Andy Green Force India

Η αποτυχία της Force India να αντεπεξέλθει στις αλλαγές ελαστικών στα μέσα της χρονιάς ήταν το μεγαλύτερο μειονέκτημα της ομάδας, σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας Andy Green.

Η Ferrari από την μεριά της δήλωσε πως το μονοθέσιο του 2014 θα έχει τώρα την προσοχή όλης της ομάδας, καθώς το πισωγύρισμα των χαρακτηριστικών των ελαστικών, παρότι για λόγους ασφαλείας, είχε αρνητικές επιπτώσεις στην ανταγωνιστικότητά της.

O Fernando Alonso δήλωσε:

Ξεκινήσαμε την χρονιά θετικά, κερδίσαμε στην Κίνα και στην Ισπανία και έπειτα η απόδοσή μας έπεσε, κυρίως όταν επέστρεψαν τα ελαστικά του 2012. Εκείνη ήταν πιθανώς η στιγμή που χαιρετήσαμε το φετινό πρωτάθλημα

Τα προβλήματα όμως για την Force India ήταν ακόμα χειρότερα.

Αρχικά οι υπόλοιποι δεν μπορούσαν να κάνουν ότι εμείς και η Ferrari, αλλά η Red Bull και η Mercedes έκαναν πολύ καλή δουλειά στην δημιουργία ενός λόμπι, αυτό είναι άδικο. Είχαν τις ίδιες ευκαιρίες με εμάς στο να δημιουργήσουν ένα μονοθέσιο για τα λάστιχα του 2013, αν απέτυχαν αυτό είναι δικό τους πρόβλημα, αντιθέτως επιβραβεύτηκαν. Η αλλαγή της δομής του ελαστικού από ατσάλινη σε κέβλαρ, μπορεί να φαίνεται απλή, αλλά έχει μεγάλη επίδραση στην αεροδυναμική. Μας δημιούργησε τάσεις υπερστροφής στις γρήγορες στροφές. Η αεροδυναμική στο πίσω μέρος του μονοθεσίου δεν λειτουργούσε πλέον σωστά, λόγω της μικρότερης παραμόρφωσης των ελαστικών. Σταματήσαμε λοιπόν την εξέλιξη του μονοθεσίου και το μόνο που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να δοκιμάσουμε διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση και στην απόσταση του μονοθεσίου από το έδαφος

Αυτά δήλωσε ο Andy Green και μου θύμισαν τις δηλώσεις του Stefano Domenicali πριν το ξεκίνημα της φετινής σεζόν, που προέβλεπαν ότι κάποιες ομάδες θα έχουν μεγάλο πρόβλημα με τα ελαστικά. Δεν νομίζω να το περίμενε ούτε ο ίδιος όμως, ότι από τα μέσα της χρονιάς και μετά, θα ήταν και η δικιά του μια από τις ομάδες με το πρόβλημα.

[Πηγή: GMM]