infotainment χωρίς να διασπάται η προσοχή του οδηγού. Ακόμα και ατομικοί χαρακτήρες – όπως στην αναζήτηση ενός τίτλου τραγουδιού στη βάση δεδομένων ή μιας πόλης στο σύστημα πλοήγησης – μπορούν να εισαχθούν με την άκρη του δακτύλου στο touchpad.

Επιπλέον, ο οδηγός του Insignia μπορεί να ελέγχει τη νέα γενιά του συστήματος infotainment με νέας φιλοσοφίας, εργονομικά χειριστήρια στο τιμόνι καθώς και με φωνητικές εντολές. Η προηγμένη λειτουργία φωνητικής αναγνώρισης μπορεί να ενεργοποιηθεί με το πάτημα ενός μπουτόν στο τιμόνι και να διεκπεραιώσει πάνω από μία εντολή κάθε φορά. Το μεγάλο εύρος λειτουργικών επιλογών είναι αποτέλεσμα βελτιώσεων της νέας γενιάς infotainment.

Την επικοινωνία ανθρώπου/μηχανής προάγει το νέας σχεδίασης ταμπλό οργάνων με μία έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης 8”. Πέραν των κλασικών ενδείξεων όπως η ταχύτητα, οι στροφές και η στάθμη καυσίμου, περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πλοήγηση, τη χρήση smartphone και τις επιλογές του ηχοσυστήματος προβάλλονται απευθείας στο πεδίο ορατότητας του οδηγού και μπορούν να ρυθμίζονται.

Κορυφαίοι: Νέα γενιά Turbodiesel 99 g και βενζινοκινητήρας SIDI Turbo

Το νέο Opel Insignia έχει τη δική του άποψη και σε επίπεδο κινητήριων συνόλων και πλαισίου. Ενώ το μεσαίο μοντέλο έχει ήδη λάβει πολυάριθμες διακρίσεις για την οδηγική άνεση, τη συμπεριφορά και το κράτημά του, η νέα έκδοση ‘ανεβαίνει κατηγορία’. Οι μηχανικοί της Opel έκαναν ποικίλες βελτιώσεις στο πλαίσιο – αποσβεστήρες, αντιστρεπτικές δοκοί και σύστημα διεύθυνσης – πετυχαίνοντας μειωμένα επίπεδα θορύβων και κραδασμών, αλλά και υψηλότερη άνεση.

Η πλούσια γκάμα κινητήρων είναι προσανατολισμένη στις επιδόσεις και την άνεση χωρίς συμβιβασμούς. Με το νέο Opel Insignia, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από κινητήρες με τρεις τύπους καυσίμου: βενζίνης, diesel και LPG(Liquefied Petroleum Gas). Η ισχύς τους κυμαίνεται από 81 kW/110 hp μέχρι 239 kW/325 hp.

Το νέο Insignia 2.0 CDTI είναι πρωταθλητής της οικολογίας και της οικονομίας. Χάρη στο νέο 2.0 turbo diesel, οι εκδόσεις 88 kW/120 hp και 103 kW/140 hp εκπέμπουν CO2 μόλις 99 g /km (Sports Tourer: 104 g/km) σύμφωνα με τον κανονισμό EG Nr. 715/2007. Η τιμή αυτή το κατατάσσει στην κατηγορία απόδοσης A+, καθώς τα 4θ και 5θ μοντέλα με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και σύστημα Start/Stop καταναλώνουν μόνο 3,7 lit καυσίμου / 100 km στο μικτό κύκλο (Sports Tourer: 3.9 l/100 km) – βέλτιστες τιμές στην κατηγορία. Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν εξαιρετική ροπή, με τον 88 kW/120 hp Turbo diesel να προσφέρει μέχρι 320 Nm ενώ η έκδοση 103 kW/140 hp μπορεί να φτάσει στα 370 Nm – χάρη σε μία αυτόματη λειτουργία overboost.

Κορυφαίος diesel είναι ο 2.0 BiTurbo CDTI143 kW/195 hp. Αυτός ο κινητήρας υψηλών επιδόσεων με σειριακούς υπερσυμπιεστές δύο σταδίων την εντυπωσιακή ροπή των 400 Nm και ξεχωρίζει από την άμεση απόκρισή του και την υποδειγματική ισχύ σε μία ευρεία κλίμακα στροφών.

Από τους βενζινοκινητήρες ξεχωρίζουν οι δύο υπερτροφοδοτούμενες μονάδες άμεσου ψεκασμού: ο 2.0 SIDI Turbo με 184 kW/250 hp με μέγιστη ροπή 400 Nm και ο 1.6 SIDI Turbo από τη νέα γενιά κινητήρων με 125 kW/170 hp και 260 Nm που φτάνει στα 280 Nm με overboost (SIDI = Spark Ignition Direct Injection). Και οι δύο χαρακτηρίζονται από εξαιρετική καμπύλη ισχύος και ομαλή λειτουργία παράλληλα με υψηλή οικονομία καυσίμου. Συνδυάζονται με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και λειτουργία Start/Stop ή με ένα νέο, εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο χαμηλών τριβών. Πέραν της εμπρός κίνησης (FWD), ο 2.0 SIDI Turbo διατίθεται επίσης με all-wheel-drive.

Μία εναλλακτική και πολύ οικονομική επιλογή αποτελεί η έκδοση Opel Insignia 1.4 LPG με 103 kW/140 hp και μέγιστη ροπή 200 Nm. Ο κινητήρας πληροί – όπως και η βενζινοκίνητη έκδοση – τις αυστηρές μελλοντικές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6. Με κατανάλωση 7,6 l/100 km (Sports Tourer: 7,9 l/100 km) στο μικτό κύκλο MVEG και χαμηλές εκπομπές CO2 124 g/km (Sports Tourer:129 g/km), το Insignia LPG είναι απαράμιλλο με κατηγορία απόδοσης Α.

Αναγνωρίσιμο στυλ: Βραβευμένη σχεδιαστική γλώσσα Opel με premium στοιχεία

Το νέο Insignia εξελίσσει την πολυβραβευμένη σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel ‘η γλυπτική τέχνη συναντά τη Γερμανική ακρίβεια’ στη μεσαία κατηγορία. Το σχεδιαστικό θέμα εκφράζει υψηλές φιλοδοξίες και δυναμισμό με ένα αναγνωρίσιμο εμπρός γραφικό στοιχείο που αναδεικνύει οπτικά το πλάτος του αυτοκινήτου. Η χρωμιωμένη μάσκα είναι χαμηλότερη και φαρδύτερη από ποτέ. Η μπάρα που φιλοξενεί το λογότυπο Opel είναι πιο λεπτή με άκρα που οδηγούν το βλέμμα στους ανασχεδιασμένους προβολείς. Ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού, εφοδιάζονται με τεχνολογία bi-xenon συμπεριλαμβανομένου του συστήματος φωτισμού AFL+. Όλοι οι προβολείς φέρουν μαύρο εσωτερικό φινίρισμα με ενσωματωμένα χρωμιωμένα στοιχεία που προβάλλουν την τεχνολογία τους. Οι προηγμένοι προβολείς περιλαμβάνουν φώτα ημέρας LED σε σχήμα φτερού – στοιχείο σχεδιαστικής ταυτότητας. Τα ένθετα στο κάτω τμήμα του προφυλακτήρα δείχνουν λεπτά και φαρδιά για να τονίσουν το μέγεθος του πάνω αεραγωγού. Προβολείς ομίχλης συνδυάζονται με φαρδιά μαύρα ένθετα και χρωμιωμένα στοιχεία. Αρχικά λεπτά, φαρδαίνουν όσο πλησιάζουν τους θόλους, τονίζοντας το πλάτος του εμπρός τμήματος, αλλά και συνολικά την κορυφαία σχεδίαση του Opel Insignia.

Το προφίλ των νέων Insignia sedan και hatchback διαφέρει σαφώς από των προηγούμενων μοντέλων λόγω της μοναδικής σχεδίασης των πίσω θυρών και της ενσωματωμένης αεροτομής. Η γραμμή οροφής του 5θ μοντέλου «σβήνει» αρμονικά στην αεροτομή, δίνοντας έμφαση σε ένα κλασικό coupé σχήμα. Στην 4θ έκδοση, η πτυχή συνεχίζεται κατά μήκος του άκρου της αεροτομής τονίζοντας το μήκος του κομψού sedan.

Η ίδια φιλοσοφία αντανακλάται και στο πίσω τμήμα όπου το νέο Insignia είναι φαρδύτερο και χαμηλότερο. Η χρωμιωμένη μπάρα έχει τοποθετηθεί χαμηλότερα στην πίσω πόρτα και περιλαμβάνει το λογότυπο της μάρκας. Εκτείνεται και μέσα στα πίσω φώτα ενσωματώνοντας τις λυχνίες της όπισθεν. Οι λειτουργίες πίσω φώτων / στοπ των διαιρούμενων μονάδων εκτελούνται μέσω λυχνιών LED σε όλες τις εκδόσεις των sedan και hatchback. Χαρακτηριστικό στοιχείο ταυτότητας για όλες τις εκδόσεις αμαξώματος είναι η σχεδίαση φώτων σε σχήμα φτερού.

Το νέο Opel Insignia προσφέρει επίσης ποικίλες τεχνολογίες και συστήματα ασφάλειας και άνεσης. Μεταξύ αυτών είναι προηγμένα συστήματα υποστήριξης μέσω ραντάρ και κάμερας που περιλαμβάνουν από προσαρμοζόμενο cruise control μέχρι προειδοποίηση τυφλού σημείου, προειδοποίηση επικείμενης εμπρόσθιας σύγκρουσης, προηγμένα καθίσματα με σφραγίδα έγκρισης AGR, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί και σύστημα εκκίνησης “Open & Start”.

The New Opel Insignia – The Engine and Infotainment Revolution

  • Exemplary 103 kW/140 hp Turbo diesel with just 3.7 l/100 km and 99 g/km CO2
  • New Turbo gasoline direct injection units with 125 kW/170 hp and 184 kW/250 hp
  • Trailblazing new infotainment generation with touchpad
  • New body and interior design bring even more exclusivity
  • World premiere at Frankfurt Motor Show in September

Rüsselsheim. The Opel model offensive moves to the next level with the new Opel Insignia that celebrates its world premiere at the 65th Frankfurt Motor Show (September 12 – 22, 2013). The top model shines with even more attractive interior and exterior styling, taking the award-winning design philosophy “sculptural artistry meets German precision” to the next level. New powerful and ultra-efficient direct injection engines like the two new-generation Turbo gasoline units and the 99 g Turbo diesel expand the wide portfolio. This minor emission puts the new 2.0-liter turbo diesel engine in the A+ efficiency class. Both variants (the 88 kW/120 hp and 103 kW/140 hp according to EG Nr. 715/2007) consume either as the four or five-door model with six-speed manual transmission and Start/Stop system just 3.7 liters of fuel per 100 km in the combined cycle (Sports Tourer: 3.9 l/100 km). Therefore the Opel Insignia 2.0 CDTI is the most fuel efficient diesel car in its class.

A host of chassis enhancements ensures higher agility and comfort. And a completely new infotainment system generation is now available for the Insignia. It integrates many smartphone functions into the car and can be operated intuitively and simply via a touchpad in the center console.

“The successful Insignia has already won 580,000 Opel drivers. The new Insignia will thrill even more – with a more expressive design, high-quality cockpit, intuitive operation of infotainment systems, exemplary powertrains like our trailblazing 99 gram Turbo diesel,” Opel CEO Dr. Karl-Thomas Neumann describes the mid-size model’s revolution. “Our flagship is now more sophisticated and eye-catching – but even in midst of all this elegance, don’t forget what it’s all about: to offer drivers and passengers a comfortable and safe driving experience with state-of-the-art technologies at a really attractive price.”

The top model can be ordered in Germany starting the 21st of June as a four-door, five-door and Sports Tourer variant; prices begin at 24,325 euros (RRP incl. VAT in Germany.)

Sleek: Clearly arranged cockpit with new infotainment generation

The spotlight was on three criteria during the enhancement of the cockpit: clear, simple and thus intuitive operation, customization of the infotainment offer, and of course comfort and safety for driver and passengers, which is increased even more thanks to lowest-possible distraction from road traffic.

The center console has a completely new feeling of subtlety and refinement, and it harbors a host of state-of-the-art technologies and functions. The black piano lacquer and chrome control panel was drastically simplified. It now has just a few buttons so that operation of the infotainment system and e.g. air conditioning is fast and intuitive.

The new infotainment generation in the Insignia can be controlled over an 8-inch color display with touch operation. From the starting screen the driver can access all function and sub-menus such as radio stations, song titles, smartphone connection or 3D navigation map via button, touchscreen, voice control or the brand new touchpad. And the infotainment system can be individualized – up to 60 personal favorites (e.g. playlists, phone contacts, navigation addresses) can be stored.

The touchpad is ergonomically integrated in the center console and offers a completely new way of quickly and intuitively accessing the infotainment system. Its illuminated, touch-sensitive surface reacts immediately to finger movements including haptic feedback and makes operation of the new infotainment generation child’s play without distracting the driver from the traffic situation. Even individual letters – for instance when searching for a song title in the database or a city in the navigation system – can be entered by fingertip on the touchpad.

Additionally, the Insignia driver can control the newest generation infotainment system over newly designed, clearly laid-out steering wheel controls as well as voice commands. The advanced voice recognition function can be activated by the simple push of a button on the steering wheel controls and can also process more than one command at a time. The wide range of operating choices is the result of enhancements to the new infotainment generation.

Intensifying the man-and-machine connection is the newly designed instrument panel with an up to 8-inch high-resolution color display. In addition to the classic readouts like speed, rpm and fuel tank level, further information on navigation, smartphone use and audio options are directly in the driver’s line of sight and can be adjusted.

Top: New-generation 99 gram Turbo diesel and SIDI Turbo gasoline unit

The new Opel Insignia also makes a statement in terms of powertrain and chassis. While the mid-size model already received many accolades for driving comfort, handling and roadholding, the new edition plays in a higher league. Opel engineers made a host of improvements to the chassis including to the dampers, stabilizers and steering, resulting in decreased noise and vibrational behavior and even higher comfort.

The broad, newly expanded engine portfolio is tuned to performance and comfort without any compromises. The new Opel Insignia offers the choice between the three propulsion alternatives gasoline, diesel and LPG (Liquefied Petroleum Gas); power output ranges from 81 kW/110 hp to 239 kW/325 hp.

The new Insignia 2.0 CDTI is the eco and fuel-saving champion. Thanks to its new 2.0-liter turbo diesel engine, the 88 kW/120 hp and 103 kW/140 hp variants emit just 99 g/km CO2 (Sports Tourer: 104 g/km CO2) according to EG Nr. 715/2007. This puts it in the A+ efficiency class, as the four and five-door models with six-speed manual transmission and Start/Stop system consume just 3.7 liters of fuel per 100 km in the combined cycle (Sports Tourer: 3.9 l/100 km) – optimum values in this vehicle class. Both variants also boast superb torque, with the 88 kW/120 hp Turbo diesel providing up to 320 Nm and the 103 kW/140 hp model even up to 370 Nm – thanks to an automatic overboost function.

The top-of-the-line diesel is the 143 kW/195 hp 2.0 BiTurbo CDTI. The high-performance diesel with sequential, two stage turbo chargers reaches impressive torque of 400 Nm and is distinguished by its direct responsiveness as well as exemplary propulsion power across a broad rpm range.

The most prominent gasoline engines are the two turbo direct injection units: the 2.0 SIDI Turbo with 184 kW/250 hp and 400 Nm maximum torque as well as the 1.6 SIDI Turbo from the newest engine generation with 125 kW/170 hp and 260 Nm, and even up to 280 Nm with overboost (SIDI = Spark Ignition Direct Injection). Both boast superb power development and excellent running smoothness with high fuel economy. They can be coupled with a six-speed manual transmission and Start/Stop functionality or with a new, low-friction six-speed automatic gearbox. In addition to front-wheel-drive, the 2.0-liter SIDI Turbo is also available with all-wheel-drive.

An alternative and extremely economic powertrain option is the 103 kW/140 hp Opel Insignia 1.4 LPG with maximum torque of 200 Nm. It meets – like its petrol version – the stringent guidelines of the future Euro 6 emissions standard. With fuel consumption of 7.6 l/100 km (Sports Tourer: 7.9 l/100 km) in the MVEG combined cycle and low CO2 emissions of 124 g/km (Sports Tourer: 129 g/km CO2), the Insignia LPG model is unrivalled in efficiency class A.

A style of its own: Award-winning Opel design language with premium flair

The new Insignia evolves the multi-award-winning Opel design philosophy “sculptural artistry meets German precision” in the mid-size segment. The design theme articulates premium aspiration and dynamics with an unmistakable low-and-wide front graphic to visually pronounce its wide stance. The high-gloss chrome grille is wider and lower than before. The brand bar that cradles the Opel logo is leaner and includes winglets that link the eye to the re-designed headlamps. Depending on trim version, these come with bi-xenon lamps including the safety lighting system AFL+. All headlamps are executed in high gloss black with embedded chrome accents that enhance the technology within. The up-level headlamps include a wing signature daytime running light featuring energy-saving LEDs. The lower front fascia inserts are designed to appear slim and wide, in order to emphasize the upper grille size. Fog lamps are combined with wide black inserts and chrome accents. These grow from thin to thick as they near the wheelhouse to pronounce the width of the front design and the Opel Insignia’s top-class design.

The side view of the new Insignia sedan and hatchback are clearly more differentiated than before through their unique tailgates and integrated spoiler design. The roofline of the five-door model fades out not until it reaches the spoiler trailing edge to emphasize a classic coupé silhouette. On the four-door variant, the crease line continues along the edge of the spoiler to emphasize length on the elegant sedan.

This is also echoed in the rear, where the new Insignia features a wider and lower proportioned rear end design. The high-gloss chrome brand bar has been positioned lower on the tailgate and includes the brand logo. It extends into the tail lamps to include the slim-look reverse functions. The tail / stop functions of the split 2-piece tail lamps are executed as LEDs on all levels for sedan and hatchback. Characteristic for all body versions is the light design as a sharp “wing” signature.

The new Opel Insignia also offers a host of technology, safety and comfort highlights. These include state-of-the-art radar and camera-based assistance systems ranging from adaptive cruise control to side blind zone alert, forward collision alert and premium seats with the AGR seal of approval and the keyless entry and start system “Open & Start”, to name just a few.

Prices for the new Insignia start at 24,325 euros for the four-door model (RRP incl. VAT in Germany). With the 103 kW/140 hp 1.4-liter turbo gasoline engine and Start/Stop, it already comes with extensive standard equipment. This includes leather steering wheel, comfort seats, air conditioning and stereo radio 400 B.T. with 4.2 inch colour display, MP3 compatibility, audio streaming, USB- and Bluetooth connection.