HamiltonRosbergSepang2013

Μεσολάβησαν δυόμιση μήνες και πέντε grand prix από το πρώτο versus! Ήρθε η ώρα λοιπόν, ώστε να συνεχίσουμε με την σύγκριση των οδηγικών διδύμων των ομάδων. Πλέον το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 έχει φτάσει στο μέσο του και οι στόχοι τόσο των ομάδων όσο και των οδηγών είναι περισσότερο εμφανείς. Οι αγώνες στους οποίους θα αναφερθώ είναι αυτοί της Καταλωνίας, του Μονακό, του Καναδά, της Βρετανίας και της Γερμανίας και οφείλω να προειδοποιήσω πως το άρθρο είναι αρκετά μεγάλο και ο αναγνώστης θα πρέπει να έχει θέληση για να το διαβάσει!


RED BULL

S.Vettel Vs M.Webber

Πόντοι: 157 – 93

Τερματισμοί: 5 – 0 (Εκτός Σίλβερστοουν, Νίρμπουργκρινγκ)

Δοκιμαστικά: 7 – 0

(Τα στατιστικά αφορούν μόνο τους δυο ομόσταυλους!)

Η τελευταία σεζόν του Mark Webber στην Φόρμουλα 1 συνεχίζει να εξελίσσεται άσχημα. Πλέον είναι ξεκάθαρα πιο αργός από τον Vettel και στον ένα γρήγορο γύρο, ενώ οι ατυχίες δεν σταματούν να του χτυπούν την πόρτα. Στη Καταλωνία ξεκίνησε όγδοος, μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Vettel και μία κακή εκκίνηση τον έριξε πολύ πίσω οριοθετώντας τον αγώνα του. Τελικά ανέβηκε πέμπτος, όμως τερμάτησε ξανά μία θέση πίσω από το Γερμανό, με το ρυθμό αγώνα να είναι παρόμοιος για τους δύο οδηγούς. Στο Μονακό, μία από τις αγαπημένες πίστες του Webber, ο Vettel είχε το πάνω χέρι καθ’όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Ταχύτερος στα δοκιμαστικά κατά 281 χιλιοστά του δευτερολέπτου και τερματισμός στην δεύτερη θέση, μπροστά από τον τρίτο Webber. Κι ενώ έδειχνε να κλείνει η ψαλίδα μεταξύ των δύο, ήρθε ο Καναδάς. Στις πολύ δύσκολες συνθήκες των δοκιμαστικών, με την πίστα να είναι βρεγμένη αρχικά, έπειτα να στεγνώνει και τελικά να ξαναβρέχει, ο Vettel πήρε την pole, με τον Αυστραλό πέμπτο και 8 δέκατα πιό πίσω. Την Κυριακή η νίκη πήγε στον Γερμανό, με τον Mark εκτός βάθρου. Στο Σίλβερστοουν τους χώριζαν μόλις 9 χιλιοστά στα δοκιμαστικά, ενώ η εγκατάλειψη του Vettel από κιβώτιο (οδηγούσε την κούρσα) και η τρομερή προσπάθεια του Webber που ανέβηκε δεύτερος μετά από άλλη μία κακή εκκίνηση, έδειξαν να ανεβάζουν την ψυχολογία του Αυστραλού. Όμως ο αγώνας στην Γερμανία επεφύλασσε κι άλλα προβλήματα για το Νο2 της Red Bull. Κατά τη διάρκεια του πρώτου πιτ στοπ, ο πίσω δεξιά τροχός δεν κούμπωσε σωστά, με αποτέλεσμα να φύγει από το μονοθέσιο και να τραυματίσει έναν cameraman. Η έβδομη θέση, τη στιγμή που ο Vettel κέρδιζε εντός έδρας, δεν μπορεί να αποτελέι παρηγοριά σε μία πίστα που ο  Webber λατρεύει και πανηγύρισε την πρώτη του νίκη το 2009.

Προβάδισμα: Vettel, στον δρόμο για το τέταρτο συνεχόμενο πρωτάθλημά του. Οι δυνατές πίστες για τον Webber πέρασαν δίχως κάποια επιτυχία και θα είναι κρίμα να αποχαιρετίσει την Φόρμουλα 1 χωρίς νίκη την τελευταία του χρονιά.

WebberVettelRedBull2013

FERRARI

F.Alonso Vs F.Massa

Πόντοι: 123 – 57

Τερματισμοί: 6 – 0 (Εκτός Σίλβερστουν)

Δοκιμαστικά: 5 – 3

Από την μία πλευρά έχουμε τον Alonso. Σταθερά γρήγορος σε ρυθμό αγώνα, με ελάχιστα λάθη (Μονακό), εκπληκτική εκκίνηση στην Καταλωνία και προσπέρασμα στους Hamilton και Raikkonen από την εξωτερική στην καμπή Renault, ένα προσπέρασμα στα ίσια απέναντι στο Hamilton στον Καναδά και τους τελευταίους γύρους στο Σίλβερστοουν όπου και ανέβηκε από όγδοος στο βάθρο. Από την άλλη τον σταθερά…ασταθή Felipe Massa. Στην Καταλωνία πήρε ποινή 3 θέσεων για παρεμπόδιση, έκανε όμως μία τρομερή κίνηση στην αρχή του αγώνα και τελικά τερμάτισε τρίτος. Στο Μονακό έκανε οδηγικό λάθος στα ελεύθερα δοκιμαστικά, καταστρέφοντας το μονοθέσιο, κάτι που του κόστισε και την συμμετοχή στο qualifying. Στον Καναδά διέλυσε το μονοθέσιό του στο Q2 μένοντας δέκατος έκτος, έδωσε όμως μεγάλες μάχες στον αγώνα και σκαρφάλωσε μέχρι την όγδοη θέση. Στο Σίλβερστοουν έμεινε δωδέκατος στα δοκιμαστικά και εκτός Q3 (είχε άλλο ένα λάθος στα ελεύθερα) και στον αγώνα έκανε την εκκίνηση της ζωής του! Ανέβηκε πέμπτος, έπειτα του έσκασε το λάστιχο και έπεσε τελευταίος και τελικά οδήγησε εξαιρετικά μέχρι το τέλος του αγώνα ανεβαίνοντας στη έκτη θέση! Στην Γερμανία το σκηνικό δεν άλλαξε. Κατάφερε μετά από καιρό να κερδίσει στα δοκιμαστικά τον Alonso, αλλά στον αγώνα έκανε λάθος και εγκατέλειψε νωρίς.

Προβάδισμα: Alonso. Ο Felipe δεν είναι ο ίδιος μετά το ατύχημά του στην Ουγγαρία και αποδεδειγμένα αποτελεί εύκολη λεία για τον Ισπανό.

GP SPAGNA F1/2013

LOTUS

K.Raikkonen Vs R.Grosjean

Πόντοι: 116 – 41

Τερματισμοί: 6 – 1 (Εκτός Καταλωνία, Σίλβερστοουν)

Δοκιμαστικά: 8 – 1

Με βάση τα λεγόμενα του Grosjean, η αλλαγή στο σασί της E21θα βοηθούσε στο να τα πάει αρκετά καλύτερα μετά τα πρώτα 4 grand prix. Τελικά στους 5 τελευταίους αγώνες μάζεψε 15 βαθμούς (όλους στο Νίρμπουργκρινγκ), ενώ ο Raikkonen πρόσθεσε 49 στο ενεργητικό του. Σίγουρα έπαιξαν ρόλο και τα δύο μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισε σε Καταλωνία (ανάρτηση) και Σίλβερστοουν (εμπρός πτέρυγα), όμως ακόμα και σε αυτούς τους αγώνες ο Κίμι βρισκόταν μπροστά του μέχρι την στιγμή που εγκατέλειψε. Από την άλλη πλευρά, αρκεί κάποιος να δεί το Σαββατοκύριακο του Γάλλου στο Μονακό, ώστε να καταλάβει πως μάλλον δεν έφταιγε το σασί για τα αποτελέσματα. Οδηγικό λάθος στο FP3, που ανάγκασε τους μηχανικούς του σε αγώνα δρόμου ώστε να προλάβουν να ετοιμάσουν το μονοθέσιο για τα δοκιμαστικά. Τελικά πέρασε από το Q1, όμως έμεινε εκτός Q3 (δέκατος τρίτος) κατηγορώντας την κίνηση που βρήκε στον γρήγορο γύρο του. Έπειτα ήρθε και ο καταστροφικός αγώνας, όταν με δικό του πάλι λάθος έπεσε πάνω στον Ricciardo. Με αυτή την κίνηση να επισύρει και ποινή 10 θέσεων για την εκκίνηση του Καναδά. Στα δύο τελευταία grand prix ο Γάλλος κοντράρει στα ίσια στις δοκιμές. Καθοριστικό όμως για την συνέχεια είναι το ψυχολογικό παιχνίδι, αφού τα team orders υπερ του Κίμι στην Γερμανία και οι φήμες για αντικατάστασή του από τον Maldonado, ίσως φανούν καθοριστικά.

Προβάδισμα: Ice Man, με φόντο τη Red Bull.
Formula One World Championship, Rd9, British Grand Prix, Race, Silverstone, England, Thursday 5 July 2012.

MERCEDES AMG
L.Hamilton Vs N.Rosberg

Πόντοι: 99 – 84

Τερματισμοί: 2 – 4 (Εκτός Σίλβερστοουν)

Δοκιμαστικά: 5 – 4 (Εκτός Νίρμπουργκρινγκ)

Προβλήματα, προβλήματα, προβλήματα. Αυτή η λέξη πρέπει να γυρνάει συνεχώς στο μυαλό του Lewis Hamilton. Όσο καλά ξεκίνησε η σεζόν (σε σχέση με τον Rosberg πάντα) τόσο άσχημα εξελίσσεται. Δύο νίκες για το Γερμανό της Merc, καμία για τον Βρετανό. Ενώ και στο δυνατό σημείο του Ham, τον ένα γρήγορο γύρο, τα πράγματα έχουν εξισωθεί και οι δυό τους έχουν πλέον από 3 pole position. Είναι γεγονός, πως ο Βρετανός δεν έχει την ικανότητα του Rosberg να μπορεί να αχολείται με πολλά και διαφορετικά πράγματα όταν οδηγεί. Για παράδειγμα, η Mercedes έχει 12 διαφορετικές ρυθμίσεις στο τιμόνι μόνο για το διαφορικό! Έτσι, το πρώτο πράγμα που ζήτησε ο Hamilton όταν έφτασε στην ομάδα, ήταν να αλλάξει το τιμόνι και να γίνει πιό απλό. Στην Φόρμουλα 1 αυτές οι λεπτομέριες παίζουν τεράστιο ρόλο. Στους τελευταίους πέντε αγώνες η πλάστιγγα γέρνει λίγο υπέρ του Rosberg. Στην Καταλωνία το πάνω χέρι είχε ο Γερμανός (pole και έκτη θέση στον αγώνα, ενώ ο Ham τερμάτισε δωδέκατος κι ένα γύρο πίσω), όπως και στο Μονακό (pole και νίκη). Στον Καναδά και το Νίρμπουργκρινγκ υπερίσχυσε ο Hamilton. 2-4 και 3-5 οι θέσεις εκκίνησης και τερματισμού στον Καναδά, 1-11 και 5-9 αντίστοιχα στη Γερμανία (υπέρ του Ham). Και οι δύο είχαν κάποιες ατυχίες, ιδιαίτερα ο Hamilton με το σκασμένο ελαστικό στο Σίλβερστοουν (κι ενώ οδηγούσε την κούρσα) και ο Rosberg με την λάθος στρατηγική που ακολούθησε η ομάδα του στα δοκιμαστικά του Νίρμπουργκρινγκ (έμεινε εκτός Q3).

Προβάδισμα: Σχεδόν αδύνατο να τους ξεχωρίσω, όμως εξαιτίας της εμφάνισής του στο Μονακό, θα πρέπει να επιλέξω τον Rosberg. Ο Hamilton έχει να λύσει τα προβλήματα με το set-up και να κερδίσει. Το Μονακό σίγουρα είναι μεγάλο πλήγμα για τον εγωισμό του.

HamiltonRosbergSepang2013

McLAREN

J.Button Vs S.Perez

Πόντοι: 33 – 16

Τερματισμοί: 5 – 2 (Εκτός Σίλβερστοουν)

Δοκιμαστικά: 6 – 3

Η McLaren ακόμη ψάχνει τρόπους να κάνει το μονοθέσιό της περισσότερο ανταγωνιστικό. Δυστυχώς τα αποτελέσματα δεν έρχονται και τόσο οι φαν όσο και οι οδηγοί της ομάδας δεν μπορούν να περιμένουν διακρίσεις για φέτος. Όπως είναι λογικό, η ομάδα θα στρέψει εργατικό δυναμικό και πόρους στην εξέλιξη του μονοθεσίου για το 2014. Αν μπορούμε να βρούμε κάτι το ενθαρυντικό, αυτό είναι η απόδοση των οδηγών. Ο μεν Button ακόμη και σε μία χαμένη χρονιά, με μία MP4-28 που δεν είναι στα μέτρα του, παλεύει συνεχώς στους αγώνες και οι δύο έκτες θέσεις σε Μονακό και Νίρμουργκρινγκ μόνο καλό μπορούν να κάνουν. Ο δε Perez δείχνει να έχει ξυπνήσει για τα καλά. Μπορεί στο Μονακό να υπερέβαλε εαυτόν και τελικά να μην κατάφερε να τερματίσει, καταστρέφοντας και τον αγώνα του Raikkonen, όμως στους 5 τελευταίους αγώνες παλεύει καθαρά με τον Button, προσπερνάει εντός πίστας και γενικά έχει πλησιάσει σε απόδοση τον Jenson. Μάλιστα, σε αυτά τα grand prix επικράτησε 3-2 στα δοκιμαστικά.

Προβάδισμα: Jenson Button. Γενικά καλύτερος από τον Checo έως αυτό το σημείο. Αν και φάνηκε να επηρεάζεται από τις αλλαγές στο set-up, κράτησε την ψυχραιμία του και ανταπεξήλθε στις δυσκολίες.

Jenson-Button-Sergio-Perez_2923673

FORCE INDIA

A.Sutil Vs P.Di Resta

Πόντοι: 23 – 36

Τερματισμοί: 3 – 3 (Εκτός Καταλωνία)

Δοκιμαστικά: 2 – 5 (Εκτός Μονακό, Σίλβερστοουν)

Αυτή η μάχη εξακολουθεί να μένει, εν μέρη, ανεκπλήρωτη, αφού διάφορα προβλήματα στερούν είτε από τον Di Resta είτε από τον Sutil την ευκαιρία να κοντραριστούν ευθέως. Στα δοκιμαστικά της Καταλωνίας ο Σκωτσέζος πέρασε στο Q3, όντας μόλις 3 δέκατα ταχύτερος από τον Sutil. Στον αγώνα ο Sutil έκλεψε την παράσταση, με μία εξαιρετική κίνηση αλά Alonso στην καμπή Renault,  που τον έφερε από την δέκατη τρίτη θέση στην όγδοη, μπροστά από τον Di Resta που εκκινούσε δέκατος! Στο πρώτο πιτ στοπ όμως αντιμετώπισε πρόβλημα και έμεινε πάρα πολύ πίσω, τερματίζοντας πίσω από τον έβδομο Di Resta. Στο Μονακό ο Γερμανός εκκίνησε από την όγδοη θέση, ενώ ο έτερος οδηγός της Force India έμεινε εκτός από το Q1, όταν η ομάδα τον άφησε με λάθος ελαστικά στην πίστα. Στον αγώνα και οι δύο ήταν εξαιρετικοί, με τον Sutil να τερματίζει πέμπτος και τον Di Resta να ανεβαίνει από το τέλος του grid στην έννατη θέση! Στον Καναδά τα προβλήματα επηρέασαν και τους δύο. Ο μεν Di Resta έμεινε ξανά εκτός από το Q1, την στιγμή που ο Sutil εκκίνησε για δεύτερη συνεχόμενη φορά από την όγδοη θέση, όντας ο μόνος οδηγός που βελτίωσε στο Q3 και ενώ η βροχή είχε δυναμώσει. Όμως την Κυριακή έκανε τετακέ πέφτοντας πολύ πίσω, αργότερα τον χτύπησε ο Maldonado, ενώ πήρε και ποινή διέλευσης από τα πιτ επειδή αγνόησε τις μπλε σημαίες. Στο Σίλβερστοουν ο Di Resta έκανε την καλύτερη εμφάνιση της καριέρας του στα δοκιμαστικά, καταλαμβάνοντας την πέμπτη θέση. Όμως βρέθηκε ελαφρύτερος στο ζύγισμα και οι αγωνοδίκες τον έστειλαν στο τέλος της σχάρας εκκίνησης, την στιγμή που ο Sutil εκκινούσε έκτος φανερώνοντας και την δυναμική της Force India. Στον αγώνα, οι δύο τερμάτισαν σχετικά κοντά (7 Sutil – 9 Di Resta), αυτό όμως οφείλεται στα δύο αυτοκίνητα ασφαλείας που μηδένισαν τις διαφορές και στην λανθασμένη στρατηγική της ομάδας που δεν έβαλε στα πιτ, για φρέσκα λάστιχα, τον Sutil όταν το safety car βρέθηκε για δεύτερη φορά στην πίστα. Τέλος, ο Di Resta νίκησε κατά κράτος στο Νίρμπουργκρινγκ, όμως και οι δύο οδηγοί έμειναν εκτός Q3 kai τερμάτισαν εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας.

Προβάδισμα: Και αυτό το ζευγάρι βρίσκεται πολύ κοντά σε απόδοση. Εξακολουθώ να έχω οριακά μπροστά τον Di Resta και ελπίζω στους επόμενους αγώνες να μην αντιμετωπίσουν προβλήματα, ώστε να απολαύσουμε την μεταξύ τους μάχη!

126007773_diResta_405147c

SAUBER

N.Hulkenberg Vs E.Gutierrez

Πόντοι: 7 – 0

Τερματισμοί: 6 – 0 (Εκτός Καταλωνία, Καναδά)

Δοκιμαστικά: 9 – 0

Ξεκάθαρο ζευγάρι από την αρχή της χρονιάς. Επιμένω, όπως και στο πρώτο versus!, ότι υπάρχουν καλύτεροι οδηγοί από τον Gutierrez που μπορούν να σταθούν στην Φόρμουλα 1. Στα δοκιμαστικά έμεινε πίσω από τον Nico Hulkenberg, 4 δέκατα στην Καταλωνία, ενάμιση δευτερόλεπτο στο Μονακό (όντας πίσω από τους Pic, Van der Garde και μπροστά μόνο από τον Chilton!), 0,880 του δευτερολέπτου στον Καναδά, μισό δευτερόλεπτο στην Βρετανία και 7 δέκατα στην Γερμανία. Ίδιο σκηνικό και στους αγώνες, με μόνη εξαίρεση την Καταλωνία, όπου ο Nico αντιμετώπισε πρόβλημα στα πιτ και τον Καναδά, όπου εγκατέλειψαν και οι δύο.

Προβάδισμα: Με κάτω τα χέρια, Nico Hulkenberg. Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή πρώτο ρόλο για την Ελβετική ομάδα παίζει η επιβίωσή της…

Nico-Hulkenberg-Esteban-Gutierrez_2894893

TORO ROSSO

D.Ricciardo Vs J.E.Vergne

Πόντοι: 11 – 13

Τερματισμοί: 1 – 2 (Μόνο Καναδάς)

Δοκιμαστικά: 6 – 2

Εδώ κυριολεκτικά πέφτουν κορμιά! Ο Horner με δηλώσεις του, μείωσε τις πιθανότητες κάποιου οδηγού πέρα των Raikkonen, Ricciardo, Vergne να πάρει τη θέση του Mark Webber το 2014. Αυτό λοιπόν, κάνει ακόμη πιο σκληρή την μάχη μεταξύ των δύο οδηγών της Scuderia Toro Rosso. Στα δοκιμαστικά του grand prix της Καταλωνίας, ο Ricciardo κέρδισε τον Vergne για μόλις 39 χιλιοστά του δευτερολέπτου! Οι δύο τους εκκινούσαν δίπλα-δίπλα (ενδέκατος και δωδέκατος), όμως η απροσεξία των μηχανικών της Sauber οδήγησε σε ατύχημα τους Vergne και Hulkenberg, καταστρέφοντας τον αγώνα του Γάλλου μέσα στα πιτ και οδηγώντας τον σε εγκατάλειψη. Στο Μονακό ο Vergne βελτιώθηκε, αφήνοντας τον Ricciardo 7 δέκατα πίσω του και μπαίνοντας στο Q3, στο οποίο κατέλαβε την δέκατη θέση. Στον αγώνα τερμάτισε όγδοος, όμως αυτός του Αυστραλού καταστράφηκε όταν έπεσε πάνω του ο ανυπόμονος Grosjean. Επόμενη στάση Καναδάς, με τον Vergne να είναι εξαιρετικός. Έβδομος στα δοκιμαστικά και 1,4 δευτερόλεπτα μπροστά από τον ομόσταυλό του, ενώ και στον αγώνα ήταν αλάνθαστος, με την έκτη θέση να σφραγίζει το εκπληκτικό αυτό Σαββατοκύριακο και τον Ricciardo να παίρνει ποινή 2 θέσεων μετά τα δοκιμαστικά και να τερματίζει δέκατος πέμπτος, δύο γύρους πίσω. Ο αγώνας του Σίλβερστοουν έδωσε το προβάδισμα στον Daniel. Έκτη θέση στο Q3, δέκατος τρίτος ο Vergne, ενώ στον αγώνα είδε την καρό σημαία από την όγδοη θέση. Βέβαια ασφαλής σύγκριση σε ρυθμό αγώνα για μία ακόμη φορά δεν μπορεί να γίνει, αφού ο Γάλλος οδηγός εγκατέλειψε μετά το κλατάρισμα του ελαστικού του. Γερμανία και μία ακόμη εξαιρετική εμφάνιση του Ricciardo στα δοκιμαστικά (έκτος), 9 δέκατα μπροστά από τον Vergne στο Q2. O αγώνας δεν ήταν το ίδιο καλός, με εγκατάλειψη για τον Vergne (υδραυλικά) και όγδοη θέση για τον Ricciardo.

Προβάδισμα: Σε περίπτωση που ο Κίμι δεν πάει στην Red Bull, ο Ricciardo αποτελεί την λογική επιλογή, όντας Αυστραλός. Και οι δύο οδηγοί της Toro Rosso μπορούν να σηκώσουν το φορτίο του Νο2 στην μεγάλη ομάδα και οι δύο έχουν παράγει κάποιες εξαιρετικές επιδώσεις και στους δύο λείπει η σταθερότητα. Προσωπική επιλογή, ο λίγο πιο αξιόπιστος Jean Eric Vergne.

Jean-Eric Vergne - Daniel Ricciardo

WILLIAMS

P.Maldonado Vs V.Bottas

Πόντοι: 0 – 0

Τερματισμοί: 4 – 3 (Εκτός Μονακό)

Δοκιμαστικά: 3 – 5 (Εκτός Μονακό)

Όπως γίνεται στις περιπτώσεις που ένα μονοθέσιο δεν είναι καλό σε πολλούς τομείς, έτσι και στην Williams υπάρχει το ταβάνι της FW35 που οριοθετεί τις προσπάθειες των Bottas και Maldonado. Χαρακτηριστικά στα δοκιμαστικά : 58 χιλιοστά του δευτερολέπτου μπροστά ο Bottas στην Καταλωνία, 152 χιλιοστά μπροστά ο Pastor στην Βρετανία, 14 χιλιοστά μπροστά ο Bottas στη Γερμανία. Βέβαια στον Καναδά ο Bottas κυριολεκτικά πέταξε στο βρεγμένο και πήρε μια πανάξια τρίτη θέση, ενάμιση δευτερόλεπτο μπροστά από τον Βενεζουελάνο στο Q2! Στους αγώνες ο Maldonado συνεχίζει να δημιουργεί προβλήματα προς εαυτόν και αλλήλους. Στον αγώνα της Καταλωνίας πήρε ποινή διέλευσης όταν ξεπέρασε το όριο ταχύτητας στα πιτ και στον Καναδά πήρε ίδια ποινή επειδή έπεσε πάνω στο Sutil. Στο Μονακό και ενώ ήταν ταχύτατος στις ελεύθερες δοκιμές, στάθηκε διπλά άτυχος, αρχικά όταν στα δοκιμαστικά η ομάδα τον έβγαλε πολύ νωρίς στο Q2 με ελαστικά για στεγνό και ύστερα στον αγώνα, όπου ο Chilton τον στρίμωξε επικίνδυνα στις μπαριέρες, κάτι που οδήγησε και σε ένα τρομακτικης δύναμης ατύχημα.

Προβάδισμα: Μετά κι από την επίδοσή του στα δοκιμαστικά του Καναδά, Valtteri Bottas.

Williams announce Valtteri Bottas and Pastor Maldonado will drive for 2013 F1

MARUSSIA

J.Bianchi Vs M.Chilton

Πόντοι: 0 – 0

Τερματισμοί: 7 – 0 (Εκτός Μονακό, Νίρμπουργκρινγκ)

Δοκιμαστικά: 8 – 0 (Εκτός Μονακό)

Στην ομάδα της Marussia συνεχίζεται ο μονόλογος του Jules Bianchi. Συνεχώς μπροστά από τον Chilton σε δοκιμές και αγώνες και με ρυθμό που κυμαίνεται από μίσο έως και ένα δευτερόλεπτο ταχύτερος. Βέβαια η πίεση έχει αποφέρει και αρκετά μηχανικά προβλήματα, με δύο σπασμένους κινητήρες και ένα πρόβλημα στα φρένα, το οποίο δεν του επέτρεψε να τερματίσει στο Μονακό. Από την άλλη ο Chilton έχει βελτιωθεί, όμως η κίνησή του στο Μονακό και η έλλειψη αντίληψης που έδειξε στο ατύχημα με τον Maldonado, δείχνουν πως έχει πολύ δρόμο ώστε να θεωρηθεί άξιος της θέσης του στο grid του 2013.

Προβάδισμα: Ξεκάθαρα Jules Bianchi.

Jules+Bianchi+Max+Chilton+Previews+F1+Grand+9Nz1URZFUZPx

CATERHAM

C.Pic Vs G.Van der Garde

Πόντοι: 0 – 0

Τερματισμοί: 5 – 0 (Εκτός Καταλωνία,Μονακό)

Δοκιμαστικά: 5 – 3

Τα πολλά λάθη του Van der Garde στους τελευταίους αγώνες, έχουν δώσει το προβάδισμα στον Charles Pic. Ναί, ο Ολλανδός είχε δύο εξαιρετικά δοκιμαστικά σε Μονακό και Καταλωνία και σε εκείνο τον αγώνα εγκατέλειψε από λάθος στα πιτ, όμως στον Καναδά γκρέμισε ό,τι με τόσο κόπο είχε χτίσει. Χτύπησε με τους Webber και Hulkenberg κι ενώ εκείνοι προσπαθούσαν να του ρίξουν γύρο. Πήρε ποινή stop-and-go μέσα στον αγώνα και ποινή 3 θέσεων για την εκκίνηση του Σίλβερστοουν. Επίσης, δεν έχει ακόμη καταφέρει να τερματίσει σε αγώνα μπροστά από τον Pic. Σίγουρα αυτό κάτι λέει…

Προβάδισμα: Charles Pic. Ο Tony Fernandes δείχνει αποφασισμένος να κρατήσει και τους δύο οδηγούς μέχρι το τέλος της χρονιάς.

846106154