Από 24.960 ευρώ το ανανεωμένο Volvo S60

Σχετικά άρθρα

Volvo S60 2013 (3)

H Volvo ανακοίνωσε πως το ανανεωμένο S60 που είδαμε στην έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, είναι πλέον διαθέσιμο και στη χώρα μας με αρχική τιμή της 26.390 ευρώ (€24.960 με απόσυρση).

Στη χώρα μας θα είναι διαθέσιμο με τους T3, T4, T5 2.0, T6, D2 και D4 κινητήρες και αναλυτικά οι τιμές του είναι οι εξής:

ΙΣΧΥΣ (HP) CO2 (grms) ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ
(EURO)
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ME ΑΠΟΣΥΡΣΗ
(EURO)
T3 Βενζίνη S60 1.6 T3 Start/Stop FWD Manual Optimum 150 135 26.390,00 24.960,00
T3 Auto Βενζίνη S60 1.6 T3 FWD Auto Optimum 150 159 28.690,00 27.260,00
T4 Βενζίνη S60 1.6 T4 Start/Stop FWD Manual Optimum 180 149 27.950,00 26.520,00
T4 Auto Βενζίνη S60 1.6 T4 FWD Auto Optimum 180 159 30.250,00 28.820,00
T5 Auto Βενζίνη S60 2.0 T5 GTDI FWD Auto Optimum 240 189 38.830,00 36.030,00
T6 AWD Βενζίνη S60 3.0 T6 AWD Auto Momentum 304 231 50.750,00
D2 Diesel S60 1.6 D2 Start/Stop FWD Manual Optimum 115 103 27.390,00 25.960,00
D2 Αuto Diesel S60 1.6 D2 Start/Stop FWD Auto Optimum 115 107 29.690,00 28.260,00
D4 Diesel S60 2.0 D4 Start/Stop FWD Manual Optimum 163 114 30.950,00 28.150,00
D4 Auto Diesel S60 2.0 D4 FWD Auto Optimum 163 152 33.250,00 30.450,00

[Πηγή: Volvo]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Νέο Volvo S60: Ριζική ανανέωση για τον ηγέτη της κατηγορίας

  • Σκανδιναβικό design με έντονο σπορ χαρακτήρα
  • Νέα πρωτοποριακά στοιχεία ενεργητικής ασφάλειας
  • Εξέχουσα ποιότητα υλικών και μοναδική προσοχή στη λεπτομέρεια
  • Κορυφαία κατανάλωση στην κατηγορία του, μόλις 3,9 λίτρα/100 χλμ. στη D2 έκδοση
  • Εκπεμπόμενοι ρύποι CO2 μόλις 103 γρμ./χλμ. στη D2 έκδοση
  • Διαθέσιμος ο «τριπλός» ψηφιακός πίνακας οργάνων που πρωτολανσαρίστηκε στο V40
  • Νέα σπορ καθίσματα που συνδυάζουν μοναδική υποστήριξη και κορυφαία άνεση
  • Πρωτόγνωρες δυνατότητες on-line επικοινωνίας χάρη στο Sensus Connected Touch
  • Τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού: Optimum, Kinetic, Momentum, Summum
  • Τιμή εκκίνησης 24.960 € με όφελος απόσυρσης

Το Volvo S60, σύμφωνα και με την αδιάψευστη γλώσσα των αριθμών, είναι ο ηγέτης της κατηγορίας του. Ξεκάθαρα πρώτο σε πωλήσεις το 2012 (αθροιστικά με αυτές του V60, της sport wagon έκδοσής του), στην πρώτη θέση και για το πρώτο τρίμηνο του 2013! Σήμερα, το Νέο Volvo S60, η ριζικά ανανεωμένη νέα γενιά του μοντέλου που ψηφίστηκε «Αυτοκίνητο του 2011 για την Ελλάδα» και σηματοδότησε τη νέα εποχή για τη Volvo, είναι εδώ! Tα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται στο δίκτυο της Volvo Car Hellas την ερχόμενη εβδομάδα. Ταυτόχρονα, ανακοινώνονται οι προτεινόμενες τιμές λιανικής για τις διάφορες εκδόσεις του αυτοκινήτου. Ξεκινάνε από 24.960 € για την βενζινοκίνητη έκδοση Τ3 1.6 και 25.960 € για την πετρελαιοκίνητη D2 1.6. Και οι δύο τιμές περιλαμβάνουν όφελος απόσυρσης και αφορούν στο πολύ πλούσιο – μολονότι εισαγωγικό – επίπεδο εξοπλισμού Optimum.

DESIGN

Στο εξωτερικό, το επανασχεδιασμένο εμπρός τμήμα τονίζει εμφατικά την παρουσία του αυτοκινήτου στο δρόμο. Ιδιαίτερο ρόλο σε αυτό παίζει ο σχεδιασμός των νέων φωτιστικών σωμάτων. Οι οριζόντιες γραμμές που διασχίζουν τόσο το εμπρός όσο και το πίσω τμήμα είναι πλέον πιο έντονες. Σε συνδυασμό με λεπτομέρειες όπως η φαρδύτερη γρίλια, τα φώτα ημέρας και τα φλας τεχνολογίας LED, προσδίδουν ένα χαρακτηριστικό δυναμισμό. Σε αυτό συντελούν και οι νέες ζάντες αλουμινίου καθώς και η πληθώρα επιλογών. Χαρακτηριστικά, μπορεί κάποιος να επιλέξει ζάντες 19” αντί για 18”, χωρίς να αλλάξει το προφίλ του ελαστικού, που σημαίνει ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση χωρίς συμβιβασμό στην άνεση και την ποιότητα κύλισης!

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί σε κάθε λεπτομέρεια του εξωτερικού:

  • το κάλυμμα του ραντάρ στη γρίλια του S60 (για τα μοντέλα που διαθέτουν το Driver Support Pack) έχει μαύρη γυαλιστερή βαφή που το καθιστά πρακτικά αόρατο
  • Έχει αφαιρεθεί το πλαίσιο χρωμίου από τη γρίλια και το νέο, μεγαλύτερο σήμα δίνει μία πιο επιβλητική όψη στο αυτοκίνητο
  • Οι ενσωματωμένες απολήξεις της εξάτμισης, διαθέσιμες με τους περισσότερους κινητήρες, αποτελούν την οπτική και ουσιαστική συνέχεια των προηγμένων κινητήριων συστημάτων. Πέρα όμως από την σχεδιαστική πινελιά, οι εξατμίσεις αυτές αποτελούν και δείγμα σκανδιναβικής μηχανικής τελειότητας. Πώς όχι άλλωστε, αφού οι Σουηδοί μηχανικοί έπρεπε να δώσουν λύση στο γεγονός ότι το σύστημα εξάτμισης μεγαλώνει ακόμα και κατά 25 mm σε κατάσταση λειτουργίας, λόγω υψηλών θερμοκρασιών. Και το πέτυχαν, επιτυγχάνοντας άψογο εικαστικό αποτέλεσμα σε όλο το εύρος των θερμοκρασιών
  • Τα μέχρι τώρα εμφανή πιτσιλιστήρια νερού στο καπό του αυτοκινήτου, βρίσκονται πλέον κρυμμένα κάτω από αυτό, ψεκάζοντας νερό στο παρμπρίζ χωρίς να φαίνονται

Στο εσωτερικό, η επιτομή του σκανδιναβικού design είναι έντονη και παντού παρούσα. Εκφράζεται με τις πάμπολλες ανεπιτήδευτες επιφάνειες και την παντελή απουσία «φλύαρων» σχεδιαστικών επιλογών που κουράζουν αντί να προφέρουν κάτι. Η προσοχή στη λεπτομέρεια, η χρήση ακριβών και αυθεντικών υλικών (ξύλο, δέρμα κλπ.) και ο εύκολος χειρισμός όλων των λειτουργιών δίνουν μία κυρίαρχη αίσθηση στον οδηγό και δημιουργούν ένα μοναδικά άνετο περιβάλλον για τους επιβάτες. Πινελιές που διαφοροποιούν το νέο S60 από την προηγούμενη γενιά είναι οι νέες ξύλινες επενδύσεις, οι νέοι χρωματισμοί στις ταπετσαρίες, η νέα εσωτερική επένδυση της οροφής, οι μεταλλικές λεπτομέρειες στους αεραγωγούς του κλιματισμού και άλλα.

ΣΑΣΙ – ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΣΥΝΟΛΑ

Σίγουρα εντυπωσιάζει το γεγονός ότι το νέο S60 διατίθεται με επιλογή από τέσσερις διαφορετικούς τύπους σασί! Συγκεκριμένα, η standard επιλογή είναι το Dynamic. Αν κάποιος δίνει έμφαση στην άνεση μπορεί να επιλέξει χωρίς πρόσθετο κόστος το Touring.  Διαθέσιμο επίσης το πολύ δημοφιλές και ιδιαίτερο Four-C (Continuously Controlled Chassis Concept), ενώ η R-Design έκδοση θα «πατάει» στο Lower Sport, που όπως δηλώνει το όνομά του είναι πιο χαμηλό σασί, με σπορ χαρακτηριστικά.

Υπάρχει μεγάλη γκάμα υπερτροφοδοτούμενων (turbo) κινητήρων που καλύπτουν μία ευρεία γκάμα απαιτήσεων. Όλοι δε συνδυάζονται με χειροκίνητα ή αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, έξι σχέσεων. Με σειρά ενδιαφέροντος για την Ελλάδα, οι πιο σημαντικοί κινητήρες είναι:

  • Ο πετρελαιοκινητήρας D2 των 1.600 κ.εκ. με 115 ίππους και 27,5 χιλιογραμμόμετρα ροπής. Με το χειροκίνητο κιβώτιο η μέση τυποποιημένη κατανάλωση είναι 3,9 λίτρα/100 χλμ. ενώ με το αυτόματο 4,1 λίτρα/100 χλμ., με τις εκπομπές ρύπων να είναι αντίστοιχα 103 και 107 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Το σύστημα Start/Stop είναι standard για όλους τους συνδυασμούς.
  • Ο βενζινοκινητήρας των 1.600 κ.εκ. που είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις, είτε την Τ3 που αποδίδει 150 ίππους είτε την Τ4 που αποδίδει 180 ίππους. Με το χειροκίνητο κιβώτιο η κατανάλωση στην Τ3 έκδοση είναι μόλις 5,8 λίτρα/100 χλμ. (με standard σύστημα Start/Stop) και στην Τ4 μόλις 6,4 λίτρα/100 χλμ. Με το αυτόματο κιβώτιο η  κατανάλωση είναι 6,8 λίτρα/100 χλμ. τόσο για την Τ3 όσο και την Τ4 έκδοση (σε αυτό το συνδυασμό δεν υπάρχει σύστημα Start/Stop).

Αναλυτικά τα διάφορα στοιχεία σχετικά με τα κινητήρια σύνολα στον Πίνακα που ακολουθεί:

ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟ ΚΙΒΩΤΙΟ

 (6-speed)

ΙΣΧΥΣ

(ίπποι)

ΡΟΠΗ

(χλγμ.)

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

(λίτρ./100χλμ.)

ΡΥΠΟΙ C02

(γρμ./χλμ.)

D2 1.6

Diesel

MAN

115

27,5

3,9

103

D2 1.6

Diesel

AUTO

115

27,5

4,1

107

D4 2.0

Diesel

MAN

163

40,8

4,3

114

D4 2.0

Diesel

AUTO

163

40,8

5,8

152

T3 1.6

Petrol

MAN

150

24,5

5,8

135

T3 1.6

Petrol

AUTO

150

24,5

6,8

159

T4 1.6

Petrol

MAN

180

24,5

6,4

149

T4 1.6

Petrol

AUTO

180

24,5

6,8

159

T5 2.0

Petrol

AUTO

240

32,6

8,1

189

T6 3.0

Petrol

AUTO

304

44,9

9,9

231

 

Σε συνδυασμό με την επιλογή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής χειριστηρίων του κιβωτίου ταχυτήτων στο τιμόνι (“paddle shifters”). Παρέχεται έτσι η δυνατότητα στον οδηγό να χειρίζεται το κιβώτιο ταχυτήτων ως χειροκίνητο και να επιτυγχάνει πολύ γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων, χωρίς να αφήνει το τιμόνι από τα χέρια του.

ΑΝΕΣΗ

Νέα σπορ καθίσματα

Ανέκαθεν ένα από τα ισχυρά σημεία των Volvo ήταν η ποιότητα των καθισμάτων τους. Παροιμιώδης η εμπειρία του να διανύεις εκατοντάδες χιλιομέτρων σε ένα Volvo και να φτάνεις στον προορισμό σου ξεκούραστος και φρέσκος! Η δυνατότητα αυτή πλέον πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα! Ο αγοραστής του νέου S60 μπορεί να επιλέξει για το αυτοκίνητό του μία νέα σειρά σπορ καθισμάτων που προσφέρει δύο στοιχεία που θεωρούνται ασύμβατα μεταξύ τους: πρωτόγνωρη αίσθηση υποστήριξης του σώματος και ακόμα μεγαλύτερη άνεση! Ειδικά για τον οδηγό, το νέο σπορ κάθισμα αγκαλιάζει το σώμα από τους μηρούς έως τους ώμους, συνεισφέροντας τα μέγιστα στην κυρίαρχη αίσθηση που νιώθει ο οδηγός, ιδίως όταν στρίβει με πολλά χιλιόμετρα ή οδηγεί γρήγορα με συνεχείς εναλλαγές κατεύθυνσης.

Ψηφιακός Πίνακας Οργάνων

Το πλήρως ψηφιακό ταμπλό που η Volvo παρουσίασε για πρώτη φορά στο V40, είναι πλέον διαθέσιμο και στο νέο S60. Αυτή η TFT οθόνη φέρνει την αλληλεπίδραση μεταξύ αυτοκινήτου και οδηγού σε μια νέα διάσταση. Ο πίνακας οργάνων εκφράζει 100% “συναισθηματική λειτουργικότητα” τόσο με την αισθητική του αλλά και τις σημαντικότερες πληροφορίες σε κάθε δεδομένη κατάσταση, που τις εμφανίζει ακριβώς μπροστά από τον οδηγό, που μπορεί να διαμορφώσει τον πίνακα οργάνων όπως επιθυμεί κάθε φορά, ακόμα και εν κινήσει!

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία μοτίβα:

  • Το Elegance έχει μαύρο «παραδοσιακό» φωτισμό και δημιουργεί μια ήρεμη αύρα.
  • Το Eco που διαθέτει πράσινο φωτισμό φόντου, επιδιώκοντας να δημιουργηθεί ένα «οικολογικό» οπτικό περιβάλλον. Ένας Eco-μετρητής εμφανίζεται στην αριστερή πλευρά, ενώ αντιδιαμετρικά, στα δεξιά, υπάρχει το ψηφιακό στροφόμετρο. Ο οδηγός «ανταμείβεται» με μία χαρακτηριστική ένδειξη  όταν οδηγεί με τρόπο αμιγώς οικολογικό, με χαμηλή κατανάλωση και ανάλογες εκπομπές καυσαερίων.
  • Το Performance έχει κόκκινο φωτισμό στο φόντο, δημιουργώντας μια σπορ διάθεση. Το στροφόμετρο έχει τον πρώτο λόγο, ενώ η ταχύτητα του αυτοκινήτου απεικονίζεται με ψηφιακό νούμερο στο κέντρο. Στη δεξιά οθόνη εμφανίζεται ένας μετρητής ισχύος – το όργανο που ενημερώνει άμεσα τον οδηγό πόση ισχύς είναι διαθέσιμη και πόση ενέργεια χρησιμοποιείται ανά πάσα στιγμή.

Ο standard πίνακας οργάνων έχει μεν το ίδιο εξωτερικό σχήμα με τον ψηφιακό αλλά διαθέτει κλασσικούς αναλογικούς δείκτες. Ουσιαστικά είναι μια εκλεπτυσμένη εκδοχή του παραδοσιακού πίνακα οργάνων. Οι ενδείξεις εδώ είναι ηλεκτρομηχανικές.

Αξίζει να αναφερθεί ότι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό της πιο πλούσιας έκδοσης, Summum.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Ενεργή Υψηλή Δέσμη Φώτων

Το νέο Volvo S60 εξοπλίζεται με την Ενεργή Υψηλή Δέσμη Φώτων (Active High Beam). Πρόκειται για μία νέα υψηλή δέσμη φώτων η οποία είναι δυνατό να είναι μόνιμα ενεργοποιημένη χωρίς να «τυφλώνει» τους αντίθετα διερχόμενους οδηγούς ή να ενοχλεί τους οδηγούς των προπορευόμενων οχημάτων! Χάρη σε ένα πρωτοποριακό μηχανισμό επιτυγχάνεται αυτόματη σκίαση μέρους της φωτεινής δέσμης. Το περιβάλλον οδήγησης παραμένει έντονα φωτισμένο, διατηρώντας όλα τα πλεονεκτήματα του άπλετου φωτισμού της μεγάλης σκάλας φώτων. Εξασφαλίζεται έτσι μία πλήρης και σαφής εικόνα των συνθηκών εμπρός από τον οδηγό, συμπεριλαμβανομένων των άκρων του δρόμου, όπου μπορεί να βρίσκεται ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο ή εμπόδιο, ένας πεζός ή κάποιο ζώο, χωρίς να ενοχλούνται οι υπόλοιποι οδηγοί.

Ο Έλεγχος Ενεργής Υψηλής Δέσμης Φώτων χρησιμοποιεί την κάμερα που βρίσκεται στην κορυφή του παρμπρίζ, πίσω από το μεσαίο καθρέφτη οπισθοπορείας. Πρόκειται για την ίδια κάμερα που χρησιμοποιείται για τη διαδικασία ανίχνευσης πεζών και τα συστήματα αυτόματης πέδησης. Η κάμερα αυτή ανιχνεύει τόσο τα αντίθετα διερχόμενα όσο και τα προπορευόμενα οχήματα και υπολογίζεται αυτόματα το ποσοστό και η θέση σκίασης που πρέπει να εφαρμοστεί στην υψηλή δέσμη φώτων. Η τεχνολογία δε, είναι τόσο ακριβής που το περιθώριο απόκλισης στον καθορισμό των οχημάτων δεν ξεπερνά τις 1,5 μοίρες!

City Safety – αποτελεσματικό μέχρι τα 50 χλμ/ώρα

Το νέο S60 διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό το αναβαθμισμένο σύστημα City Safety. Τη στιγμή που διάφοροι ανταγωνιστές προσεγγίζουν το θέμα για πρώτη φορά, το City Safety της Volvo πλέον βρίσκεται στη 2η γενιά του και είναι αποτελεσματικό για ταχύτητα έως και τα 50 χλμ/ώρα! Το αυτοκίνητο επιβραδύνει αυτόματα αν ο οδηγός δεν αντιδράσει έγκαιρα όταν το προπορευόμενο όχημα επιβραδύνει ή σταματήσει. Το ίδιο συμβαίνει και όταν ο οδηγός κινείται πολύ γρήγορα προς ένα ακινητοποιημένο όχημα.

Ανίχνευση Πεζών και Ποδηλατών με Αυτόματη Πέδηση

Το Σύστημα Ανίχνευσης Πεζών με Αυτόματη Πέδηση το γνωρίσαμε για πρώτη φορά στο S60 της προηγούμενης γενιάς. Βασισμένο στη συνεργασία ραντάρ και κάμερας, μπορεί να ανιχνεύσει πεζούς εμπρός από το αυτοκίνητο, να προειδοποιήσει αν κάποιος πεζός πρόκειται να βρεθεί στην πορεία του αυτοκινήτου – και κατόπιν να επιβραδύνει το αυτοκίνητο με τα φρένα σε πλήρη ισχύ αν ο οδηγός δεν αντιδράσει έγκαιρα. Πλέον, στο νέο S60, η χρήση νέου, προηγμένου λογισμικού καθιστά εφικτή και την ανίχνευση ποδηλατών, με αντίστοιχα σωτήρια αποτελέσματα για την ακεραιότητά τους.

Συγκεκριμένα, το νέο Σύστημα Ανίχνευσης Πεζών και Ποδηλατών με Αυτόματη Πέδηση διαθέτει ένα προηγμένο αισθητήρα που ανιχνεύει αν ένας ποδηλάτης βρεθεί έξαφνα στην πορεία του αυτοκινήτου. Αν η επαφή με τον ποδηλάτη είναι αναπόφευκτη, ακούγεται μία ηχητική ειδοποίηση και ταυτόχρονα ενεργοποιείται το σύστημα πέδησης, φρενάροντας αυτόματα το αυτοκίνητο.

Το σύστημα μπορεί να λειτουργήσει για να αποφευχθεί μια σύγκρουση με πεζό, όταν η ταχύτητα κίνησης του οχήματος είναι έως τα 35 χλμ./ώρα και στην περίπτωση που ο οδηγός δεν έχει αντιδράσει νωρίτερα. Στις υψηλότερες ταχύτητες, το σύστημα εστιάζει στην όσο το δυνατό μεγαλύτερη μείωση της ταχύτητας πριν τη σύγκρουση, έτσι ώστε να περιοριστούν οι συνέπειες. Οι στατιστικές αποκαλύπτουν ότι η ταχύτητα του αυτοκινήτου έχει μεγάλη σημασία για τις επιπτώσεις της σύγκρουσης. Η χαμηλότερη ταχύτητα του οχήματος σημαίνει πως ο κίνδυνος σοβαρού τραυματισμού μειώνεται σημαντικά.

Βελτιωμένο BLIS – για καλύτερη ορατότητα

Το S60 προσφέρει την βελτιωμένη εκδοχή του Συστήματος Επιτήρησης Τυφλών Σημείων (Blind Spot Information System – BLIS), που είναι βασισμένο σε χρήση ραντάρ. Η βελτιωμένη εκδοχή μπορεί τώρα να παρακολουθεί και να προειδοποιεί τον οδηγό για τα οχήματα που πλησιάζουν γρήγορα μέχρι 70 μέτρα πίσω από το αυτοκίνητο. Φυσικά εξακολουθεί να ενημερώνει τον οδηγό για τα οχήματα στα «τυφλά» σημεία και στις δύο πλευρές του αυτοκινήτου.

Cross Traffic Alert – για να καλύπτετε «τα νώτα» σας

Το Σύστημα Ελέγχου Κυκλοφορίας (Cross Traffic Alert) χρησιμοποιεί τους αισθητήρες ραντάρ στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου για να προειδοποιεί τον οδηγό για τυχόν διέλευση άλλου οχήματος κατά τη διάρκεια ελιγμού με την όπισθεν σε ένα χώρο στάθμευσης. Το σύστημα αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε στενούς δρόμους και πολυσύχναστες περιοχές όπου η ορατότητα του οδηγού διαγώνια και πίσω, μπορεί να περιορίζεται λόγω δόμησης, βλάστησης ή άλλων σταθμευμένων αυτοκινήτων.

Η λειτουργία προειδοποιεί για κίνηση αυτοκινήτου έως και 30 μέτρα από το όχημα. Η ειδοποίηση παραμένει ενεργή όσο υπάρχει αντικείμενο στη ζώνη ελέγχου του συστήματος και επικοινωνείται στον οδηγό με ένα ηχητικό σήμα και ένα οπτικό στην κεντρική οθόνη.

Το Σύστημα Πληροφόρησης Οδικών Σημάτων (Road Sign Information) ενημερώνει αποτελεσματικά τον οδηγό με τα οδικά σήματα εμφανίζοντάς τα στην οθόνη του πίνακα των οργάνων. Η κάμερα του συστήματος μπορεί να ανιχνεύσει πινακίδες ορίου ταχύτητας, καθώς και πινακίδες που να απαγορεύουν την προσπέραση, αναπαράγοντάς τες στη σχετική οθόνη μέχρι να ανιχνευτεί η επόμενη πινακίδα στο δρόμο.

Το Road Sign Information μπορεί να συνδυαστεί με την λειτουργία προειδοποίησης ταχύτητας, βάσει της οποίας παρέχεται στον οδηγό μία οπτική προειδοποίηση στο ταχύμετρο, αν εντοπιστεί υπέρβαση του ορίου ταχύτητας.

ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

Στο νέο S60 θα διατίθεται, αρχικά ως αξεσουάρ και το σύστημα Sensus Connected Touch. Το Sensus Connected Touch ουσιαστικά μετατρέπει την 7-ιντσών οθόνη του ηχοσυστήματος σε μία οθόνη αφής η οποία επιτρέπει τον χειρισμό ακόμα και όταν ο χρήστης φορά γάντια. Παρέχεται εκτός άλλων και λειτουργία συστήματος πλοήγησης, η χρήση του οποίου γίνεται φυσικά μέσα από την οθόνη αφής!

Το σύστημα όχι μόνο προσφέρει τη δυνατότητα σύνδεσης στο internet μέσω 3G/4G αλλά και αυξάνει σφαιρικά τις δυνατότητες συνδεσιμότητας οδηγού και επιβατών με πληθώρα εφαρμογών. Ανάμεσά τους και η πολύ δημοφιλής εφαρμογή Spotify, η οποία προσφέρει μουσικά κομμάτια online, διαθέσιμα από μία βάση εκατομμυρίων τίτλων. Αξίζει τέλος να αναφερθεί ότι ο έλεγχος ορισμένων λειτουργιών του Sensus Connected Touch θα είναι εφικτός ακόμα και με φωνητικές εντολές!

Είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον το γεγονός ότι το Sensus Connected Touch θα είναι διαθέσιμο και σε προηγούμενα μοντέλα της Volvo, με μόνη προϋπόθεση αυτά να είναι εφοδιασμένα με την οθόνη Sensus 7 ιντσών.

ΝΕΟ VOLVO S60 – ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ

ΙΣΧΥΣ (HP)

CO2 (grms)

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ
(EURO)

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ME ΑΠΟΣΥΡΣΗ
(EURO)

T3

Βενζίνη

S60 1.6 T3 Start/Stop FWD Manual Optimum

150

135

26.390,00

24.960,00

T3 Auto

Βενζίνη

S60 1.6 T3 FWD Auto Optimum

150

159

28.690,00

27.260,00

T4

Βενζίνη

S60 1.6 T4 Start/Stop FWD Manual Optimum

180

149

27.950,00

26.520,00

T4 Auto

Βενζίνη

S60 1.6 T4 FWD Auto Optimum

180

159

30.250,00

28.820,00

T5 Auto

Βενζίνη

S60 2.0 T5 GTDI FWD Auto Optimum

240

189

38.830,00

36.030,00

T6 AWD

Βενζίνη

S60 3.0 T6 AWD Auto Momentum

304

231

50.750,00

D2

Diesel

S60 1.6 D2 Start/Stop FWD Manual Optimum

115

103

27.390,00

25.960,00

D2 Αuto

Diesel

S60 1.6 D2 Start/Stop FWD Auto Optimum

115

107

29.690,00

28.260,00

D4

Diesel

S60 2.0 D4 Start/Stop FWD Manual Optimum

163

114

30.950,00

28.150,00

D4 Auto

Diesel

S60 2.0 D4 FWD Auto Optimum

163

152

33.250,00

30.450,00

 

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Optimum

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΝΕΣΗ
▪ City Safety generation 2 (50km/h) ▪ Αυτόματο διζωνικό σύστημα κλιματισμού (ECC)
▪ Αερόσακοι οδηγού/συνοδηγού ▪ Εξωτερικοί καθρέπτες ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι
▪ Πλευρικοί αερόσακοι εμπρός, δύο θαλάμων ▪ Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός- πίσω
▪ Aερόσακοι οροφής (IC: Inflatable Curtain) ▪ Υδραυλικό τιμόνι ρυθμιζόμενο σε ύψος/μήκος
▪ Σύστημα προστασίας από πλευρικές συγκρούσεις (SIPS: Side Impact Protection System) ▪ Υπολογιστής ταξιδιού
▪ Σύστημα προστασίας αυχένα και πλάτης εμπρός καθίσματα (WHIPS)
▪ Zώνες ασφαλείας 3 σημείων (5) με προσαρμοζόμενους πυροτεχνικούς προεντατήρες ▪ Φώτα ημέρας (DRL) LED στον μπροστινό προφυλακτήρα
▪ Υπενθύμιση ζώνης ασφαλείας σε όλες τις θέσεις ▪ Νέος αναλογικός πίνακας οργάνων
▪ Ευφυές σύστημα πληροφόρησης του οδηγού (IDIS)
▪ ABS με έκτακτη υποβοήθηση της πέδησης (EBA)
▪ Σύστημα Δυναμικού Ελέγχου Ευστάθειας και Πρόσφυσης (DSTC) με προηγμένο σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ASC), έλεγχο υποστροφής/υπερστροφής (CTC) και σπορ λειτουργία ΖΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΣΑΣΙ
▪ Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό ▪ Σετ επισκευής ελαστικών
▪ Immobiliser ▪ Σασί Dynamic
▪ Υποδοχές παιδικού καθίσματος ασφαλείας ISOFIX στις δυο πίσω εξωτερικές θέσεις ▪ Διπλές χρωμιωμένες εμφανείς απολήξεις εξάτμισης
▪ Χειροκίνητη απομόνωση πίσω θυρών (παιδικές κλειδαριές) (D2 & D4 έχουν μονή χρωμιωμένη εμφανής απόληξη εξάτμισης αριστερά)
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ & ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ▪ Χαλύβδινες Zάντες 7.0 x 16″ (215/55R16)
▪ Επενδύσεις καθισμάτων από Ύφασμα ”Mellbystrand”
▪ Κεντρική κονσόλα σε χρώμα Charcoal
▪ Τιμόνι 3 ακτίνων
▪ Χρωμιωμένες εσωτερικές διακοσμητικές λεπτομέρειες (αεραγωγοί)
▪ Προβολείς αλογόνου
▪ Ρύθμιση ύψους δέσμης προβολέων
▪ Πίσω κάθισμα διαιρούμενο 60:40
▪ Ηχοσύστημα Performance με ενσωματωμένη έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών, CD Player και υποδοχή AUX (για αρχεία MP3)
▪ 6 Ηχεία / Ενισχυτής 4 Χ 20 W

Kinetic

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ της έκδοσης Optimum
▪ Χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι
▪ Δερμάτινο Τιμόνι 3 ακτίνων σε χρώμα Charcoal
▪ Δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων (μηχανικά κιβώτια)
▪ Cruise Control
▪ Zάντες Αλουμινίου 7.0 x 16″ ODEN (215/55R16) (Προσοχή: στους κινητήρες D2 & Τ3 η διάσταση του ελαστικου είναι 205/60R16)

Momentum

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ της έκδοσης Kinetic ▪ Διακοσμητικά στα χειριστήρια του κλιματισμού
▪ Εσωτερική Επένδυση από ύφασμα/Neo-Tech ▪ Ηχοσύστημα High Performance με ενσωματωμένο CD Player (Διαβάζει αρχεία MP3), υποδοχή AUX & USB & Σύστημα ανοιχτής συνομιλίας Bluetooth
▪ Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες με φωτισμό εδάφους ▪ 8 Ηχεία / Ενισχυτής 4 Χ 40 W
▪ Εσωτερικός αυτόματος αντιθαμβωτικός καθρέφτης ▪ Zάντες Αλουμινίου 7.0 x 17″ PANDORA
▪ Αισθητήρες Παρκαρίσματος στο πίσω προφυλακτήρα ▪ Χρωμιωμένες εξωτερικές λεπτομέρειες (πλαίσια παραθύρων)
▪ Δερμάτινο Τιμόνι 3 ακτίνων σε χρώμα Charcoal με διακοσμητικό Silk Metal ▪ Αισθητήρας Βροχής 2ης γενιάς (περιλαμβάνει ανίχνευση τούνελ)
▪ Κεντρική κονσόλα με διακοσμητικά αλουμινίου Shimmer Graphite

Summum

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ της έκδοσης Momentum
▪ Δερμάτινα καθίσματα
▪ Κάθισμα οδηγού ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο, με μνήμη και για τους εξωτερικούς καθρέπτες
▪ Χρωμιωμένες λεπτομέρειες (κάτω από DRL φώτα) στον εμπρός προφυλακτήρα
▪ Zάντες Αλουμινίου 7.0 x 17″ REX
▪ Πίσω υποβραχιόνιο με ποτηροθήκες και αποθηκευτικό χώρο
▪ Ψηφιακός πίνακας οργάνων με 8” οθόνη TFT υψηλής ανάλυσης

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyover. Απορρίφθηκε η αίτηση αναστολής

Ξεκινούν και πάλι τα έργα κατασκευής του Flyover στη Θεσσαλονίκη, καθώς το Συμβούλιο της Επικρατείας απέρριψε την αίτηση αναστολής των εργασιών που είχαν καταθέσει...

Με πρόσθετες αποζημιώσεις προς τους παραχωρησιούχους κινδυνεύει να επιβαρυνθεί το ελληνικό Δημόσιο

Με πρόσθετες αποζημιώσεις στους παραχωρησιούχους κινδυνεύει να επιβαρυνθεί το ελληνικό Δημόσιο εξαιτίας των καθυστερήσεων στα έργα, οι οποίες προκαλούνται και από τους αργούς χρόνους...

Τέλη κυκλοφορίας: Αλλάζουν όλα στα πρόστιμα. Big brother για τα ανασφάλιστα οχήματα

Aλλαγές στα πρόστιμα που επιβάλλονται στις περιπτώσεις εκπρόθεσμης πληρωμής των τελών κυκλοφορίας αλλά και έναν αυτόματο μηχανισμό ο οποίος θα εντοπίζει άμεσα όσα οχήματα...