Το εργοστάσιο της McLaren, στο Woking της Αγγλίας, κατασκευάζει τόσο τα αυτοκίνητα δρόμου, όσο και τα αγωνιστικά που τρέχουν στην F1. Στις αρχές του 2018, όμως, ξεκίνησε η κατασκευή νέων εγκαταστάσεων, οι οποίες βρίσκονται για πρώτη φορά μακριά από την έδρα της.

Πιο συγκεκριμένα, το τεχνικό κέντρο για τα συνθετικά υλικά της βρετανικής εταιρίας (McLaren Composites Technology Centre, MCTC) βρίσκεται στο Sheffield της Αγγλίας και το 2020 που θα γίνει πλήρως λειτουργικό, 200 εργαζόμενοι θα κατασκευάζουν τα carbon πλαίσια για όλα τα αυτοκίνητα δρόμου της εταιρίας. Το εργοστάσιο βρίσκεται 280 χλμ και περίπου τρεις ώρες μακριά από το Woking, με 40 μηχανικούς της McLaren να δουλεύουν στο τμήμα Advanced Manufacturing Research Centre.

To κόστος της επένδυσης ανέρχεται στα 50 εκατ. λίρες (€58,7 εκατ.), με το εργοστάσιο να έχει έκταση 7.000 τ.μ., δημιουργώντας παράλληλα 200 νέες θέσεις εργασίας. Το MCTC αναμένεται να εξοικονομεί στην εταιρεία περίπου £10 εκατ. ετησίως και να παράγει ακαθάριστη προστιθέμενη αξία ύψους £100 εκατ. για την τοπική οικονομία από το 2028, ενώ η McLaren φιλοδοξεί να αυξήσει τον αριθμό αυτό σε £200 εκατ. λίγα χρόνια μετά.

Σήμερα, η βρετανική εταιρία ανακοίνωσε ότι το MCTC ολοκλήρωσε την παραγωγή του πρώτου MonoCell πλαισίου, το οποίο παρέδωσε στο MTC στο Woking. Εκεί θα γίνουν αυστηρές δοκιμών αντοχής και συγκρούσεων. Το πρωτότυπο carbon σασί έχει κωδική ονομασία PLT-MCTC – 01, το οποίο σημαίνει Prototype Lightweight Tub, McLaren Composites Technology Centre – 01.