Αυξάνονται οι πωλήσεις των Head-up display στο μέλλον

Σχετικά άρθρα

Head-up display (1)

Η τεχνολογία των Head-Up Display (HUD) στα αυτοκίνητα, προήλθε από την αεροναυπηγική βιομηχανία, όταν για πρώτη φορά, η General Motors την τοποθέτησε σε αυτοκίνητο το 1988. Ωστόσο το σύστημα δεν γνωρίζει μεγάλη εμπορική επιτυχία, μιας και το 2012 μόλις το 2% των νέων αυτοκινήτων που πουλήθηκαν ήταν εξοπλισμένα με τέτοιο σύστημα. Ωστόσο οι εκτιμήσεις των αναλυτών δείχνουν πως έως το 2020, το 9% των νέων αυτοκινήτων θα είναι εξοπλισμένα με HUD συστήματα.

Το σύστημα προβάλει σχετικές πληροφορίες πάνω στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου σε μια προσπάθεια ώστε ο οδηγός να κρατά συνέχεια τα μάτια του στον δρόμο. Λειτουργεί με έναν προβολέα ο οποίος είναι τοποθετημένος μέσα στο ταμπλό, εκπέμποντας φως. Αυτό ανακλάται σε ένα ειδικό τμήμα του μπροστινού παρμπρίζ, προβάλλοντας πληροφορίες όπως είναι η ταχύτητα οχήματος, οι στροφές κινητήρα, πληροφορίες του συστήματος πλοήγησης και άλλες προειδοποιήσεις.

Όπως όλες οι τεχνολογίες, έτσι και αυτή έχει ελαττώματα, όπως για παράδειγμα η περίπτωση που οι οδηγοί φορούν πολωτικά γυαλιά, ενώ ακόμη και σήμερα θεωρείται ακριβή. Σήμερα το κόστος τοποθέτησης ενός HUD συστήματος σε ένα αυτοκίνητο ανέρχεται κοντά στα 1.000 ευρώ, με τους αναλυτές να πιστεύουν πως έως το 2020 η τιμή του θα μειωθεί αισθητά, κάνοντας το προσβάσιμο σε ένα μεγαλύτερο κοινό.

[Πηγή: The Detroit News]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Nissan παρουσιάζει την πιλοτική γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης

Η Nissan παρουσίασε σήμερα την -υπό κατασκευή- πιλοτική γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης στο εργοστάσιό της στη Γιοκοχάμα της Ιαπωνίας. Η πιλοτική γραμμή στοχεύει...