GM headquarters

Το ότι οι περισσότεροι, αν όχι όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αγοράζουν αυτοκίνητα των ανταγωνιστών τους ώστε να τα συγκρίνουν με τα δικά τους πριν αυτά βγουν στην αγορά, είναι γνωστό. Η GM όμως το πήγε ένα βήμα παραπέρα, κάνοντας τον Dr. Frankenstein και αποσυναρμολογώντας τα εν λόγω αυτοκίνητα σε ένα εργαστήριο. Είναι άλλο όμως να το υποψιάζεσαι και άλλο να το βλέπεις με τα ίδια σου τα μάτια, όπως έγινε με τον δημοσιογράφο του Ars Technica που επισκέφθηκε την Teardown Area της Competitive Benchmarking Team της GM.

Ένα SUV της Mercedes στεκόταν σε μία πλατφόρμα, απογυμνωμένο από το αμάξωμα και το chassis του, σαν ένα κουφάρι πάνω σε τραπέζι αυτοψίας με εξαρτήματα της εξάτμισης να είναι τοποθετημένα με προσοχή πάνω σε ένα τραπέζι, έτοιμα για εξέταση.

Αναφέρει. Κάθε μεμονωμένο εξάρτημα σκανάρεται τρισδιάστατα σε υπολογιστή, όπου μπορούν να το συναρμολογήσουν εικονικά και να το υποβάλλουν σε δοκιμές. Να ξεκαθαρίσουμε κάτι σε αυτό το σημείο. Η GM δεν κλέβει, ούτε αντιγράφει. Απλά χρησιμοποιεί αυτά τα δεδομένα ως σημεία αναφοράς με τα οποία συγκρίνει τα δικά της εξαρτήματα. Επίσης, μην νομίζετε πως δεν είναι κοινή πρακτική. Όπως και να έχει είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό να μαθαίνεις σε ποιον βαθμό χρησιμοποιείται η διαθέσιμη τεχνολογία από τους κατασκευαστές.

[Πηγή: Ars Technica]